|
|
infamous psv
|
|
|
quote: AMEN REMCO AMEN !!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Voor een deel, zeker Remco. Maar het voordeel van een "groot Europa" als economisch blok (Europa is machtiger tegen b.v. Amerika en/of China) dan Nederland in zijn uppie... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 22:59 schreef remco k het volgende:[..] Daarom maakt het ook geen flikker meer uit wat je stemt.. Als jij om bepaalde redenen op de VVD stemt of welke partij dan ook, en die partij wordt de grootste of nummer twee, dan laten ze net o makkelijk de standpunten vallen waarom jij op ze gestemd hebt enkele en alleen om maar te regeren, uiteindelijk hadden ze jouw stem dus niet gehad.. Precies! Stem om de rechtse VVD en je krijgt de linkse PvdA erbij. Stem op de linkse PvdA en je krijgt er de rechtse VVD erbij... Duidelijker kan het niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daar heb je wel een punt....ik word er wel op aangesproken....praat nogal plat Amsterdams.....sommige vinden dat wel grappig,maar de meeste irriteert het Werk al jaren door het hele land heen, maak ruim 70.000 km per jaar en kom dus wel het een en ander tegen.
De staking van vandaag van alle chauffeurs op de A12 was ook gewoon volledig terecht, al jaren trekken ze aan de bel en er wordt gewoon niet eens op gereageerd, laat staan dat ze er iets aan doen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 22:59 schreef infamous psv het volgende:[..] Nederland is altijd braafste jongetje vd klas... Laa mr zittuh , zit me eigen alweer op te vreten.. Vies graftieverietus land waar we in wonen... Mooi gesproken... ;-) Maar ik begrijp je goed! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:01 schreef Pietje het volgende:[..] Voor een deel, zeker Remco. Maar het voordeel van een "groot Europa" als economisch blok (Europa is machtiger tegen b.v. Amerika en/of China) dan Nederland in zijn uppie... Genieten geblazen he...
Wij betalen BALE nr MADRID en de rest van Spanje houd handje op... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 22:59 schreef infamous psv het volgende:[..] Nederland is altijd braafste jongetje vd klas... Laa mr zittuh , zit me eigen alweer op te vreten.. Vies graftieverietus land waar we in wonen... Precies....ik ben niet zo honk vast....ik kan overal aarden,maar mijn dochtertje houd mij hier in dit bezopen land |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Precies....ik ben niet zo honk vast....ik kan overal aarden,maar mijn dochtertje houd mij hier in dit bezopen land Die 5 van mij ook... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Ja praat me niet over Barcelona en Real Madrid, met vele miljoenen aan schuld en vervolgens toch weer de allerduurste spelers kopen. Waar blijft de UEFA nu?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:01 schreef Pietje het volgende:[..] Voor een deel, zeker Remco. Maar het voordeel van een "groot Europa" als economisch blok (Europa is machtiger tegen b.v. Amerika en/of China) dan Nederland in zijn uppie... Ja en Nee. Europa heeft financieel het een en ander te vertellen door Duitsland Nederland en Frankrijk, wat dus ook betekend dat wij al die andere kutlanden op sleeptouw moeten nemen.. En ja de hoogtijdagen waren misschien wel wat minder geweest als we niet 1 Europa waren geweest, maar 1 ding is wel heel zeker, de crisis was een heel stuk minder geweest als we op onszelf aangewezen waren.
Maar goed, we hebben in Nederland in ieder geval het geluk dat we in deze tijden van financiele crisis iemand aan de macht hebben die een goede KUNSTGESCHIEDENISOPLEIDING heeft genoten en het fijnste van alles is dat die beste man het advies van een groep economen gewoon in de wind slaat zonder het door te lezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij hebt 5 jongens.....jij woont straks in londen en gaat Chelsea volgen ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:02 schreef Pietje het volgende:[..] Precies! Stem om de rechtse VVD en je krijgt de linkse PvdA erbij. Stem op de linkse PvdA en je krijgt er de rechtse VVD erbij... Duidelijker kan het niet. Ben geen fan van Amerika, verre van zelfs ( al is het een prachtig land waar ik graag heen wil) maar het politieke systeem heeft wel wat... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:08 schreef remco k het volgende:[..] Ben geen fan van Amerika, verre van zelfs ( al is het een prachtig land waar ik graag heen wil) maar het politieke systeem heeft wel wat... Amerikanen zijn de Duitsers van het westen.....naar volk....mooi land |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:08 schreef remco k het volgende:[..] Ben geen fan van Amerika, verre van zelfs ( al is het een prachtig land waar ik graag heen wil) maar het politieke systeem heeft wel wat... Ik heb 5 jaar in de Verenigde Staten gewoond en gewerkt. Mijn beide kinderen zijn er geboren (mijn dochter in San Francisco en mijn zoon in New York). Delen van het immens grote land zijn inderdaad prachtig en de politiek is duidelijk met slechts twee partijen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:11 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb 5 jaar in de Verenigde Staten gewoond en gewerkt. Mijn beide kinderen zijn er geboren (mijn dochter in San Francisco en mijn zoon in New York). Delen van het immens grote land zijn inderdaad prachtig en de politiek is duidelijk met slechts twee partijen. Maar die zijn al 30 Piet.....was een totaal andere wereld....ik vind het engnekken,die yanken bedoel ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:11 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb 5 jaar in de Verenigde Staten gewoond en gewerkt. Mijn beide kinderen zijn er geboren (mijn dochter in San Francisco en mijn zoon in New York). Delen van het immens grote land zijn inderdaad prachtig en de politiek is duidelijk met slecht twee partijen. Inderdaad, moge de beste winnen en laat het dan maar 4 jaar zien, dan kun je mensen tenminste ook afrekenen op hun eigen prestaties..
Wie kan ooit een Balkenende of een Rutte ergens op afrekenen??? Niemand aangezien er hier in dit kutland veel te veel volk is wat (denkt) zich over mee wil bemoeien..
Wordt hoog tijd dat het volk hiero eens in opstand komt..
Hoe dom kan deze regering zijn, niet willen investeren in de bouw ( al thans niet genoeg) terwijl de bouw de enige tak van sport is waar ze binnen afzienbare tijd 99% verzekerd zijn van 100% terugverdienen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mannen, ik houd er even mee op. Ik ga naar Knevel & v/d Brink kijken. Daarin komt zo een discussie over de bomenkap op Amelisweerd (waar ik erg vlakbij woon en nogal eens wandel). De volgende discussie, dus. Ik ben gek op discussies, maar dat wisten jullie vast al. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Maar die zijn al 30 Piet.....was een totaal andere wereld....ik vind het engnekken,die yanken bedoel ik Is niet zo relevant toch, het politieke systeem is wel het machtigste ter wereld.. En daarnaast ook het meest duidelijke en het makkelijkste om iemand op zijn functioneren af te rekenen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:15 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, moge de beste winnen en laat het dan maar 4 jaar zien, dan kun je mensen tenminste ook afrekenen op hun eigen prestaties.. Wie kan ooit een Balkenende of een Rutte ergens op afrekenen??? Niemand aangezien er hier in dit kutland veel te veel volk is wat (denkt) zich over mee wil bemoeien.. Wordt hoog tijd dat het volk hiero eens in opstand komt.. Hoe dom kan deze regering zijn, niet willen investeren in de bouw ( al thans niet genoeg) terwijl de bouw de enige tak van sport is waar ze binnen afzienbare tijd 99% verzekerd zijn van 100% terugverdienen.. Remco, ik ben het serieus HELEMAAL met je eens. Maar ik ga nu even TV kijken. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:15 schreef Pietje het volgende:Mannen, ik houd er even mee op. Ik ga naar Knevel & v/d Brink kijken. Daarin komt zo een discussie over de bomenkap op Amelisweerd (waar ik erg vlakbij woon en nogal eens wandel). De volgende discussie, dus. Ik ben gek op discussies, maar dat wisten jullie vast al. ;-) Veel kijkplezier Piet ;)
Allejezus '' Knevel en vd Brink ''... hahahahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Maar die zijn al 30 Piet.....was een totaal andere wereld....ik vind het engnekken,die yanken bedoel ik Het zijn ook zeker niet mijn vrienden. Nooit geweest, overigens... Maar, ik ga nu echt even TV kijken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Rutte zal ooit de nooit uit de kast gekomen MP van nederland zijn....Balkenende de dwaas....en Zalm de grootste laaienlichter sinds WOII |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch heeft die derde het in mijn optiek voor de economie een stuk beter gedaan dan die eerste twee.. Met name Balkenende is voor mij een niet te bevatten vraag hoe die man zo lang aan de "macht" heeft kunnen staan.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:20 schreef remco k het volgende:Toch heeft die derde het in mijn optiek voor de economie een stuk beter gedaan dan die eerste twee.. Met name Balkenende is voor mij een niet te bevatten vraag hoe die man zo lang aan de "macht" heeft kunnen staan.. Door Hoop vd burger op betere tijden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Veel plezier allemaal..
Kort maar krachtig... 50% van die zin is van toepassing op de gemiddelde houdbaaheid van het gemiddelde Nederlandse kabinet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:20 schreef remco k het volgende:Toch heeft die derde het in mijn optiek voor de economie een stuk beter gedaan dan die eerste twee.. Met name Balkenende is voor mij een niet te bevatten vraag hoe die man zo lang aan de "macht" heeft kunnen staan.. Meen je dat nou???????......die lamlul heeft de Euro er doorheen gedrukt..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nog nooit op die man gestemd.. Helaas wel op Rutte Maar die maakt zijn beloftes structureel niet waar dus daar heb ik ook alweer spijt van.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet alles wat ie gedaan heeft is goed geweest..
Maar de Euro is een van de redenen dat dit land zo hard de lucht in is geschoten vanaf dag 1. En niet zozeer de Euro maar Europa is in mijn optiek de reden van de crisis op dit moment..
Maar goed, Real kan met een lening van een bank die onder zware controle staat wel even een speler kopen voor 120 miljoen euro.. Om vervolgens weer bij de rest van europa om uitstel van betaling te vragen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:22 schreef remco k het volgende:[..] Nog nooit op die man gestemd.. Helaas wel op Rutte Maar die maakt zijn beloftes structureel niet waar dus daar heb ik ook alweer spijt van.. Er word ook niet gestemd op degene die het beste voor het land is mr voor de minst slechte.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:24 schreef remco k het volgende:[..] Niet alles wat ie gedaan heeft is goed geweest.. Maar de Euro is een van de redenen dat dit land zo hard de lucht in is geschoten vanaf dag 1. En niet zozeer de Euro maar Europa is in mijn optiek de reden van de crisis op dit moment.. Maar goed, Real kan met een lening van een bank die onder zware controle staat wel even een speler kopen voor 120 miljoen euro.. Om vervolgens weer bij de rest van europa om uitstel van betaling te vragen.. Weet ik niet....ik kan niet in jouw knip kijken.....ook niet in die van Real. Persoonlijk denk ik dat Real en Barca geldschieters heeft....geen banken maar de Pim Blokland's vanspanje |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja vergeet ik ff.....Hoeness schijnt ook wat muntjes weg gesluisd te hebben
Tis gewoon een tering zooi |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Hopen op een stunt van N.E.C, dat jonge team moet toch één keer een offday hebben;-) En hopen dat Twente wint, zijn we van die coolsingel geluiden ook even verlost en zijn we die even kwijt als Concurrent Maar belangrijker nog Ajax winnen!!!!! Bojan moet nu even iets meer laten zien en hij heeft het in zich om de show te stelen.. En Siggi hopelijk mist hij nu niet zoveel kansen! Gewoon ons eigen spel spelen en scherp zijn voor de tegen counter. V Rhijn moet nu van een zesje naar een zeven gaan zich meer laten gelden en 90minuten scherp blijven
Hopen op weer een mooi een weekend! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Roda JC - Cambuur L 1-0 Heracles A - PEC Zwolle 1-2 NAC Breda - SC Heerenveen 2-2 GAE - ADO Den Haag 1-1 Psv - N.E.C 3-1 Feyenoord - FC Twente 1-1 Fc Groningen - Fc Utrecht 2-1 RKC - Vitesse 1-2 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hierbij mijn voorspellingen:
Roda JC - SC Cambuur = 2-0 Heracles Almelo - PEC Zwolle = 3-2 NAC Breda - sc Heerenveen = 1-2 Go Ahead Eagles - ADO Den Haag = 2-1 PSV - NEC Nijmegen = 4-0 Feyenoord - FC Twente = 2-0 AZ - Ajax = 1-3 FC Groningen - FC Utrecht = 3-1 RKC Waalwijk - Vitesse = 1-2 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 15:48 schreef iAmsterdam het volgende:Roda JC - Cambuur L 1-0 Heracles A - PEC Zwolle 1-2 NAC Breda - SC Heerenveen 2-2 GAE - ADO Den Haag 1-1 Psv - N.E.C 3-1 Feyenoord - FC Twente 1-1 Fc Groningen - Fc Utrecht 2-1 RKC - Vitesse 1-2 Az-Ajax.....doet bij jou niet mee ?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Hij bedoelt misschien 0-0?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Roda JC - SC Cambuur 2-0 Heracles Almelo - PEC Zwolle 1-3 NAC Breda - sc Heerenveen 1-3 Go Ahead Eagles - ADO Den Haag 2-0 PSV - NEC Nijmegen 3-1 Feyenoord - FC Twente 2-1 AZ - Ajax 1-3 FC Groningen - FC Utrecht 3-1 RKC Waalwijk - Vitesse 1-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Me Ajax uitslag wacht ik altijd als me zoontje die wedstrijd heeft gespeeld op playstation;-) 4 uit 6 dat die uitslag de juiste bleek te zijn, noem het bij geloof
Ik hou het nu op 1-2 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 20:31 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Me Ajax uitslag wacht ik altijd als me zoontje die wedstrijd heeft gespeeld op playstation;-) 4 uit 6 dat die uitslag de juiste bleek te zijn, noem het bij geloof Ik hou het nu op 1-2 Tsja......ik laat mijn cavia's rennen.....zo heeft iedereen wat |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik poep altijd 2x een paar dagen voor de wedstrijd.. aantal drollen de 1e x zijn de doelpunten van de thuisploeg en de 2e x die van de uitploeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Weet ik niet....ik kan niet in jouw knip kijken.....ook niet in die van Real. Persoonlijk denk ik dat Real en Barca geldschieters heeft....geen banken maar de Pim Blokland's vanspanje Dat van die bank klopt in dit geval gewoon. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geloof je gelijk.... |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Wat nu doorsijpelt in de media is Dat enkele Madrid spelers boos naar de Voorzitter zijn gegaan, Een van die spelers zei 100miljoen?? En wij dan?? Pfff als dat waar is haha..en wij dan? Alsof zei zo weinig verdienen.. verwende mannetjes |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
En voor de derde keer deze poule in de laatste minuut 6 punten weg grrr Haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Boudewijn....net ff nagekeken .....jij had vorig seizoen 545 punten,net als ik....wie heeft nu wie verslagen slome....dit jaar ga je nat ouwe |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
De eerste zespunter van het weekend,vorig zeisoen trouwens 558 punten totaal. |
|
|
|