|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:46 schreef remco k het volgende:Kijk eens naar de goal van de Jong gister, en hoe belangrijk die interceptie van Poulsen was die hem ook nog eens perfect bij Eriksen weglegt en de goal is daar.. Deze goal had met Schone daar nooit gevallen.. Of hij had op een compleet verkeerde positie gelopen of hij had de bal in 4 keer moeten aannemen om vervolgens 3 keer te draaien en dan een pass i de breedte te geven Kijk voor de lol is een aantal wedstrijden van vorig seizoen terug. Elke kans die we zowat tegen kregen kwam omdat hij stom balverlies leed of de meest bizarre plekken op het veld. Hij speelde de eerste 5 wedstrijden aardig vorig jaar en daarna was alles bagger. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax moet niet te veel huren. Het schijnt dat ze Cuenca er nog bij willen hebben als hij fit wordt. En dat moet dan ook genoeg zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:48 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Daar was ik ook bang voor maar De Jong heeft al aangegeven te blijven De Jong is zo erg belangrijk voor dit Ajax veel mensen onderschatten dat Je kunt ook Fischer op de plaats van Eriksen en Anderssen op de plek van Fischer Of een aankoop... De Bruyne huren zou geweldig zijn niet realistisch i know... Fischer is ook een prima speler om daar neer te zetten. Maar iedereen onderschat serrero en klaasen. Die zijn echt goed hoor. De bruyne is een geweldige speler maar die is inderdaad nooit haalbaar. Ik ben sowiezo tegen huren. Wat heb je eraan, je hebt net je elftal goed staan en dan vertrekken ze weer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:49 schreef remco k het volgende:Ajax moet niet te veel huren. Het schijnt dat ze Cuenca er nog bij willen hebben als hij fit wordt. En dat moet dan ook genoeg zijn. Ging om een koopdeal toch?
Zou handig zijn aangezien boerrigter en lukoki er niet zijn. Vind cuenca sowiezo een fantastische speler |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alleen als er niet iets goeds makkelijk te kopen is en er niks uit de jeugd doorkomt is huren een goede optie, in het geval van Bojan dus prima.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:53 schreef Loetje het volgende:[..] Ging om een koopdeal toch? Zou handig zijn aangezien boerrigter en lukoki er niet zijn. Vind cuenca sowiezo een fantastische speler Wat ik ervan begreep willen ze hem vanaf de winterstop huren met een optie tot koop, hij schijnt dan 4 miljoen te moeten kosten en Cuenca zelf zou dit graag willen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:54 schreef remco k het volgende:[..] Wat ik ervan begreep willen ze hem vanaf de winterstop huren met een optie tot koop, hij schijnt dan 4 miljoen te moeten kosten en Cuenca zelf zou dit graag willen.. Cuenca was ook vanaf het eerste moment lovend over Ajax. Dan vanaf de winterstop huren komt door zijn blessure neem ik aan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:53 schreef remco k het volgende:Alleen als er niet iets goeds makkelijk te kopen is en er niks uit de jeugd doorkomt is huren een goede optie, in het geval van Bojan dus prima.. Zat er bij hem geen koop optie bij? |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:51 schreef Loetje het volgende:[..] Fischer is ook een prima speler om daar neer te zetten. Maar iedereen onderschat serrero en klaasen. Die zijn echt goed hoor. De bruyne is een geweldige speler maar die is inderdaad nooit haalbaar. Ik ben sowiezo tegen huren. Wat heb je eraan, je hebt net je elftal goed staan en dan vertrekken ze weer Ze huren Bojan toch ook.. De Bruyne als je dat kaliber zou kunnen huren Doen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja maar enkel een eerste optie volgens mij, maar Ajax heeft wel een optie om hem een tweede jaar te huren. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Wat ben ik nog steeds blij met die 3-0 heerlijk begin Ben blij man haha |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote: Jaa, Russisch is een moeilijke taal, je zou het bijna verwarren met Bulgaars, het lijkt er best veel op. Je spelling was niet heel slecht, maar kan beter, daar moet je aan werken ;) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 18:30 schreef VladPavlov het volgende:[..] Jaa, Russisch is een moeilijke taal, je zou het bijna verwarren met Bulgaars, het lijkt er best veel op. Je spelling was niet heel slecht, maar kan beter, daar moet je aan werken ;) Haha ik heb er 5jaar afgebroken aan gewerkt pfff moeilijkste puzzel ooit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Аякс выиграл, и вот что имеет значение! |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote: Zeker, zullen we nu maar gewoon Nederlands praten ;) aangezien de rest geen zin heeft om een vertaalsite erbij te pakken. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 18:39 schreef VladPavlov het volgende:[..] Zeker, zullen we nu maar gewoon Nederlands praten ;) aangezien de rest geen zin heeft om een vertaalsite erbij te pakken. Ja maar dan verstaan de stille dat we over witte poeder zitte te praten en te onderhandelen;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 18:41 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ja maar dan verstaan de stille dat we over witte poeder zitte te praten en te onderhandelen;-) oh ja dat is waar ook. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lekker boeiend....ook wel stoer....pffff |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote: Haha, nou vind er niks aan. Doe niet aan poedertjes. Verder ben ik ook niet echt Russisch of Bulgaars :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Просто си говорим, всеки може да използва преводач
Kijk, ook in kan Bulgaars.. Mooi he.. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:35 schreef remco k het volgende:[..] Zijn favoriete positie bij Ajax dus aangezien we geen 10 meer hebben, al een jaar of 21/2 niet meer.. En inderdaad iedereen kan een offday hebben, alleen is het bij Schone andersom, hij speelt af en toe goed maar veel vaker gewoon slecht. Tja, ik kan niet anders dan je gelijk geven wat het eerste betreft. Ik vind het over het algemeen wel meevallen hoe slecht hij is, maargoed ik ben ook niet echt de beste voetbal analyticus. Hij is wat mij betreft een nuttige speler voor de breedte, maar ik ben wel benieuwd hoe hij het zou doen als hij vast in de basis zou staan op het middenveld voor een langere periode. Soms hebben jongens het vertrouwen en gewenning nodig. Al is Schöne wel alweer iets ouder. En als je ziet wat er nog aan zit te komen, is het misschien wel zo dat hij dit en komende jaren die talenten in de weg staat. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Schone is geen slechte voetballer komt in mijn ogen net iets te kort voor Ajax niveau. Helaas hebben we er meerdere die het Ajax niveau missen dus zal hij op zijn tijd toch wel spelen. Wie mij afgelopen maandag ook weer tegen viel was Serero,techn/begaafd maar blijft een wisselvallige speler met prachtige maar ook met veel slechte momenten.In mijn ogen op dit moment zeker nog geen vervanger van Eriksen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2013 - 12:48 schreef nora het volgende:Schone is geen slechte voetballer komt in mijn ogen net iets te kort voor Ajax niveau. Helaas hebben we er meerdere die het Ajax niveau missen dus zal hij op zijn tijd toch wel spelen. Wie mij afgelopen maandag ook weer tegen viel was Serero,techn/begaafd maar blijft een wisselvallige speler met prachtige maar ook met veel slechte momenten.In mijn ogen op dit moment zeker nog geen vervanger van Eriksen. eens over Serero was niet goed gister. ontbrak hem vaak aan een idee als hij naar goal kon, Serero is totaal geen spelverdeler zoals Eriksen dat is. dan zie ik liever Andersen op Eriksen's plaats. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 13:07 schreef VladPavlov het volgende:[..] Het klopt dat we het de vorige seizoenen moeilijk hebben gehad tegen Roda. Nu mist Roda weer 5 prominente spelers. Ik denk dat we een statement moeten maken met deze wedstrijd en laten zien dat we een hoge score kunnen maken ook tegen Roda. Hey Pavlov. Zit eens wat oude topics te bekijken. Was jij dit toevallig? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 03:43 schreef Loetje het volgende:[..] Hey Pavlov. Zit eens wat oude topics te bekijken. Was jij dit toevallig? Haha. Nee hoor. In die tijd was ik nog niet actief op het forum. Weliswaar las ik een paar jaar zo nu en dan mee, maar pas sinds (eind) vorig jaar nam ik actief deel aan discussies. Nogmaals, dat was/ben ik niet! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
En bovendien, is het niet raar om twee nagenoeg identieke nicknames te gebruiken? Serieus, ik ben het niet Loetje. In mijn "leestijd" hier is die VladPavlov mij nooit opgevallen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 13:24 schreef Pavlov14 het volgende:En bovendien, is het niet raar om twee nagenoeg identieke nicknames te gebruiken? Serieus, ik ben het niet Loetje. In mijn "leestijd" hier is die VladPavlov mij nooit opgevallen. Oke man, was ook niet meer dan enkel een vraag. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|