BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
enough
 enough - maandag 12 september 2016 - 21:27   quote  deeplink  
Heerlijke goal weer Cassierra kwartetje
Loetje
 Loetje - maandag 12 september 2016 - 21:35   quote  deeplink  
Wat spelen de jonkies verschrikkelijk goed. Kijk even mee Bosz, dit wil je toch zien?
enough
 enough - maandag 12 september 2016 - 21:35   quote  deeplink  
YES cool Nouri !!
7-1
Eide
 Eide - maandag 12 september 2016 - 21:36   quote  deeplink  
7-1, goal Nouri uit een pingel. Ajax speelt een hele, hele goede wedstrijd aan de hand van Nouri. Zelfs nu de angel er wel uit is, is Jong Ajax veel beter. De 1e 20 minuten na rust was van een indrukwekkend niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2016 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 12 september 2016 - 21:41   quote  deeplink  
7-1 voor een Nouri baalt dat een voorzet van Cerny er net uit wordt gehaald. Die gretigheid vind ik nog het mooiste vandaag. Niet tevreden zijn maar echt door willen drukken. Edit: en volledig terechte score tot dusver. Achilles mag eigenlijk blij zijn dat de 10 buiten bereik blijft vandaag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2016 door Eide --
enough
 enough - maandag 12 september 2016 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 21:36 schreef Eide het volgende:
7-1, goal Nouri uit een pingel. Ajax speelt een hele, hele goede wedstrijd aan de hand van Nouri. Zelfs nu de angel er wel uit is, is Jong Ajax veel beter. De 1e 20 minuten na rust was van een indrukwekkend niveau.
Vraagd om wisseling van de wacht ouwe ;-)

Deze spelen die grieken gek !!
Loetje
 Loetje - maandag 12 september 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 21:36 schreef Eide het volgende:
De 15 ervoor ook
Eide
 Eide - maandag 12 september 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 21:44 schreef enough het volgende:

[..]

Vraagd om wisseling van de wacht ouwe ;-)

Deze spelen die grieken gek !!
Nou ja, Achilles biedt natuurlijk ook weinig weerstand. Ik vind Nouri al veel langer rijp voor Ajax 1. Samen met De Jong en Van de Beek gewoon een prachtig trio op dat middenveld. Maar of ze Ajax 1 nu meteen op sleeptouw kunnen nemen.... het zijn natuurlijk nog steeds jonkies.
Eide
 Eide - maandag 12 september 2016 - 21:48   quote  deeplink  
Cerny op de paal na een mooie actie. Helaas geen 8-1.
Eide
 Eide - maandag 12 september 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 21:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

De 15 ervoor ook
Zeker maar na rust vond ik ze nog beter. De hele wedstrijd goed hoor.
enough
 enough - maandag 12 september 2016 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 21:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou ja, Achilles biedt natuurlijk ook weinig weerstand. Ik vind Nouri al veel langer rijp voor Ajax 1. Samen met De Jong en Van de Beek gewoon een prachtig trio op dat middenveld. Maar of ze Ajax 1 nu meteen op sleeptouw kunnen nemen.... het zijn natuurlijk nog steeds jonkies.
Dat wel natuurlijk ,maar net wat ie commentator aan aan haalde ..cerny , ,Nouri en evt Ligt moeten bij de
selectie behoren
(daar bedoelde ik ook de vorige ""euforie"" tegen Emmen mee )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2016 door enough --
remco k
 remco k - maandag 12 september 2016 - 21:50   quote  deeplink  
Ben voor m'n werk al een paar dagen in Amsterdam. Gister Ajax gezien wat niet over hield. Vandaag jong Ajax aan het kijken. En heel eerlijk. De beste spelers in die twee potjes zijn voor mij. De Ligt Sánchez de jong vd beek. Cerny en met afstand Nouri als beste speler. Wat een geweldenaar is dat aan het worden. Die jongen moet gewoon speeltijd gaan krijgen.
Loetje
 Loetje - maandag 12 september 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 21:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Iedere keer als Donny bij het eerste komt is zijn voetbal eruit. Langzaam snap ik meer en meer dat dit dus niet door hem kwam. De Jong vond ik nog net iets te licht in de voorbereiding. Nouri en Cerny moeten er iedere wedstrijd bij zitten gewoon. Ook Cassierra vind ik prima.
Eide
 Eide - maandag 12 september 2016 - 22:06   quote  deeplink  
Als de weerstand groter wordt is het altijd moeilijker voetballen. Dat Van de Beek en Nouri zo vreselijk makkelijk voetballen bij Jong Ajax betekent dat ze echt te goed zijn voor dat niveau. Als je zo goed bent is er ook niet veel meer bij te leren op het niveau Jupiler League.
enough
 enough - maandag 12 september 2016 - 22:11   quote  deeplink  
De drive en vertrouwen in eigen vind ik opmerkelijk bij al boven genoemde namen.
En ook al de lichting van justin kluivert heeft dat.
Loetje
 Loetje - maandag 12 september 2016 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 22:11 schreef enough het volgende:
De drive en vertrouwen in eigen vind ik opmerkelijk bij al boven genoemde namen.
En ook al de lichting van justin kluivert heeft dat.
En Sontje Hansen
enough
 enough - maandag 12 september 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 22:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Sontje Hansen
Met die generatie sleep je mee op je nek ;-)
Loetje
 Loetje - maandag 12 september 2016 - 22:29   quote  deeplink  
Ben ik trouwens de enige die in Onana wel een hele goede toekomstige eerste keeper zie?
enough
 enough - maandag 12 september 2016 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 22:29 schreef Loetje het volgende:
Ben ik trouwens de enige die in Onana wel een hele goede toekomstige eerste keeper zie?
Nog niet echt getest ,maar heeft ook een air van laat maar komen ..tijd wijst uit !!
Eide
 Eide - maandag 12 september 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 22:34 schreef enough het volgende:

[..]

Nog niet echt getest ,maar heeft ook een air van laat maar komen ..tijd wijst uit !!
Nog jong voor een keeper natuurlijk. Wisselde bij Jong Ajax hele mooie reddingen af met grabbelmomenten. Beetje een type Vermeer, atletische keeper met goede reflexen maar ook één die af en toe rare dingen doet. Als hij dat laatste eruit weet te halen wordt dat een prima keeper.
enough
 enough - maandag 12 september 2016 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 22:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Nog jong voor een keeper natuurlijk. Wisselde bij Jong Ajax hele mooie reddingen af met grabbelmomenten. Beetje een type Vermeer, atletische keeper met goede reflexen maar ook één die af en toe rare dingen doet. Als hij dat laatste eruit weet te halen wordt dat een prima keeper.
Type vermeer /Menzo zeg maar .. ..Is nog niet makkelijk om Cillessen te vervangen ..Onderschat niet wat Cillessen
Betekend heeft voor Ajax en al voor het ned elft: IK heb tot hede van Ajax UIT EN supporters niets anders positief gehoord als over zijn transfer som .
.
Kruk ,onana ,Boer ..... laat maar zien!!
Loetje
 Loetje - maandag 12 september 2016 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 22:34 schreef enough het volgende:

[..]

Keept anders prima en vind hem steeds zekerder worden. Die daar wel heil in.
enough
 enough - maandag 12 september 2016 - 23:47   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2016 door enough --
enough
 enough - maandag 12 september 2016 - 23:48   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2016 door enough --
enough
 enough - dinsdag 13 september 2016 - 00:23   quote  deeplink  
NU ff 1 teiltje !!
enough
 enough - dinsdag 13 september 2016 - 00:25   quote  deeplink  
Voor Nouri!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 september 2016 - 12:19   quote  deeplink  
En een lijntje voor jou zeker weer.
hjf
 hjf - dinsdag 13 september 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 12:19 schreef Loetje het volgende:
En een lijntje voor jou zeker weer.
Eentje? Hij krijgt er nooit enough van.
hjf
 hjf - dinsdag 13 september 2016 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 21:50 schreef remco k het volgende:
Ben voor m'n werk al een paar dagen in Amsterdam. Gister Ajax gezien wat niet over hield. Vandaag jong Ajax aan het kijken. En heel eerlijk. De beste spelers in die twee potjes zijn voor mij. De Ligt Sánchez de jong vd beek. Cerny en met afstand Nouri als beste speler. Wat een geweldenaar is dat aan het worden. Die jongen moet gewoon speeltijd gaan krijgen.
Hé Remco. Even een persoonlijk vraag. Kreeg je gisterenavond een harde jongen van die wedstrijd? Ofwel van Nouri. Eerlijk zijn hé.
3sterren
 3sterren - dinsdag 13 september 2016 - 18:24   quote  deeplink  
Het spel van jong ajax is zo creatief en met zoveeel beweging veel positiewisselingen!
1 helft gekeken en genoten van veel spelers het centrum vind ik echt knap van die 2 jonkies hoe ze zich staande houden.

Links/rechtsback vind ik allebei niet denderend.

Middenveld is weergaloos frenkie, donny en appie vinden elkaar makkelijk.

Cerny heeft nare trekjes maar wel veel kwaliteit, clement is een middelmatige speler.

Ik weet dat het op een iets lager niveau is maar voor mij is de manier waarop belangrijk en dat laat dit jong ajax zien, maar het jammere blijft dat onze eerste elftal ver verwijderd is van deze spelopvatting.
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2016 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 15:49 schreef hjf het volgende:

[..]

Hé Remco. Even een persoonlijk vraag. Kreeg je gisterenavond een harde jongen van die wedstrijd? Ofwel van Nouri. Eerlijk zijn hé.
Hahahaha. Voetbal en geil worden heeft niks met elkaar te maken bij mij. Sorry.
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2016 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 18:24 schreef 3sterren het volgende:
Het spel van jong ajax is zo creatief en met zoveeel beweging veel positiewisselingen!
1 helft gekeken en genoten van veel spelers het centrum vind ik echt knap van die 2 jonkies hoe ze zich staande houden.

Links/rechtsback vind ik allebei niet denderend.

Middenveld is weergaloos frenkie, donny en appie vinden elkaar makkelijk.

Cerny heeft nare trekjes maar wel veel kwaliteit, clement is een middelmatige speler.

Ik weet dat het op een iets lager niveau is maar voor mij is de manier waarop belangrijk en dat laat dit jong ajax zien, maar het jammere blijft dat onze eerste elftal ver verwijderd is van deze spelopvatting.
Welke nare trekjes dan?
Eide
 Eide - dinsdag 13 september 2016 - 19:44   quote  deeplink  
Hooguit dat hij af en toe te makkelijk voor eigen succes gaat, maar dat hoort ook bij dergelijke voetballers. Dat maakt ze tot wie ze zijn en waarom ze goed zijn in wat ze doen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 september 2016 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 19:44 schreef Eide het volgende:
Hooguit dat hij af en toe te makkelijk voor eigen succes gaat, maar dat hoort ook bij dergelijke voetballers. Dat maakt ze tot wie ze zijn en waarom ze goed zijn in wat ze doen.
Daarom veel toppers zijn zelfzuchtig of hebben nare trekjes.
En als je niet van jezelf overtuigd bent kun je de top ook nooit halen.
remco k
 remco k - maandag 26 september 2016 - 20:38   quote  deeplink  
Jong Ajax op 1-0 door Donny vd Beek
remco k
 remco k - maandag 26 september 2016 - 21:10   quote  deeplink  
Cassiera trouwens de 2-0 gemaakt..
Eide
 Eide - maandag 26 september 2016 - 21:18   quote  deeplink  
4-0 ondertussen, goals van Frenkie de Jong en Vnce Gino Dekker die Casseirra heeft vervangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 26 september 2016 - 21:29   quote  deeplink  
6-0, goals Dekker en Van de Beek.
Eide
 Eide - maandag 26 september 2016 - 21:33   quote  deeplink  
Jong Ajax ondertussen ruimschoots de meest productieve ploeg in de JL. Jong maakte ondertussen 27 goals, nummer 2 Jong PSV ruim achter zich latend (17 goals). Jong Ajax wel 4 punten achter op Jong PSV.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 26 september 2016 - 21:33   quote  deeplink  
7-0, hattrick voor Vince Gino Dekker.
remco k
 remco k - maandag 26 september 2016 - 21:36   quote  deeplink  
lekker hoor, en dat in 1 helft...
Eide
 Eide - dinsdag 27 september 2016 - 21:34   quote  deeplink  
Eide
 Eide - vrijdag 30 september 2016 - 21:44   quote  deeplink  
Jong Ajax vlak voor tijd op 1-1 bij FC Eindhoven. Veel kansen maar Ajax weigerde tot vlak voor tijd om te scoren. Jong Ajax speelt ook niet goed ondanks de kansen, worstelt met zichzelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 september 2016 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 30 september 2016 - 21:55   quote  deeplink  
En dan in blessuretijd nog de 2-1 om de oren krijgen....
Eide
 Eide - donderdag 13 oktober 2016 - 15:22   quote  deeplink  
Ajacied Nouri beste speler van eerste divisie

Abdelhak Nouri is uitgeroepen tot beste speler van de eerste periode in de Jupiler League. De middenvelder van Jong Ajax werd verkozen door supporters, trainers en aanvoerders van clubs uit de eerste divisie.

Jong PSV viel ook in de prijzen. Pascal Jansen, oefenmeester van de koploper van de Jupiler League, werd uitgeroepen tot beste trainer. Sam Lammers is het grootste talent en topscorer van de eerste periode. De aanvaller van de beloftenploeg uit Eindhoven was met Cyriel Dessers (NAC Breda) en Kees Kwakman (FC Volendam) ook genomineerd voor de prijs van beste speler.

Bron
Loetje
 Loetje - maandag 17 oktober 2016 - 21:44   quote  deeplink  
Jong staat weer fantastisch te voetballen met Nouri wederom als uitblinker. Alleen speelt hij vandaag nog beter zelfs dan dat hij normaal al doet... Mijn god zeg
Loetje
 Loetje - maandag 17 oktober 2016 - 21:56   quote  deeplink  
4-2 zege. Dik en dik verdiend. 5e keer in 10 potjes dat Jong er minimaal 4 maakt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 oktober 2016 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2016 - 21:44 schreef Loetje het volgende:
Jong staat weer fantastisch te voetballen met Nouri wederom als uitblinker. Alleen speelt hij vandaag nog beter zelfs dan dat hij normaal al doet... Mijn god zeg
Vond Westermann achterin ook een enorm rustpunt. En inderdaad Nouri, wat een speler is dat. Overigens is dat Jong Ajax echt een leuk elftal om te zien spelen.
remco k
 remco k - maandag 17 oktober 2016 - 21:58   quote  deeplink  
na 1 minuut met 1-0 achter komen, en dan zo'n wedstrijd op de mat leggen.. Nouri inderdaad heel erg goed, maar niet veel anders dan anders naar mijn idee, Cerny twee goals en twee assists, en dat hadden er van beiden zeker 2 meer kunnen en eigenlijk ook wel moeten zijn. Ook Nouri miste een aantal hele grote kansen. Eigenlijk had Jong Ajax er een stuk of 6 meer moeten moeten dan nu..

Wat voetbalt dat elftal makkelijk zeg.. Abnormaal hoor...
Loetje
 Loetje - maandag 17 oktober 2016 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2016 - 21:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vond Westermann achterin ook een enorm rustpunt. En inderdaad Nouri, wat een speler is dat. Overigens is dat Jong Ajax echt een leuk elftal om te zien spelen.
Westermann is na z'n eerste pot gewoon goed gaan spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League

0.0191540