|
|
enough
|
|
|
Muric is echt goed bezig en zie ook toekomst voor hem bij ajax.
ziet er ook goed uit aan de rb kant met Ghazi /Muric /cerny. pers denk ik dat Gerny ook naar de lb kant kan en Fischer moet nu echt stappen gaan maken anders is het Younes /cerny lb ..Ghazi/muric rb en daar kunnen we voorlopig mee vooruit. (kunnen ook switchen natuurlijk). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij heb je een aardige voorhoede als je youness Cerny millik Zivkovic Ghazi en Muric hebt komend seizoen. En wat te denken van Schone. Is nu gewoon weer belangrijk voor de ploeg. Wat gaat daarmee gebeuren. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 22:23 schreef remco k het volgende:Volgens mij heb je een aardige voorhoede als je youness Cerny millik Zivkovic Ghazi en Muric hebt komend seizoen. En wat te denken van Schone. Is nu gewoon weer belangrijk voor de ploeg. Wat gaat daarmee gebeuren. Schöne per seizoen bekijken....is nu 30 dacht ik....maar enorm belangrijk voor Ajax Maar goed ik ben echt een fan van hem |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Schöne per seizoen bekijken....is nu 30 dacht ik....maar enorm belangrijk voor Ajax Maar goed ik ben echt een fan van hem Je meen het ..echt!! ;-) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik denk dat of Schone weg gaat nog 1x cashen of zich gewoon neerlegt bij een rol als 12 de man. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Schöne per seizoen bekijken....is nu 30 dacht ik....maar enorm belangrijk voor Ajax Maar goed ik ben echt een fan van hem Ik denk als je de munten tegen het rendement afzet Ajax geen betere heeft als Schone. Als hij zich in zijn huidige rol kan schikken, waarbij hij ook met enige regelmaat op de bank zit, zou ik er alles aan doen hem nog een jaar of 2 te behouden voor de club. Dan kan hij daarna altijd nog ergens gaan afsluiten als hij dat zelf wil.
Gewoon een hele nuttige speler. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 22:11 schreef enough het volgende:Muric is echt goed bezig en zie ook toekomst voor hem bij ajax. ziet er ook goed uit aan de rb kant met Ghazi /Muric /cerny. pers denk ik dat Gerny ook naar de lb kant kan en Fischer moet nu echt stappen gaan maken anders is het Younes /cerny lb ..Ghazi/muric rb en daar kunnen we voorlopig mee vooruit. (kunnen ook switchen natuurlijk). Ghazi/Muric rb = reservebank toch? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: yep!!
Grapjas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax heeft met 2-0 van Jong Emmen gewonnen. Goals van Zivko en hendriks. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kan iemand mij uitleggen waarom een Cerny en Nouri gewoon weer buiten de selectie worden gelaten van Jong Ajax.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2016 - 22:14 schreef remco k het volgende:Kan iemand mij uitleggen waarom een Cerny en Nouri gewoon weer buiten de selectie worden gelaten van Jong Ajax.. Omdat ze morgen met de A1 tegen de A1 van PSV spelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2016 - 22:14 schreef remco k het volgende:Kan iemand mij uitleggen waarom een Cerny en Nouri gewoon weer buiten de selectie worden gelaten van Jong Ajax.. De A1 speelt vandaag en die wedstrijd achten ze iets belangrijker voor het kampioenschap! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Oeps, zie dat jij het antwoord al had gegeven! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 07:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] De A1 speelt vandaag en die wedstrijd achten ze iets belangrijker voor het kampioenschap! Dank je en Eide ook..
Maar ze spelen sowieso lang niet alles bij Jong Ajax.. Ik vind dat raar.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De A1 heeft trouwens verloren van PSV. Penalty goal van Cerny was niet genoeg. 1-2 (1-0). |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De B1 heeft daarentegen met 1-3 van Utrecht gewonnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En de A 1 weer een top pot verloren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wel onterecht hoor. Met name de eerste helft was eigenlijk heel erg goed van de A1. Ze vergaten alleen te scoren. De 1-1 viel eigenlijk uit de lucht. Pas de laatste 15 minuten had PSV echt iets te vertellen en die maakten dan ook nog even die 1-2. Maar ik vond de A1 echt 60 a 75 minuten beter en 45 minuten ronduit superieur. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 19:24 schreef Eide het volgende:[..] Wel onterecht hoor. Met name de eerste helft was eigenlijk heel erg goed van de A1. Ze vergaten alleen te scoren. De 1-1 viel eigenlijk uit de lucht. Pas de laatste 15 minuten had PSV echt iets te vertellen en die maakten dan ook nog even die 1-2. Maar ik vond de A1 echt 60 a 75 minuten beter en 45 minuten ronduit superieur. Ik heb het dit keer niet gezien. Maar wel weer een belangrijke pot verliezen.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, voorlopig is Sparta goed gestart.... en jong Ajax zeker niet. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Dat wel en van mij mogen ze promoveren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pohpoh, als je dacht dat Ajax eergisteren slecht was... dan moet je nu even niet naar Jong Ajax kijken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Aardige goal van Sinkgraven. Mooie knal van heel ver weg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
1-1 en zo geen kampioenschap voor Sparta vandaag. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dan wel. Op zich een goede redding van Onana maar slecht gereageerd door de verdedigers. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Toch nog 3-1,maaaar was close Gun het sparta het wel .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Goed bezig lamme.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gunnen? Komt uit dezelfde hoek van ongedierte, dus nee gun ze het niet....... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 09:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gunnen? Komt uit dezelfde hoek van ongedierte, dus nee gun ze het niet....... hahahaha ik snap jou wel :-) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hier heeft Spaan wel een punt het was gewoon dramatisch qua inzet van Ajax kant schaamteloos. ============================================================================================ Een middenvelder van 24 die het jaarsalaris van Sinkgraven zelfs op een duizelingwekkend hoge ladder staande niet kan zien, speelde hem de wedstrijd uit'', schrijft de verontwaardigde Ajax-volger. ''Sanusi was twee meter te ver van hem af, anders had hij ook de gelijkmakende poeier van de lethargische superaankoop gesmoord.'' |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Spaan ergerde zich dood aan de heer Fischer en Sinkgraven een aanfluiting . |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Jongens even tussendoor. Vanavond wil ik graag real madrid wolfsburg op tv kijken. Weten jullie op welke belgische/duitse/engelse/franse zender dat kan ? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De A1 vandaag wel wel gewonnen van de A1 van Feyenoord door een goal van Carel Eiting. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
las het net ja. Heb er niets van gezien. Maar goed dat ze zon wedstrijd weer eens winnen. Erg belangrijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 20:39 schreef Eide het volgende:De A1 vandaag wel wel gewonnen van de A1 van Feyenoord door een goal van Carel Eiting. Overigens had de uitslag veel hoger kunnen, misschien wel moeten zijn. Ajax heeft echt 6 of 7 grote kansen gehad maar vond continu de sterk keepende kakkerlak op hun pad. Gelukkig viel hij uiteindelijk alsnog in de 76ste minuut, want je had zo maar puntverlies op kunnen lopen terwijl je gewoon beter was. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 09:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gunnen? Komt uit dezelfde hoek van ongedierte, dus nee gun ze het niet....... laat ze het zelf uitgunnen en dan toch sparta!! (haat en nijd tussen hun) |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Damian van bruggen naar psv ik vind het zonde maarja ik heb hem zelf niet veel zien spelen dus ajax zal het wel weten! Of zoals gewoonlijk laten ze mensen makkelijk gaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 18:47 schreef 3sterren het volgende:Damian van bruggen naar psv ik vind het zonde maarja ik heb hem zelf niet veel zien spelen dus ajax zal het wel weten! Of zoals gewoonlijk laten ze mensen makkelijk gaan Bijna wekelijks de zwakste man bij Jong Ajax. Maakt fout op fout en is al 19. Geheel logisch dat Ajax dat contract niet verlengt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 19:44 schreef Loetje het volgende:[..] Bijna wekelijks de zwakste man bij Jong Ajax. Maakt fout op fout en is al 19. Geheel logisch dat Ajax dat contract niet verlengt. Was toch wel een groot talent, ik had hem echt nog wel even gegeven. Ook weer een jongen van JOnk die ze laten vertrekken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 21:03 schreef remco k het volgende:[..] Was toch wel een groot talent, ik had hem echt nog wel even gegeven. Ook weer een jongen van JOnk die ze laten vertrekken.. Eerste jaar bij Jong Ajax vond ik hem de eerste competitiehelft erg goed. Erna niet meer en dat niveau is helaas nooit meer terug gekomen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Oh? Is voor mij in ieder geval vrijwel ongemerkt door de opleiding gekomen als ik eerlijk ben. Hij stond er bij mij niet op als een buitengewoon talent eigenlijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax 1-0 voor door een goal van Nouri. Alweer een slechte pot van Jong Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
0-1 trouwens, want uit. En 1-1 terwijl ik het schrijf. |
|
|
|