|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:21 schreef Brian het volgende:gaat er meer om dat je op andere forum eerst zelf loopt te stoken en dan mensen gaat aanspreken op taal gebruik. beetje zinloos niet ? Ik ga dit forum niet vergallen hoor hier niet thuis en ben zeker niet op oorlogspad. maar was je handen niet te veel in onschuld. ik zou zeggen blijf gewoon lekker op je eigen forum Ik heb daar nooit zitten stoken... maargoed niet belangrijk verder |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat zei je vorige keer ook.....dus gaat je niet lukken |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Rkc doet het weer opmerkelijk goed! Na een puntje bij Twente nu 2-1 voor tegen Chelsea uhhhh Vitesse |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
jawel iamsterdam je zat daar vreselijk te stoken niet doen jonge je hebt er niks aan |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: De dingen die er werden gezegd kon het idd niet laten om erop te reageren Had ik niet moeten doen... maar door wat er gezegd werd voel ik geen noodzaak Om daar nog te posten... |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: A: ik reageerde op berichten die over de grens ging daarvoor was ik niet aanwezig met het posten B: hopelijk ga je niet weer deze topic 2 paginas lang maken met berichten hoe leuk jij nenam wel niet vind;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:31 schreef iAmsterdam het volgende:[..] A: ik reageerde op berichten die over de grens ging daarvoor was ik niet aanwezig met het posten B: hopelijk ga je niet weer deze topic 2 paginas lang maken met berichten hoe leuk jij nenam wel niet vind;-) Nenam heeft een markante kop iams kan ik van jou niet zeggen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:29 schreef iAmsterdam het volgende:[..] De dingen die er werden gezegd kon het idd niet laten om erop te reageren Had ik niet moeten doen... maar door wat er gezegd werd voel ik geen noodzaak Om daar nog te posten... Ik vind dat dat de Feijenoorders dat zelf moeten oplossen en niet jij.....ten eerste zitten ze niet op jou te wachten.....en ten tweede post je daar op een wedstrijd dag die ze net zoals wij verliezen. Wij lossen het ook zelf op....er zijn hier een paar(waaronder mijn persoontje)die daar heel fel op zijn.....vandaar dat je het bij ons vrij weinig tegen komt |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik vind dat dat de Feijenoorders dat zelf moeten oplossen en niet jij.....ten eerste zitten ze niet op jou te wachten.....en ten tweede post je daar op een wedstrijd dag die ze net zoals wij verliezen. Wij lossen het ook zelf op....er zijn hier een paar(waaronder mijn persoontje)die daar heel fel op zijn.....vandaar dat je het bij ons vrij weinig tegen komt Was idd niet het moment om daar te zijn... hahahaha , ze spuugden gelijk vuur en terecht. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:41 schreef infamous psv het volgende:[..] Was idd niet het moment om daar te zijn... hahahaha , ze spuugden gelijk vuur en terecht. heeft feyenoord verloren dan en zo ja van wie |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik vind dat dat de Feijenoorders dat zelf moeten oplossen en niet jij.....ten eerste zitten ze niet op jou te wachten.....en ten tweede post je daar op een wedstrijd dag die ze net zoals wij verliezen. Wij lossen het ook zelf op....er zijn hier een paar(waaronder mijn persoontje)die daar heel fel op zijn.....vandaar dat je het bij ons vrij weinig tegen komt Je hebt ook gelijk, ik had er niet op moeten reageren... Blijft wel staan ging veelste ver.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Met dar bedoel je hier hoop ik?? |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Hier had ik wat onenigheid steek ik ook hand in eigen boezem.. en daarom ben ik ook niet hier Ben hier voor voetbal en vooral voor Ajax! |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Waar het hier omgaat in de poule is dat we lekker dicht bij elkaar staan in puntenaantal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Warrior......wat flik jij nou......ksssssst mafkees
Hehehehehe Boudewijn is zijn chinesie kwijt......wordt niks ouwe......te moeilijk voor jou in ons Joduh cafe......nananananaaaahna |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Die Warrior voorspelde een winst voor RKC top! Daarmee heb je nu de leiding Goed gedaan ouwe.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kom op gasten, RKC thuis tegen een Vitesse waar op dit moment klap na klap valt. Was te verwachten natuurlijk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 18:48 schreef iAmsterdam het volgende:Die Warrior voorspelde een winst voor RKC top! Daarmee heb je nu de leiding Goed gedaan ouwe.. Vind ik best.....zolang ik die Boudewijn maar onder me hou,al word ik één na laatste.....dan nog heb ik gewonnen ;-) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 20:28 schreef Ajax Warrior het volgende:Kom op gasten, RKC thuis tegen een Vitesse waar op dit moment klap na klap valt. Was te verwachten natuurlijk. Ik twijfelde ook na Vitesse was uitgeschakeld.. maar ik dacht die willen iets goed maken en ze hebben Natuurlijk 5 keer meer kwaliteit als RKC.. maar idd een wanvertoning
Schijnt dat Jordania in de rust kwaad de kleedkamer is binnen gestormt haha Bosz zei nog Jordania is niet zoals iedereen denkt een goede man enz.. daar denkt hij nu ff anders over Toch wel gezichtverlies voor een trainer als de Directeur het allemaal moet vertellen.. Hiddink had hem allang Uit de kleedkamer gezet zoals hij dat in Rusland deed haha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:29 schreef iAmsterdam het volgende:[..] De dingen die er werden gezegd kon het idd niet laten om erop te reageren Had ik niet moeten doen... maar door wat er gezegd werd voel ik geen noodzaak Om daar nog te posten... laat me raden!
Zand er over? |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 20:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vind ik best.....zolang ik die Boudewijn maar onder me hou,al word ik één na laatste.....dan nog heb ik gewonnen ;-) Wil je niet boven mij eindigen :-(
Pfff ik tel ook niet meer...
Haha |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee boeit me geen hol.....ik ben gefocust op Boudewijn,die zegt dat hij mij verslagen heeft vorig seizoen...... terwijl we dezelfde aantal punten hadden |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 20:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee boeit me geen hol.....ik ben gefocust op Boudewijn,die zegt dat hij mij verslagen heeft vorig seizoen...... terwijl we dezelfde aantal punten hadden Maar ik had jou ook verslagen als ik mee had gedaan vorig seizoen zelfs als ik minder punten had.
En nu? Geen drang om me te verslaan |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 20:50 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Maar ik had jou ook verslagen als ik mee had gedaan vorig seizoen zelfs als ik minder punten had. En nu? Geen drang om me te verslaan Als ???.......heb ik een hekel aan,snap je zin zowiezo niet,je deed toch niet mee.....en nee die drang heb ik niet......Boudewijn is mijn target,maar die reageert niet |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Voordat jullie gaan vragen waar is Natjos in de pooler gebleven......ik heb hem op eigen verzoek verwijderd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Met al die strebertjes al een heel stuk minder leuk.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee hoor....hoe meer zielen hoe leuker |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe meer leuke zielen hoe meer vreugd.. Met debielen erbij een stuk minder leuk.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ken een hoop mensen hier.....maar niet alle Remco |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach laat maar man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet wat je bedoeld pik.....maar als toekomstig moderater weet ik mijn plaats ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zit je me nu uit te lachen....slome |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee man lach je toe. Maar ben wel moe. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ksssst mandje in.....ik krijg ook commentaar dat ik het te laat maak |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mentaal moe. Fysiek kan ik je wel hebben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is niet zo moeilijk ouwe.....waarschijnlijk met 1 arm op je rug.....soit....tis eenmaal zo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 22:27 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Is niet zo moeilijk ouwe.....waarschijnlijk met 1 arm op je rug.....soit....tis eenmaal zo Inderdaad man, vind het wel geschoten.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat gezellig hier 2 dagen geleden |
|
|
|
|
topajax
|
|
|
En AJAX -Feyenoord ik denk 3-1 |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
PSV 3-1 GAE Cambuur 0-2 Groningen RKC 1-2 AZ NEC 0-2 PEC Roda 1-3 Vitesse Ajax 3-0 Fnoord Heerenveen 3-1 Heracles NAC 1-1 ADO Twente 2-2 Utrecht |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mijn voorspelling ================= PSV 4-0 GAE Cambuur 1-1 Groningen RKC 1-2 AZ NEC 0-0 PEC Roda 1-0 Vitesse Ajax 2-0 Fnoord Heerenveen 3-1 Heracles NAC 0-1 ADO Twente 2-1 Utrecht |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zo, waarde vrienden. Hieronder de voorspellingen van de absolute senior onder de gokkers...
PSV - Go Ahead Eagles = 4-0 SC Cambuur - FC Groningen = 1-3 RKC Waalwijk - AZ = 1-3 NEC Nijmegen - PEC Zwolle = 1-2 Roda JC - Vitesse = 1-3 Ajax - Feyenoord = 2-1 sc Heerenveen - Heracles Almelo = 2-0 NAC Breda - ADO Den Haag = 1-1 FC Twente - FC Utrecht = 3-1 |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Als ik het goed onthouden heb is dit mijn voorspelling...
PSV - Go Ahead Eagles = 4-1 SC Cambuur - FC Groningen = 1-3 RKC Waalwijk - AZ = 3-2 NEC Nijmegen - PEC Zwolle = 0-2 Roda JC - Vitesse = 1-2 Ajax - Feyenoord = 3-1 sc Heerenveen - Heracles Almelo = 4-1 NAC Breda - ADO Den Haag = 2-1 FC Twente - FC Utrecht = 3-1
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 17:07 schreef Stanley het volgende:Als ik het goed onthouden heb is dit mijn voorspelling... PSV - Go Ahead Eagles = 4-1 SC Cambuur - FC Groningen = 1-3 RKC Waalwijk - AZ = 3-2 NEC Nijmegen - PEC Zwolle = 0-2 Roda JC - Vitesse = 1-2 Ajax - Feyenoord = 3-1 sc Heerenveen - Heracles Almelo = 4-1 NAC Breda - ADO Den Haag = 2-1 FC Twente - FC Utrecht = 3-1 Zie je GAE echt scorern tegen Psv? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik ga mijn voorspellingen hier niet posten. Straks nemen jullie mijn voorspellingen allemaal over. ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Zie je GAE echt scorern tegen Psv? Ja :-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja het is weer heftig dit weekend, de klassieker al vroeg in het seizoen en beide ploegen nog niet in vorm de spanning begint mij al weer te veroveren. Als die wedstrijd geweest is en gewonnen is het weer rustig in het koppie en kunnen we met veel minder spanning die twee noordelingen bestrijden. |
|
|
|