|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha dat geldt voor mij ook narreke!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja dan hou ik wat tijd over.....hihihihi en dan ben jij van mij Sjakie....ga nog wel een keer los op je |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind ik ook, maar Boudje is er ineens niet meer.. Toeval? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben niet bekend in die "wereld".....en dat wil ik graag zo houden |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tsja dan hou ik wat tijd over.....hihihihi en dan ben jij van mij Sjakie....ga nog wel een keer los op je Kom maar ouwe lus je rauw hehehehe.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga je spijt van krijgen Sjakie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dacht het niet...kijk maar naar de ranglijst...langzaam schuif mijn zwans door.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tis schwanz ouwe.....maar goed.....kutpooler |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ook gelijk de laatste keer waarschijnlijk ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Chicken shit ouwe....wordt je te heet onder je reet,dus stop je ermee |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Geloof mij, een grotere toevalstreffer bestaat niet! maar verstand van voetbal heb ik iig |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:39 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Geloof mij, een grotere toevalstreffer bestaat niet! maar verstand van voetbal heb ik iig Ik niet.....maar daar heeft Boudewijn mij niet voor aangenomen....ik moet het forum in leven houden ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik niet.....maar daar heeft Boudewijn mij niet voor aangenomen....ik moet het forum in leven houden ;-) Waar is die boud dan? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: hahahaha narreke...schwanz ook goed maar je weet het... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik niet.....maar daar heeft Boudewijn mij niet voor aangenomen....ik moet het forum in leven houden ;-) Even een vraagje Boudewijn..moet Neman jouw forum in leven houden ??....hahahaha... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zijn honden uitlaten op de Drunense duinen....heb hem opgesloten in een riool pijp en geef hem af en toe een paar stukken brood. Heeft hij nog tegoed voor al die bannen tegen mij ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehe hij hoort je toch niet Sjakie |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hey Boudewijn, haal die vinger van je eens uit de reet van Nenam en beantwoord de vraag van Sjakie eens. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hey Boudewijn, haal die vinger van je eens uit de reet van Nenam en beantwoord de vraag van Sjakie eens. ;-) Auw |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Kan ie zelf niet man, zwaar teleur gesteld in zijn cluppie, ziet het nu al niet meer zitten;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:54 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Kan ie zelf niet man, zwaar teleur gesteld in zijn cluppie, ziet het nu al niet meer zitten;-) Hij schittert wel door afwezigheid....tis ook een kakkie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Welke idioot heeft die pooler bedacht......valt niet in te vullen man.....wat een kut zooi |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
BOUDEWIJN!!!! HALLO!!! WAKKER WORDEN!!! Vraagje vriend:
Houdt Neman jouw forum in leven ?????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2013 - 22:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:BOUDEWIJN!!!! HALLO!!! WAKKER WORDEN!!! Vraagje vriend: Houdt Neman jouw forum in leven ?????? Nee man dat doet hij zelf slome |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: niet terug trekken vriend...hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doe ik nooit....ga door totdat tie slap wordt Sjakie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahahaha...jij gaat altijd offtopic gappie... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Komt omdat ik geen ruk om voetbal geef ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Echt wel!! jij vindt het daarnaast leuk om te dollen!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha......Ajax is echt mijn club.....dollen en rellen is ook mijn ding.....je kent me Sjakie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2013 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahahaha......Ajax is echt mijn club.....dollen en rellen is ook mijn ding.....je kent me Sjakie Natuurlijk ken ik je pik na al die jaren!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zie nu pas dat jij hier veel langer bent als ik.....onder welke naam zat je hier ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2013 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zie nu pas dat jij hier veel langer bent als ik.....onder welke naam zat je hier ??? Altijd onder dezelfde naam...ooit in het begin een paar opmerkingen geplaatst op dit forum....waarschijnlijk een hele tijd weer er niet op geweest....maar de laatste 4 jaar relemaltig...eigenlijk weet ik het niet meer zo goed... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zo kelere...dat is niet misselijk...zelf goed weg gekomen hoop ik ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2013 - 23:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Altijd onder dezelfde naam...ooit in het begin een paar opmerkingen geplaatst op dit forum....waarschijnlijk een hele tijd weer er niet op geweest....maar de laatste 4 jaar relemaltig...eigenlijk weet ik het niet meer zo goed... Ik zit er ook al ruim 3 jaar zie ik......pffffff en een hoop bagger gepost ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kicken man....de bliksem bleef gaan....was gewoon daglicht hiero |
|
|
|