BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn visie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - zondag 04 augustus 2013 - 18:36   quote  deeplink  
Ik heb duidelijk de schijn tegen mij, uiteraard. Maar dat weerhoud mij er niet van mijn visie op tafel te leggen.

Laten we eerst uit de droom komen. We hebben een slecht elftal dat bestaat uit allemaal spelers die meestal een enkel goed seizoen hebben gespeeld. Natuurlijk zullen er mensen met mij oneens zijn. Maar onze jonge spelers maken totaal geen vooruitgang. Wedstrijden zoals deze worden nog steeds kansloos verloren. De vrij maakt nog steeds kinderlijke foute. Je mag dan jong zijn maar naar zoveel jaar kun je zien of het daadwerkelijk een top speler wordt of niet. Wij hebben geen topspelers. Waarom niet? We hebben geen geld.

De enige manier om aan betere spelers te komen is meer geld. En de enige manier om aan meer geld te komen is een nieuw stadion. Ik vrees dat we met dit elftal rond plaats 10 gaan eindigen. Koeman weet het ook en is zich al volop aan het indekken.

Als je echt van je club houdt support het nieuwe stadion. Het enige wat feyenoord kan redden.
tomson
 tomson - zondag 04 augustus 2013 - 18:37   quote  deeplink  
Het was wachten op jou he Wim
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 18:38   quote  deeplink  
Jij weer met je nieuwe stadion. Het klopt wel dat er meer geld komt, maar dan moeten je plannen wel kloppen, en daar schortte het aan.

En kap met dat arrogante 'als je van je club houdt dan..' geouwehoer. Wat een onzin zeg, ik of wie dan ook heeft jouw visie niet nodig om van de club te houden.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 augustus 2013 - 18:42   quote  deeplink  
Blablabla.
Weer zo een tiep die afkraakt en geen oplossingen weet. Ja, over 5 jaar.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 18:48   quote  deeplink  
Een oplossing is Guidettie terug halen! Genk is in gesprek met City, Feyenoord moet daar snel een stokje voor steken
De Vrij is een hele goede verdediger Wim! Je moet niet na 1 wedstrijd 2 seizoenen vergeten hoezo word Feyenoord 10de?
Waar gaat dat over gewoon slechte start maar om nu heel je elftal af te kraken is wel heel emotioneel.. cool down;-)
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 04 augustus 2013 - 18:52   quote  deeplink  
Feyenoord heeft een goed, maar niet uitzonderlijk elftal. Het elftal moet het hebben van een goede organisatie, goed positiespel en automatismen. Het is daarom zo vreemd dat we juist in deze eerste wedstrijd in een vreemde samenstelling gaan spelen, waar ook tijdens de voorbereiding ook niet echt mee geoefend is.
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 18:36 schreef Wim2 het volgende:
Ik heb duidelijk de schijn tegen mij, uiteraard. Maar dat weerhoud mij er niet van mijn visie op tafel te leggen.

Laten we eerst uit de droom komen. We hebben een slecht elftal dat bestaat uit allemaal spelers die meestal een enkel goed seizoen hebben gespeeld. Natuurlijk zullen er mensen met mij oneens zijn. Maar onze jonge spelers maken totaal geen vooruitgang. Wedstrijden zoals deze worden nog steeds kansloos verloren. De vrij maakt nog steeds kinderlijke foute. Je mag dan jong zijn maar naar zoveel jaar kun je zien of het daadwerkelijk een top speler wordt of niet. Wij hebben geen topspelers. Waarom niet? We hebben geen geld.

De enige manier om aan betere spelers te komen is meer geld. En de enige manier om aan meer geld te komen is een nieuw stadion. Ik vrees dat we met dit elftal rond plaats 10 gaan eindigen. Koeman weet het ook en is zich al volop aan het indekken.

Als je echt van je club houdt support het nieuwe stadion. Het enige wat feyenoord kan redden.
ze moeten allemaal verplicht de helft van hun salaris inleveren.janmaat en indi en de vrij zo snel mogelijk verkopen.nu krijg je er nog wat geld voor.meer als 1 miljoen zijn ze niet waard.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 augustus 2013 - 18:53   quote  deeplink  
Niet overdrijven Wim, een 6de plek moet kunnen ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 augustus 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 18:53 schreef lijdensweg het volgende:
Niet overdrijven Wim, een 6de plek moet kunnen ...
3de plaats ook. Ajax en PSV hebben in principe meer kwaliteit. De rest niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 augustus 2013 - 18:54   quote  deeplink  
Pfff..
Wim2
 Wim2 - zondag 04 augustus 2013 - 19:04   quote  deeplink  
Ok maar ik baal er zo erg van. Ik wil overal de oorzaak van weten en ik vrees dat we gewoon niet genoeg talent hebben.
tomson
 tomson - zondag 04 augustus 2013 - 19:04   quote  deeplink  
Oh Wim baal je ook... Stop je bong nog maar eens vol dan jongen...
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 18:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

3de plaats ook. Ajax en PSV hebben in principe meer kwaliteit. De rest niet.
je hebt nog minder kwaliteit dan zwolle oh nee ik bedoel werklust!!stelletje mietjes
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 19:08   quote  deeplink  
mijn visie is dat ze de club gewoon opheffen.!er rust een vloek op!
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 19:08   quote  deeplink  
Guidetti terughalen!!!!!
Klaar opgelost...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 augustus 2013 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 18:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

3de plaats ook. Ajax en PSV hebben in principe meer kwaliteit. De rest niet.
Welke kwaliteit? Ik heb er niks van gezien ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 augustus 2013 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Welke kwaliteit? Ik heb er niks van gezien ...
Gisteren wel bij FC Twente gezien dan?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 augustus 2013 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:08 schreef iAmsterdam het volgende:
Guidetti terughalen!!!!!
Klaar opgelost...
Van welk geld?
tomson
 tomson - zondag 04 augustus 2013 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Van welk geld?
En nog steeds van de ene blessure naar de andere. Lulkoek dus.
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 04 augustus 2013 - 19:14   quote  deeplink  
Gewoon weer terug naar het oorspronkelijk basisteam. En van daar uit met kleine aanpassingen proberen het spel aan te passen en de automatismen uit te breiden.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 augustus 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Gisteren wel bij FC Twente gezien dan?
Het voetbal was in ieder verzorgd tot aan de 16 meter ... Al beter dan wat ik vandaag in Zwolle heb gezien !
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 augustus 2013 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het voetbal was in ieder verzorgd tot aan de 16 meter ... Al beter dan wat ik vandaag in Zwolle heb gezien !
Ach, volgende week kunnen we prima zien welke club verder is.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 augustus 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ach, volgende week kunnen we prima zien welke club verder is.
Het voordeel is: Dat het een wereld van verschil is, Feyenoord in de kuip of Feyenoord buiten de kuip ...
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ach, volgende week kunnen we prima zien welke club verder is.
gewoon beginnen volgende week met die stelletjes hufters uit te fluiten vanaf minuut 1 totdat ze een doelpunt maken en dan weer continue fluiten en jouwen totdat ze weer een doelpunt maken en mochten ze tegendoelpunt krijgen ze gewoon verrot schelden!!het maakt nu toch niks meer uit!

ZE ZIJN HET SHIRT NIET WAARD!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Van welk geld?
Huren moet toch wel lukken.. Genk is nu in de markt voor hem, dus Feyenoord moet slim zijn en nu zaken doen
Guidetti kiest natuurlijk voor Feyenoord..

En als er geen geld is, miss de vrienden van Feyenoord of wie dan want komop we hebben het hier over Guidetti
Een goede inverstering..
moa
 moa - zondag 04 augustus 2013 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 18:36 schreef Wim2 het volgende:
Ik heb duidelijk de schijn tegen mij, uiteraard. Maar dat weerhoud mij er niet van mijn visie op tafel te leggen.

Laten we eerst uit de droom komen. We hebben een slecht elftal dat bestaat uit allemaal spelers die meestal een enkel goed seizoen hebben gespeeld. Natuurlijk zullen er mensen met mij oneens zijn. Maar onze jonge spelers maken totaal geen vooruitgang. Wedstrijden zoals deze worden nog steeds kansloos verloren. De vrij maakt nog steeds kinderlijke foute. Je mag dan jong zijn maar naar zoveel jaar kun je zien of het daadwerkelijk een top speler wordt of niet. Wij hebben geen topspelers. Waarom niet? We hebben geen geld.

De enige manier om aan betere spelers te komen is meer geld. En de enige manier om aan meer geld te komen is een nieuw stadion. Ik vrees dat we met dit elftal rond plaats 10 gaan eindigen. Koeman weet het ook en is zich al volop aan het indekken.

Als je echt van je club houdt support het nieuwe stadion. Het enige wat feyenoord kan redden.
Feyenoord heeft een prima team, met ajax denk ik de beste basis 11,

Alleen begint feyenoord weer als een stel belabberde ongemotiveerde dweilen aan het seizoen, met zo'n waardeloze instelling win je niks, en spelen we weer een seizoen voor niks.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 augustus 2013 - 19:45   quote  deeplink  
T zijn gewoon geen kerels.
Gaan als wijven staan bekvechten
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:45 schreef Stylzz het volgende:
T zijn gewoon geen kerels.
Gaan als wijven staan bekvechten
heyhey daar geef je vrouwen een slechte naam bij.als mietjes bekvechten.kijk hoe die verdediging omvalt bij dat laatste doelpunt,het leek net bowlen.haha
ik wil ook wel bowlen met deze elf van feyenoord zet ze maar neer en dan geef ik een strike van hier tot tokyo zodat ze nooit meer terugkomen die vuile huftersssss

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace --
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 augustus 2013 - 19:50   quote  deeplink  
Muldertje moet die bal hebben hoor. Treurig
adje
 adje - zondag 04 augustus 2013 - 19:56   quote  deeplink  
de
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:56 schreef adje het volgende:
de
da
adje
 adje - zondag 04 augustus 2013 - 20:05   quote  deeplink  
de vrij weer een dekkingsfout koste een gele kaart vilhena cijfers pele 2 schaken 3 immers achterlijke wissel 5 koeman 1 classie 3 rest ook allemaal een 3 zeggen ze we staan in belangstelling van diverse topcubs welke clubs dan ZBVH NSVV SHO pleurop zakkevullers
Omekees
 Omekees - zondag 04 augustus 2013 - 20:06   quote  deeplink  
Is deze kneus nou nog steeds niet weg? Mag hier wel eens een stricter beleid komen en harder worden opgetreden tegen personen als Wim2 die hier enkel zijn om irritaties op te wekken.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 20:07   quote  deeplink  
Guidetti halen 4-4-2 spelen Indi proberen voor de verdediging hij heeft drang naar voren en slechter dan vormer kan niet, en Indi is dan een extra slot op de deur zowaar het nodig is

..........Mulder..........
...De Vrij......Mathijssen....
..Janmaat....Nelom
.............Indi.............
....Clasie....Vilhena..
............Immers........
......Guidetti..............
................Pele.........

In de wedstrijd kun je altijd nog naar 4-3-3 met Schaken op de bank....
Tis maar een idee...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door iAmsterdam --
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 18:36 schreef Wim2 het volgende:
Ik heb duidelijk de schijn tegen mij, uiteraard. Maar dat weerhoud mij er niet van mijn visie op tafel te leggen.

Laten we eerst uit de droom komen. We hebben een slecht elftal dat bestaat uit allemaal spelers die meestal een enkel goed seizoen hebben gespeeld. Natuurlijk zullen er mensen met mij oneens zijn. Maar onze jonge spelers maken totaal geen vooruitgang. Wedstrijden zoals deze worden nog steeds kansloos verloren. De vrij maakt nog steeds kinderlijke foute. Je mag dan jong zijn maar naar zoveel jaar kun je zien of het daadwerkelijk een top speler wordt of niet. Wij hebben geen topspelers. Waarom niet? We hebben geen geld.

De enige manier om aan betere spelers te komen is meer geld. En de enige manier om aan meer geld te komen is een nieuw stadion. Ik vrees dat we met dit elftal rond plaats 10 gaan eindigen. Koeman weet het ook en is zich al volop aan het indekken.

Als je echt van je club houdt support het nieuwe stadion. Het enige wat feyenoord kan redden.
je hebt helemaal gelijk maar een tiende plaats?ach mij boeit het nu al niet meer!ze hebben mijn seizoen nu al verziekt die kknietlijders

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace --
Omekees
 Omekees - zondag 04 augustus 2013 - 20:10   quote  deeplink  
2x Indi? Immers Guidetti en Pelle in 1 team? Haha. Ga een frisse neus halen ofzo.
Omekees
 Omekees - zondag 04 augustus 2013 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:09 schreef TheMenace het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk maar een tiende plaats?ach mij boeit het nu al niet meer!ze hebben mijn seizoen nu al verziekt die kknietlijders
Als jij ff samen met Wim2 een heel ver eind gaat fietsen? :)
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:11 schreef Omekees het volgende:

[..]

Als jij ff samen met Wim2 een heel ver eind gaat fietsen? :)
035%20Dit%20zijn%20wij%20niet.jpg
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:10 schreef Omekees het volgende:
2x Indi? Immers Guidetti en Pelle in 1 team? Haha. Ga een frisse neus halen ofzo.
Mathijssen natuurlijk had het al verbeterd
En daarom 4-4-2 dan zou Immers,Pele,Guidetti wel kunnen en samen met Clasie en Vilhena niet slecht toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door iAmsterdam --
adje
 adje - zondag 04 augustus 2013 - 20:21   quote  deeplink  
Cijfers elftal de enigste die boven een 3 uitsteeg was vond ik een Immers een 4, Koeman voor het niet opstellen van Vilhena niet opstellen een 2 voor jan met de korte naam (lul) naar Zwolle gereden bedankt Feyenoord
willem v G
 willem v G - zondag 04 augustus 2013 - 20:23   quote  deeplink  
We hebben te weinig creatieve voetballers, spelers als Vormer, immers en Verhoek ook Goossens en Nelom om er een paar te noemen vallen onder de categorie middelmaat dus niveau Roda of Cambuur! vorig jaar werd er met alle geluk van de wereld door pelle het slecht niveau verbloemt.Mensen dit moeten toch ook de meest verstokte suporters erkennen.
Jan Tol
 Jan Tol - zondag 04 augustus 2013 - 20:31   quote  deeplink  
Er was bij mij alweer zo'n voorgevoel... Zondag as. zijn WE weer goed, dat is het gekke !! (Het Legioen zorgt in mijn ogen voor de punten)~!
adje
 adje - zondag 04 augustus 2013 - 20:34   quote  deeplink  
Weer een klote seizoen Pelle heeft een contract zal wel niets meer presteren ( hoop van niet trouwens) de andere (indi, vrij classie janmaat etc.) denken dat ze wereldvoetballers zijn ben echt geen azijnzeiker eerste wedstrijd Feyenoord dws 1967
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 augustus 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 19:40 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Huren moet toch wel lukken.. Genk is nu in de markt voor hem, dus Feyenoord moet slim zijn en nu zaken doen
Guidetti kiest natuurlijk voor Feyenoord..

En als er geen geld is, miss de vrienden van Feyenoord of wie dan want komop we hebben het hier over Guidetti
Een goede inverstering..
Guidetti is al anderhalf jaar bijna constant niet inzetbaar.
Alexi
 Alexi - zondag 04 augustus 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Hoeveel wedstrijden zijn we onderweg...............?!
Alexi
 Alexi - zondag 04 augustus 2013 - 20:42   quote  deeplink  
Voor adje is het inderdaad dubbel zo erg ja,
maar het komt goed hoor...........
adje
 adje - zondag 04 augustus 2013 - 20:48   quote  deeplink  
Weten jullie hoeveel pijn dit doet ( ook bij jullie die deze side volgen) we hebben geen afmaker wordt weer afzien tegen die pleurislijers uit .......
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 04 augustus 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 18:36 schreef Wim2 het volgende:
Ik heb duidelijk de schijn tegen mij, uiteraard. Maar dat weerhoud mij er niet van mijn visie op tafel te leggen.

Laten we eerst uit de droom komen. We hebben een slecht elftal dat bestaat uit allemaal spelers die meestal een enkel goed seizoen hebben gespeeld. Natuurlijk zullen er mensen met mij oneens zijn. Maar onze jonge spelers maken totaal geen vooruitgang. Wedstrijden zoals deze worden nog steeds kansloos verloren. De vrij maakt nog steeds kinderlijke foute. Je mag dan jong zijn maar naar zoveel jaar kun je zien of het daadwerkelijk een top speler wordt of niet. Wij hebben geen topspelers. Waarom niet? We hebben geen geld.

De enige manier om aan betere spelers te komen is meer geld. En de enige manier om aan meer geld te komen is een nieuw stadion. Ik vrees dat we met dit elftal rond plaats 10 gaan eindigen. Koeman weet het ook en is zich al volop aan het indekken.

Als je echt van je club houdt support het nieuwe stadion. Het enige wat feyenoord kan redden.
daar zit wel wat in wat tie zegt :... trouwens had je geen betere pasfoto ?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 augustus 2013 - 20:55   quote  deeplink  
Verdomde kut.
Beperkingen in financieel opzicht is molensteen.
Alles op Pelle is gepasseerd station, versterking voorhoede noodzaak.

En zet Clasie een keer reserve.
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 04 augustus 2013 - 20:57   quote  deeplink  
a

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door echte nummer10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn visie









0.0075380