|
|
Loetje
|
|
|
quote: Denk dat ze die 120 minuten ook wel voelen. Was net even iets te snel om nu al 120 minuten te spelen. Bovendien vond ik de eerste helft ook niet geweldig. Maar dat is mijn mening |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Speelt hij dan ??......dacht het niet |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Hahahaha yessssssss penal gemist!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 21:26 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Walg je kapot? Vanwege die ene Az wedstrijd niet op zijn normale positie Hij speelde heel erg goed vorig seizoen hoe kun je daar nou aan ergeren? Mag ik dat niet doen dan? Hij speelde aardig vorig seizoen. Maar tegen elke tegenstander die ons een klein beetje onder druk zette was meneer alleen maar in negatief opzicht te zien. Tegen de clubs waar die ruimte heeft is hij prima. Maar zodra de balbehandeling sneller moet dan kan hij echt niet mee. Kijk maar terug.
Maargoed ik respecteer jou mening maar mag er mee oneens zijn toch? |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
KOMOP AJAX WTF MAAK DIE 3-0 TEGEN DIE ZACHTE GEEEEEEEES |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gaat niet goed? Mijn digitaal kastje houdt er mee op. Terrechte penalty? Stopte vermeer m? |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 21:30 schreef Loetje het volgende:[..] Mag ik dat niet doen dan? Hij speelde aardig vorig seizoen. Maar tegen elke tegenstander die ons een klein beetje onder druk zette was meneer alleen maar in negatief opzicht te zien. Tegen de clubs waar die ruimte heeft is hij prima. Maar zodra de balbehandeling sneller moet dan kan hij echt niet mee. Kijk maar terug. Maargoed ik respecteer jou mening maar mag er mee oneens zijn toch? Dat mag je doen ik ben alleen verontwaardig en zeg alleen mijn mening;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nee maar bedoel het algemeen. Hij prijsde m de hemel in en ik vind hem Ajax onwaardig. Ging dus niet om deze wedstrijd |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Met Schõne is niks mis mee......snap dat gezeik ook niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vooral blijven doen. Maar ga maar eens wedstrijden terugkijken waar Ajax zelf af en toe onder druk kwam. Kijk dan maar eens naar schone. Dan zul je het nog wel eens eens met me worden |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Huh? Geen Hoessen voor Sigthorsson? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geld ook voor jou. Dat mag. Hoeven het niet met elkaar eens te zijn. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Schøne nu in het veld, nu gaat het gebeuren;-)
Vorig seizoen heb ik echt van hem genoten hij vulde zijn posities heel goed in en was in veel wedstrijden een meerwaarden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Had ik ook verwacht. Sigi speelt slecht en zorgt er vaak voor dat aanvallen onderbroken worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Helemaal gelijk in man. Snap dat namelijk ook niet. Is een erg nuttige speler, net als Poulsen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gelukkig maar.....jij bent mij te sterk |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 21:34 schreef Loetje het volgende:[..] Vooral blijven doen. Maar ga maar eens wedstrijden terugkijken waar Ajax zelf af en toe onder druk kwam. Kijk dan maar eens naar schone. Dan zul je het nog wel eens eens met me worden Wedstrijden terug kijken ik heb vorig seizoen 14 thuis duels gezien en de rest live op tv Rechterspits vulde hij geweldig in het verdedigen het terug schakelen is niet het belangrijkste op zijn positie van vorig seizoen Hij was een meerwaarde als hij ook nog is dat perfect deed dan was allang Arsenal gekomen met een bod haha Als 12de man gehaald maar vorig seizoen maakte hij 3 stappen voorwaarts en was een meerwaarde Respect!
Maar ieder zijn mening Ouwe;-)
Komop Ajax!! Maakt die 3-0 nou is!!!!
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gooooooaaaaaaaaaaaalllll, Fischer..... |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
YESSSSSSSSSSSSSSSS Ik vroeg erom
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK HEEERLIJK HEEEEEEEEERLIJK!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Haha Evert met z'n opmerkingen ^^ |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
HEEEEEERLIJK HELDERRRRRR AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hehe, de beste wissel sinds tijden. Blind eruit... Was slecht vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ben niet helder meer peet. Ligt aan mij. Ik snap hem ff niet. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Wat een HEEERLIJKE avond altijd als Ajax wint |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja want Ajax kan nu nog 3 doelpunten tegen krijgen ;) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Jij wilt in drievoud uitgelegd krijgen hoeveel sterker jij bent, ik jeb je door;-) 3-0 ouwe feestuh |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Als dat gebeurd dan slaap ik in een nachje in een cel? Dat zou ik moeten afreageren haha |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
3-0 Super begin van de competitie. Plus volle punten voor de poule. Hoeveel liggen nu al achter op schema? haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Die gemiste penal was netzo belangrijk als tie 3-0 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik niet Peter... een 3 punter voor Ajax een 6 Punter voor Natjos, beter kan het allemaal niet beginnen! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 04:26 schreef iAmsterdam het volgende:Vermeer,V Rhijn,Aldeweireld,Moisander,Blind,Poulsen,De Jong,Eriksen,Bojan,Siggi,Fischer Op de bank: Cillesse,Veltman,Denswil,Boilessen,Schøne,Anderssen,Hoessen Vind trouwens dat de regel 18man voor de wedstrijd selectie opgeschoeft moet worden naar 22 man Vind gewoon dat je elke positie moet kunnen wisselen Voorspelling uitslag 4-1 Aldeweireld 35' 1-0 Blind 43' 2-0 Nemeth 66' 2-1 De Jong 77' 3-1 Hoessen 85' 4-1 Quote op mijn eigen bericht...... Enige wat ik goed voorspelde is De Jong en een doelpunt in de 85ste minuut Bonus punten;-) de juiste minuut goed voorspellen doe het me maar na haha
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 21:49 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Jij wilt in drievoud uitgelegd krijgen hoeveel sterker jij bent, ik jeb je door;-) 3-0 ouwe feestuh Nee hoor. Is overigens wel waar. Heb al vaak met hem gestoeid. Maar zover had ik niet gedacht |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 21:55 schreef NatjosFC het volgende:ik niet Peter... een 3 punter voor Ajax een 6 Punter voor Natjos, beter kan het allemaal niet beginnen! Mooi concurrentie :-) Nou aan het einde van deze ronde verwacht ik alsnog achter te staan. Ik heb 010 op gelijkspel staan als enige, maar dit is meer hoop dan verwachting haha. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 21:57 schreef Loetje het volgende:[..] Nee hoor. Is overigens wel waar. Heb al vaak met hem gestoeid. Maar zover had ik niet gedacht Duh jij bent 23.....ik 50 ouwe |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 21:57 schreef Peterhs het volgende:[..] Mooi concurrentie :-) Nou aan het einde van deze ronde verwacht ik alsnog achter te staan. Ik heb 010 op gelijkspel staan als enige, maar dit is meer hoop dan verwachting haha. Ik hoop dat Feyenoord en Psv verliezen maar meestal komt me voorspelling niet uit dus heb ik ze maar op winst gezet win win dus;-) Al voeld het nog als een verlies als ze winnen;-)
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ajacieden! 3-0 een heerlijk begin! Moeilijke wedstrijden komen eraan MAAR Ajax komt er ook aan Dit weekend lekker achterover leunen met onze 3 mooie punten en zien hoe onze concurrenten hopelijk punten gaan verliezen
Hoor de Engelen zingen AJAX!!!! AJAX !!!!!!!! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Eriksen Blijven!!!! GVD ;-)
Mooie kop in de vi Roda eerste slachtoffer van Ajax;-)
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Degelijke eerste helft, tweede helft begon ook wel aardig maar het leek of Ajax het na een uurtje wel geloofde. Jammer want Roda was rijp voor een stuk meer goals. Maar goed, winnen is winnen. Nu een weekendje kijken naar de concurrentie. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 22:07 schreef Eide het volgende:Degelijke eerste helft, tweede helft begon ook wel aardig maar het leek of Ajax het na een uurtje wel geloofde. Jammer want Roda was rijp voor een stuk meer goals. Maar goed, winnen is winnen. Nu een weekendje kijken naar de concurrentie. De omstandigheden de hitte speelde ook een rol |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 21:57 schreef Peterhs het volgende:[..] Mooi concurrentie :-) Nou aan het einde van deze ronde verwacht ik alsnog achter te staan. Ik heb 010 op gelijkspel staan als enige, maar dit is meer hoop dan verwachting haha. ik had winst voor PEC maar kon gewoon niet op opslaan klikken.. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Wat ben ik altijd toch blij als Ajax wint, Churandy Martina is er niks bij ik ben blij man haha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 22:13 schreef iAmsterdam het volgende:Wat ben ik altijd toch blij als Ajax wint, Churandy Martina is er niks bij ik ben blij man haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Die sprinter die in Nederland een cultheld werd door op de olympische spelen bij elke interview wel 30keer te zeggen ik ben blij Man! |
|
|
|