BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Joduh'subpoule Het Ajax Café

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind het lettertype niet zo mooi..
Mr de boodschap is prima ;)
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Mr de boodschap is prima ;)
Ow.. Ging het nog ergens over dan?
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 05 augustus 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:
[ filmpje ]

favoriete nummer van iam
1:19 ^.^
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2013 - 22:18   quote  deeplink  
lekker hoor
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

1:19 ^.^
openingzin.....hello i'am back again,to share with you my heart and soul ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 22:21   quote  deeplink  
oja vergeet ......i used to cry niet
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 05 augustus 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

openingzin.....hello i'am back again,to share with you my heart and soul ;-)
ja dat had ik door...
toch zie ik niet waarom Boudewijn er niets aan doet...
ik dacht dat dubbelaccounts strafbaar waren...
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja dat had ik door...
toch zie ik niet waarom Boudewijn er niets aan doet...
ik dacht dat dubbelaccounts strafbaar waren...
Die zit ergens vast op een boot :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 augustus 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 22:24 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Die zit ergens vast op een boot :-)
Hahahaha.....bij Australië....die komen er niet meer in.....tering eind zwemmen voor Boudje
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 augustus 2013 - 00:00   quote  deeplink  
Kut man, ik moet schijten. Wat een hoop gezeik. Die gozer spoort inderdaad niet, helemaal niet als je ziet hoe hij zit te likken bij supporters van andere clubs. Een Ajacied is gewoon een rivaal van een Feyenoorder en andersom idem dito, zowel gezond alsmede ongezond. Wat mij betreft flikkert die hele club aan de afgrond, maar heb toch ook weer "vrienden" die voor die club zijn. Tja.................. lekker boeiend. Van mij mag die club nog steeds de afgrond inflikkeren. En het zal me al helemaal een worst wezen dat ze weer gezond zijn, een nieuwe badkuip moeten of welke trainer ze moeten aanstellen. Dus opbokken met die teringzooi en dit lekker op een ander forumsectie uitvechten. En dat geldt ook voor jouw Iamsterdam. Dus niet beginnen over het feit dat een ander jouw ging plagen, want dat komt een beetje kinderachtig over.

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 00:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kut man, ik moet schijten. Wat een hoop gezeik. Die gozer spoort inderdaad niet, helemaal niet als je ziet hoe hij zit te likken bij supporters van andere clubs. Een Ajacied is gewoon een rivaal van een Feyenoorder en andersom idem dito, zowel gezond alsmede ongezond. Wat mij betreft flikkert die hele club aan de afgrond, maar heb toch ook weer "vrienden" die voor die club zijn. Tja.................. lekker boeiend. Van mij mag die club nog steeds de afgrond inflikkeren. En het zal me al helemaal een worst wezen dat ze weer gezond zijn, een nieuwe badkuip moeten of welke trainer ze moeten aanstellen. Dus opbokken met die teringzooi en dit lekker op een ander forumsectie uitvechten. En dat geldt ook voor jouw Iamsterdam. Dus niet beginnen over het feit dat een ander jouw ging plagen, want dat komt een beetje kinderachtig over.

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
Ik heb nooit een verkeerde woordewisseling gehad met jou.. en opeens praat jij hier iedereen na om in hun straatje te passen..
Kijk dat is pas SLIJMEN!!!!!!!

Ik ben al een dag niet op het Feyen.. Forum... ik praat graag over voetbal en ik kan normaal over die club praten..
Maar puntje bij paaltje ben ik een Ajacied en daarom dat ik gister relde met ze want geen verkeerd woord over mijn mooie club
Dus daar kom ik niet meer...

Maar wat jij nu doet dat is pas slijmen.. beetje doorzichtig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2013 door iAmsterdam --
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 06 augustus 2013 - 01:20   quote  deeplink  
Serieus die gast is echt gek. Hij begrijpt het gewoon niet.
Ik zal ff voor je bellen. Misschien hebben ze in de Yosti band nog een plaatsje voor je vrij.

Correctie, hun zijn nog slimmer dus dat was een beetje te min gepraat over hun.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 02:34   quote  deeplink  
Peet laat zich wel kennen haha klein jochie, je kunt er vast niks aan doen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 augustus 2013 - 04:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 00:21 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik heb nooit een verkeerde woordewisseling gehad met jou.. en opeens praat jij hier iedereen na om in hun straatje te passen..
Kijk dat is pas SLIJMEN!!!!!!!

Ik ben al een dag niet op het Feyen.. Forum... ik praat graag over voetbal en ik kan normaal over die club praten..
Maar puntje bij paaltje ben ik een Ajacied en daarom dat ik gister relde met ze want geen verkeerd woord over mijn mooie club
Dus daar kom ik niet meer...

Maar wat jij nu doet dat is pas slijmen.. beetje doorzichtig..
*Begin van deze zinloze discussie.*

Heeft helemaal niets met slijmen te maken, maar met het uiten van mijn mening. En als je goed leest zeg ik dat iedereen die ruzie lekker ergens anders mag voortzetten.

Overigens heb ik ook al jouw berichten op het forum van onze rivaal gelezen en zakt inderdaad mijn broek af als ik lees hoe jij jezelf daar profileert. En natuurlijk mag jij zeggen dat je graag over voetbal praat, maar het valt een beetje op als je dat in elke discussie op dezelfde manier moet uiten (je hebt in dat gebied gewoont, hebt vriendjes daar o.i.d.). Hou je gewoon bij je leest en ga je dan ook niet verdedigen, maar zet gewoon de discussie voort zoals die op het topic gaande is. Nu ga je elke keer in de verdediging en haal je er allerlei non-informatie bij. Daar zit je als rivaal gewoon niet op te wachten, dus ik begrijp de reactie wel van die jongens (en nee, dan heb ik het niet over die jongens hier maar op het forum van onze rivalen).

Overigens, en daarmee sluit ik deze discussie af hoef ik geen "verkeerde woordenwisseling" met jouw te hebben gehad om mijn mening te uiten. En valt dat al helemaal niet onder de categorie slijmen, aangezien je bij slijmen altijd een partij kiest en ik ben in deze totaal geen partij. Ik heb alleen geen zin om elke dag met deze onzinnige discussies te hoeven worden geconfronteerd, terwijl ik op een AJAX-forum zit, waar ik wil praten en discussiëren over mijn club. Doe die ruzies lekker in het cafe of op een ander forumsectie. Er zijn genoeg clubs waar weinig activiteit is. Open daar een reltopic en maak elkaar daarin uit voor rotte vis.

*Einde van deze zinloze discussie.*

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2013 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 augustus 2013 - 04:09   quote  deeplink  
Zo, nu even terug ontopic.

Eerste weekend 17 punten gepakt. Kan beter, maar tis een begin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2013 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2013 - 08:17   quote  deeplink  
Jezus Nenam. Tijd voor een grote schoonmaak in de poule. Kun je er ook volk uit flikkeren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 augustus 2013 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 08:17 schreef remco k het volgende:
Jezus Nenam. Tijd voor een grote schoonmaak in de poule. Kun je er ook volk uit flikkeren.
Hoezo? Moet ik weg uit de pooler? Dan wil ik dat ook wel zelf doen hoor als je daar gelukkig van wordt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 augustus 2013 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 04:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heeft helemaal niets met slijmen te maken, maar met het uiten van mijn mening. En als je goed leest zeg ik dat iedereen die ruzie lekker ergens anders mag voortzetten.

Overigens heb ik ook al jouw berichten op het forum van onze rivaal gelezen en zakt inderdaad mijn broek af als ik lees hoe jij jezelf daar profileert. En natuurlijk mag jij zeggen dat je graag over voetbal praat, maar het valt een beetje op als je dat in elke discussie op dezelfde manier moet uiten (je hebt in dat gebied gewoont, hebt vriendjes daar o.i.d.). Hou je gewoon bij je leest en ga je dan ook niet verdedigen, maar zet gewoon de discussie voort zoals die op het topic gaande is. Nu ga je elke keer in de verdediging en haal je er allerlei non-informatie bij. Daar zit je als rivaal gewoon niet op te wachten, dus ik begrijp de reactie wel van die jongens (en nee, dan heb ik het niet over die jongens hier maar op het forum van onze rivalen).

Overigens, en daarmee sluit ik deze discussie af hoef ik geen "verkeerde woordenwisseling" met jouw te hebben gehad om mijn mening te uiten. En valt dat al helemaal niet onder de categorie slijmen, aangezien je bij slijmen altijd een partij kiest en ik ben in deze totaal geen partij. Ik heb alleen geen zin om elke dag met deze onzinnige discussies te hoeven worden geconfronteerd, terwijl ik op een AJAX-forum zit, waar ik wil praten en discussiëren over mijn club. Doe die ruzies lekker in het cafe of op een ander forumsectie. Er zijn genoeg clubs waar weinig activiteit is. Open daar een reltopic en maak elkaar daarin uit voor rotte vis.

Hurrah!
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 04:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gaat nergens over, ik heb ook maten die voor Feyenoord zijn daar praat ik ook gewoon over die club, vroeger was ik fanatieker jegens die club maar als je ouder word en vader word ga je meer relativeren en waar heb ik het over de opvolger van Koeman wie er in de verdediging
Moer staan bij Feyen.. pfff gewoon cafe praat dus overdrijf niet zo... het maakt mij geen mindere supporter ben een die hard Ajacied..
Maar ik kom niet meer bij dat Forum want ik ben niet perfect en ik verviel ff in oude gewoontes door daar te rellen want niks over mij club of over Joden. Puntje bij paaltje ben ik een echte Ajacied...

Ik vind het idd zinloos dat mensen druk maken als ik op een forum over Voetbal praat vind dat ronduit kinderachtig

Ik beeindig ook deze zinlose discussie want het gaat werkelijk NERGENS over
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2013 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 09:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoezo? Moet ik weg uit de pooler? Dan wil ik dat ook wel zelf doen hoor als je daar gelukkig van wordt.
Voel jij je aangesproken?
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2013 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 11:06 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Gaat nergens over, ik heb ook maten die voor Feyenoord zijn daar praat ik ook gewoon over die club, vroeger was ik fanatieker jegens die club maar als je ouder word en vader word ga je meer relativeren en waar heb ik het over de opvolger van Koeman wie er in de verdediging
Moer staan bij Feyen.. pfff gewoon cafe praat dus overdrijf niet zo... het maakt mij geen mindere supporter ben een die hard Ajacied..
Maar ik kom niet meer bij dat Forum want ik ben niet perfect en ik verviel ff in oude gewoontes door daar te rellen want niks over mij club of over Joden. Puntje bij paaltje ben ik een echte Ajacied...

Ik vind het idd zinloos dat mensen druk maken als ik op een forum over Voetbal praat vind dat ronduit kinderachtig

Ik beeindig ook deze zinlose discussie want het gaat werkelijk NERGENS over
Das nu de 400e keer dat je hem beëindigt.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook goeiedag

Vandaag weer lekker ruzie maken of ben je ontwaakt uit je zomer depressie
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 06 augustus 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

+1
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 12:56 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ook goeiedag

Vandaag weer lekker ruzie maken of ben je ontwaakt uit je zomer depressie
Wederom een bevestiging van..
joduh
 joduh - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Waar kan je de standen zien dan? Nenam!!!!!!!!!
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Wederom een bevestiging van..
Dat je niet bent ontwaakt uit je zomerdepressie
Tsja dat moet je toch echt zelf doen.. wees is meer positief al dat gemor en gezeur van jou
joduh
 joduh - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 19:45 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Dat je niet bent ontwaakt uit je zomerdepressie
Tsja dat moet je toch echt zelf doen.. wees is meer positief al dat gemor en gezeur van jou
Chill ff man!
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:49   quote  deeplink  
Ik ben heel chill... actie reactie;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 19:43 schreef joduh het volgende:
Waar kan je de standen zien dan? Nenam!!!!!!!!!
Alsjeblieft man, onderstaand de stand.

Plaats Punten Naam Plaats totale poule
1. 19 It's Me (nickname) (90)
2. 18 Iamsterdam (nickname) (132)
3. 17 Ajax Warrior (nickname) (195)
4. 15 Joduhh (nickname) en Natjosfc (nickname) (366)
6. 14 Kees Kivits en Peterhs (nickname) (486)
8. 13 Stanley (nickname), Grasmaaier (nickname), Loetje (nickname), Remcok (nickname) en Nenam-til (nickname) (624)
13.12 Boudewijn Janssen (766)
14.11 Florence Nightingale (nickname) en Baco74 (nickname) (883)
16.10 Bully (nickname) en Pietje (nickname) (1013)
18. 9 Jack Huntelaar (nickname)(1140)

joduh
 joduh - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 19:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alsjeblieft man, onderstaand de stand.

Plaats Punten Naam Plaats totale poule
1. 19 It's Me (nickname) (90)
2. 18 Iamsterdam (nickname) (132)
3. 17 Ajax Warrior (nickname) (195)
4. 15 Joduhh (nickname) en Natjosfc (nickname) (366)
6. 14 Kees Kivits en Peterhs (nickname) (486)
8. 13 Stanley (nickname), Grasmaaier (nickname), Loetje (nickname), Remcok (nickname) en Nenam-til (nickname) (624)
13.12 Boudewijn Janssen (766)
14.11 Florence Nightingale (nickname) en Baco74 (nickname) (883)
16.10 Bully (nickname) en Pietje (nickname) (1013)
18. 9 Jack Huntelaar (nickname)(1140)
thanks,wtf is its me dan?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:02 schreef joduh het volgende:

[..]

Nobody knows..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:02 schreef joduh het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ken eigenlijk niemand uit de pooler maar vind het leuk om mee te doen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nobody knows..
Welkom Its me;-)
Proficiat met je eerste plaats
joduh
 joduh - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nobody knows..
doe jij nie mee ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:06 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Welkom Its me;-)
Proficiat met je eerste plaats
Thanks.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:09 schreef joduh het volgende:

[..]

doe jij nie mee ?
Ik ben It's me.
joduh
 joduh - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:09 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik ben It's me.
meen je dat ????chapeau benjamin
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:15 schreef joduh het volgende:

[..]

meen je dat ????chapeau benjamin
Jaja.
Maar ik zak meestal later weer weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2013 door Hasjkoph --
joduh
 joduh - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:16 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Jaja.
Maar ik zak meestal later weer weg.
mooi,kan me niet snel genoeg namelijk
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:16 schreef joduh het volgende:

[..]

mooi,kan me niet snel genoeg namelijk
Hahaha fanatiekelingetje hier heur
joduh
 joduh - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hahaha fanatiekelingetje hier heur
ja,das mijn mankement he?;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:20   quote  deeplink  
Ook een verrassing. Niemand verwacht dat je het bent en stiekem pak je de eerste plaats. ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:19 schreef joduh het volgende:

[..]

Als je het een mankement kan noemen, tenminste ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:20 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ook een verrassing. Niemand verwacht dat je het bent en stiekem pak je de eerste plaats. ;-)
En dan de lijn doortrekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:19 schreef joduh het volgende:

[..]

Mankement? Je hebt gewoon Ajax-bloed in je.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:22 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En dan de lijn doortrekken.
Lijntje trekken? O je komt dus door doping aan die eerste plek. Ik zeg diskwalificatie!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:23 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Lijntje trekken? O je komt dus door doping aan die eerste plek. Ik zeg diskwalificatie!
Heb je bewijs?
Misschien heb ik wel de wedstrijden omgekocht en heb ik niks met doping te maken.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Ook dan zeg ik diskwalificatie!
Jij kan zeker als enige uitslagen wisselen na de wedstrijden? :-D
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:25 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heb je bewijs?
Misschien heb ik wel de wedstrijden omgekocht en heb ik niks met doping te maken.
Ja en ik heb zo te zien net niet genoeg betaald voor de eerste plaats...
Geld raakt op ik zal volgende week wel laatste zijn;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 augustus 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 20:26 schreef Peterhs het volgende:
Ook dan zeg ik diskwalificatie!
Jij kan zeker als enige uitslagen wisselen na de wedstrijden? :-D
images?q=tbn:ANd9GcSh-cqkrPTp4ybp16Qkc_HFBJodkRfz4T_SXH2yhhUD7HzNZKpWlg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Joduh'subpoule Het Ajax Café

0.0080230