|
|
remco k
|
|
|
Nee die kan er echt helemaal niets van.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
OOk Jong Ajax gaat dit verliezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ja man, die bakt er dit hele seizoen nog helemaal niets van.. En die Martina aan de andere kant nog veel minder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een verschrikking van een commentator trouwens.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 21:37 schreef remco k het volgende:[..] ja man, die bakt er dit hele seizoen nog helemaal niets van.. En die Martina aan de andere kant nog veel minder.. Maar is er echt niemand anders dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een paar spelers dan voor verschil brengen in zon ploeg, met name Moisander en Hoessen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: EN die speelt niet omdat? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer vd Hoorn die in hele domme zin bij een tegengoal betrokken is.. Als het ooit nog goed komt met die jongen dan is dat wel het toppunt van uit een diep dal terug komen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En waarom wordt die Castilion nog opgesteld, die kan er ook helemaal niks van, heeft ie al jaren bewezen.. Stel dat 1 van de andere jonge jongens op.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 21:41 schreef remco k het volgende:En waarom wordt die Castilion nog opgesteld, die kan er ook helemaal niks van, heeft ie al jaren bewezen.. Stel dat 1 van de andere jonge jongens op.. Enoh snap ik ook niet. Je ziet dat hij nog steeds grote moeite heeft met het aan de bal zijn. Wonderbaarlijk genoeg blijft hij af en toe overeind, maar het is echt nog steeds niet goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan gaat Sana de slechtste man van het veld zon vrije bal nemen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alleen Bazoer en Lobotka steken er in positieve zin boven uit, ook vd Hart niet. Ook Meleg steekt er normaal wel bovenuit..
Dat is echt bizar weinig voor een elftal dat wordt klaargestoomd voor het eerste |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 21:46 schreef remco k het volgende:Alleen Bazoer en Lobotka steken er in positieve zin boven uit, ook vd Hart niet. Ook Meleg steekt er normaal wel bovenuit.. Dat is echt bizar weinig voor een elftal dat wordt klaargestoomd voor het eerste Was al wel enigszins bekend toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou nou, die Groenendijk bakt er weer veel van.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jawel, toch valt het echt op.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
6 verlieswedstrijden op rij... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Je ziet de werking van het door selecteren ook bij Jong Ajax heel goed. Met Moisander en Hoessen loopt het soepel, zij gaan eraf en de boel stort als een kaartenhuis in elkaar. Daar zit toch ook een gebrek aan ervaring in, een gebrek aan spelers die zo'n ploeg op sleeptouw kunnen namen. Zodra Jong Ajax afhankelijk wordt van Lobotka (18) en Bazoer (17) om de ploeg op de been te houden is er gewoon iets mis.
Feitelijk niet anders als bij Ajax 1 natuurlijk. Vrijwel exact hetzelfde probleem maar dan uitvergroot. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Ik geef reeds jaren aan, dat een jonge ploeg zonder ervaring NOOIT, maar dan ook NOOIT tot een stabiele ploeg zal uitgroeien. Dit geldt in eerste instantie natuurlijk voor AJAX-1. Hier moet je in willen investeren in echte ervaring. Wil je meespelen op champions-league niveau, dan moet de ervaring ook na van hand zijn. Dit Jong Ajax geeft exact weer, wat het probleem binnen jonge ploegen is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 10:30 schreef Ztjes het volgende:Ik geef reeds jaren aan, dat een jonge ploeg zonder ervaring NOOIT, maar dan ook NOOIT tot een stabiele ploeg zal uitgroeien. Dit geldt in eerste instantie natuurlijk voor AJAX-1. Hier moet je in willen investeren in echte ervaring. Wil je meespelen op champions-league niveau, dan moet de ervaring ook na van hand zijn. Dit Jong Ajax geeft exact weer, wat het probleem binnen jonge ploegen is. Tegelijkertijd is het natuurlijk wel een goed leerproces. Veel van deze gasten weten alleen wat winnen is. Nu is het werken. Ze worden fysiek bespeeld, se leren grote mensen voetbal. in die zin is dit prima. Maar het wordt ook voor Jong Ajax tijd om weer eens te winnen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 12:13 schreef Eide het volgende:[..] Tegelijkertijd is het natuurlijk wel een goed leerproces. Veel van deze gasten weten alleen wat winnen is. Nu is het werken. Ze worden fysiek bespeeld, se leren grote mensen voetbal. in die zin is dit prima. Maar het wordt ook voor Jong Ajax tijd om weer eens te winnen. Mee eens. Alleen stopt/stokt in mijn visie het leerproces als er in Ajax-1 geen ervaren spelers zijn, waar de jonge spelers tegenop zien en hun in de wedstrijd kunnen sturen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben niet zo'n voorstander van het (snel) wegsturen van een trainer, maar Groenendijk verschuilt zich continu achter slappe excuses. Zou dit geen mooie klus voor Ronald de Boer kunnen zijn? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
maar ipv van die Martina hebben we toch die Owusu en Tete? zijn nu al beter, en ook meer potentie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ongelooflijk weer. Gewoon een 2-0 voorsprong weggeven |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: het is zwaar... de tank is na 60 minuten leeg...
jammer dat Ajax dan gewoon verrekt om met 11 man te gaan verdedigen. dat is namelijk ook iets wat je moet leren vind ik. een voorsprong verdedigen moet je namelijk kunnen in Ajax 1. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 12:34 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben niet zo'n voorstander van het (snel) wegsturen van een trainer, maar Groenendijk verschuilt zich continu achter slappe excuses. Zou dit geen mooie klus voor Ronald de Boer kunnen zijn? Ik weet niet hoor, maar dit hoort denk ik ook bij het nieuwe beleid. Hoe Groenendijk zich verschuilt doet F. de Boer precies hetzelfde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 12:36 schreef NatjosFC het volgende:[..] het is zwaar... de tank is na 60 minuten leeg... jammer dat Ajax dan gewoon verrekt om met 11 man te gaan verdedigen. dat is namelijk ook iets wat je moet leren vind ik. een voorsprong verdedigen moet je namelijk kunnen in Ajax 1. Jazeker.. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Tering, weer rood bij Jong Ajax. Weer een voorsprong weggegeven. Meedoen in de Jupiler schiet zn doel totaal voorbij op deze manier. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 21:43 schreef Robinho het volgende:Tering, weer rood bij Jong Ajax. Weer een voorsprong weggegeven. Meedoen in de Jupiler schiet zn doel totaal voorbij op deze manier. Ja, maar die Martina.... man man man, wat een drama!
Is ook weinig aan hoor dat team die Vermeij is ook totaal geen toegevoegde waarde. Ze missen natuurlijk Andersen en Klaasen die heel bepalend waren.
Sterkste opstelling lijkt me momenteel:
Meleg Hendriks De Sa Lobotka Bazoer (?) Kuipers Riedewald Hoorn Ligeon Vermeer
Evt Hoesen enzo er nog bij. Wist even geen andere 10, dus mag je invullen.
Voor de rest lijkt mij dit het team met de meeste potentie, Dan evt Tete nog voor Ligeon. Alleen jammer dat dit team er nooit kan staan. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 21:58 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ja, maar die Martina.... man man man, wat een drama! Is ook weinig aan hoor dat team die Vermeij is ook totaal geen toegevoegde waarde. Ze missen natuurlijk Andersen en Klaasen die heel bepalend waren. Sterkste opstelling lijkt me momenteel: Meleg Hendriks De Sa Lobotka Bazoer (?) Kuipers Riedewald Hoorn Ligeon Vermeer Evt Hoesen enzo er nog bij. Wist even geen andere 10, dus mag je invullen. Voor de rest lijkt mij dit het team met de meeste potentie, Dan evt Tete nog voor Ligeon. Alleen jammer dat dit team er nooit kan staan. Als er nooit een vast team kan staan (of enigszins vaste kern) dan heeft die Jupiler League toch geen enkel nut? Meer weerstand kweken, tsja, dat lukt nooit met een bijeengeraapt elftal waarin wekelijks 8 nieuwe spelers staan. Volgens mij raken die gasten met de week gedemotiveerder |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 22:14 schreef Robinho het volgende:[..] Als er nooit een vast team kan staan (of enigszins vaste kern) dan heeft die Jupiler League toch geen enkel nut? Meer weerstand kweken, tsja, dat lukt nooit met een bijeengeraapt elftal waarin wekelijks 8 nieuwe spelers staan. Volgens mij raken die gasten met de week gedemotiveerder Inderdaad, zeker nu je ziet dat als een paar jongens het goed doen dat ze gelijk naar het 1e gaann. Dat is natuurlijk goed, mar klote voor Groenendij en de rest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jong Ajax wederom achter na een voorsprong, en voor de 7e keer op rij geloof ik een rode kaart aan Ajax zijde, nu voor Enoh.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 21:42 schreef remco k het volgende:Jong Ajax wederom achter na een voorsprong, en voor de 7e keer op rij geloof ik een rode kaart aan Ajax zijde, nu voor Enoh.. Is volgens mij van te voren afgesproken met de knvb denk ik dan. Dan kan altijd iedereen in zowel ajax 1 als jong ajax spelen zonder dat ze teveel wedstrijden spelen ;-) |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Je zie al bij de jeugd, dat het daar niet optimaal gaat. Weer een vette nederlaag, bij Den Bosch. Hoe moet het dan in de eerste van Ajax ? Eerst maar winnen morgen van Heracles. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 21:48 schreef cajax het volgende:Je zie al bij de jeugd, dat het daar niet optimaal gaat. Weer een vette nederlaag, bij Den Bosch. Hoe moet het dan in de eerste van Ajax ? Eerst maar winnen morgen van Heracles. Vertel iets nieuws mupapa. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Oké. Laten we nou eens over de toekomst van Ajax hebben, hoe ze dan echt de top kunnen halen! Ik ben er zelf een voorstander van dat ons Ajax weer de beste gaat worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 21:48 schreef cajax het volgende:Je zie al bij de jeugd, dat het daar niet optimaal gaat. Weer een vette nederlaag, bij Den Bosch. Hoe moet het dan in de eerste van Ajax ? Eerst maar winnen morgen van Heracles. Jong Ajax is niet de jeugd van Ajax.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De jeugd is meer dan jong Ajax. Jong. Ajax zijn al senioren voetbal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat snap ik maar het gros komt uit onze eigen jeugd met daarnaast ingekochte jeugd....dat inkopen van jeugd wordt de laatste jaren vaak gedaan...zegt wat over onze eigen jeugd....op de B1 na dan....maar ook die jeugd gaat bijgevuld worden..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is niet zo dat het eerste elftal bestaat uit 1 lichting van een jeugdelftal he. Er spelen verschillende leeftijden in dat elftal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is niet zo dat het eerste elftal bestaat uit 1 lichting van een jeugdelftal he. Er spelen verschillende leeftijden in dat elftal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 09:31 schreef remco k het volgende:Het is niet zo dat het eerste elftal bestaat uit 1 lichting van een jeugdelftal he. Er spelen verschillende leeftijden in dat elftal. heb ik het over 1 lichting?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je zegt op de B1 na maar die zal worden aangevuld, ik krijg dan wel het idee dat je dat bedoeld. Maar misshien heb ik dat dan verkeerd opgevat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, puntje voor Jong Ajax maar weer een draak van een pot. Waar Ajax het balletje makkelijk laat rondgaan is de bal langer als 5 contacten in de ploeg houden bij Jong Ajax een utopie. Hotsenknotsen voetbal, veel lange ballen en passjes die met name het probleem bij een ander leggen. Al het goeds kont uit individuele acties, als team onwaarschijnlijk zwak. |
|
|
|