|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 22:24 schreef Eide het volgende:0Sierhuis gaat goed, Dolberg gaat goed (geblesseerd), El Azzouzi gaat goed. Er komt concurrentie zat aan. Daarom en wallian is ook weer goed bezig ....ajax moet toch weer een top spits brengen en het ziet er goed uit voorals nog |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Of het geduld gehad /hebben van patrick tot justin kluivert .
Btw het zit wel in de genen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 23:01 schreef enough het volgende:Of het geduld gehad /hebben van patrick tot justin kluivert . Btw het zit wel in de genen. Dan mag ie dus noooit zn rijbewijs halen! 😨 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: We maken allemaal fouten, en ik denk dat Kluivert er nog steeds mee zit....er zat geen opzet in. Ik denk dat Kluivert er nog steeds mee geconfronteerd word...mede door opmerkingen zoals van jou en zeker van de kakkies....daar komt hij nooit meer vanaf
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Was me eerlijk gezegd ook niets van bekend....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Daley had voorrang.. Maar het klopt wel dat ze allebei Blind zijn... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 22:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] We maken allemaal fouten, en ik denk dat Kluivert er nog steeds mee zit....er zat geen opzet in. Ik denk dat Kluivert er nog steeds mee geconfronteerd word...mede door opmerkingen zoals van jou en zeker van de kakkies....daar komt hij nooit meer vanaf Sja, ik kon er ook niets aan doen...
Vuurwerk van T. Lucius is ook altijd een mikpunt geweest van supporters...
Keeper van den haag.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Wist ik ook gewoon hoor en kan me ook iets herinneren over Theo Janssen met drank op achter het stuur... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2016 - 18:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Wist ik ook gewoon hoor en kan me ook iets herinneren over Theo Janssen met drank op achter het stuur... en met sigaret zeker ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Theo Janssen zonder peuk zou nieuws zijn. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Over 30 minuten trouwens Jong Ajax - VVV |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax 1-0 voor. Goal Zivkovic. Intikketje. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die Frenkie de Jong is wel een lekker voetballertje hoor. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Maar hij staat er toch wel weer en maakt dus gewoon. Hij heeft gewoon een neusje voor de goal ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat zeker, maar echt lekker in het spel weer niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gut oh gut. Van Bruggen raakt z'n tegenstander absoluut niet. Scheidsrechter is de enige die wel iets ziet. Rood + penalty VVV.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
2-1, goal Zivko. Goede pass vanuit het middenveld en komt met een knappe actie en veel snelheid 1op 1 met de keeper van VVV. Simpel afgemaakt, prima goal. Ajax speelt sinds de rode kaart eigenlijk beter als er voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Zeker een mooie aanval en cool afgemaakt zivko. Het aan scoren bij jong heeft het niet/nooit ontbroken. Goed voor hem en voor Ajax. Een beetje vertrouwen kan geen kwaad. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat ik prettig vind is dat het ook eens een goede actie van hem was. Ik blijf erbij dat hij zich te veel verstopt. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 21:26 schreef Eide het volgende:Wat ik prettig vind is dat het ook eens een goede actie van hem was. Ik blijf erbij dat hij zich te veel verstopt. Zover kan ik het niet beoordelen .omdat bij Fox voetbal op vrijdag alleen ajax-vvv op een schakel progr zit. (bij mij althans). Die 2de goal idd vanuit een actie van hemzelf. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 21:33 schreef enough het volgende:[..] Zover kan ik het niet beoordelen .omdat bij Fox voetbal op vrijdag alleen ajax-vvv op een schakel progr zit. (bij mij althans). Die 2de goal idd vanuit een actie van hemzelf. Kanaal 7 online.
2-2 nu. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
KUT staan ff te slapen achterin |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
Gelukkig toch nog een punt..werd wel zwaar oplaatst. Dat is wel de winst van j ajax nu vergeleken met voorheen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een schandalige rode kaart zeg! Jong Ajax had meer verdiend. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Ja sloeg nergens op. Lijkt wel of j ajax altijd de boel bedonderd volgens andere Qua opstelling tussen maandag en vrijdag. Zit wel eens wat verschil in ,maar de arbiters schijnen zich daardoor extra te willen bewijzen..zeker omdat dit nu al de zoveelste onterechte rode kaart is. (ajax doet het nog steeds volgens het boekje qua speel min/spelers vanuit de 1ste selectie )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ze moeten blij zijn dat de beloftenelftallen van bepaalde clubs aan de competitie willen meedoen. De Jupiler League was ten dode opgeschreven en FOX wilde enkel geld investeren als er beloftenelftallen van bepaalde clubs meededen. Anders hadden nog veel meer ploegen omgevallen dan AGOVV, RBC, Veendam en Haarlem. Nu overigens lijkt ook Fortuna nog om te klappen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Klopt! Ik lees dan ook zojuist dat die rode kaart door de KNVB is geseponeerd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En terrecht. Wat net Comedy Central waar ik naar aan het kijken was. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik kan er niet over oordelen, Loetje ik heb de wedstrijd niet gezien. Ik heb slechts de commentaren gelezen sinds ik gisteren weer thuis ben. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar kost je misschien wel de 3 punten!! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat zou inderdaad zomaar kunnen. Maar dat is dan alleen maar voor de statistieken, want ik heb ooit van jullie hier begrepen, dat Jong Ajax (en Jong PSV) toch nooit (periode)kampioen kunnen (mogen) worden en dus ook nooit kunnen promoveren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:45 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat zou inderdaad zomaar kunnen. Maar dat is dan alleen maar voor de statistieken, want ik heb ooit van jullie hier begrepen, dat Jong Ajax (en Jong PSV) toch nooit (periode)kampioen kunnen (mogen) worden en dus ook nooit kunnen promoveren. Dat vind ik verder geen drol uitmaken! Ze spelen voor de punten en of je daarna nu kunt promoveren of niet vind ik niet essentieel. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat vind ik verder geen drol uitmaken! Ze spelen voor de punten en of je daarna nu kunt promoveren of niet vind ik niet essentieel. Dat spreekt voor zich. Ik noemde het alleen maar, zonder enige negatieve bijbedoeling. Natuurlijk vind ik ook dat, wanneer je als ploeg nu eenmaal meedoet, dat je ook echt voor de punten moet spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En voor de competitie maakt het wel uit. Een tegenstander van Ajax die 1 of 0 punten pakt kan voor de competitie natuurlijk wel een verschil maken. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 14:11 schreef Eide het volgende:En voor de competitie maakt het wel uit. Een tegenstander van Ajax die 1 of 0 punten pakt kan voor de competitie natuurlijk wel een verschil maken. Daar heb je uiteraard helemaal gelijk in. Maar ik bedoelde het niet zo negatief. Het was maar een opmerking naar aanleiding van een veel eerder antwoord op een vraag van mij. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 14:17 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Daar heb je uiteraard helemaal gelijk in. Maar ik bedoelde het niet zo negatief. Het was maar een opmerking naar aanleiding van een veel eerder antwoord op een vraag van mij. Jij bent gewoon 1 negatieve uitstraling! ;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Dat ben ik volledig met je eens ;)
Wat kun je nog meer niet? Haha ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zie je nou wel, ik wist het!!
En ik kan alles! ;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ok, ok laat ik het anders zeggen! Ik heb het geloof in mezelf dat ik alles kan! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 100% zeker. Want de commentator zei dat VVV beter was en Ulderink ook. Ik vond van niet. Jong Ajax was veel en veel dreigender. Overigens eindelijk eens 2 goede goals van Zivkovic. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 14:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ok, ok laat ik het anders zeggen! Ik heb het geloof in mezelf dat ik alles kan! ;-) Haha. OK, zelfvertrouwen kan nooit kwaad! ;) Ik heb hetzelfde: ik denk dat ik ook (bijna) alles kan, maar mijn omgeving heeft daar een totaal andere kijk op ;)
En dan komen ze nota bene met feiten aan... En die kloppen uiteraard nooit ;) Ahum... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Yes MURIC FORTUNA-J AJAX 1-1 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Ha HAHAHAHAHHha en in de 93 min CERNY 1-2 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Even de verkorte samenvatting gekregen, maar wat een acties maakt Muric toch af en toe. Geweldig was die actie in de 60ste minuut. Die jongen moeten we koesteren, die gaat volgend seizoen bij het eerste komen, dat kan niet anders! |
|
|
|