|
|
baco74
|
|
|
Hèhè....we mogen weer :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2013 door baco74 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hehehehehe....mooi man....je bent het nog niet verleerd |
|
|
|
|
nora
|
|
|
He Baco dat is lang geleden geweldig weer welkom man. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: tnx....leuk weer ff..... nah kom op met je voorspellingen of is je belChinees op vakantie? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: tnx Nora....was Nenam ff zat vandaar :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb net windows 8....kutzooi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ajax 4 - 1 Roda JC
ADO 1 - 2 PSV N.E.C. 1 - 1 FC Groningen FC Twente 1 -0 RKC Waalwijk sc Heerenveen 2 - 2 AZ sc Cambuur 2 - 1 NAC Breda FC Utrecht 2 - 0 Go Ahead Eagles Vitesse 2 - 1 Heracles Almelo PEC Zwolle 1 - 2 Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wordt weer nek aan nek ouwe.....5 dezelfde uitslagen.....wordt nu alweer moe van je ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mwah bij jou 2 zo te zien |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hé Baco!! Het ziet er weer schitterend uit, vriend. Je hebt serieus een grafisch talent.
Hier zijn mijn voorspellingen: dat betekent simpel 9 x 6 punten... Hahaha ;-)
Ajax - Roda JC = 4-0 ADO Den Haag - PSV = 0-5 NEC Nijmegen - FC Groningen = 2-2 FC Twente - RKC Waalwijk = 2-1 sc Heerenveen - AZ = 1-1 sc Cambuur - NAC Breda = 0-2 FC Utrecht - Go Ahead Eagles = 2-1 Vitesse - Heracles Almelo = 2-1 PEC Zwolle - Feyenoord = 1-3 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 22:36 schreef Pietje het volgende:Hé Baco!! Het ziet er weer schitterend uit, vriend. Je hebt serieus een grafisch talent. Hier zijn mijn voorspellingen: dat betekent simpel 9 x 6 punten... Hahaha ;-) Ajax - Roda JC = 4-0 ADO Den Haag - PSV = 0-5 NEC Nijmegen - FC Groningen = 2-2 FC Twente - RKC Waalwijk = 2-1 sc Heerenveen - AZ = 1-1 sc Cambuur - NAC Breda = 0-2 FC Utrecht - Go Ahead Eagles = 2-1 Vitesse - Heracles Almelo = 2-1 PEC Zwolle - Feyenoord = 1-3 Whahahaha......warm vandaag Pietekke....slaat in je bol ouwe |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hahaha. En of het warm is... Pfff Morgen is het nog veel warmer en deze jongen is morgen aan de slag bij de voedselbank... Dat wordt niet echt lekker, dus... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dit gaan ze worden a.s weekend
Ajax - Roda JC 3-0 ADO - PSV 0- 2 N.E.C. - FC Groningen 2-1 FC Twente - RKC Waalwijk 3-1 sc Heerenveen - AZ 1-2 sc Cambuur - NAC Breda 0-0 FC Utrecht - Go Ahead Eagles 1-1 Vitesse - Heracles Almelo 1-2 PEC Zwolle - Feyenoord 0-2
Dit waren de voorspellingen van Nora de groeten voor iedereen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 23:01 schreef nora het volgende:Dit gaan ze worden a.s weekend Ajax - Roda JC 3-0 ADO - PSV 0- 2 N.E.C. - FC Groningen 2-1 FC Twente - RKC Waalwijk 3-1 sc Heerenveen - AZ 1-2 sc Cambuur - NAC Breda 0-0 FC Utrecht - Go Ahead Eagles 1-1 Vitesse - Heracles Almelo 1-2 PEC Zwolle - Feyenoord 0-2 Dit waren de voorspellingen van Nora de groeten voor iedereen. Hey Nora.......kwispelstaartje....meldt je ff aan gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Vindt het trouwens godverbetert ongelofelijk dat Eide niet mee doet.....baal ik van ;-( |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat vind ik ook hartstikke jammer. Aan de andere kant, je kunt iemand niet verplichten. Graag of niet. Zijn argument was toch, dat hij het wel eens vergat in te vullen? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Zo meteen even de verrassingsaanval ten opzichte van de rest:
Ajax - Roda JC 3-0 ADO - PSV 0- 2 N.E.C. - FC Groningen 0-1 FC Twente - RKC Waalwijk 3-1 sc Heerenveen - AZ 2-2 sc Cambuur - NAC Breda 1-1 FC Utrecht - Go Ahead Eagles 3-0 Vitesse - Heracles Almelo 1-2 PEC Zwolle - Feyenoord 1-1 |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Als k nog mee mag doen ofcourse.. haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tuluk ouwe....graag zelfs |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 23:17 schreef Pietje het volgende:[..] Dat vind ik ook hartstikke jammer. Aan de andere kant, je kunt iemand niet verplichten. Graag of niet. Zijn argument was toch, dat hij het wel eens vergat in te vullen? Nee man....hij is bang voor mij..:-) Kom op capitano........ |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: heb me aangemeld via Sportpooler |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ajax - Roda JC 3-1 ADO - PSV 1-0 N.E.C. - FC Groningen 1-2 FC Twente - RKC Waalwijk 3-1 sc Heerenveen - AZ 1-2 sc Cambuur - NAC Breda 0-0 FC Utrecht - Go Ahead Eagles 1-3 Vitesse - Heracles Almelo 2-2 PEC Zwolle - Feyenoord 0-2 |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ajax - Roda JC------------4-1 ADO - PSV----------------1-3 N.E.C - FC Groningen------2-1 FC Twente - RKC Waalwijk-2-0 sc Heerenveen - AZ--------1-1 sc Cambuur - NAC Breda---1-1 FC Utrecht - G.Ahead Eagles-1-1 Vitesse - Heracles Almelo---2-1 PEC Zwolle - Feyenoord-----2-3
Jong Ajax - Telstar 2-1 ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Netjes! Ajax menu kaarten moet je maken voor de Arena;-) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Bijdeze ik meld me aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vooralsnog zie ik niks.... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: je hebt er toch al aardig wat geronseld ouwe....
- Afcabarry (nickname) - Ajax Warrior (nickname) - Ali B (nickname) - Amsterdammer113 (nickname) - Baco74 (nickname) - Bully (nickname) - Bw Afca (nickname) - David Muilman - Eide (nickname) - Grasmaaier (nickname) - Hasjkoph (nickname) - Jack Huntelaar (nickname) - Loetje (nickname) - Miss Mokum (nickname) - Natjosfc (nickname) - Nenam-til (nickname) - Pietje (nickname) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Als het goed is sta ik er toch echt ook bij hoor Baco... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 16:08 schreef baco74 het volgende:[..] je hebt er toch al aardig wat geronseld ouwe.... - Afcabarry (nickname) - Ajax Warrior (nickname) - Ali B (nickname) - Amsterdammer113 (nickname) - Baco74 (nickname) - Bully (nickname) - Bw Afca (nickname) - David Muilman - Eide (nickname) - Grasmaaier (nickname) - Hasjkoph (nickname) - Jack Huntelaar (nickname) - Loetje (nickname) - Miss Mokum (nickname) - Natjosfc (nickname) - Nenam-til (nickname) - Pietje (nickname) Alleen maar leuk toch.....alleen jammer dat Eide en 113 niet meedoen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep je staat erbij Peet, heb net ff gekeken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Owh wacht.....hey baco....die is van vorig seizoen ouwe!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: en missy wel................raaaaaar ga m wel ff stalken op ze fb |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: echt waar! ff checken |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
sorry mensen
- Ajax Warrior (nickname) - Baco74 (nickname) - Boudewijn Janssen - Bully (nickname) - Grasmaaier (nickname) - Iamsterdam (nickname) - It's Me (nickname) - Jack Huntelaar (nickname) - Joduhh (nickname) - Kees Kivits - Loetje (nickname) - Natjosfc (nickname) - Nenam-til (nickname) - Peterhs (nickname) - Pietje (nickname) - Remcok (nickname) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hehehehe.....tis warm gap |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
ja man....hele zoute liezen....hèhè |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zit af en toe met mijn naad op de ventilator............pffffff |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Niet de beschermkap eraf halen dan hoor, anders zit je zo aan die bladen vast met je konthaar :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 17:03 schreef Peterhs het volgende:Niet de beschermkap eraf halen dan hoor, anders zit je zo aan die bladen vast met je konthaar :-) Ja duh.....mare kom jij er ook zo lastig bij ?? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Niet helemaal tevreden haha.. zal in de loop van dit seizoen wel verbeteren aangezien ik een opleiding ga doen die daarmee te maken heeft. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nou ik heb laten dienst, dus moest vanmiddag in de bloedhitte en lange broek naar mijn werk. Ik kwam aan als een zombie die net uit het zwembad geklommen was. Kan niet wachten tot het morgen is. Afkoelen die handel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 17:30 schreef Peterhs het volgende:Nou ik heb laten dienst, dus moest vanmiddag in de bloedhitte en lange broek naar mijn werk. Ik kwam aan als een zombie die net uit het zwembad geklommen was. Kan niet wachten tot het morgen is. Afkoelen die handel. Hier in Drunen trekt het helemaal dicht..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 17:17 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Niet helemaal tevreden haha.. zal in de loop van dit seizoen wel verbeteren aangezien ik een opleiding ga doen die daarmee te maken heeft. Vind het zonde dat je het huidige logo hebt gekozen. Persoonlijk zou ik gaan voor het oude logo. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 16:18 schreef baco74 het volgende:sorry mensen - Ajax Warrior (nickname) - Baco74 (nickname) - Boudewijn Janssen - Bully (nickname) - Grasmaaier (nickname) - Iamsterdam (nickname) - It's Me (nickname) - Jack Huntelaar (nickname) - Joduhh (nickname) - Kees Kivits - Loetje (nickname) - Natjosfc (nickname) - Nenam-til (nickname) - Peterhs (nickname) - Pietje (nickname) - Remcok (nickname) Ik schrok al haha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
wat een kutspel......gelijk laatste |
|
|
|