BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Structueel de verkeerde keuzes.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
willem v G
 willem v G - zondag 04 augustus 2013 - 20:50   quote  deeplink  
Bij Feyenoord gaat het al jaren structureel fout met als uit zondering het halen van de uefa-cup, daar voor jaren van wanbeleid met als gevolg dramatische wedstrijden en ook na het winnen van de uefa-cup structureel een matig niveau zodat er al een volks feest losbarst als de club op plek 2 of 3 eindigd. Is er nou niemand die zich afvraagt hoe dat nou in godsnaam mogelijk is, altijd maar geld te kort maar als er een keer wat geld los komt zit er weer een of andere dwaas die bedenkt he we gaaan ff wat oudere spelers halen om kampioen te worden, die dwaas legt die gasten gelijk maar ff voor langere tijd vast, de dwaas is nu trainer van Vitesse, of eene Gullit/wotte die in 2 seizoen zonder zich te moeten verantwoorden vele miljoenen verkwanselen, wordt er al iemand wakker nee? ok nog 1 er is geen geld en een td denkt ik leg ff mijn maat een contract voor van 3 seizoenen met een salaris van 1 miljoen per jaar.Nog steeds niet wakker? ok voor die genen die jaar in jaar uit zich willen laten blij maken met een dode mus moeten maar lekker blijven slapen, en ook lekker blijven dromen van plek 2 of 3 en dit jaar lekker dromen van plek 7 of 9 slaap zacht terwijl er binnen onze club mensen werkzaam zijn die er misschien baat bij hebben dat het niet goed gaat met de club, De grootste haven, dus de meeste industrie en de plek waar de bv Nederland het meeste verdient maar onze club is structureel in de problemen.Mensen wordt eens wakker!!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 augustus 2013 - 20:51   quote  deeplink  
Wordt eens wakker en dan ?????
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 augustus 2013 - 20:56   quote  deeplink  
Nog meer gelul.
craven
 craven - zondag 04 augustus 2013 - 20:58   quote  deeplink  
spuit-11-500x500.jpg
willem v G
 willem v G - zondag 04 augustus 2013 - 21:01   quote  deeplink  
Dan komen we tot dezelfde conclusie dat ondanks de grote van de club, er nooit een periode is geweest dat de club 10 jaar achtereen om de titel heeft kunnen strijden erger nog de club was meerdere malen op sterven na dood, je weet nog wel de jaren 80 met soms maar 2 a 3000 in de kuip.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 augustus 2013 - 21:02   quote  deeplink  
Doemdenken van de koude grond.
Nergens op gebaseerd.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 22:46   quote  deeplink  
Jeetje, wat maak je lange, onsamenhangende zinnen.
tomson
 tomson - zondag 04 augustus 2013 - 22:52   quote  deeplink  
wie ? Henk ?
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 21:01 schreef willem v G het volgende:
Dan komen we tot dezelfde conclusie dat ondanks de grote van de club, er nooit een periode is geweest dat de club 10 jaar achtereen om de titel heeft kunnen strijden erger nog de club was meerdere malen op sterven na dood, je weet nog wel de jaren 80 met soms maar 2 a 3000 in de kuip.
Feyenoord valt of staat niet met een periode zonder titel, volgens mij is Feyenoord groter dan dat om nu als een calimero over te komen
Maargoed wie ben ik...wat weet ik nou...

Feyenoord komt van ver laatste 2jaar hebben achter de schermen mensen zich kapot gewerkt om de club erboven te helpen,
Feyenoord word weer steeds gezonder meer talenten breken door enz.. maar 1 verlies partijtje en alles is weer slecht en negatief
Mensen vergeten snel blijkbaar...
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:52 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Feyenoord valt of staat niet met een periode zonder titel, volgens mij is Feyenoord groter dan dat om nu als een calimero over te komen
Maargoed wie ben ik...wat weet ik nou...

Feyenoord komt van ver laatste 2jaar hebben achter de schermen mensen zich kapot gewerkt om de club erboven te helpen,
Feyenoord word weer steeds gezonder meer talenten breken door enz.. maar 1 verlies partijtje en alles is weer slecht en negatief
Mensen vergeten snel blijkbaar...
Als jij deze teksten de laatste anderhalf uur al 8x post, valt er weinig te vergeten.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:52 schreef tomson het volgende:
wie ? Henk ?
Onleesbaar ;)
tomson
 tomson - zondag 04 augustus 2013 - 22:59   quote  deeplink  
Erg he
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:59 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Als jij deze teksten de laatste anderhalf uur al 8x post, valt er weinig te vergeten.
Jij weet niet wat inhoudelijk is of betekent anders had je de verschillen al gezien
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 23:26 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Jij weet niet wat inhoudelijk is of betekent anders had je de verschillen al gezien
Niet in hokjes denken hè!

And stay in school!
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 23:27 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Niet in hokjes denken hè!

And stay in school!
Heeft niks met hokjes te maken, wil je normaal doen dan doe ik dat ook,
Doe je dat niet dan krijgt je dat ook terug,
En dat jij nog op school zit i know...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door iAmsterdam --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 23:31   quote  deeplink  
Vergeet ik dat bij het vorige bericht erbij te zetten, maar blijf ook vooral van de drank en drugs af!
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 23:31 schreef Bosifyable het volgende:
Vergeet ik dat bij het vorige bericht erbij te zetten, maar blijf ook vooral van de drank en drugs af!
Je geeft teveel info over jezelf, je kent me niet anders had je iets anders gezegd.. dus alweer kinderachtig
Wat een niveau heb jij kerel pffff Zucht....
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 23:33 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Je geeft teveel info over jezelf, je kent me niet anders had je iets anders gezegd.. dus alweer kinderachtig
Wat een niveau heb jij kerel pffff Zucht....
Warm hè?
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 23:36 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Warm hè?
Nee me meissie ligt nog niet naast me, maar dadelijk idd heel warm
Rare vragen en opmerkingen maargoed nobody is perfect
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:51 schreef piet de paler het volgende:
Wordt eens wakker en dan ?????
haha dan ga je weer verder slapen!haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:50 schreef willem v G het volgende:
Bij Feyenoord gaat het al jaren structureel fout met als uit zondering het halen van de uefa-cup, daar voor jaren van wanbeleid met als gevolg dramatische wedstrijden en ook na het winnen van de uefa-cup structureel een matig niveau zodat er al een volks feest losbarst als de club op plek 2 of 3 eindigd. Is er nou niemand die zich afvraagt hoe dat nou in godsnaam mogelijk is, altijd maar geld te kort maar als er een keer wat geld los komt zit er weer een of andere dwaas die bedenkt he we gaaan ff wat oudere spelers halen om kampioen te worden, die dwaas legt die gasten gelijk maar ff voor langere tijd vast, de dwaas is nu trainer van Vitesse, of eene Gullit/wotte die in 2 seizoen zonder zich te moeten verantwoorden vele miljoenen verkwanselen, wordt er al iemand wakker nee? ok nog 1 er is geen geld en een td denkt ik leg ff mijn maat een contract voor van 3 seizoenen met een salaris van 1 miljoen per jaar.Nog steeds niet wakker? ok voor die genen die jaar in jaar uit zich willen laten blij maken met een dode mus moeten maar lekker blijven slapen, en ook lekker blijven dromen van plek 2 of 3 en dit jaar lekker dromen van plek 7 of 9 slaap zacht terwijl er binnen onze club mensen werkzaam zijn die er misschien baat bij hebben dat het niet goed gaat met de club, De grootste haven, dus de meeste industrie en de plek waar de bv Nederland het meeste verdient maar onze club is structureel in de problemen.Mensen wordt eens wakker!!!
je hebt gelijk vind ik het is ook niet te bevatten en er is niemand die zijn handen wil branden aan feyenoord terwijl in potentie feyenoord een grootmacht is maja of het zijn nsbers of ze gunnen het (ons,feyenoord)niet.
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:52 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Feyenoord valt of staat niet met een periode zonder titel, volgens mij is Feyenoord groter dan dat om nu als een calimero over te komen
Maargoed wie ben ik...wat weet ik nou...

Feyenoord komt van ver laatste 2jaar hebben achter de schermen mensen zich kapot gewerkt om de club erboven te helpen,
Feyenoord word weer steeds gezonder meer talenten breken door enz.. maar 1 verlies partijtje en alles is weer slecht en negatief
Mensen vergeten snel blijkbaar...
talenten breken door en gaan dan naar andere nederlandse clubs???
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 augustus 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:59 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Als jij deze teksten de laatste anderhalf uur al 8x post, valt er weinig te vergeten.
haha
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 augustus 2013 - 23:48   quote  deeplink  
oud nieuws ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 augustus 2013 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:52 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Feyenoord valt of staat niet met een periode zonder titel, volgens mij is Feyenoord groter dan dat om nu als een calimero over te komen
Maargoed wie ben ik...wat weet ik nou...

Feyenoord komt van ver laatste 2jaar hebben achter de schermen mensen zich kapot gewerkt om de club erboven te helpen,
Feyenoord word weer steeds gezonder meer talenten breken door enz.. maar 1 verlies partijtje en alles is weer slecht en negatief
Mensen vergeten snel blijkbaar...
Is afreageren gast.
Over enkele dagen weer vierkant achter de club.
Dit zijn de echte supporters.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 augustus 2013 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 23:31 schreef Bosifyable het volgende:
Vergeet ik dat bij het vorige bericht erbij te zetten, maar blijf ook vooral van de drank en drugs af!
Te laat met die waarschuwing.
Hij is een hippie.
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:59 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Als jij deze teksten de laatste anderhalf uur al 8x post, valt er weinig te vergeten.
hahahahahaha
VVout
 VVout - maandag 05 augustus 2013 - 08:24   quote  deeplink  
Wat een gezeik allemaal. Willem heeft het volste recht om kwaad te zijn, wie dat namelijk niet is, is een lul. Ik vind zelfs zijn zienswijze niet verkeerd, alleen ontbreekt er nog van alles aan en is het slechts een kleine samenvatting voor die periode welke Willem omschrijft. Er zijn zekers ook wel positieve zaken te melden maar na het resultaat na gisteren ff niet. Stelletje hippies allemaal!
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 augustus 2013 - 08:30   quote  deeplink  
Ik ben niet kwaad. Sterker nog t deed me niet zo veel gisteren.
Deze selectie is te fragiel. Wordt weer een seizoen met hoge pieken en diepe dalen.
Geen leiders, geen ballen.
tomson
 tomson - maandag 05 augustus 2013 - 08:35   quote  deeplink  
Business as usual dus.
VVout
 VVout - maandag 05 augustus 2013 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 08:30 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben niet kwaad. Sterker nog t deed me niet zo veel gisteren.
Deze selectie is te fragiel. Wordt weer een seizoen met hoge pieken en diepe dalen.
Geen leiders, geen ballen.
Pissed off gewoon, één keer op je bek gaan daar uit, moet toch voldoende zijn om de daarop volgende keer PEC met de grond gelijk te maken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 augustus 2013 - 09:19   quote  deeplink  
Mooi weer voetballers.
Kunnen blijkbaar ook niet tegen kritiek van elkaar.
Als ze sterk beginnen winnen ze elke wedstrijd.
Een wedstrijd omdraaien zit er niet in.
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 05 augustus 2013 - 09:53   quote  deeplink  
5e plaats - helaas...
TheMenace
 TheMenace - maandag 05 augustus 2013 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 09:53 schreef Jan Tol het volgende:
5e plaats - helaas...
als dat zo is dan liever degraderen dan zijn we er gelijk klaar mee!stelletje kutmongolen!
willem v G
 willem v G - maandag 05 augustus 2013 - 19:55   quote  deeplink  
OK gisteren was het zwaar K.U.T.,maar zelfs ik blijf ondanks mijn topic een ras Feyenoorder daarom zondag twente vol er op met de meest verantwoord aanvallend team wat Koeman kan samenstellen. Weg met dat akkelige zaaie oncreatiefe schaakvoetbal van afgelopen zondag, als we dan toch te weinig kwaliteit hebben om de boel vast te zetten dan maar op zijn engels....
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:50 schreef willem v G het volgende:

Bij Feyenoord gaat het al jaren structureel fout met als uitzondering het halen van de Uefa cup. Daarvoor waren er jaren van wanbeleid, met als gevolg dramatische wedstrijden en ook na het winnen van de Uefa Cup was er structureel sprake van een matig niveau zodat er al een volksfeest losbarst als de club op plek 2 of 3 eindigt. Is er nou niemand die zich afvraagt hoe dat nou in godsnaam mogelijk is?

Altijd maar geld tekort, maar als er een keer wat geld los komt, zit er weer een of andere dwaas die bedenkt: 'Hee, we gaaan even wat oudere spelers halen om kampioen te worden!' Die dwaas legt die gasten gelijk maar even voor langere tijd vast. De desbetrffende dwaas is nu trainer van Vitesse. Of ene Gullit/Wotte die in 2 seizoenen zonder zich te moeten verantwoorden vele miljoenen verkwanselden. Word er al iemand wakker?

Oké, nog één. Er is geen geld en een TD denkt; ik leg even mijn maat een contract voor van 3 seizoenen met een salaris van 1 miljoen per jaar. pffff iedereen is op vakantie en ik zit hier kutzooi. Nog steeds niet wakker? ok voor die genen die jaar in jaar uit zich willen laten blij maken met een dode mus moeten maar lekker blijven slapen, en ook lekker blijven dromen van plek 2 of 3 en dit jaar lekker dromen van plek 7 of 9 slaap zacht terwijl er binnen onze club mensen werkzaam zijn die er misschien baat bij hebben dat het niet goed gaat met de club, De grootste haven, dus de meeste industrie en de plek waar de bv Nederland het meeste verdient maar onze club is structureel in de problemen.Mensen wordt eens wakker!!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 augustus 2013 - 16:36   quote  deeplink  
Deksel d'r op
willem v G
 willem v G - dinsdag 06 augustus 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 16:36 schreef FR-Henk het volgende:
Deksel d'r op
Ja zo gaat het dus al jaren.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 augustus 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 18:19 schreef willem v G het volgende:

[..]

Ja zo gaat het dus al jaren.
Oplossingen man. Daar hebben we wat aan.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:03   quote  deeplink  
Misschien moeten we een keer stoppen met het bekritiseren van het beleid, gegeven door het feit dat praktisch niemand hier daar enig verstand van heeft en we ook geen inzicht hebben in de zaken die er spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2013 door Nummer Zeven --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 19:03 schreef Nummer Zeven het volgende:
Misschien moeten we een keer stoppen met het bekritiseren van het beleid, gegeven door het feit dat praktisch niemand hier daar enig verstand van heeft en we ook geen inzicht hebben in de zaken die er spelen.
Ja, dan kunnen we het forum ook wel stoppen.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:12   quote  deeplink  
Nee hoor, er is genoeg te lullen over voetbal. Maar over keuzes inzake marketing etc. kunnen we misschien beter stoppen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:12   quote  deeplink  
Geen slecht plan
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 19:12 schreef Nummer Zeven het volgende:
Nee hoor, er is genoeg te lullen over voetbal. Maar over keuzes inzake marketing etc. kunnen we misschien beter stoppen.
Beleid mag bekritiseerd worden, als het maar gefundeerd is. En met alternatieven komen natuurlijk.
Klaaglied van Willem de topic-opener is niet boeiend.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:19   quote  deeplink  
Probleem is dat het haast nooit gefundeerd is. Ja, Koevermans haalt te weinig commerciële activiteiten binnen. Oké.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:24   quote  deeplink  
Misschien is er gewoon niet méér.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:25   quote  deeplink  
Dat probeer ik ook juist aan te geven.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 19:19 schreef Nummer Zeven het volgende:
Probleem is dat het haast nooit gefundeerd is. Ja, Koevermans haalt te weinig commerciële activiteiten binnen. Oké.
Is het probleem: veel wordt aangenomen, te weinig kennis van zaken.
Maar op een Forum als dit een gegeven. Laagdrempelig. Voor iedereen toegankelijk.
craven
 craven - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:28   quote  deeplink  
Hmmm ach het hangt allemaal van elkaar af, persoonlijk denk ik dat er wel meer uit de commerciële activiteiten te winnen valt.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 augustus 2013 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 19:24 schreef Stylzz het volgende:
Misschien is er gewoon niet méér.
Right!
Of komen de Russen toch nog steeds?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Structueel de verkeerde keuzes.









0.0098822