|
|
van geil
|
|
|
over keuzes..
wat is de achterliggende gedachte geweest met armenteros? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Orakeltje geworden? Of forum polizei, of verveel je jezelf |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, ik zie het ook niet echt. Beetje type Achahbar eigenlijk. Had je beter Anass kunnen houden.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk datbarmenteros eerst zijn draai moet hebben,dan pws kunnen we oordelen.van Anass heb ik niet echt veel gezien |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 19:54 schreef piet de paler het volgende:Ik denk datbarmenteros eerst zijn draai moet hebben,dan pws kunnen we oordelen.van Anass heb ik niet echt veel gezien mwa, ik denk dat de beste positie voor Armenteros niet bestaat in het syteem dat Feyenoord speelt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou kunnen,maar misschien veranderd het spel iets met Bakkal erbij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 19:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, ik zie het ook niet echt. Beetje type Achahbar eigenlijk. Had je beter Anass kunnen houden.. dat bedoel ik.... en die heeft veel meer basistalent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Armenteros? Nog geen oordeel over. Beetje vroeg he. Extra aanspeelpunt. Misschien ook om Het Legioen tevreden te houden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zeg niet dat hij slecht is,maar zo'n type hadden we al. ik denk inderdaad voor het legioen. en dat is n slechte zaak. er moet n voetbaltechnische achtergrond zijn,n toevoeging.geen aanvulling. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 20:18 schreef van geil het volgende:ik zeg niet dat hij slecht is,maar zo'n type hadden we al. ik denk inderdaad voor het legioen. en dat is n slechte zaak. er moet n voetbaltechnische achtergrond zijn,n toevoeging.geen aanvulling. Bal vasthouder, zekerder aanspeelpunt, naat Pelle. Iets anders kan ik niet bedenken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ok.. maar koeman zet m linksbuiten?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 20:18 schreef van geil het volgende:ik zeg niet dat hij slecht is,maar zo'n type hadden we al. ik denk inderdaad voor het legioen. en dat is n slechte zaak. er moet n voetbaltechnische achtergrond zijn,n toevoeging.geen aanvulling. Eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eerder schaakmat hahah |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als jij de Mos als vervanger ziet neem ik je niet serieus. Maar je was aan het dollen gaf je aan, dus vandaar de quotes. |
|
|
|