|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en....neem een borrel |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
PEC al in de eerste minuut op voorsprong
12minuten later Mokotjo 0-2
Heracles gaat een moeilijk seizoen tegemoed,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 18:53 schreef iAmsterdam het volgende:PEC al in de eerste minuut op voorsprong 12minuten later Mokotjo 0-2 Heracles gaat een moeilijk seizoen tegemoed, Pec is gewoon goede ploeg...
Zie Heracles wel minimaal 14e eindigen. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Staat inmiddels 1-2 Hopelijk blijft het zo vanwege me 6 puntjes;-)
Ja PEC is zeker een goede ploeg! Met een goede trainer die niet ijdel was om alles om te zetten maar op de zelfde voet verder us gegaan. 10de is echt realistisch als alles bij elkaar blijft.
Heracles 14de, dat zou knap zijn met deze selectie, de spoeling is dun en er moet echt wat bij komen Cambuur blijft zich versterken, RKC en Heracles zijn nu niet aantoonbaar beter dan Cambuur en GAE Word iig spannend onderin, NAC zie ik ook bij de onderste 5 eindigen en N.E.C moet ook alle zeilen bijzetten Net als Utrecht...
Zoals het er nu voorstaat voorspel ik deze eindstand 1. Ajax 2. Psv 3. Vitesse 4. Feyenoord 5. Az 6. Fc Groningen 7. Fc Twente 8. Ado Den Haag 9. Sc Heerenveen 10. FC Zwolle 11. FC Utrecht 12. Roda JC 13. N.E.C 14. NAC Breda 15. Go Ahead Eagles 16. Cambuur .L. 17. Heracles Almelo 18. RKC Waalwijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Je bent wel met de pooler bezig he ;-) Voormij isde pooler soms wel klote want ik kom uit zwolle en als ze dan tegen feyenoorf spelen voorspel je natuurlijk geen winst... sta je met dubbelgevoel in het stadion... heb hier 2-2 ingevuld ... Dus hoop eigenlijk op 2-3 nu |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
In deze topic ben ik zeker met de pooler bezig;-) al 3 keer in de laatste minuut 6 punten weg maar toch nog gedeeld eerste Al kan dat na een paar wedstrijden weer heel anders zijn, ik hou wel van voorspellen en gokken, dus dit is niet me enige pool;-)
Ja dat begrijp ik die dilemma ja, ik had het ook niet zien aankomen dat Feyenoord zo slecht zou spelen, Lijkt me leuk om Zwolle nu live in het stadion te zien spelen, Ze hebben het daar goed gedaan!! Ik kan me de onenigheid daar nog herrinneren met Everse en de bitterballen verhaal, het net niet kampioen worden Maar ze bleven bouwen en stelde de juiste mensen aan, vorig jaar geweldig en dit jaar zie ik ze ook weer vlammen
Gun het de Zwollenaren een leuke stad en relaxe mensen daar, Een stad leeft daar toch weer wat op met een Eredivisie club Die het goed doet, leuk om te zien |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Klich mist strafschop in 85ste minuut, Hij wilt natuurlijk ook dat ik 6punten haal
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 19:55 schreef iAmsterdam het volgende:Staat inmiddels 1-2 Hopelijk blijft het zo vanwege me 6 puntjes;-) Ja PEC is zeker een goede ploeg! Met een goede trainer die niet ijdel was om alles om te zetten maar op de zelfde voet verder us gegaan. 10de is echt realistisch als alles bij elkaar blijft. Heracles 14de, dat zou knap zijn met deze selectie, de spoeling is dun en er moet echt wat bij komen Cambuur blijft zich versterken, RKC en Heracles zijn nu niet aantoonbaar beter dan Cambuur en GAE Word iig spannend onderin, NAC zie ik ook bij de onderste 5 eindigen en N.E.C moet ook alle zeilen bijzetten Net als Utrecht... Zoals het er nu voorstaat voorspel ik deze eindstand 1. Ajax 2. Psv 3. Vitesse 4. Feyenoord 5. Az 6. Fc Groningen 7. Fc Twente 8. Ado Den Haag 9. Sc Heerenveen 10. FC Zwolle 11. FC Utrecht 12. Roda JC 13. N.E.C 14. NAC Breda 15. Go Ahead Eagles 16. Cambuur .L. 17. Heracles Almelo 18. RKC Waalwijk Tering we zijn net begonnen.....mafkees |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Haha Ik zei zoals het er nu voor staat, na 15speelronde is natuurlijk makkelijker te voorspellen;-) Je moet het ook niet serieus nemen vind het gewoon leuk om te doen |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Voor de 4de keer in laatste minuut 6 punten weg haha,
Proficiat Nenam jou 6 puntjes 1-3 |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: hey ouwe zijn glazen bol zal wel kapot zijn |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Me glazen bol is idd kapot 4keer in de laatste minuut 6 punten weg;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hey Tukker....zomerslapie gehouden ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja ben weer helemaal wakker ,heb er weer zin in |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ohw oke....maar morgen is het huilie huilie voor je ouwe |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Zou zo maar kunnen al ben ik er nog niet zeker van ,zou zo maar kunnen dat ria morgen huilie huilie doet |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Pfff Psv weer vroeg op voorsprong... waarom nou weer.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 20:58 schreef jonass het volgende:[..] Zou zo maar kunnen al ben ik er nog niet zeker van ,zou zo maar kunnen dat ria morgen huilie huilie doet Dat doet ze al patjakker |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: patjakker dat woord ken ik ook ,lang niet meer gehoord enne als ze nu huilt komt dat omdat ze de hele dag tegen die kop van jou moet aankijken :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 21:24 schreef jonass het volgende:[..] patjakker dat woord ken ik ook ,lang niet meer gehoord enne als ze nu huilt komt dat omdat ze de hele dag tegen die kop van jou moet aankijken :-) Hehehehe......ik ben hartstikke lief man,met een markante kop.....maar we verneuken weer een topic |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 21:31 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehe......ik ben hartstikke lief man,met een markante kop.....maar we verneuken weer een topic sorry lieve markante kop viel even uit mijn rol |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Boudewijn....ouwe Bosche bol....je bent verdacht stil ouwe....iedereen mag winnen.behalve jij....vorig seizoen was 113 mijn target....nu jij slome |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
belchinees terug van vakantie? ik sta laatste...jij staat eerste.....nu weet ik het zeker: God zit me te dissen |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 23:22 schreef baco74 het volgende:belchinees terug van vakantie? ik sta laatste...jij staat eerste.....nu weet ik het zeker: God zit me te dissen 4 keer in de laatste minuut 6punten weg en 1 keer in de laatste 5 minuten Nu weet ik het zeker God bestaat niet niet;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 23:22 schreef baco74 het volgende:belchinees terug van vakantie? ik sta laatste...jij staat eerste.....nu weet ik het zeker: God zit me te dissen Nee man....ik zit je te dissen....bovendien er is geen god,die bestaat niet |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: wel godverdommer nog aan toe,spreek hem dagelijks |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ajax = God;-)
Maar dan word je weer arrogant genoemd omdat je voor Ajax bent bla bla |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: je zegt het zelf al he |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Als er een club niet arrogant is dan is Ajax dat wel, gezonde bluf en zelfvertrouwen dat heerst er altijd bij Ajax
Az en Twente dachten na een paar goede jaren de topclub te zijn vond die supporters aardig arrogant overkomen jarenlang;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 23:22 schreef baco74 het volgende:belchinees terug van vakantie? ik sta laatste...jij staat eerste.....nu weet ik het zeker: God zit me te dissen Zie trouwens dat je in goed gezelschap bent.....Florence Nightingale,die verzorgd jou wel ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat is je buurvrouw van 85 slome..... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 12:05 schreef iAmsterdam het volgende:Als er een club niet arrogant is dan is Ajax dat wel, gezonde bluf en zelfvertrouwen dat heerst er altijd bij Ajax Az en Twente dachten na een paar goede jaren de topclub te zijn vond die supporters aardig arrogant overkomen jarenlang;-) ik zei niet dat ajax arrogant is maar jij bent dat wel en ook nog een dikke muil tegen mij terwijl ik netjes tegen je ben |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ja word toch dagje ouder he ,markant koppie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zit je wel dwars hé.....van me gedroomd vannacht ?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: doe ik elke nacht ,weet je toch kanjer |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Over 2 uur Ajax!!!
Bier en nootjes en hopelijk veel juigen!!! Wedstrijd spanning is al aardig aanwezig! 1-2
Hopen op 0-5 |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Idd laten we dat houden, en laten we deze mooie topic in ere houden ontopic
Ontopic 1-1 nu Dat is 6punten maar ik hoop dat ik 0punten haal en dat Feyen verliest |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Yesssssss 1-2 en rood voor Feyen..!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
9 man hahaha, ook geen de Vrij volgende week :) |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Weer rood en de vrij niet tegen Ajax |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
En Janmaat en Deelen voor die positie moeten ze nu ook puzzelen..
Maar eerst tegen Az winnen!!!!!!!!!!!!!!! Met Schøne inplaats van Poulsen...pfff
Kom op Schøne!!!!!!! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Veel oud Feyenoorders scoren tegenwoordig tegen Feyen;-) Ronald Koeman eerste ontslag van dit seizoen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote: En nu mijn beurt Yes 3-2 (zielig hoor !)
Reactie is puur gericht aan iAMsterdam die zich nogal met Feyenoord bezig is vandaag en zich ook vaak heeft laten horen op het verkeerder forum. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:02 schreef Brian het volgende:[..] En nu mijn beurt Yes 3-2 (zielig hoor !) Reactie is puur gericht aan iAMsterdam die zich nogal met Feyenoord bezig is vandaag en zich ook vaak heeft laten horen op het verkeerder forum. Meeste Ajax forum leden hebben een permanente ban op het Feijenoord sectie.....zeker die hier al langere tijd zijn.....en andersom.....sommige nieuwe(?) zullen daar komen en eindigen dan net als wij. Dus Brian heb geduld.....is een kwestie van tijd |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
gaat er meer om dat je op andere forum eerst zelf loopt te stoken en dan mensen gaat aanspreken op taal gebruik. beetje zinloos niet ? Ik ga dit forum niet vergallen hoor hier niet thuis en ben zeker niet op oorlogspad. maar was je handen niet te veel in onschuld. ik zou zeggen blijf gewoon lekker op je eigen forum |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Meeste Ajax forum leden hebben een permanente ban op het Feijenoord sectie.....zeker die hier al langere tijd zijn.....en andersom.....sommige nieuwe(?) zullen daar komen en eindigen dan net als wij. Dus Brian heb geduld.....is een kwestie van tijd hahaha |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Meeste Ajax forum leden hebben een permanente ban op het Feijenoord sectie.....zeker die hier al langere tijd zijn.....en andersom.....sommige nieuwe(?) zullen daar komen en eindigen dan net als wij. Dus Brian heb geduld.....is een kwestie van tijd Haha geduld is een schone zaak;-)
Maar niet dat ik daar nog kom... |
|
|
|