|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb de 6 punten pik.....tsja die kakkies kunnen het niet uitbouwen ouwe....wij gaan naar de kampioenschap.....proost met een freddie.....BOKS Gap |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: kwestie van voetbalkennis pik....whahahaha.....nee ben gewoon een mazzelpik!! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
hey Remco....
Moeilijk hé zo'n pooler Jij met al je wijsheid had allang op 1 kunnen staan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou ben niet zo goed in de poultjes hoor.. Maar bedankt voor de reminder.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wie kan de stand hier posten? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:
Ik weet niet of het kan, maar volgens mij kunnen er wel een aantal weggestreept worden die al een paar keer niet hebben ingevuld? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Lol.. iAmsterdam zit er nog in.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Not sure if serious or sarcasm. Probably sarcasm haha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 november 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
It's me ;-)
Ik kruip langzaam omhoog....!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Amateur.....geschikt....prof....laat maar ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Na 34 wedstrijden kijken we wel ff wie er bovenaan staat ouwe .....;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik hoef nix meer te bewijzen....ik heb vorig jaar gewonnen.....als ik maar boven Boudewijn eindig dat is mijn doelstelling |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
sta op 8 puntjes van Pietje....is te doen... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Moet je toch wat harder lopen Jack, want ik heb binnen 2 wedstrijden 21 punten op je gewonnen. En nu op weg naar Bully en Pietje.
Overigens heb ik met die Nenam mijn reet al afgeveegd. Die is helemaal niet meer te bekennen. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 02 december 2013 - 10:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Moet je toch wat harder lopen Jack, want ik heb binnen 2 wedstrijden 21 punten op je gewonnen. En nu op weg naar Bully en Pietje. Overigens heb ik met die Nenam mijn reet al afgeveegd. Die is helemaal niet meer te bekennen. ;-) Kom maar op pik ik lus je rauw....wees maar blij dat Narreke Neman dit niet leest want dan krijg je "de wind" van voren....hahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kom maar op pik ik lus je rauw....wees maar blij dat Narreke Neman dit niet leest want dan krijg je "de wind" van voren....hahahahaha Ik lees alles ouwe....en die warrior neem ik niet serieus.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kom maar op pik ik lus je rauw....wees maar blij dat Narreke Neman dit niet leest want dan krijg je "de wind" van voren....hahahahaha Hahaha die Narreke kan hard blaffen, maar uiteindelijk komt er weinig uit zijn bekkie. ;-)
En wat jouw betreft, ik wacht rustig af. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha die Narreke kan hard blaffen, maar uiteindelijk komt er weinig uit zijn bekkie. ;-) En wat jouw betreft, ik wacht rustig af. Mwah .....ik ben er weinig de laatste dagen....tis allemaal veels te serieus hier en het wiel wordt drie keer per dag uitgevonden....is niet mijn ding. De discussie Hoesen of de Jong....tering tis toch duidelijk dat de Jong daar moet staan.....die Hoesen verhuren aan Fortuna |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mwah .....ik ben er weinig de laatste dagen....tis allemaal veels te serieus hier en het wiel wordt drie keer per dag uitgevonden....is niet mijn ding. De discussie Hoesen of de Jong....tering tis toch duidelijk dat de Jong daar moet staan.....die Hoesen verhuren aan Fortuna En jij bent gek gap. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is nou echt niet het grootste geheim van het forum slome.....over een open deur intrappen gesproken...pfffff Maar wat ben jij dan....retard ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Is nou echt niet het grootste geheim van het forum slome.....over een open deur intrappen gesproken...pfffff Maar wat ben jij dan....retard ?? Ik ben supergek. ;-)
Maar deuren zijn soms ook weer gesloten, dus moest ik hem weer even openen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mwah .....ik ben er weinig de laatste dagen....tis allemaal veels te serieus hier en het wiel wordt drie keer per dag uitgevonden....is niet mijn ding. De discussie Hoesen of de Jong....tering tis toch duidelijk dat de Jong daar moet staan.....die Hoesen verhuren aan Fortuna Whahahaha dat weet ik....inderdaad te serieus hier....maare...nu effe serieus....de Jong moet daar staan als hij in vorm is...ben ik helemaal mee eens....maar dat is hij niet....dus laat die jonge hond Hoessen maar even staan.....die Ijslander heeft 3 jaar de tijd gehad...sorrij maar is kut met peren...toch?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ben supergek. ;-) Maar deuren zijn soms ook weer gesloten, dus moest ik hem weer even openen. Meer staats gevaarlijk....volgens mij wordt jij getapt door de AIVD ;-)....althans ik hoop het wel want ik heb ze van de week nog gebeld |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Is nou echt niet het grootste geheim van het forum slome.....over een open deur intrappen gesproken...pfffff Maar wat ben jij dan....retard ?? Mij maatje is wakker geworden uit zijn winterslaap.....goud voor oud....hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Meer staats gevaarlijk....volgens mij wordt jij getapt door de AIVD ;-)....althans ik hoop het wel want ik heb ze van de week nog gebeld Whahahahaha Narreke is er weer luid en duidelijk....hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha dat weet ik....inderdaad te serieus hier....maare...nu effe serieus....de Jong moet daar staan als hij in vorm is...ben ik helemaal mee eens....maar dat is hij niet....dus laat die jonge hond Hoessen maar even staan.....die Ijslander heeft 3 jaar de tijd gehad...sorrij maar is kut met peren...toch?? Ik heb helemaal niks met die Hoessen ouwe....sorry....ook niet met siggie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Viel in slaap man door dat "wij kennen elkaar rondo'tje".....mekaar ff bashen levert meer posts op en maakt het sjeuiger(hahaha raar woord)....komop zeg beetje rellen mag best |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Daar heb je een punt....helemaal mee eens....eigenlijk hebben we niet 1 fatsoenlijke spits.....want Siem is eigenlijk ook geen echte spits......ja we hadden er 1...mijn Broertje KLAAS!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:Daar heb je een punt....helemaal mee eens....eigenlijk hebben we niet 1 fatsoenlijke spits.....want Siem is eigenlijk ook geen echte spits......ja we hadden er 1...mijn Broertje KLAAS!!!! Zo hete vroeger de melkboer bij ons ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geen idee Sjakie...ik was 5...in 1968 dus |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2013 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Meer staats gevaarlijk....volgens mij wordt jij getapt door de AIVD ;-)....althans ik hoop het wel want ik heb ze van de week nog gebeld Ja maar de gesprekken zijn door een stroomstoring niet opgenomen. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zit bij de AIVD.....ik weet alles ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hahaha, weet je wel wat die afkorting betekent.....?? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Algemene Inspectie Van Draaikonterij? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
6puntjes leuk kerst cadeautje van Ajax;-)
Maar van ondergeschikt belang 3punten en koploper heeeeeeeeeeerlijk!!!!! |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Inmiddels mooie voorsprong op nummer 2 Pietje van 21 punten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Denk dat ik je maar er van af pleur;-)....opschepper |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Midweekse pool....morgen invullen dus......hoewel de helft al is afgehaakt....mietjes |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sorry pik. Vergeet het simpelweg gewoon.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Slap gelul, je krijgt zelfs een email als reminder. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe zit vlak achter je....nog maar 3 punten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Opzouten, krijg niks geen mail.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Staat op een mailadres dat ik niet gebruik. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dus is het je eigen probleem. Je krijgt namelijk wel mail, maar niet op het adres wat jij gebruikt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2014 - 12:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dus is het je eigen probleem. Je krijgt namelijk wel mail, maar niet op het adres wat jij gebruikt. Geef ik een ander de schuld dan mafkees..
Ik zeg toch dat ik het vergeet of niet.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wat loop je toch allemaal te schelden man? Mocht je er vanochtend niet overheen bij je vrouwtje? |
|
|
|