|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jij ziet er ook niet verkeerd uit narreke....hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wacht maar....halve wege ouwe sta je onder mij
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat hadden we samen toch al aangekondigd? Hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha dat zullen we nog wel eens zien...ben in vorm gap!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Lijkt wel een kroeg krijg gelijk dorst |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Even een huishoudelijke mededeling.....gappies die 8 keer op rij niet invullen....pleur ik van de pooler af.....een ieder die boven mij staat ook !! (geintje) ;-)
Niet invullen is opbokken....doe dan niet mee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben het vorige week vergeten en was deze week te laat. Maar ben weer up to date. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik heb toch de eerste 5 wedstrijden al ingevuld ouwe? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
shit, het waren er 4.... weer 0 punten aan mijn total toegevoegd. Sta ik tenminste niet zo hoog meer ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ben voorlopig weer ff bij :-)) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 02:00 schreef Nenam_tiL het volgende:Even een huishoudelijke mededeling.....gappies die 8 keer op rij niet invullen....pleur ik van de pooler af.....een ieder die boven mij staat ook !! (geintje) ;-) Niet invullen is opbokken....doe dan niet mee welke plaats sta je eigenlijk? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij hebt helemaal niets ingevuld,ook voor vandaag niet.....wat niet wat jij doet ?? Je moet wel bevestigen wat je invult vriend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik ben net ajax, een inhaalrace in de tweede competitie helft |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 1-5......jij durft ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat heet vertrouwen Nenam. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ohw oke.....ik hoop het |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik hoop het ook, maar ben bang voor een ander resultaat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dacht dat jij het over vertrouwen had.....slome |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik zei dat Ronald vermoedelijk vertrouwen had, niet ik. Slome. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sorry hoor......langetenengauwopzijnpikgetrapt krijgertje |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: wie noemt nou wie als eerste slome? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat een kutspel is het ook...... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kan je niet winnen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het is wel lekker spannend, onze subpoule... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel....vorig jaar toch ook......ik kom na de winterstop |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat dan weer wel...... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet ik veel dat je vorig jaar heb gewonnen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Was een bijkomstigheid wilde alleen van die bufnukkel 113 winnen,meer niet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha en dat is je blijkbaar gelukt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: En van vriend (uche uche .....)Boudewijn, maar dat lukte helaas dan weer niet :-(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wedden dat ik die pak...... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
malle bui :)
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Eagles Cambuur 2-2 Almelo Twente 1-3 Groningen Waalwijk 3-1 Ado Nec 1-2 Roda H'veen 1-2 Vitesse Zwolle 2-2 Feijenoord Utrecht 2-2 Nac Az 2-1 Psv Ajax 1-2 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb je ook andere buien dan ??;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: tussen de buien door wel ja |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarom neem jij je telefoon niet op ouwe.... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: ander nr....pb um wel ff |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nou, ik kan het wel schudden. Vorige week vergeten de uitslagen te noteren en deze week nog maar 3 punten behaald. Ook Vitesse Zwolle zal weer 0 opleveren... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Na dit weekend ga ik mensen die hun pooler consequent niet invullen eraf pleuren....Baco en Grasmaaier...it's me hou ik in de gaten. Het is elkaar opnaaien gappies.....en dan wil ik niet dat gelul hebben van....mwah vergeten in te vullen
Mijn doel is Boudewijn te naaien....grootmuil dacht vorige keer mij gepakt te hebben,we stonden gelijk. Zo heeft een ieder zijn reden....Pinky wil mij pakken....dat maakt het leuk |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
it's me, it's me, it's me, it's me, ooooooohh can't you see |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2013 - 23:56 schreef Nenam_tiL het volgende:Na dit weekend ga ik mensen die hun pooler consequent niet invullen eraf pleuren....Baco en Grasmaaier...it's me hou ik in de gaten. Het is elkaar opnaaien gappies.....en dan wil ik niet dat gelul hebben van....mwah vergeten in te vullen Mijn doel is Boudewijn te naaien....grootmuil dacht vorige keer mij gepakt te hebben,we stonden gelijk. Zo heeft een ieder zijn reden....Pinky wil mij pakken....dat maakt het leuk kheb m ingevuld hoor (deze keer weer eens) maar hoe wou je mij eraf pleuren? kan volgens mij niet... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2013 - 16:49 schreef baco74 het volgende:[..] kheb m ingevuld hoor (deze keer weer eens) maar hoe wou je mij eraf pleuren? kan volgens mij niet... Nhah heeft ook weinig zin....je komt vanzelf onderaan. Het kan wel want ik heb Natjos (op eigen verzoek) eraf gehaald |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2013 - 17:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nhah heeft ook weinig zin....je komt vanzelf onderaan. Het kan wel want ik heb Natjos (op eigen verzoek) eraf gehaald oke....kon ik vorig seizoen niet... had ik je er allang afgepleurd...:) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehe......mafkees |
|
|
|