BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PEC Zwolle - Feyenoord (zondag 4 augustus 2013 16.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zondag 04 augustus 2013 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wie wil Bruno MI nu nog hebben? Of Feyenoord moet geld mee geven ...
Zeiden we over Guyon ook
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar ondertussen liggen ze er wel uit tegen de nummer 4 van Luxemburg.
Daarop moet je hem niet op veroordelen een heel nieuw team hij moet weer opnieue bouwen
Vorig jaar geweldig gedaan. Veel spelers beter gemaakt
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 04 augustus 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar ondertussen liggen ze er wel uit tegen de nummer 4 van Luxemburg.
Maargoed dat wij er niet tegen moesten! :)
moa
 moa - zondag 04 augustus 2013 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:30 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Maargoed dat wij er niet tegen moesten! :)
Dat was een afslachting geweest.
tomson
 tomson - zondag 04 augustus 2013 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:30 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Maargoed dat wij er niet tegen moesten! :)
Hoogie//kennert !
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 19:36   quote  deeplink  
eigenlijk moet je gewoon volgende week het stadion leeg laten en niemand moet komen!laat die mietjes vallen.laat ze door de stront zaken.dat is hun straf.lekker voor een leeg stadion spelen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 augustus 2013 - 19:39   quote  deeplink  
Goeie pot gezien.
strijd vechtlust, alles zat er in.
Ik moet die dvd van 2002 vaker kijken.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 04 augustus 2013 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:36 schreef TheMenace het volgende:
eigenlijk moet je gewoon volgende week het stadion leeg laten en niemand moet komen!laat die mietjes vallen.laat ze door de stront zaken.dat is hun straf.lekker voor een leeg stadion spelen.
Maar ja, zo zit de Feyenoorder niet in elkaar..
Volgende week gewoon weer een volle Kuip
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:40 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Maar ja, zo zit de Feyenoorder niet in elkaar..
Volgende week gewoon weer een volle Kuip
nou dan moeten die supporters maar eens ballen laten zien en latan zien dat ze net zoveel schijt hebben aan die spelers als die spelers hebben aan de supporters!
de rest van die clubs hebben ook alleen maar gloryhunters dus wrom moet feyenoord altijd laten zien dat ze echt zijn??dat doen die volgevreten mietjes toch ook niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace --
moa
 moa - zondag 04 augustus 2013 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:29 schreef tomson het volgende:

[..]

Zeiden we over Guyon ook
Daar gooien we dan ook geld achteraan he :)
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:39 schreef Stylzz het volgende:
Goeie pot gezien.
strijd vechtlust, alles zat er in.
Ik moet die dvd van 2002 vaker kijken.
hahaha ik heb nu alweer spijt dat ik 4 T-shirtjes (gisteren) heb besteld met de tekst erop(uit eigen kracht voortgebracht)godverdomme!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace --
Omekees
 Omekees - zondag 04 augustus 2013 - 20:08   quote  deeplink  
Valse seizoenstart meer niet. Gewoon positief blijven.
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 augustus 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:08 schreef Omekees het volgende:
Valse seizoenstart meer niet. Gewoon positief blijven.
Churchill zei eens we hebben een slag verloren maar niet de oorlog.In het begin van de competitie kan iedereen stunten, maar waarom altijd tegen ons ?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 augustus 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:36 schreef TheMenace het volgende:
eigenlijk moet je gewoon volgende week het stadion leeg laten en niemand moet komen!laat die mietjes vallen.laat ze door de stront zaken.dat is hun straf.lekker voor een leeg stadion spelen.
Zou wel eens nodig zijn ja! Kunnen die schijters ook eens voelen hoe wij ons voelen ...
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 augustus 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zou wel eens nodig zijn ja! Kunnen die schijters ook eens voelen hoe wij ons voelen ...
Keuze maken A Feyenoord verkopen aan een investeerder, B Feyenoord is van ons handhaven en niet verder komen dan plaats 2,3,5 C Als supporter de keuze maken supporter blijven en doorgaan. Duidelijker dan deze stelling is het niet,
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:49 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Churchill zei eens we hebben een slag verloren maar niet de oorlog.In het begin van de competitie kan iedereen stunten, maar waarom altijd tegen ons ?
hahaha ja precies!we zijn voor het ongeluk geboren!daarom de meeste van ons zijn hardwerkende klunsen die nooit wat bereiken in het leven alleen in de feyenoordselectie WERKEN ze niet eens!
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 21:09 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Keuze maken A Feyenoord verkopen aan een investeerder, B Feyenoord is van ons handhaven en niet verder komen dan plaats 2,3,5 C Als supporter de keuze maken supporter blijven en doorgaan. Duidelijker dan deze stelling is het niet,
gewoon verkopen dat stuk ongeluk en zoals Chelsea dan ben ik in ieder geval een stuk gelukkiger dan nu het geval is.dan maar geen nostalgie meer want daar win je zeker geen oorlog mee....
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 21:16 schreef TheMenace het volgende:

[..]

gewoon verkopen dat stuk ongeluk en zoals Chelsea dan ben ik in ieder geval een stuk gelukkiger dan nu het geval is.dan maar geen nostalgie meer want daar win je zeker geen oorlog mee....
Zijn jullie nou echte Feyenoorders of Successupporters
Na 1 nederlaag moet Feyenoord opeens verkocht worden??????

Feyenoord komt van ver!!! Alle hulde voor de laatste 2jaar dat beleid daarop
Moeten ze en gaan ze op door.. veel jeugd is door gekomen geweldig! Weet waar Feyenoord vandaan komt
Uit een moeilijke periode inkt zwarte periode 2jaar weer positief maar alles word vergeten en niemand
Ken er opeens niks meer van.. de held topics worden klaagtopics iedereen is opeens heel slecht??

De legioen die ik ken praat echt wel heel anders en vergeet niet hoe diep Feyenoors zat in de ellende
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 04 augustus 2013 - 21:49   quote  deeplink  
Jullie is...
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 21:49 schreef Vincent1970 het volgende:
Jullie is...
Tegen die 2 die het hadden over Feyenoord verkopen.. en tegen de mensen die nu zowat alles afkraakt wat Feyenoord is
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 04 augustus 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 21:53 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Tegen die 2 die het hadden over Feyenoord verkopen.. en tegen de mensen die nu zowat alles afkraakt wat Feyenoord is
Die lopen volgende week weer vooraan in de polonaise als we winnen..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 21:55 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Die lopen volgende week weer vooraan in de polonaise als we winnen..
Vind dat een beetje manisch.. de ene dag een held de andere dag helemaal niks...
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 21:55 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Die lopen volgende week weer vooraan in de polonaise als we winnen..
ik dans nooit de polonaise bij een overwinning of wat dan ook.dit is gewoon 1 grof schandaal!ze zijn het shirt niet waard.ze hebben het over begrotingen de hele tijd??????wtf heeft zwolle voor godverdomde begroting dan?????????????????????????????????????

gewoon laten overnemen door een rijke Arabier dan kunnen (wij) ook alles kopen net zoals de bijlmer en gloeilampendorp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:05 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik dans nooit de polonaise bij een overwinning of wat dan ook.dit is gewoon 1 grof schandaal!ze zijn het shirt niet waard.ze hebben het over begrotingen de hele tijd??????wtf heeft zwolle voor godverdomde begroting dan?????????????????????????????????????

gewoon laten overnemen door een rijke Arabier dan kunnen (wij) ook alles kopen net zoals de bijlmer en gloeilampendorp
Ajax heeft dat geld niet uit de lucht. Transfers en ChamL gelden

En in die richting gaat Feyenoord ook weer met dit beleid, Feyenoord komt van ver
Jij bent wel heel negatief over jou club. Als je wilt dat Arabieren Feyenoord koopt???
Wat ben je dan nog waard als supporter als je wilt dat Feyenoord haar ziel aan de duivel
Met tulbanden en lange jurken Wilt verkopen...

Als ze hun speeltje beu zijn over als ze dood zijn en niemand erft het over waar blijft Feyenoord dan?

Chelsea is over 10 a 20jaar failliet als die gozer er niet meer is HELE GROTE SCHULDEN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door iAmsterdam --
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:15 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ajax heeft dat geld niet uit de lucht. Transfers en ChamL gelden

En in die richting gaat Feyenoord ook weer met dit beleid, Feyenoord komt van ver
Jij bent wel heel negatief over jou club. Als je wilt dat Arabieren Feyenoord koopt???
Wat ben je dan nog waard als supporter als he wilt dat Feyenoord haar ziel aan de duivel
Wilt verkopen
met dit beleid wat er niet is gaat het sowieso niet werken.hoe lang duurt dit nu al??dit is niet van 1,2 of 5 jaar nee dit is al gaande 15 jaar namelijk.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:19 schreef TheMenace het volgende:

[..]

met dit beleid wat er niet is gaat het sowieso niet werken.hoe lang duurt dit nu al??dit is niet van 1,2 of 5 jaar nee dit is al gaande 15 jaar namelijk.
Nee de wederopstanding van die 15jaar is al 2jaar begonnen met een stijgende lijn
Grote schulden weet je nog zo goed als afbetaald van de afgrond is Feyenoord gered
Met goed beleid maar maak jij alles maar belachelijk na 1 verlies partijtje.. binnen Feyenoord
Is er kei hard gewerkt om Feyenoord er weer bovenop te helpen, maar maak al die mensen
Maar belachelijk na 1 verlies partijtje

Je kunt emotioneel reageren, maar zo erg negatief over je club vind ik geen recht doen aan de mensen
Die de laatste 2jaar Feyenoord weer in een positief dag licht heeft geholpen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door iAmsterdam --
Barabas
 Barabas - zondag 04 augustus 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:15 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ajax heeft dat geld niet uit de lucht. Transfers en ChamL gelden

En in die richting gaat Feyenoord ook weer met dit beleid, Feyenoord komt van ver
Jij bent wel heel negatief over jou club. Als je wilt dat Arabieren Feyenoord koopt???
Wat ben je dan nog waard als supporter als je wilt dat Feyenoord haar ziel aan de duivel
Met tulbanden en lange jurken Wilt verkopen...

Als ze hun speeltje beu zijn over als ze dood zijn en niemand erft het over waar blijft Feyenoord dan?

Chelsea is over 10 a 20jaar failliet als die gozer er niet meer is HELE GROTE SCHULDEN
Flauwekul wat je daar over Chelsea beweert. Als dat het doel is van Abramovich dan had Ken Bates de club nooit aan hem verkocht. Dan had ie er bij een paar van die tulbanden van jou nog wel meer voor kunnen vangen. Maar dit terzijde....
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:25 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Nee de wederopstanding van die 15jaar is al 2jaar begonnen met een stijgende lijn
Grote schulden weet je nog zo goed als afbetaald van de afgrond is Feyenoord gered
Met goed beleid maar maak jij alles maar belachelijk na 1 verlies partijtje.. binnen Feyenoord
Is er kei hard gewerkt om Feyenoord er weer bovenop te helpen, maar maak al die mensen
Maar belachelijk na 1 verlies partijtje

Je kunt emotioneel reageren, maar zo erg negatief over je club vind ik geen recht doen aan de mensen
Die de laatste 2jaar Feyenoord weer in een positief dag licht heeft geholpen
nogmaals er is geen excuus voor het verliezen tegen pec zwolle.dat is gewoon een schande en mag nooit gebeuren.vorig jaar was al 1 teveel maar toen creerde je nog kansen en was je beter maar nu was je niet eens beter!!
wat nou vooruitgang??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace --
Barabas
 Barabas - zondag 04 augustus 2013 - 22:31   quote  deeplink  
Conclusie:

Wat een aanfluiting was die wedstrijd van vandaag. Kunnen ze alleen maar goedmaken door kampioen te worden ;-)
Fc Grolsch
 Fc Grolsch - zondag 04 augustus 2013 - 22:32   quote  deeplink  
Willen jullie geen kampioenschap of zijn jullie elk jaar tevreden met een plaats tussen 3 en 8?
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:31 schreef Barabas het volgende:
Conclusie:

Wat een aanfluiting was die wedstrijd van vandaag. Kunnen ze alleen maar goedmaken door kampioen te worden ;-)
maar zelfs in dromen geloven we niet meer en als je je geloof verliest.......
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:30 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nogmaals er is geen excuus voor het verliezen tegen pec zwolle.dat is gewoon een schande en mag nooit gebeuren.vorig jaar was al 1 reveel maar toen creerde je nog kansen en was je beter maar nu was je niet eens beter!!
wat nou vooruitgang??
En ik vind een verlies partij geen excuus om zo negatief te doen over je club die van ver komt...

Maargoed dat is jou ding. Ik heb me mening er al over gegeven;-)
tomson
 tomson - zondag 04 augustus 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:32 schreef Fc Grolsch het volgende:
Willen jullie geen kampioenschap of zijn jullie elk jaar tevreden met een plaats tussen 3 en 8?
Wie is jullie ?
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:32 schreef Fc Grolsch het volgende:
Willen jullie geen kampioenschap of zijn jullie elk jaar tevreden met een plaats tussen 3 en 8?
bij feyenoord willen ze niks.tweede en derde was een feest voor de meeste!nou voor mij niet.het lijkt of de mensen die op tv de wedstrijden veel kritischer zijn en veel meer willen dan de mensen die in het stadion zitten??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace --
Barabas
 Barabas - zondag 04 augustus 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:32 schreef Fc Grolsch het volgende:
Willen jullie geen kampioenschap of zijn jullie elk jaar tevreden met een plaats tussen 3 en 8?
Ah, daar komt meneer Grolsch lollig uit de hoek.

Zal u maar even attenderen op het feit dat jullie ook dit jaar geen successen gaan boeken en blij mogen zijn met een plek in het linkerrijtje....
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 22:36   quote  deeplink  
ze lullen maar over begrotingen maar zelf verliezen ze wel van een club met de 15tiende begroting...!
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:36 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ah, daar komt meneer Grolsch lollig uit de hoek.

Zal u maar even attenderen op het feit dat jullie ook dit jaar geen successen gaan boeken en blij mogen zijn met een plek in het linkerrijtje....
mwah hij heb toch gelijk hij weet in ieder geval dat feyenoord ook meer hoort te presteren!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 21:53 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Tegen die 2 die het hadden over Feyenoord verkopen.. en tegen de mensen die nu zowat alles afkraakt wat Feyenoord is
Ik geloof toch niet dat we dan een jood nodig hebben om onze supporters te 'corrigeren' of de les te lezen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik geloof toch niet dat we dan een jood nodig hebben om onze supporters te 'corrigeren' of de les te lezen.
Doe niet zo kinderachtig man!
Ik plaats mensen niet in hokjes en mag me mening geven ga jij is heel gauw fietsen
Negatief gedoe van jou altijd.. ik kan hier met een aantal heel goed over voetbal praten
Ik doe hier gewoon normaal dus hou die leuzen voor je! En oordeel me als een mens niet op een voetbalclub
Hoe oud ben je 12?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door iAmsterdam --
tomson
 tomson - zondag 04 augustus 2013 - 23:01   quote  deeplink  
Zoooo 2012
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:59 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Doe niet zo kinderachtig man!
Ik plaats mensen niet in hokjes en mag me mening geven ga jij is heel gauw fietsen
Negatief gedoe van jou altijd.. ik kan hier met een aantal heel goed over voetbal praten
Ik doe hier gewoon normaal dus hou die leuzen! En oordeel me als een mens niet op een voetbalclub
Altijd inderdaad. Man, je bent net een week geregistreerd, lul niet.

En ik plaats mensen niet in hokjes, of wat voor bullshit kaart je probeert te trekken, ik noem je gewoon een jood. Dus met andere woorden, wij (de Feyenoorders) hebben jou (de jood) niet nodig om ons op te peppen, onze geschiedenis te vertellen, of waar de fuck je ook denkt mee bezig te zijn. Geef je mening, en daag!
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 23:01 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Altijd inderdaad. Man, je bent net een week geregistreerd, lul niet.

En ik plaats mensen niet in hokjes, of wat voor bullshit kaart je probeert te trekken, ik noem je gewoon een jood. Dus met andere woorden, wij (de Feyenoorders) hebben jou (de jood) niet nodig om ons op te peppen, onze geschiedenis te vertellen, of waar de fuck je ook denkt mee bezig te zijn. Geef je mening, en daag!
Zovaak dus al.. kap er een keer mee en doe gewoon normaal,

Mij niet nodig alsof ik nodig wil zijn.. ik praat hier over voetbal en deel me mening
En ik heet Stan geen jood.. doe ff normaal hoe oud ben je 12?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door iAmsterdam --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 23:08   quote  deeplink  
Dit is normaal voor mijn doen. Kun je er niet tegen, negeer het. Of tyft op.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 04 augustus 2013 - 23:09   quote  deeplink  
Mijn gezellige wedstrijdtopicje..
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 23:01 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Altijd inderdaad. Man, je bent net een week geregistreerd, lul niet.

En ik plaats mensen niet in hokjes, of wat voor bullshit kaart je probeert te trekken, ik noem je gewoon een jood. Dus met andere woorden, wij (de Feyenoorders) hebben jou (de jood) niet nodig om ons op te peppen, onze geschiedenis te vertellen, of waar de fuck je ook denkt mee bezig te zijn. Geef je mening, en daag!
HAHAHAHAHA dit maakt deze klote dag,jaar,voetballeven weer een stukje goed voor mij hahahaha dit zijn de (de volksmensen) die aan het woord zijn.geef mij maar dit volk dan die kut VI wijfen op tv!haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 23:08 schreef Bosifyable het volgende:
Dit is normaal voor mijn doen. Kun je er niet tegen, negeer het. Of tyft op.
Ik tyf niet op met je grote muil

Gelukkig zijn hier wat volwasse Feyenoorders, en zitten niet allemaal op jou krampachtige niveautje
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 23:10 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik tyf niet op met je grote muil

Gelukkig zijn hier wat volwasse Feyenoorders, en zitten niet allemaal op jou krampachtige niveautje
Negeer het dan maar. En niet huilen als ik de volgende keer weer op je reageer, want dat gaat natuurlijk gewoon weer gebeuren.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 23:09 schreef TheMenace het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA dit maakt deze klote dag,jaar,voetballeven weer een stukje goed voor mij hahahaha dit zijn de (de volksmensen) die aan het woord zijn.geef mij maar dit volk dan die kut VI wijfen op tv!haha
Geboren en getogen in een volkswijk.. ook lang in Rotterdam gewoond
Ik weet wat volks en kinderachtig maar wat roelen is

Bosy is alles behalve dan volks

Maar als jou dag goed gemaakt is, Goed toch;-)
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 23:10 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik tyf niet op met je grote muil

Gelukkig zijn hier wat volwasse Feyenoorders, en zitten niet allemaal op jou krampachtige niveautje
hahahahahaha

ik wilde eigenlijk eerst nog zelfmoord plegen na vandaag maar ja ik ben er op terugkomen na deze show!haha ach ja ik ben en blijf een gefrustreerde feyenoorder voor het leven....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace --
tomson
 tomson - zondag 04 augustus 2013 - 23:13   quote  deeplink  
Knapt een mens weer van op he dennis

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PEC Zwolle - Feyenoord (zondag 4 augustus 2013 16.30 uur)









0.0107059