|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] weet ik piet....maar ook wel eens te ver gegaan....waardoor jij wegbleef heb ik nog steeds spijt van Ach, joh, vergeet het. Dat lag niet alleen aan jou. Ik ben nooit haatdragend, ik ben nooit lang boos. Ik was het allang vergeten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 22:49 schreef Pietje het volgende:[..] Ach, joh, vergeet het. Dat lag niet alleen aan jou. Ik ben nooit haatdragend, ik ben nooit lang boos. Ik was het allang vergeten. Daarom ben ik blij dat je terug bent Piet.....maar vrees dat ik mijn streken niet verloren heb....heb er 1 op de korrel en hij mij |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daarom ben ik blij dat je terug bent Piet.....maar vrees dat ik mijn streken niet verloren heb....heb er 1 op de korrel en hij mij Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Die is niet goed snik. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ben wel goed snik mr extreem emotioneel! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik doelde nou net niet op jou !! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vroeger zat ik hier elke dag....nu soms dagen niet.....dat is het verschil Piet |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: oh! was ook mr grapje joh.. ik ben helemaal niet gevoelig! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahaha....D. is gek.....maar een gouwe gozer |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Wist ik ook wel. A) dat het een grapje was en B) dat je niet gevoelig bent. Haha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dagen niet?? Kan me geen dag zonder Nenam post Herinneren. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Pfff...ik had allang op de eerste plek kunnen staan.... als ik had ingevuld had ik zeker 4 zespunters gehad... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daarom ben ik blij dat je terug bent Piet.....maar vrees dat ik mijn streken niet verloren heb....heb er 1 op de korrel en hij mij ja jonguh!!!! oppassen!!!! sloop je!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat dacht ik al man, had die Baco het maar ingevuld |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker man.. Die Baco had ze allemaal goed gehad, ik zei het nog tegen het vrouwtje. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2013 - 21:03 schreef baco74 het volgende:[..] Pfff...ik had allang op de eerste plek kunnen staan.... als ik had ingevuld had ik zeker 4 zespunters gehad... Daar geloof ik helemaal niks van... Je durfde de pool gewoon niet in te vullen, hè?! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee zonder gein, ik dacht hetzelfde al man, Baco had ze allemaal goed gehad.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Absoluut niet. Kwestie van angst. Zogenaamd vergeten en dan heb je een alibi wanneer je helemaal onderaan staat... ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2013 - 21:13 schreef Pietje het volgende:[..] Absoluut niet. Kwestie van angst. Zogenaamd vergeten en dan heb je een alibi wanneer je helemaal onderaan staat... ;-) Whahahahaha, zal dat het wel zijn |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hab je het door? Geraffineerd kereltje, die baco. Hahaha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Had het niet verwacht, jammer van Baco. Het had zo mooi kunnen zijn..
Maar uiteindelijk dus niks meer dan een zwakkeling.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2013 - 21:18 schreef remco k het volgende:Had het niet verwacht, jammer van Baco. Het had zo mooi kunnen zijn.. Maar uiteindelijk dus niks meer dan een zwakkeling.. Yep. Hahahaha En topics maken kan hij óók al niet :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kan die uberhaubt wel iets?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Volgens mij niet. Twee linkerhanden, aartslui... etc. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar wel een lekker wijf thuis zitten.. Is het een Turk? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahahahaha. Dat zou ik niet weten, Remco, maar baco kennende, zou je best wel eens gelijk kunnen hebben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2013 - 21:03 schreef baco74 het volgende:[..] Pfff...ik had allang op de eerste plek kunnen staan.... als ik had ingevuld had ik zeker 4 zespunters gehad... Heb je gebeld ouwe.....moet je jouw telefoon maar opnemen..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zo, zal de senior maar weer de eerste zijn??? ;-)
sc Heerenveen - Ajax = 2-3 NEC Nijmegen - RKC Waalwijk = 1-2 Heracles Almelo - PSV = 0-4 ADO Den Haag - Roda JC = 2-1 PEC Zwolle - SC Cambuur = 2-0 Go Ahead Eagles - FC Groningen = 1-2 Feyenoord - NAC Breda = 3-1 Vitesse - FC Twente = 1-3 FC Utrecht - AZ = 1-3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
sc Heerenveen - Ajax 2-4 NEC Nijmegen - RKC Waalwijk 1-3 Heracles Almelo - PSV 0-4 ADO Den Haag - Roda JC 1-1 PEC Zwolle - SC Cambuur 2-0 Go Ahead Eagles - FC Groningen 2-2 Feyenoord - NAC Breda 3-1 Vitesse - FC Twente 2-3 FC Utrecht - AZ 1-3 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb Baco een sms gestuurd......hoop dat die slome nu wel invult |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha OK, anders komt hij zeker niet in aanmerking voor de eerste plaats. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Niets ingevuld.....net als it's me....doe dan niet mee,is het zo moeilijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben het ook vergen kutzooi. En kom vanuit de auto niet op sportpooler. Hmmmmmm |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Joduhhhhhhh wat is de stand van al die hopelozen hier ???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Over een dag of 15 krijg je misschien antwoord.....hihihi |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Geweldig.....hahahaha zijn wij de enigen nog aanwezig hieieieieieieieier(echo)..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Word meer gelezen als gepost jochie.....komt door jou.....van mij zijn ze het gewend dat ik off topic ga |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik ben er. Maar ben de stilte hier. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....ook de droge,pis af en toe in mijn broek om jou posts |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahah, ik heb af en toe mijn momenten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: jij en stil???? Hahahaha waar blijven die lekkere wijvenplaatjes van jou ??? lang geleden geile bok....hehehehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2013 - 23:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] jij en stil???? Hahahaha waar blijven die lekkere wijvenplaatjes van jou ??? lang geleden geile bok....hehehehe Zegt de andere bok....ik zit nooit op dat topic....geen behoefte aan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahahaha dat zijn de ergste!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja vraag maar aan mijn vrouwtje.......zoals de Bie al zij in de cliche mannetjes....wat heb je nou aan papieren joekels....als je ze naast je hebt liggen. Dat ken jij niet Sjakie.....ben je te jong voor ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2013 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja vraag maar aan mijn vrouwtje.......zoals de Bie al zij in de cliche mannetjes....wat heb je nou aan papieren joekels....als je ze naast je hebt liggen. Dat ken jij niet Sjakie.....ben je te jong voor ;-) Whahahahahahaha. Die kende ik nog niet !!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2013 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja vraag maar aan mijn vrouwtje.......zoals de Bie al zij in de cliche mannetjes....wat heb je nou aan papieren joekels....als je ze naast je hebt liggen. Dat ken jij niet Sjakie.....ben je te jong voor ;-) Whahahaha ik kon hem ook nog niet....was maar waar dat ik nog jong was gappie...1 ding leeftijd is ondergeschikt...het gaat er om wie je bent en uitstraald!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 22:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha ik kon hem ook nog niet....was maar waar dat ik nog jong was gappie...1 ding leeftijd is ondergeschikt...het gaat er om wie je bent en uitstraald!!! Touché......respect Sjakie |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 22:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha ik kon hem ook nog niet....was maar waar dat ik nog jong was gappie...1 ding leeftijd is ondergeschikt...het gaat er om wie je bent en uitstraald!!! Overigens, Jack, wat is de tussenstand van onze subpoule mooi, hè? ;-) Hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Geweldig...ziet er niet verkeerd uit hahahahaha |
|
|
|