|
|
RenatoBos
|
|
|
Tik tok tik tok tik tok tik tok.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: 15467,15466,15465...... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Zenuwachtig mannen.. Wordt 1-3 Feyenoord.. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
Nou ben wel benieuwd hoop dat ik het nog kan zien moet naar kraamvisite, lekker gepland |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Ik zei gister al word makkie voor je cluppie...
En ik kan de Feyenoorders ook gerust stellen dit word ook een makkie let maar op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
1-3 en uiteraard Fernandez die scoort voor PEC. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 10:50 schreef Milo het volgende:Aan dit soort wedstrijden mag je geen twijfels hebben en gewoon 3 punten halen. Volgende week en erna moet je knallen! Kin omhoog wij zijn GVD Feijenoord!! Dan moeten er wel andere spelers komen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
JALAALALAAAAAAA GRAZIANO PELLE..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jan Dirk Stoutenþ@JanDirkStouten23s #Feyenoord met Vormer ipv Vilhena, Martins Indi centraal en Nelom links achterin. #pecfey |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vormer in plaats van Vilhena, en waar is dat goed voor Koeman? BELACHELIJK! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoordpings.NLþ@feyenoordpings42s OPSTELLING FEYENOORD: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Immers, Vormer; Schaken, Pellè, Goossens. #PECFEY |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien geblesseerd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jan Dirk Stoutenþ@JanDirkStouten25s In de warming up wordt bekeken of Janmaat speelklaar is. #pecfey |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar is verders toch niks van bekend, snap Koeman ook niet.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laffe zet van Koeman. Beetje Vormer tevreden houden, hij is nutteloos naast Clasie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, nu is alle creativiteit weg.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alle ballen op Pellè moeten van Schaken en Clasie komen. Belachelijke keuze, laf!! Tony is gewoon fit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier word ik weer niet vrolijk van. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Tony er naast ten koste van Vorm ?? Het moet niet gekker worden ... Een laffe keuze , maar de wedstrijd moet het maar uitwijzen. Als er ruim wordt gewonnen dan is het een gouden ingreep !!! Ook dat is voetbal ... |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Verrassende keuzes van Koeman. Ben toch benieuwd naar de werkelijke achtergronden van die keuzes. Er zit volgens mij meer achter dan hij in het interview op Foxsports aangeeft. Ik zeg niet op voorhand dat het verkeerde keuzes zijn, dat zal de wedstrijd zelf uitwijzen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik twijfel ook hoewel vormer sit jaar een heel goede voorbereiding kende en Tony twijfelachtig. We gaan het zien |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Etalage politiek van Ronald Koeman ... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoor ik hier Bruggink praten.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Van mij mag Feyenoord altijd op zondag om 16.30 uur beginnen. Wat duurt die dag lang.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Succea mede-titelkandidaat-supporters, nieuw woord;-)
Word een makkie voor Feyenoord, enige spannende word hoeveel gaat Feyenoord scoren waardoor ze De koppositie kunnen overnemen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 15:29 schreef MMM het volgende:Alle ballen op Pellè moeten van Schaken en Clasie komen. Belachelijke keuze, laf!! Tony is gewoon fit mja, middenveld is nu niet complementair. Dat Vilhena is een wedstrijdje op de bank zit, okee, in het kader van roulatie kan ik dat wel begrijpen, maar het is wel wat behoudend om dan Vormer te brengen inderdaad. Dan was Singh een logischer keuze geweest, omdat die net als Vilhena aanvallender is ingesteld. En over Singh was Koeman ook wel positief van de week. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Briljante eerste 10 minuten... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel een mooie twaalfde..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
pfff... wat een dooie boel!!! :( |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
V polen-vd Werf-Broerse achterin je zou zeggen dat moet geen enkele probleem zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
2de keeper in.. nu moet het helemaal geen probleem meer zijn |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Kan iemand die jood uitzetten? |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Hitler is al dood dus die kan je niet helpen...
Ik ben al weg prettige wedstrijd... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Knopje uit bedoelde ik klaagsnavel ;-) |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
ik snap niet waarom hij vormer erin zet ipv vilhena.. koeman draait een beetje door met zijn roulatie spelletje volgens mij.. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Flauwe reactie van iemand die deel uit maakt van een groep die gekozen heeft voor de geuzennaam " joden" . |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 17:07 schreef Leonidas het volgende:[..] Flauwe reactie van iemand die deel uit maakt van een groep die gekozen heeft voor de geuzennaam " joden" . Geuzen en leuzen is heel wat anders. Maar andere keer die discussie tis nu wedstrijd dag dus ik wil niks verstoren hier |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
zzzzzzzzzz, komt erg weinig van de vleugels. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
T is weer nagelbijten. Stront in een trechter.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het is weer diep en diep triest .... Het doe zeer aan de ogen We zijn met zijn allen lekker naar buiten gegaan, het is niet om aan te zien! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Daar komt de 1-0 voor PEC Zwolle .... |
|
|
|