|  | 

|  | van geil 
 |  | 

|  |  
						| over keuzes.. 
 wat is de achterliggende gedachte geweest met armenteros?
 |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| quote:Orakeltje geworden? Of forum polizei, of verveel je jezelf |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| quote:tja, ik zie het ook niet echt. Beetje type Achahbar eigenlijk. Had je beter Anass kunnen houden.. |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| Ik denk datbarmenteros eerst zijn draai moet hebben,dan pws kunnen we oordelen.van Anass heb ik niet echt veel gezien |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| quote:mwa, ik denk dat de beste positie voor Armenteros niet bestaat in het syteem dat Feyenoord speelt.Op maandag 16 september 2013 - 19:54 schreef piet de paler het volgende:Ik denk datbarmenteros eerst zijn draai moet hebben,dan pws kunnen we oordelen.van Anass heb ik niet echt veel gezien |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| Zou kunnen,maar misschien veranderd het spel iets met Bakkal erbij |  |  | 

|  | 

|  | van geil 
 |  | 

|  |  
						| quote:dat bedoel ik....Op maandag 16 september 2013 - 19:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, ik zie het ook niet echt. Beetje type Achahbar eigenlijk. Had je beter Anass kunnen houden.. en die heeft veel meer basistalent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2013 door van geil --
 |  |  | 

|  | 

|  | FR-Henk 
 |  | 

|  |  
						| Armenteros? Nog geen oordeel over. Beetje vroeg he.
 Extra aanspeelpunt.
 Misschien ook om Het Legioen tevreden te houden?
 |  |  | 

|  | 

|  | van geil 
 |  | 

|  |  
						| ik zeg niet dat hij slecht is,maar zo'n type hadden we al. ik denk inderdaad voor het legioen.
 en dat is n slechte zaak.
 er moet n voetbaltechnische achtergrond zijn,n toevoeging.geen aanvulling.
 |  |  | 

|  | 

|  | FR-Henk 
 |  | 

|  |  
						| quote:Bal vasthouder, zekerder aanspeelpunt, naat Pelle.Op maandag 16 september 2013 - 20:18 schreef van geil het volgende:ik zeg niet dat hij slecht is,maar zo'n type hadden we al. ik denk inderdaad voor het legioen. en dat is n slechte zaak. er moet n voetbaltechnische achtergrond zijn,n toevoeging.geen aanvulling. Iets anders kan ik niet bedenken.
 |  |  | 

|  | 

|  | van geil 
 |  | 

|  |  
						| quote:ok.. maar koeman zet m linksbuiten??
 |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| quote:Eens.Op maandag 16 september 2013 - 20:18 schreef van geil het volgende:ik zeg niet dat hij slecht is,maar zo'n type hadden we al. ik denk inderdaad voor het legioen. en dat is n slechte zaak. er moet n voetbaltechnische achtergrond zijn,n toevoeging.geen aanvulling. |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| quote:Eerder schaakmat hahah |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| quote:Als jij de Mos als vervanger ziet neem ik je niet serieus. Maar je was aan het dollen gaf je aan, dus vandaar de quotes. |  |  | 

|  |