|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee hoor we leven toch in een waanwereld dus niks is zoals het lijkt....uhum bijna dan...p; |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, dromen mag ... daar zijn we als Feyenoord veel te statisch en labiel voor. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ook lekker, moet ik nog ruim een weekje op wachten :-( |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:34 schreef TheMenace het volgende:[..] ja maar ja wrom moet nou juist aan ajaxied positief wezen om (onze)wanprestratie goed te praten en probeert juist een ajacied ons moed in te praten ik bedoel dat doen wij zelf niet eens meer....haha we willen die spelers gewoon effe lekker molesteren ik bedoel daar is toch niks mis mee???? toch je zei zelf wie de bal kaatst kan hem terugverwachten..... Je had het over Feyenoord verkopen aan arabieren;-) Was ik niet mee eens;-)
Truste man! Laterzzzzzz |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Slaap ze allemaal, vrienden en vijanden ! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nou zeg nu noem je ons nog labiel ook tering daar waren we nog niet achter....na 15 jaar en statisch tjah statisch P: gezien is het al 15 jaar statisch kortom het is 1 statische bedoening.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:37 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Je had het over Feyenoord verkopen aan arabieren;-) Was ik niet mee eens;-) Truste man! Laterzzzzzz dat brengt geld in het laatje anders kun je nooit wat kopen..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Truste man, was weer lekker levendig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:40 schreef TheMenace het volgende:[..] nou zeg nu noem je ons nog labiel ook tering daar waren we nog niet achter....na 15 jaar en statisch tjah statisch P: gezien is het al 15 jaar statisch kortom het is 1 statische bedoening.... Als ik een lekker wijf zie staat ie ook. Maar niet 15 jaar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 00:40 schreef TheMenace het volgende:[..] nou zeg nu noem je ons nog labiel ook tering daar waren we nog niet achter....na 15 jaar en statisch tjah statisch P: gezien is het al 15 jaar statisch kortom het is 1 statische bedoening.... Ja labiel in geestes toestand |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: jij ook, ouwe kennert! ;) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik begrijp je wel hoor P;.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yep, moet morgen de nachtdiensten in.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: pfff is dat nou wel lekker? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De beste dienst die er is, zou wel alleen maar nachten willen draaien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En al die gasten die bij dat jeugd ek zijn geweest raken nu geen pepernoot Denk dat Feyenoord tol gaat betalen voor al die nl elftal spelers |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 09:18 schreef Stylzz het volgende:En al die gasten die bij dat jeugd ek zijn geweest raken nu geen pepernoot Denk dat Feyenoord tol gaat betalen voor al die nl elftal spelers hahaha het nerderlands voetbal in totaal stelt geen reet voor alleen feyenoord is wel weer het meest trieste van de drie....zoals gewoonlijk........we gaan wel weer lachen op het wk!eerste ronde eruit.hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 09:18 schreef Stylzz het volgende:En al die gasten die bij dat jeugd ek zijn geweest raken nu geen pepernoot Denk dat Feyenoord tol gaat betalen voor al die nl elftal spelers Dan zijn ze kwalitatief nog minder dan gedacht. |
|
|
|