|
|
remco k
|
|
|
Die meleg is echt goed hoor.. prima actie weer... alleen nog wat rustiger worden voor de goal.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
GVD, eerst een kans van De Sa en vervolgens van Meleg. Beiden hoog overgeschoten. Met een beetje meer precisie was het al 2-2.
En dan is het alsnog 2-1 door Meleg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En daarna maakt ie de 2-1 hele prima goal van Meleg op een hele goede actie van Bazoer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bazoer is nu al beresterk en moeilijk van de bal te krijgen,,, |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Trouwens vind ik die Lobotka wel een erg leuke speler om te zien. Hopelijk besluit Ajax hem een contract aan te bieden, want ik zie een aardig talent in deze speler. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weer een grote kans, hele goede actie en voorzet van de Sa.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jong Ajax speelt nu zeer sterk en heeft al meerdere kansen gehad. Tis eigenlijk wachten op de 2-2 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 21:12 schreef Ajax Warrior het volgende:Trouwens vind ik die Lobotka wel een erg leuke speler om te zien. Hopelijk besluit Ajax hem een contract aan te bieden, want ik zie een aardig talent in deze speler. Er is een optie tot koop bij hem 2-2 en Lobotka maakt hem |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 21:13 schreef Ajax Warrior het volgende:Jong Ajax speelt nu zeer sterk en heeft al meerdere kansen gehad. Tis eigenlijk wachten op de 2-2 Wat zei je?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
hoe speelt Hendriks? dacht dat dat de nieuwe Luuk de Jong moest worden... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat bedoelde ik ook. Hopelijk besluiten ze hem te kopen, want ben zeer te spreken over hem. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha en nu doorknallen naar de 2-3. psv weet niet meer waar het moet zoeken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het middenveld en aanval van dit elftal is heel talentvol, maar de verdediging is niet best.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Aangezien ik pas 10 minuten kijk kan ik daar op dit moment niet over oordelen. Misschien weet Remco dat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 21:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat bedoelde ik ook. Hopelijk besluiten ze hem te kopen, want ben zeer te spreken over hem. Bergkamp bestempelde hem al vrij snel tot een van de grotere talenten die hij bij Ajax had gezien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 21:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Aangezien ik pas 10 minuten kijk kan ik daar op dit moment niet over oordelen. Misschien weet Remco dat. Nog niet zo veel van gezien, hij is wel balvast.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die Lobotka is trouwens wel tweebenig, of zie ik dat nu verkeerd??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 21:16 schreef remco k het volgende:[..] Bergkamp bestempelde hem al vrij snel tot een van de grotere talenten die hij bij Ajax had gezien.. Dan heeft Bergkamp dat goed gezien. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Volgens mij was dat geen buitenspel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Meleg!!! 2-3! Heerlijke pass en wat goed afgerond. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Was het ook niet Wat een goal van Meleg zeg..
Ik zeg opstellen tegen PEC, wat een buitenspeler.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
speelt Meleg vanaf links of rechts? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Links en speelt echt heel goed, met name de tweede helft, al had hij een hele fijne combinatie met Lobotka na 20 seconden in de eerste helft.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Slecht gefolten aangezien Martina de man opzoekt met zijn benen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
2-4 door een doelpunt van Sporkslede. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vanaf het middenveld vooruit is het heerlijk lekker fel vooruit voetballen en verdedigen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gvd had de 2-5 moeten wezen van De Sa. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote: Precies, heel anders dan de eerste helft. Vond vooral Martina toen erg onrustig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nog steeds, die is niet best maar volgens mij ook nog echt heel erg jong.. Misschien de zenuwen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Martina lijkt een beetje, ok heel klein beetje, op Urby. Alleen komt Martina van rechts. Hopelijk een betere carriƫre voor hem. ;-) |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 21:37 schreef remco k het volgende:[..] Nog steeds, die is niet best maar volgens mij ook nog echt heel erg jong.. Misschien de zenuwen.. Klopt, is ook zo. Deze instelling nu had ik graag gisteren ook gezien... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 21:38 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Martina lijkt een beetje, ok heel klein beetje, op Urby. Alleen komt Martina van rechts. Hopelijk een betere carriƫre voor hem. ;-) Ik denk gezien de clubs dat ie graag dezelfde weg bewandeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alleen hoop ik wel een betere voetballer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat dan weer wel, maar dan wel overal basis. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat bedoelde ik eigenlijk ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Wat is die Gravenberch een beer zeg.. Die kom je liever niet tegen in een donker steegje! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lobotka is een echt groot talent.. 18 jaar en je dan zo profileren in het veld is echt knap, zelfde geld voor Meleg en Bazoer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was een oud spits in de jeugd, is op proef geweest bij United als spits en sinds een jaar verdediger.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Men is heel voorzichtig met hem omdat ze denken dat ie een hele grote kan worden, maar aangezien hij altijd spits is geweest heeft hij veel tijd nodig om zich om te turnen.. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 21:46 schreef remco k het volgende:[..] Was een oud spits in de jeugd, is op proef geweest bij United als spits en sinds een jaar verdediger.. Wie of wat heeft hem zo radicaal doen veranderen van positie? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 21:47 schreef remco k het volgende:Men is heel voorzichtig met hem omdat ze denken dat ie een hele grote kan worden, maar aangezien hij altijd spits is geweest heeft hij veel tijd nodig om zich om te turnen.. Doet me eigenlijk een beetje denken qua uiterlijk aan die Kuffour. Was ook zo'n beer van een vent. |
|
|
|