|
|
TheMenace
|
|
|
quote: wat is deze topic ook net als feyenoord besmet met het virus??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Leedvermaak over mogelijk verliezen van 'je club' is sneu en getuigt van een slappe houding. So that's about life, kerel, niet over voetbal alleen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:15 schreef tomson het volgende:[..] En zo verviel je ook tot een ruziezoekertje dat voor ajakkes is en hier gezellig ruzie loopt te maken. Maar goed, als Boudewijn het allemaal best vindt wie zijn wij dan he... We leven in een democratie ... anders moet je even naar Noord Korea verhuizen ! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:16 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Haha jankerd.. mij mag je aanvallen hoor, maar incasseer dan beter of val me niet aan als je verlangt naar een goede forum Jankstraal piraat.. Net een klein meisje jij met J Depp posters boven je ben Who are you??? Nevermind wil het niet weten haha en ik dacht dat je zo vredelievend was moewhahaha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Wat een verliespartij allemaal niet teweeg brengt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij heb helemaal een plaat voor je arrogante kop mafkees |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:16 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Haha jankerd.. mij mag je aanvallen hoor, maar incasseer dan beter of val me niet aan als je verlangt naar een goede forum Jankstraal piraat.. Net een klein meisje jij met J Depp posters boven je ben Who are you??? Nevermind wil het niet weten haha Je mag niemand afvallen van de piraat, ik denk dat sevillana heel tevreden was met de wedstrijd van vandaag ... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee zeker als ik naar feyenoord kijk.of feyenoord heeft niks met voetbal te maken of het voetbal wil niks met feyenoord te maken hebben.P; |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:15 schreef tomson het volgende:[..] En zo verviel je ook tot een ruziezoekertje dat voor ajakkes is en hier gezellig ruzie loopt te maken. Maar goed, als Boudewijn het allemaal best vindt wie zijn wij dan he... Joh ik praat hier normaal over Feyenoord.. tijdens de wedstrijd vroeg iemand of ik nu ff weg wilde ik respecteer dat en ga dan ook weg
Dat 2 mensen me steeds aanvallen omdat ik Ajacied ben terwijl il gewoon normaal doe hier dat mag, maar ik mag dan ook terug reageren Heeft niks met voetbal te maken ik val ze niet aan vanwege Feyenoord.. ik heb gewoon een weerwoordje daar ben ik nou net te volks voor |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:18 schreef TheMenace het volgende:[..] nee zeker als ik naar feyenoord kijk.of feyenoord heeft niks met voetbal te maken of het voetbal wil niks met feyenoord te maken hebben.P; Gaat t goed Menace! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:19 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Joh ik praat hier normaal over Feyenoord.. tijdens de wedstrijd vroeg iemand of ik nu ff weg wilde ik respecteer dat en ga dan ook weg Dat 2 mensen me steeds aanvallen omdat ik Ajacied ben terwijl il gewoon normaal doe hier dat mag, maar ik mag dan ook terug reageren Heeft niks met voetbal te maken ik val ze niet aan vanwege Feyenoord.. ik heb gewoon een weerwoordje daar ben ik nou net te volks voor En dat laat je nou net wat teveel weten.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: al het goede komt gelijk boven in de mens hea?haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat weer nergens over.. net als de wedstrijd dus jullie zijn wel on-topic.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Mr relax blijven he gozer.. Nog helemaal niks aan de hand. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:19 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Joh ik praat hier normaal over Feyenoord.. tijdens de wedstrijd vroeg iemand of ik nu ff weg wilde ik respecteer dat en ga dan ook weg Dat 2 mensen me steeds aanvallen omdat ik Ajacied ben terwijl il gewoon normaal doe hier dat mag, maar ik mag dan ook terug reageren Heeft niks met voetbal te maken ik val ze niet aan vanwege Feyenoord.. ik heb gewoon een weerwoordje daar ben ik nou net te volks voor Voorlopig zit je alleen maar tegen de piraat te drammen. Dan ben je zowiezo een vriend van L. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: tjah en dat volks miss ben jij dat wel alleen die club waar jij voor bent is dat zeker niet! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Klink bekend !!! Geen woorden maar daden ... |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:16 schreef FR-Henk het volgende:[..] Leedvermaak over mogelijk verliezen van 'je club' is sneu en getuigt van een slappe houding. So that's about life, kerel, niet over voetbal alleen. Ik heb geen leedvermaak volg de berichten beter... ik ben trouwens enige afgelopen uren die positief over Feyenoord praatte |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:21 schreef TheMenace het volgende:[..] tjah en dat volks miss ben jij dat wel alleen die club waar jij voor bent is dat zeker niet! Maak niet uit jongen.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee het kan alleen maar nog erger 3 gespeeld3 punten of 3 gespeeld punten vertel mij dat hetniet erger kan en niks aan de hand is haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:22 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ik heb geen leedvermaak volg de berichten beter... ik ben trouwens enige afgelopen uren die positief over Feyenoord praatte Onzin. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ehhmik had over iamsterdam eigenlijk hoor...maja |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Als iemand van niet zegt? Dan ga ik daar niet in mee al moet ik het 100keer zeggen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:22 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ik heb geen leedvermaak volg de berichten beter... ik ben trouwens enige afgelopen uren die positief over Feyenoord praatte Ging over Lijdensweg! Beter berichten lezen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:22 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ik heb geen leedvermaak volg de berichten beter... ik ben trouwens enige afgelopen uren die positief over Feyenoord praatte Moet je vooral nu over Jan Wouters beginnen. Niks positiefs aan. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Onzin? Haha vraag The Menace haha veel Feyenoorders die te negatief gingen doen over Feyenoord ikbwas daar niet mee eens Maargoed |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: maar miss willen we niks positiefs horen omdat er niks positiefs is.we willen geen fabeltjes en onzin steeds we willen realiteit en de reailiteit is dat feyenoord alweer heb lopen kutten op een schandalige wijze en dat het een schande is dat zij het shirt mogen dragen.en wij als een stel malloten gek aan het worden zijn....althans volgens mij was ik dat al maja...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gaat volgens mij over Pec Zwolle- Feyenoord ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik zal het nog eens vermelden: Alles begint met die negatieve uitstraling van Erwin Mulder. Dus alle schuld ligt bij ??? |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Als opvolger van Koeman... als Wouters weer zo goed zou doen met een nieuw team dan zou het geen slechte optie zijn heb ik gezegd
Als je dat negatief vind??? Als ik nou zei pastoor of maaskant ja dan was het jennen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:28 schreef lijdensweg het volgende:Ik zal het nog eens vermelden: Alles begint met die negatieve uitstraling van Erwin Mulder. Dus alle schuld ligt bij ??? lijdensweg hahaha die heeft verkeerde invloed op mulder!haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:26 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Onzin? Haha vraag The Menace haha veel Feyenoorders die te negatief gingen doen over Feyenoord ikbwas daar niet mee eens Maargoed Ik heb het allemaal gelezen. Kritiek en negativiteit zijn geen synoniemen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:28 schreef lijdensweg het volgende:Ik zal het nog eens vermelden: Alles begint met die negatieve uitstraling van Erwin Mulder. Dus alle schuld ligt bij ??? Deze weet ik! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vertel vertel vertel ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Shit .. ligt het toch aan mij ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hier L. Wiens leedvermaak? 020 of van Feyenoord? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Stomme vraag ! Ben je nu ...... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Feyenoord strijd gewoon mee om de titel.. hadden ze vandaag gewonnen waren ze nog geen kampioen..nu ze verloren zijn ze nog niet verloren voor de titel natuurlijk..
Luitjes het was vermakelijk Truste
En piraatje J Depp weltruste meid droom maar fijn over jouw Johnny Depp |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mulder heeft verkeerde invloed op lijdensweg. Lijdensweg is van z'n padje geraakt. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:26 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Onzin? Haha vraag The Menace haha veel Feyenoorders die te negatief gingen doen over Feyenoord ikbwas daar niet mee eens Maargoed ja maar ja wrom moet nou juist aan ajaxied positief wezen om (onze)wanprestratie goed te praten en probeert juist een ajacied ons moed in te praten ik bedoel dat doen wij zelf niet eens meer....haha we willen die spelers gewoon effe lekker molesteren ik bedoel daar is toch niks mis mee???? toch je zei zelf wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.....
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Okee, dus Feyenoord wint he volgens jou! |
|
|
|