BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Joduh'subpoule Het Ajax Café

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 20:30 schreef Pietje het volgende:
Wat een barmhartigheid, vriend. Hahaha. Tot hier en niet verder?
Je kent me ouwe......je weet hoever ik kan gaan.....Ria is de rem vriend, ben een stuk rustiger
Pietje
 Pietje - maandag 05 augustus 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 20:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je kent me ouwe......je weet hoever ik kan gaan.....Ria is de rem vriend, ben een stuk rustiger
Dat viel me serieus ook al op. Goed werk van Ria. :-)
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 20:34   quote  deeplink  
Dan maak je je snel druk want wat heb ik dan verkeerd tegen je gezegd...

Maargoed ik laat je nu ook ff met rust dan.. anders ga ik ook weer tever heb daar soms ook een handje van
En dat is allemaal niet nodig op deze mooie zomeravond
Zonde van onze tijd
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 20:34 schreef iAmsterdam het volgende:
Dan maak je je snel druk want wat heb ik dan verkeerd tegen je gezegd...

Maargoed ik laat je nu ook ff met rust dan.. anders ga ik ook weer tever heb daar soms ook een handje van
En dat is allemaal niet nodig op deze mooie zomeravond
Zonde van onze tijd
Dat ik je met rust laat is geen verklaring van liefde ouwe.....je blijft me irriteren.
Zoals ik al zei.....jij zit op alle forums de desbetreffende club's de hemel in te prijzen en te zeggen hoe geweldig jij wel niet bent omdat je geen voetbal haat ken.

Laat me je één ding vertellen, er is maar 1 club en dat is Ajax....en wat jij voetbal haat noemt is gewoon gezonde rivaliteit met de nadruk op gezonde....mij zal je op die forums niet zien slijmen.....bij Feijenoord heb ik sowieso een ban,is geen kut club maar ik heb die ban niet omdat ik ze zo geweldig vind
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 19:54 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Haha jij spiegelt wat af

Je denkt maar wat je denkt..

Jij bent vast een heel gezellige sociale persoon met veel mensen om zich heen
Uhmzzz NOT!
Dacht dat jij er niet druk mee was?? Het tegendeel blijkt.. Overigens hetzelfde geld voor de rest van je post.. Mijn hele mooie vriendin vraagt me net of ik een heerlijke Calippo wil... Ehmmmmm Ja doe maar, ga ik in de rust even heerlijk van het uitzicht buiten genieten..
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 20:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat ik je met rust laat is geen verklaring van liefde ouwe.....je blijft me irriteren.
Zoals ik al zei.....jij zit op alle forums de desbetreffende club's de hemel in te prijzen en te zeggen hoe geweldig jij wel niet bent omdat je geen voetbal haat ken.

Laat me je één ding vertellen, er is maar 1 club en dat is Ajax....en wat jij voetbal haat noemt is gewoon gezonde rivaliteit met de nadruk op gezonde....mij zal je op die forums niet zien slijmen.....bij Feijenoord heb ik sowieso een ban,is geen kut club maar ik heb die ban niet omdat ik ze zo geweldig vind
Ik geef iedereen altijd een kans.. ik heb gister ook met een paar van hun lopen rellen haha
Beter dat ik daar niet meer kom anders krijg ik zeker een ban...

Jij noemt het slijmen ik noem het gewoon praten over voetbal, en dat er maar 1 club is dat hoef je mij niet te zeggen
Ik ben er mee geboren en ben een trotse Ajacied.. in me vroegere jaren was ik fanatieker en feller jegens andere daar heb ik
Van geleerd..wat vaderschap niet met je doet haha...

Maargoed als een Ajacied het slijmen noemt dan begrijp ik dat best, Me Ajax maten als ze mij niet zouden kennen
Dan hadden ze precies zo gereageerd als wat jij doet.. maar ik praat gewoon ovet voetbal miss soms teveel overal een mening over
En langdradig zoals nu ik ken me beperkingen;-)

Puntje bij paaltje ben ik een die hard Ajacied!
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Dacht dat jij er niet druk mee was?? Het tegendeel blijkt.. Overigens hetzelfde geld voor de rest van je post.. Mijn hele mooie vriendin vraagt me net of ik een heerlijke Calippo wil... Ehmmmmm Ja doe maar, ga ik in de rust even heerlijk van het uitzicht buiten genieten..
Ik reageer alleen terug netzoals jij op mij reageerd...
Ik zou zeggen Proost!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 20:56 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik geef iedereen altijd een kans.. ik heb gister ook met een paar van hun lopen rellen haha
Beter dat ik daar niet meer kom anders krijg ik zeker een ban...

Jij noemt het slijmen ik noem het gewoon praten over voetbal, en dat er maar 1 club is dat hoef je mij niet te zeggen
Ik ben er mee geboren en ben een trotse Ajacied.. in me vroegere jaren was ik fanatieker en feller jegens andere daar heb ik
Van geleerd..wat vaderschap niet met je doet haha...

Maargoed als een Ajacied het slijmen noemt dan begrijp ik dat best, Me Ajax maten als ze mij niet zouden kennen
Dan hadden ze precies zo gereageerd als wat jij doet.. maar ik praat gewoon ovet voetbal miss soms teveel overal een mening over
En langdradig zoals nu ik ken me beperkingen;-)

Puntje bij paaltje ben ik een die hard Ajacied!
Ik zeg toch niet dat je geen Ajacied ben....ik geloof je direct.....alleen je manier van posten dat irriteerd me mateloos......jij gaat zelfs voor stellen wie de volgende trainer van Feijenoord als beste is.....fuck op man dat boeit een Ajacied geen ene hol.
Ook ga je de spelers de hemel in prijzen.....fuck op man die spelen toch niet bij ons.....oke een speler goed vinden dat kan.....maar zoals jij dat doet pjuuk.

Valt mij ook op dat als jij je aangevallen voelt....degene die dat doet geen sociaal leven heeft.....terwijl bij jou alles hossana is en rijen dik echte vrienden heeft.
Ik ken er één van dit forum die dat ook altijd deed
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 05 augustus 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

klopt klopt.
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 augustus 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 20:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vanaf het begin al......maar zoals ik al zei.....ik laat je ff met rust
Jammer. Dan had ik mij de aankomende weken wat rustiger aan kunnen doen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:10 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Jammer. Dan had ik mij de aankomende weken wat rustiger aan kunnen doen.
Een vos verliest nooit zijn streken Peet.....dat haren gedeelte wat mijn persoontje betreft dan weer wel ;-)
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 19:21 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Hahahaha jij neemt ook alles serieus
En puber zo noemde ik jou al... vond het gewoon grappig jij begon met je score
Dus je zegt LOL tegen jezelf..

Ik blijf gewoon om je lachen haha ga zo door!!!!
Je hebt zelf niet door hoe je hier overkomt mr best is het niet..
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik zeg toch niet dat je geen Ajacied ben....ik geloof je direct.....alleen je manier van posten dat irriteerd me mateloos......jij gaat zelfs voor stellen wie de volgende trainer van Feijenoord als beste is.....fuck op man dat boeit een Ajacied geen ene hol.
Ook ga je de spelers de hemel in prijzen.....fuck op man die spelen toch niet bij ons.....oke een speler goed vinden dat kan.....maar zoals jij dat doet pjuuk.

Valt mij ook op dat als jij je aangevallen voelt....degene die dat doet geen sociaal leven heeft.....terwijl bij jou alles hossana is en rijen dik echte vrienden heeft.
Afschieten!!!!!
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

En hier pjuuk ik ook van ik leg net uit dat ik gewoon over voetbal lul, het maakt mij geen mindere Ajacied als ik zeg dat Wouter
Een goede opvolger van Koeman zou zijn.. ok je hebt al gezegd jij vind dat slijmen en ik zeg dat ik gewoon graag over voetbal lul
Dus laten we daarin geen ja nee spelletje van maken

Ik voel me juist niet aangevallen ik antwoors gewoon ik ben open en geef gewoon mijn mening..
Met me sociaal leven is alles goed hoor haha waarom dat erbij betrekken daar pjuuk ik ook van,

En als ik een voorbeeld geef over me Ajax maten dan vat jij het op als rijen dik vrienden hossana..over me sociaal leven en
En over iemand die hier eerder was.. ik kan daar vrij weinig mee met zo antwoord...

Maargoed laten we gewoon normaal doen elkaar in elkaars waarden laten dat zeg ik ook tegen mezelf,
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:18 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je hebt zelf niet door hoe je hier overkomt mr best is het niet..
Het was over en weer je hebt het niet gevolgd..
Maar ik ben het al vergeten en ook ik steek hand in eigem boezem en wijs niet alleen naar andere
Ik kan zeker sons wat tacktischer zijn nobody is perfect..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door iAmsterdam --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:25 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

En hier pjuuk ik ook van ik leg net uit dat ik gewoon over voetbal lul, het maakt mij geen mindere Ajacied als ik zeg dat Wouter
Een goede opvolger van Koeman zou zijn.. ok je hebt al gezegd jij vind dat slijmen en ik zeg dat ik gewoon graag over voetbal lul
Dus laten we daarin geen ja nee spelletje van maken

Ik voel me juist niet aangevallen ik antwoors gewoon ik ben open en geef gewoon mijn mening..
Met me sociaal leven is alles goed hoor haha waarom dat erbij betrekken daar pjuuk ik ook van,

En als ik een voorbeeld geef over me Ajax maten dan vat jij het op als rijen dik vrienden hossana..over me sociaal leven en
En over iemand die hier eerder was.. ik kan daar vrij weinig mee met zo antwoord...

Maargoed laten we gewoon normaal doen elkaar in elkaars waarden laten dat zeg ik ook tegen mezelf,
Als je het dan maar vaak genoeg tegen jezelf zegt.....ik lul nooit tegen me zelf...dat zal ik pas eng vinden
Zie me al staan voor de spiegel.....Hé Peet vandaag doen we normaal en laat iedereen is in zijn waarde....... pffffff....ik ga een biertje pakken......wat een slap gelul

Engnek
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als je het dan maar vaak genoeg tegen jezelf zegt.....ik lul nooit tegen me zelf...dat zal ik pas eng vinden
Zie me al staan voor de spiegel.....Hé Peet vandaag doen we normaal en laat iedereen is in zijn waarde....... pffffff....ik ga een biertje pakken......wat een slap gelul

Engnek
Kijk hiermee geef je gewoon aan dat je graag ruzie wilt hebben of wat dan ook
Ok dan doen we niet normaal? Want het is raar om te zeggem laten we normaal doen en iedereen in zijn waarden laten
Ja echt heel vreemd gezegd van me? Je zoekt gewoon ruzie

Lulnek
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 augustus 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Engnek
Nog half uurtje dan rij ik weer lekker naar huis.
Dan laat ik mijn vrouw in haar waarde en geef r een keer geen beurt.
Met beleid haal ik de dop van een lekkere fles bier en gun de gewaardeerde dop een mooi nieuw leven in de recycle zak.
Wat een waardig leven.
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:36 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nog half uurtje dan rij ik weer lekker naar huis.
Dan laat ik mijn vrouw in haar waarde en geef r een keer geen beurt.
Met beleid haal ik de dop van een lekkere fles bier en gun de gewaardeerde dop een mooi nieuw leven in de recycle zak.
Wat een waardig leven.
Goedzul die je bent..
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 augustus 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Goedzul die je bent..
Nee ik laat even tijdelijk alles in zijn waarde ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:35 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Kijk hiermee geef je gewoon aan dat je graag ruzie wilt hebben of wat dan ook
Ok dan doen we niet normaal? Want het is raar om te zeggem laten we normaal doen en iedereen in zijn waarden laten
Ja echt heel vreemd gezegd van me? Je zoekt gewoon ruzie

Lulnek
Uit mijn nek lullen kan ik als geen ander hiero......feit blijft dat jij gewoon een heel irritant ventje bent.
Ik heb met meerdere mot gehad.....is ook niet erg.....heb zelfs excusses aangeboden, geen probleem....ik ga ook niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb.....ik heb wel moeite met jou manier van posten....daar anticipeer ik gewoon op
Jou persoonlijk ken ik niet,dus daar heb je een punt
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Uit mijn nek lullen kan ik als geen ander hiero......feit blijft dat jij gewoon een heel irritant ventje bent.
Ik heb met meerdere mot gehad.....is ook niet erg.....heb zelfs excusses aangeboden, geen probleem....ik ga ook niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb.....ik heb wel moeite met jou manier van posten....daar anticipeer ik gewoon op
78364_v1.jpg
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2013 - 21:50   quote  deeplink  
Ik denk, ik bemoei me er even niet mee om aan te zien of het echt niet aan hem ligt..

Nou ik kan zeggen dat het wel degelijk de persoon is aan wie het ligt..
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:48 schreef infamous psv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik dacht eerst echt van niet maar nu lijkt het er verdomd veel op
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En dat je het irritant vind overkomen, daar kan ik niks van vinden dat is hoe het voor jou overkomt

En ik anticipeer ook, en soms moet ik dat niet doen dat weet ik van mezelf

Tis bij mij zwart of wit ik kan relax en aardig zijn maar ook een klootzak als ik iemand niet mag

Ik zou meer doseren, tis iig niet mijn bedoeling om ruzie te schoppe hier
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Do i need to say more!
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:54 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Do i need to say more!
Je hebt je mond vol over me woordewisselingen maar beetje hypocriet als je ze blijft opstoken
Mooie foto trouwens . En geloof maar wat je wilt geloven ik laat je verder in die waan..
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:56 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Je hebt je mond vol over me woordewisselingen maar beetje hypocriet als je ze blijft opstoken
Mooie foto trouwens . En geloof maar wat je wilt geloven ik laat je verder in die waan..
Wil jij het woordje hypocriet in deze context eens uitleggen?
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:56 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Jij hebt mij niet nodig om vuurtje op te stoken en heb dan eens niet zo n grote muil met je '' ik sta erboven , ik maak me niet druk ''...

Elk bericht van jou is als een aflevering van: KLEINE HUIS OP DE PRAIRIE!
baco74
 baco74 - maandag 05 augustus 2013 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

+100.000.000
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:51 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

En dat je het irritant vind overkomen, daar kan ik niks van vinden dat is hoe het voor jou overkomt

En ik anticipeer ook, en soms moet ik dat niet doen dat weet ik van mezelf

Tis bij mij zwart of wit ik kan relax en aardig zijn maar ook een klootzak als ik iemand niet mag

Ik zou meer doseren, tis iig niet mijn bedoeling om ruzie te schoppe hier
ik doseer nooit.....knal het eruit,dat botst is niet erg.....maar ik ben Nenam vanaf dag 1.
Regelmatig zien wij hier mensen zitten onder dubbele accounts of nieuwe accounts.
Sommige diehards herkennen de manier van posten.....je kan je account veranderen,maar je zal altijd door de mand vallen....je karakter kan je namelijk niet veranderen.
Zeker als ze in het nauw gedreven voelen...juist dan komt de ware aard naar boven
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Wil jij het woordje hypocriet in deze context eens uitleggen?
Als je tegen woordewisselingen bent en tegen ruzie dan moet je het vuurtje ook niet opstoken
Daarom komt het dan hypocriet over op me...

Maar gaan we nu de hele tijd door met deze onzin...
Of laten we er gewoon mee ophouden wat ik al de hele tijd zeg maar kennelijk is het je om te doen
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

ik doseer nooit.....knal het eruit,dat botst is niet erg.....maar ik ben Nenam vanaf dag 1.
Regelmatig zien wij hier mensen zitten onder dubbele accounts of nieuwe accounts.
Sommige diehards herkennen de manier van posten.....je kan je account veranderen,maar je zal altijd door de mand vallen....je karakter kan je namelijk niet veranderen.
Zeker als ze in het nauw gedreven voelen...juist dan komt de ware aard naar boven
Ik ga me over dat onderwerp niet meer verdedigen.. dacht eerst dat jullie daar over grapte. kennelijk lijk ik sterk op iemand
Niet mijn probleem...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door iAmsterdam --
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 21:58 schreef baco74 het volgende:

[..]

+100.000.000
Tering man, is echt veel..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 05 augustus 2013 - 22:04   quote  deeplink  
......zucht.......
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:00 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Als je tegen woordewisselingen bent en tegen ruzie dan moet je het vuurtje ook niet opstoken
Daarom komt het dan hypocriet over op me...

Maar gaan we nu de hele tijd door met deze onzin...
Of laten we er gewoon mee ophouden wat ik al de hele tijd zeg maar kennelijk is het je om te doen
Gast, je snapt er op werkelijk alle vlakken maar heel weinig van..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:04 schreef Ronald 1960 het volgende:
......zucht.......
Zit je eindelijk.....of is je bier op
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Gast, je snapt er op werkelijk alle vlakken maar heel weinig van..
Nu spiegel je weer Gast.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:05 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Tis gap....gast is Feijenoords
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:05 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ai jai jai... Je bent echt nog erger dan ik dacht.. Bij ons op het bedrijf zie ik bij de jonge gasten nog geen volk dat zo kinderachtig is als jij.. Gewoon niet normaal..
baco74
 baco74 - maandag 05 augustus 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:03 schreef remco k het volgende:

[..]

tsja wilde het al niet als tekst typen......pfff
baco74
 baco74 - maandag 05 augustus 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:03 schreef remco k het volgende:

[..]

tsja wilde het al niet als tekst typen......pfff
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2013 - 22:10   quote  deeplink  
Dus zet je het hier maar twee keer neer??? Whahaha
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ai jai jai... Je bent echt nog erger dan ik dacht.. Bij ons op het bedrijf zie ik bij de jonge gasten nog geen volk dat zo kinderachtig is als jij.. Gewoon niet normaal..
Wat interreseert me jou werk nou? En hoe jij die jonge gaste ziet
Neem jou niet echt serieus.. je lult maar wat

Ik heb al 10keer gezegd laten we erover ophouden.. maar je gaat maar door oke hoe jij het hebben wil geen probleem

Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 05 augustus 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zit je eindelijk.....of is je bier op
allebei....
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 augustus 2013 - 22:12   quote  deeplink  
En wij hebben al 100 keer gezegd dat je een of andere halve gare mafketel bent die hier niet thuis hoort. Sinds jou komst is er alleen maar gezeik, dus hou lekker de eer aan jezelf en rot op.
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:10 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Wat interreseert me jou werk nou? En hoe jij die jonge gaste ziet
Neem jou niet echt serieus.. je lult maar wat

Ik heb al 10keer gezegd laten we erover ophouden.. maar je gaat maar door oke hoe jij het hebben wil geen probleem
Mooi dat je alleen maar bevestigd wat anderen van je vinden.. Fijn dat je in ieder geval laat zien dat we er allemaal niet naast zitten..
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:12 schreef Peterhs het volgende:
En wij hebben al 100 keer gezegd dat je een of andere halve gare mafketel bent die hier niet thuis hoort. Sinds jou komst is er alleen maar gezeik, dus hou lekker de eer aan jezelf en rot op.
images?q=tbn:ANd9GcTf4HQClZXsRfXJSpNb-pbA2vhIWcrGwkqDkwYJlTZ_0Rtgum-g_w
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:13 schreef infamous psv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vind het lettertype niet zo mooi..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 22:15   quote  deeplink  

favoriete nummer van iam

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Joduh'subpoule Het Ajax Café

0.0081169