|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ja Psv word echt alweer getest uhmzz...
Er is zeker een fax naar de KNVB gestuurd.. geef ons een makkelijk programma zodat we zelfvertrouwen tanken KNVB dacht maar natuurlijk hier heb je Ado,Nec,GAE,Heracles,Cambuur makkelijker kunnen we het niet maken
En Ajax geven we Az,Groningen,Heerenveen uit en Feyenoord thuis en laten we ze maar Roda thuis erbij geven Twente zal een beetje opvallen maar die krijgen ze ook vroeg.. nou meer kunnen we niet voor jullie doen Psv...
Wat? Zulte omkopen? Hmmm moeten we ff over nadenken...
Alles is met een knipoog;-) De wedstrijdspanning begint al aardig op te lopen voor morgen;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 13:06 schreef iAmsterdam het volgende:Ja Psv word echt alweer getest uhmzz... Er is zeker een fax naar de KNVB gestuurd.. geef ons een makkelijk programma zodat we zelfvertrouwen tanken KNVB dacht maar natuurlijk hier heb je Ado,Nec,GAE,Heracles,Cambuur makkelijker kunnen we het niet maken En Ajax geven we Az,Groningen,Heerenveen uit en Feyenoord thuis en laten we ze maar Roda thuis erbij geven Twente zal een beetje opvallen maar die krijgen ze ook vroeg.. nou meer kunnen we niet voor jullie doen Psv... Wat? Zulte omkopen? Hmmm moeten we ff over nadenken... Alles is met een knipoog;-) De wedstrijdspanning begint al aardig op te lopen voor morgen;-) Zelden zo een onzin gelezen als wat jij hier neer zet. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wat heb ik lopen schelden op Daley Blind en op Frank dat hij hem maar kans op kans bleef geven.... Maar hij is inmiddels redelijk steady gaan spelen en haalt een aardig niveau. Met meer explosiviteit en snelheid zou hij zowaar een echte topper kunnen worden.
Met de klassieker voor de deur zou ik mijn negatieve aandacht willen verleggen naar onze spits Siggie... ben echt benieuwd wanneer hij definitief afgeschreven wordt of hij een waardig opvolger gaat worden van Huntelaar en Suarez!??
Ik zit er wederom graag naast en ook Hoessen vind ik een leuke technische aanvaller, maar in geen van beide zie ik een topspits met de garantie van 25 tot 30 goals per seizoen.....
Please proof me wrong en scoor 3x tegen die jaloerse afgunstigen uit zuid Holland!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2013 door Stanley -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
25 tot 30 vind ik persoonlijk een wat hoge verwachting per seizoen.. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Met een knipoog twente supporter, pffff |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 14:46 schreef Stanley het volgende:Wat heb ik lopen schelden op Daley Blind en op Frank dat hij hem maar kans op kans bleef geven.... Maar hij is inmiddels redelijk steady gaan spelen en haalt een aardig niveau. Met meer explosiviteit en snelheid zou hij zowaar een echte topper kunnen worden. Met de klassieker voor de deur zou ik mijn negatieve aandacht willen verleggen naar onze spits Siggie... ben echt benieuwd wanneer hij definitief afgeschreven wordt of hij een waardig opvolger gaat worden van Huntelaar en Suarez!?? Ik zit er wederom graag naast en ook Hoessen vind ik een leuke technische aanvaller, maar in geen van beide zie ik een topspits met de garantie van 25 tot 30 goals per seizoen..... Please proof me wrong en scoor 3x tegen die jaloerse afgunstigen uit zuid Holland! +1900;-)
Precies hoe ik erover denk, en ook ik zeg pleasss proof me wrong!!!
Tussen de 17 en 22 doelpunten zal ik al zeer tevreden zijn!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
een Ajax-spits moet gewoon bij de top 5 goalscorers zitten...
nou snap ik dat hij dat afgelopen seizoenen niet kon. maar verwacht dit seizoen erg veel van Sigi en heeft het tot nu toe niet laten zien... |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 16:53 schreef NatjosFC het volgende:een Ajax-spits moet gewoon bij de top 5 goalscorers zitten... nou snap ik dat hij dat afgelopen seizoenen niet kon. maar verwacht dit seizoen erg veel van Sigi en heeft het tot nu toe niet laten zien... Precies, een Ajax spits moet geil zijn op goals maken net als Huntelaar, staat het 4-0 en er is nog 20 minuten te spelen En er word niet meer gescoord dan moet hij met een teleurgesteld gevoel van het veld gaan, dat is een Ajax spits.. scoren scoren scoren
Siem De Jong scoort de belangrijkste goals in de belangrijkste wedstrijden de 1-0 of de 2-1 Een Ajax spits moet de 3-0 4-0 5-0 maken... dat moet het leven zijn van een echte Ajax spits...
Heb het al eerder gezegd, natuurlijk geen geld ervoor.. Maar ik had graag een spits zoals Lukaku bij Ajax gezien.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 17:24 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Precies, een Ajax spits moet geil zijn op goals maken net als Huntelaar, staat het 4-0 en er is nog 20 minuten te spelen En er word niet meer gescoord dan moet hij met een teleurgesteld gevoel van het veld gaan, dat is een Ajax spits.. scoren scoren scoren Siem De Jong scoort de belangrijkste goals in de belangrijkste wedstrijden de 1-0 of de 2-1 Een Ajax spits moet de 3-0 4-0 5-0 maken... dat moet het leven zijn van een echte Ajax spits... Heb het al eerder gezegd, natuurlijk geen geld ervoor.. Maar ik had graag een spits zoals Lukaku bij Ajax gezien.. Is helemaal geen type voor Ajax |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Sterk aan de bal, wendbaar goal gericht fysiek en mentaal heel sterk vind hem beter dan Bony En Bony vind ik ook heel goed.. je bedoelt vanwege Fischer en Bojan die steeds naar binnen komen Waar Siggi ook last van heeft, Ik denk dat Lukaku genoeg klasse heeft om kansen te creeeren en veel Te scoren.. vind hem wel een type voor Ajax dat mooie shirt zou hem goed staan;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Hoe onze buitenspelers spelen zullen er maar weinig spitsen zijn die op dit moment ook daadwerkelijk zullen slagen. De enige die nu daarin zouden slagen zijn de echt killers. Diegenen die het doel maar ruiken en hem erin rossen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 17:56 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Sterk aan de bal, wendbaar goal gericht fysiek en mentaal heel sterk vind hem beter dan Bony En Bony vind ik ook heel goed.. je bedoelt vanwege Fischer en Bojan die steeds naar binnen komen Waar Siggi ook last van heeft, Ik denk dat Lukaku genoeg klasse heeft om kansen te creeeren en veel Te scoren.. vind hem wel een type voor Ajax dat mooie shirt zou hem goed staan;-) en een aanname waar zelfs Lex Immers de hik van krijgt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 17:24 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Precies, een Ajax spits moet geil zijn op goals maken net als Huntelaar, staat het 4-0 en er is nog 20 minuten te spelen En er word niet meer gescoord dan moet hij met een teleurgesteld gevoel van het veld gaan, dat is een Ajax spits.. scoren scoren scoren Siem De Jong scoort de belangrijkste goals in de belangrijkste wedstrijden de 1-0 of de 2-1 Een Ajax spits moet de 3-0 4-0 5-0 maken... dat moet het leven zijn van een echte Ajax spits... Heb het al eerder gezegd, natuurlijk geen geld ervoor.. Maar ik had graag een spits zoals Lukaku bij Ajax gezien.. Dit slaat echt kant nog wal.. Dus een Ajax spits is er niet om de belangrijke goals te maken maar voor de "extra" doelpunten??? Zoiets doms heb ik nog nooit gehoord over een Ajax spits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En wat heeft Lukaku het afgelopen seizoen laten zien dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Baco vul je pooler in ouwe !!!!!!!!! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 18:43 schreef remco k het volgende:[..] Dit slaat echt kant nog wal.. Dus een Ajax spits is er niet om de belangrijke goals te maken maar voor de "extra" doelpunten??? Zoiets doms heb ik nog nooit gehoord over een Ajax spits. Tuurlijk om belangrijke goals te maken maar 30 belangrijke doelpunten ken niet.. maar je begrijpt het of je begrijpt het niet |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Haha idd
Zijn balvastheid en idd zijn aanname is echt van een hoog niveau, |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: In 35 wedstrijden 17 keer gescoort.. pas 20jaar die gozer
En moet je wat laten zien om veel te scoren in NL? Pelle,Malki bijvb scoorde bijna nooit;-) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Psv weer een makkie gehad... dadelijk krijgen ze nog Katwijk of Fc Lutjebroek wat een makkelijke eerste wedstrijden.. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Zwolle staat 0-2 voor.. mochten ze winnen cisis in Nijmegen, eerste ontslag Pastoor?? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Pastoor die hangt aan een draadje idd. Als 2de gaat Koeman vallen. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ik dacht begin van het seizoen Erwin.. maar word toch idd Ronald..
Knap hoe hij dat zooitje want dat was het weer aan de praat heeft gekregen en internationals heeft afgeleverd Veel Feyenoorders vergeten dat en willen alleen maar de coolsingel maar ik heb net ff gekeken dat is maar 4 keer gelukt In de afgelopen 40jaar... dus niet echt realistisch
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
0-3
Gun het Jans wel.. vorige week stond hij te glunderen een blije brok in zijn keel hij kon zijn blijschap niet verbergen Vond dat wel mooi om te zien.. Niet gered bij die gekke franstalige.. instappen Bij Zwolle die een geweldig jaar achter De rug heeft.. en dan nu op 9 punten komen te staan.. Vind ik mooi
En Pastoor daar heb ik helemaal niks mee... De Mourinho van de lage landen daaag -----------------------------------------------------------------------------------
83ste minuut 1-1 Rkc scoort 84ste minuut alweer Martens 1-2 Houden zo levert mij weer 6puntjes op;-)
Geweldige speler die Martens!
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Spelers van N E C zeggen in de rust tegen Pastoor Jij eruit! Jack De Gier of Piet de Zwaluw Maakt niet uit wie maar die erin... lijkt me de beste wissel trainer uhh Alex |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wat zou er bij Nec moeten veranderen? Volgens mij is dit gewoon de sterkste opstelling... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wie heeft dit juist: SC Cambuur- FC Groningen 4-1...niemand denk ik!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Oohh wat is het toch fijn om blauw vinger te zijn!!!
Nog 1 goal en pec staat boven aan! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
0-5 ongelofelijk!!
Hulde Zwolle!!
Eerste ontslag of eerste zelf opstappen dit seizoen.. Pastoor bidden helpt niet meer
Nijland en Fernandes komen erin.. In de breette is Zwolle dus ook heel sterk als je die 2 op de bank hebt. Linker rijtje is te vroeg om te zeggen, maar ik zie het miss wel gebeuren
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 21:56 schreef iAmsterdam het volgende:0-5 ongelofelijk!! Hulde Zwolle!! Eerste ontslag of eerste zelf opstappen dit seizoen.. Pastoor bidden helpt niet meer Nijland en Fernandes komen erin.. In de breette is Zwolle dus ook heel sterk als je die 2 op de bank hebt. Linker rijtje is te vroeg om te zeggen, maar ik zie het miss wel gebeuren Linkerrijtje moet lukken, vrij brede selectie en goed voetbal. Spelers worden makkelijk en snel ingepast. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 22:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] Linkerrijtje moet lukken, vrij brede selectie en goed voetbal. Spelers worden makkelijk en snel ingepast. Nou ben ik niet met je eens!
Oww je hebt over Zwolle,, Ik dacht Feyenoord...
Ja daar ben ik het wel met je eens ja;-) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Nec scoort schande van Zwolle Eerste ontslag Jans dit seizoen;-)
Voordat jonass gaat zeggen dat ik er niks van begrijp want Jans doet het zo goed Ook dit was met een knipoog jonass;-) ----------------
2de uit overwinning voor Zwolle en thuis gewonnen van Feyenoord... Geweldig is dit voor een club als Zwolle
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Pff al die uitslagen slaan nergens op. Waarom niet? Anders had ik niet nog verder gezakt in de pooler. Kutspel :-) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Haha
Ja Zwolle in vorm maar 1-5 had ik ook niet verwacht Cambuur al helemaal niet..
Maar het gaat maar om 1 uitslag en dat is de overwinning van Ajax! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ook daar heb ik verre van volle punten behaald, maar de 3 punten voor het team vind ik belangrijker. |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Na een redelijk goed weekend de leiding genomen in de poule. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Tra-la-li Tra-la-la... Pietje komt er aan !!! Tra-la-li Tra-la-la... Pietje komt er aan... Op naar de eerste plaats. Tra-la-li Tra-la-la... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Goed gedaan hoor, je verdient het. Goede score gemaakt, terwijl er toch wat verrassingen zaten in het weekend. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 21:11 schreef Pietje het volgende:Tra-la-li Tra-la-la... Pietje komt er aan !!! Tra-la-li Tra-la-la... Pietje komt er aan... Op naar de eerste plaats. Tra-la-li Tra-la-la... Straffe rooie weg geklokt Piet.....viel die ff binnen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Er is absoluut geen alcohol in het spel. Tra-la-li... Tra-la-la... Ik ben gewoon vrolijk, Peet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 22:12 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Er is absoluut geen alcohol in het spel. Tra-la-li... Tra-la-la... Ik ben gewoon vrolijk, Peet. ook goed gap ;-) |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Altijd vrolijk als Ajax wint,geld voor ons allemaal . |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Absoluut waar, Kees. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Weet ik, vriend. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb het beste met je voor directeur....weet je toch |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Laat dat nou wederzijds zijn !! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep...weet ik vriend |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Overigens ben ik geen directeur meer ;-) Tegenwoordig ben ik meer dikke deur. Hahaha. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: kan ik ook prima mee overweg Pietteke.....alleen ik blijf rebels.....sorry baas |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Rebels zijn is OK, dat ben ik ook. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: weet ik piet....maar ook wel eens te ver gegaan....waardoor jij wegbleef heb ik nog steeds spijt van |
|
|
|