|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Inderdaad......maar wij zijn Ajax.....na de winterstop trekken we een sprintje....gaan we ze allemaal voorbij ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Stan the man toegevoegd ;-) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
;-) eerste volle mep is binnen.. gister net niet door V Duinen maar dat maakt niet uit want een tegengoal voor de concurrent daar lever ik al me punten voor in;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Eerste koploer met 19 puntjes It's Me Proficiat, de achtervolging is bijdeze ingezet;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
It's me....oude medicijn man....die gebruikt voodoo poppetje....foei R. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Sta er minder slecht voor dan ik dacht met 14 puntjes. Verdorie heb ik als enige 010 op gelijkspel, verliezen ze zelfs. Unbelievable. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Thanks. And greetings from Italy ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 02:26 schreef Peterhs het volgende:Sta er minder slecht voor dan ik dacht met 14 puntjes. Verdorie heb ik als enige 010 op gelijkspel, verliezen ze zelfs. Unbelievable. heerlijk toch!
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Ik zie liever 2 vrouwen in die houding, Dan pas zeg ik ook Heerlijk |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: prachtig was dit man!
had het nooit meer zien aankomen naar de 1-1... maar Fernandez! en wat een ontlading! geweldig... heel dat kut uitvak in 1 keer stil! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 18:09 schreef NatjosFC het volgende:[..] prachtig was dit man! had het nooit meer zien aankomen naar de 1-1... maar Fernandez! en wat een ontlading! geweldig... heel dat kut uitvak in 1 keer stil! Ze verdiende het ook! Bij Scorito ook een soort poule waar je 17 spelers hebt voor selectie, bij de eerste 11 had ik Fernandez Erin staan ook al wist ik dat hij op de bank zat.. maar ik voelde het dat hij ging scoren, Alsof het moest gebeuren het klopte gewoon Op die manier je gram halen idd heerlijk voor die speler.. en voor ons Ajacieden..
Fernandez als dank is onze mooie shirt met handtekeningen onderweg naar jou! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik doe ook mee bij scorito. Had iets meer als 1000 punten. Vond het niet slecht voor iemand die niet gaat checken of er toevallig blessures zijn en weet ik veel wat voor andere info. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ik zou zo me score checken;-) |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
[..]
prachtig was dit man!
had het nooit meer zien aankomen naar de 1-1... maar Fernandez! en wat een ontlading! geweldig... heel dat kut uitvak in 1 keer stil! he Natjos nu mag je denk ook niet meer meedoen aan de Feyenoord poolert na zulke uitspraak. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ook niet meer bij ons, als hij daar mee wil doen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 18:30 schreef NatjosFC het volgende:[..] he Natjos nu mag je denk ook niet meer meedoen aan de Feyenoord poolert na zulke uitspraak. tuurlijk wel:) het uitvak is kut, heb in het specifiek niets tegen de personen die in het uitvak staan. tenzij Renato in het uitvak stond:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: zit er al in... in beide... jij wil me gewoon wegpesten omdat ik boven je sta... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Weet niet eens of je boven me staat haha. Maar niet daarom hoor. Ik verwachte sowieso meer mensen boven mij, want normaal scoor ik slecht met uitslagen raden. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 18:20 schreef Peterhs het volgende:Ik doe ook mee bij scorito. Had iets meer als 1000 punten. Vond het niet slecht voor iemand die niet gaat checken of er toevallig blessures zijn en weet ik veel wat voor andere info. Ik sta nu 92ste Met dank aan Fernandez |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Alle eer gaat naar Fernandez;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 18:20 schreef Peterhs het volgende:Ik doe ook mee bij scorito. Had iets meer als 1000 punten. Vond het niet slecht voor iemand die niet gaat checken of er toevallig blessures zijn en weet ik veel wat voor andere info. Knap van je 1000punten;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Knap dat je je nergens druk om maakt en dan vervolgens probeert lollig te doen. Mislukt puber. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 19:18 schreef Peterhs het volgende:[..] Knap dat je je nergens druk om maakt en dan vervolgens probeert lollig te doen. Mislukt puber. Hahahaha jij neemt ook alles serieus En puber zo noemde ik jou al... vond het gewoon grappig jij begon met je score Dus je zegt LOL tegen jezelf..
Ik blijf gewoon om je lachen haha ga zo door!!!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Op welke manier vertelde ik over mijn punten en op welke manier jij? Precies. Je zal nooit iets gewonnen hebben van je leven dat je er zo trots op bent. Als je goed kon lezen had je gezien dat ik het sowieso allemaal niet zo serieus nam.
Word eens tijd dat je in de spiegel begint te kijken, want zoals je weet ben ik niet de enige die weet wat voor leeghoofd jij bent. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 19:24 schreef Peterhs het volgende:Op welke manier vertelde ik over mijn punten en op welke manier jij? Precies. Je zal nooit iets gewonnen hebben van je leven dat je er zo trots op bent. Als je goed kon lezen had je gezien dat ik het sowieso allemaal niet zo serieus nam. Word eens tijd dat je in de spiegel begint te kijken, want zoals je weet ben ik niet de enige die weet wat voor leeghoofd jij bent. Trots? Ik zei gewoon op welke plaats, wat ik boven al vermelden als reactie op jou 1000punten dat ik nog moest checken Wat mijn score was...
Je bent wel heel gefrustreerd over alles he hahahaha
Neem een biertje... Of neem een heel krat You need it! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 19:28 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Trots? Ik zei gewoon op welke plaats, wat ik boven al vermelden als reactie op jou 1000punten dat ik nog moest checken Wat mijn score was... Je bent wel heel gefrustreerd over alles he hahahaha Neem een biertje... Of neem een heel krat You need it! Ik heb zo het vermoeden dat jij jezelf hier aan het spiegelen bent.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Volgens mij loopt die gast bij een psycholoog ofzo hoor, die spoort niet. Bij elke post doe relax en neem een biertje. Volgens mij heel de dag bezopen... |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Haha jij spiegelt wat af
Je denkt maar wat je denkt..
Jij bent vast een heel gezellige sociale persoon met veel mensen om zich heen Uhmzzz NOT! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 19:45 schreef Peterhs het volgende:[..] Volgens mij loopt die gast bij een psycholoog ofzo hoor, die spoort niet. Bij elke post doe relax en neem een biertje. Volgens mij heel de dag bezopen... Hahaha nu lach ik je niet uit Ik waardeer humor dit is wel grappig!
Proost haha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 19:54 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Haha jij spiegelt wat af Je denkt maar wat je denkt.. Jij bent vast een heel gezellige sociale persoon met veel mensen om zich heen Uhmzzz NOT! je kent Remco niet en nu ga je hem aanvallen op zijn prive leven... dat is wel een beetje ongepast. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 20:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] je kent Remco niet en nu ga je hem aanvallen op zijn prive leven... dat is wel een beetje ongepast. Natjos. Die gast denkt dat hij Gargamel speelt, maar ondertussen reageerd hij als een Calimero. Ergste is nog dat hij niet eens door heeft wat voor een misbaksel het is. Niet iemand hier nog meegemaakt die zo hardleers is en zo arrogant is van zichzelf. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 20:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] je kent Remco niet en nu ga je hem aanvallen op zijn prive leven... dat is wel een beetje ongepast. Hij krijgt terug wat tie geeft... als hij normaal tegen mij doet dan doe ik dat ook Maar het kan ook andersom
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Durf je je bericht niet meer af te maken of ga je eindelijk leren je mond te houden? Dan is het wel weer lekker rustig overal zoals het hoort en was tot jij kwam. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 20:06 schreef Peterhs het volgende:[..] Natjos. Die gast denkt dat hij Gargamel speelt, maar ondertussen reageerd hij als een Calimero. Ergste is nog dat hij niet eens door heeft wat voor een misbaksel het is. Niet iemand hier nog meegemaakt die zo hardleers is en zo arrogant is van zichzelf. Wat kom jij gefrustreerd over... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 20:08 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Hij krijgt terug wat tie geeft... als hij normaal tegen mij doet dan doe ik dat ook Maar het kan ook andersom Pfff Met wie heb jij hier nog géén ruzie gehad? Ligt het aan iedereen, behalve aan jouzelf, of zou het omgekeerd zijn en ligt het gewoon aan jou? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nee iAm. JIJ krijgt terug wat je verdiend. Je kan continue mij, remco, natjos of anderen blijven bitchen, maar jij bent zelf degene die het tot jezelf afroept. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 20:12 schreef Pietje het volgende:[..] Pfff Met wie heb jij hier nog géén ruzie gehad? Ligt het aan iedereen, behalve aan jouzelf, of zou het omgekeerd zijn en ligt het gewoon aan jou? Kijk meerdere mensen snappen hoe je bent. Zegt genoeg. Je kan het beter weer laten bij kijken overal zoals je voorheen deed. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 20:11 schreef Peterhs het volgende:Durf je je bericht niet meer af te maken of ga je eindelijk leren je mond te houden? Dan is het wel weer lekker rustig overal zoals het hoort en was tot jij kwam. Er ging wat mis met me tekst.. jij zoekt er natuurlijk weer veel achter haha
Maargoed.. Laat ik de volwassene zijn We kunnen 3 dingen doen
Gewoon normaal doen Elkaar negeren Of doorgaan wat niet echt veel nut heeft
Zeg het maar |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 20:12 schreef Pietje het volgende:[..] Pfff Met wie heb jij hier nog géén ruzie gehad? Ligt het aan iedereen, behalve aan jouzelf, of zou het omgekeerd zijn en ligt het gewoon aan jou? Wat zou u denken? |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 20:12 schreef Pietje het volgende:[..] Pfff Met wie heb jij hier nog géén ruzie gehad? Ligt het aan iedereen, behalve aan jouzelf, of zou het omgekeerd zijn en ligt het gewoon aan jou? Ik geef niet iedereen de schuld en ik ben indeze geen heilig boontje dus steek ook hand in eigen boezem Netzo goed dat het voor peet bijvb niet nodig is om me aan te vallen alleen maar omdat me mening was dat het Me niet uit maakt wat Derksen roept, Andere topic... ik kreeg meteen de volle laag haha Ik snap dat niet zo...
En heb niet met iedereen 2 personen En tegen hun zeg ik Of we gaan zo door Of we gaan nu gewoon normaal doen Of we negeren elkaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 20:18 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ik geef niet iedereen de schuld en ik ben indeze geen heilig boontje dus steek ook hand in eigen boezem Netzo goed dat het voor peet bijvb niet nodig is om me aan te vallen alleen maar omdat me mening was dat het Me niet uit maakt wat Derksen roept, Andere topic... ik kreeg meteen de volle laag haha Ik snap dat niet zo... En heb niet met iedereen 2 personen En tegen hun zeg ik Of we gaan zo door Of we gaan nu gewoon normaal doen Of we negeren elkaar 3 ouwe.....alleen ik laat je ff met rust |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Ik had met jou toch geen mot? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Overigens, ben ik geen "u" hoor. Ajacieden onder elkaar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vanaf het begin al......maar zoals ik al zei.....ik laat je ff met rust |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat een barmhartigheid, vriend. Hahaha. Tot hier en niet verder? |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Ik ben hier pas heb je niet veel gesproken.. ik dacht dat we weer normaal deden maar nu opeens niet meer ook goed... Dan laat ik je nu ook ff met rust |
|
|
|