BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Die mentaliteit moet veranderen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 05 augustus 2013 - 00:33   quote  deeplink  
Dat vandaag de dag non-voetballers als lex immers het feyenoord shirt mogen dragen is te danken aan de gros van onze supporters die liever een lompe kracht hebben die lekker hard werkt, dan een nukkige, lichtvoetige voetballer die wel de creativiteit heeft om een verdediging met een pass open te splijten.

Zolang die mentaliteit in rotterdam niet verandert, zal er nooit, maar dan ook nooit iets structureels veranderen bij deze club.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 augustus 2013 - 00:34   quote  deeplink  
Vertel eens wat nieuws! Dat roep ik al jaren ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 augustus 2013 - 00:36   quote  deeplink  
Vergeleken met Gyan is Lex een wereldvoetballer. Toch was die eerste basisspeler in de UEFA cup finale.
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vergeleken met Gyan is Lex een wereldvoetballer. Toch was die eerste basisspeler in de UEFA cup finale.
Gyan deed geen dingen die niet van hem verwacht werden..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 augustus 2013 - 00:37   quote  deeplink  
maw, als Bruno en Stefan net zo fel waren geweest als Gyan/Immers dan hadden we deze wedstrijd, ondanks alles, waarschijnlijk gewoon over de streep getrokken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 augustus 2013 - 00:37   quote  deeplink  
gros van de supporters?
Namen en adressen graag!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 augustus 2013 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Gyan deed geen dingen die niet van hem verwacht werden..
Immers wel?
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Immers wel?
Daar word toch wat meer verwacht wat betreft positie mr is een harde werker mr niet echt n techneut of spelmaker..
Nie boos worden he...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 augustus 2013 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vergeleken met Gyan is Lex een wereldvoetballer. Toch was die eerste basisspeler in de UEFA cup finale.
Maar toen hadden we Ono en Bosvelt op het middenveld ... Een bikkel en een creatieveling
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 augustus 2013 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
maw, als Bruno en Stefan net zo fel waren geweest als Gyan/Immers dan hadden we deze wedstrijd, ondanks alles, waarschijnlijk gewoon over de streep getrokken.
Dat is waar ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 augustus 2013 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Daar word toch wat meer verwacht wat betreft positie mr is een harde werker mr niet echt n techneut of spelmaker..
Nie boos worden he...
hahahaha, daar is wel wat meer voor nodig.. ;)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 augustus 2013 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Daar word toch wat meer verwacht wat betreft positie mr is een harde werker mr niet echt n techneut of spelmaker..
Nie boos worden he...
Boos worden? Waarom , het is de waarheid wat je zeg ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 augustus 2013 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:33 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Dat vandaag de dag non-voetballers als lex immers het feyenoord shirt mogen dragen is te danken aan de gros van onze supporters die liever een lompe kracht hebben die lekker hard werkt, dan een nukkige, lichtvoetige voetballer die wel de creativiteit heeft om een verdediging met een pass open te splijten.

Zolang die mentaliteit in rotterdam niet verandert, zal er nooit, maar dan ook nooit iets structureels veranderen bij deze club.
Overigens, als er iemand is die vorig jaar veel kritiek heeft gekregen, dan is het Immers wel.
TheMenace
 TheMenace - maandag 05 augustus 2013 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:33 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Dat vandaag de dag non-voetballers als lex immers het feyenoord shirt mogen dragen is te danken aan de gros van onze supporters die liever een lompe kracht hebben die lekker hard werkt, dan een nukkige, lichtvoetige voetballer die wel de creativiteit heeft om een verdediging met een pass open te splijten.

Zolang die mentaliteit in rotterdam niet verandert, zal er nooit, maar dan ook nooit iets structureels veranderen bij deze club.
nou dat harde werken heb ik de laatste 5 jaar al gemist en vandaag de hele wedstrijd.het is zelfs zo erg dat de Bijlmer harder werkt dan feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 augustus 2013 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Daar word toch wat meer verwacht wat betreft positie mr is een harde werker mr niet echt n techneut of spelmaker..
Nie boos worden he...
Geen typische 10 klopt, maar die positie kan je op verschillende manieren invullen. Dan ligt de creativiteit bij andere middenvelders zoals Vilhena en Clasie. Moeten die wel spelen en een behoorlijk niveau halen natuurlijk. Als je naast Lex twee controleurs opstelt dat vraag je om problemen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Geen typische 10 klopt, maar die positie kan je op verschillende manieren invullen. Dan ligt de creativiteit bij andere middenvelders zoals Vilhena en Clasie. Moeten die wel spelen en een behoorlijk niveau halen natuurlijk. Als je naast Lex twee controleurs opstelt dat vraag je om problemen.
Het is n loper met de beste bedoelingen mr niet de man die Feyenoord nr grote hoogtes stuwt.
Maar het is ook n geldkwestie want als Feyenoord geld heeft te besteden dan komen ze ook niet bij Immers uit natuurlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 augustus 2013 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:53 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Het is n loper met de beste bedoelingen mr niet de man die Feyenoord nr grote hoogtes stuwt.
Maar het is ook n geldkwestie want als Feyenoord geld heeft te besteden dan komen ze ook niet bij Immers uit natuurlijk.
Klopt.
Wordt vaak vergeten. Immers (en nog een aantal anderen) zijn van het nivo waar Feyenoord financieel staat.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 05 augustus 2013 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 00:53 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Het is n loper met de beste bedoelingen mr niet de man die Feyenoord nr grote hoogtes stuwt.
Maar het is ook n geldkwestie want als Feyenoord geld heeft te besteden dan komen ze ook niet bij Immers uit natuurlijk.
nou dat weet ik zo net nog niet. van geel heeft toch 9 ton voor hem neergelegd. had ook voor andere opties kunnen gaan.
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 01:11 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

nou dat weet ik zo net nog niet. van geel heeft toch 9 ton voor hem neergelegd. had ook voor andere opties kunnen gaan.
Was voor dat geld de beste optie mr Feyenoord had ook liever een wat duurdere technische aanvallende middenvelder gehad .. Denk ik althans dan..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 augustus 2013 - 01:19   quote  deeplink  
Lexie de fucking bessieeee...
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 18:00   quote  deeplink  
Wel mee eens, ook dat gelul dat Pellé lui is. Dat is gewoon een ander soort spits dan Gudetti/Kuyt die maar blijven rennen. Maar dat moet blijkbaar bij Feyenoord. Mentaliteit en maar blijven rennen, laten we een creatief kereltje op tien zetten anders.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:05   quote  deeplink  
ik wil gewoon vecht voetbal zien. Mensen met de mentaliteit van de wolf/ heus/ v gobber/ fraser etc etc.
Liever elke wedstrijd een enorme opstoot dan iedere wedstrijd een technisch hoogstandje
legrande
 legrande - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:10   quote  deeplink  
Ik vond immers toch een vam de betee zondag en die haalt hij eruit en die goossens laat die staan die hoort niet eens in bal op dak 8e thuis
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 22:05 schreef FR-Roel het volgende:
ik wil gewoon vecht voetbal zien. Mensen met de mentaliteit van de wolf/ heus/ v gobber/ fraser etc etc.
Liever elke wedstrijd een enorme opstoot dan iedere wedstrijd een technisch hoogstandje
zeur dan ook niet dat je al jaren verschrikkelijk voetbal krijgt voorgeschoteld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 augustus 2013 - 20:51   quote  deeplink  
Ik word moe van me cluppie ! Is dat een goed teken?
Els
 Els - vrijdag 09 augustus 2013 - 21:04   quote  deeplink  
Als je moe wordt van rennen is het goed, dus dan zal dit ook wel goed zijn. Gefeliciteerd, Leon!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 augustus 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik word moe van me cluppie ! Is dat een goed teken?
Die periode ben ik allang voorbij ;-) ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 augustus 2013 - 02:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik word moe van me cluppie ! Is dat een goed teken?
Heb je de dokter al gebeld?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 augustus 2013 - 09:47   quote  deeplink  
Mooie kop de mentaliteit moet veranderen, maar bij wie? Ik denk dat onze mentaliteit moet veranderen nog even accepteren dat we geen echte top meer zijn, erg! Ja natuurlijk.Maar we komen er weer aan tijd tijd en nog eens tijd.Ik kom morgen naar Rotterdam om mijn ploeg te steunen zit vol hoop en wens ons het beste maar blijf realistisch.Clasie, de vrij,Bmi groeien niet meer in hun spel maar tja kunnen we betere spelers kopen.........?........nee dus klagt night kampft
craven
 craven - zaterdag 10 augustus 2013 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 09:47 schreef piet de paler het volgende:
Mooie kop de mentaliteit moet veranderen, maar bij wie? Ik denk dat onze mentaliteit moet veranderen nog even accepteren dat we geen echte top meer zijn, erg! Ja natuurlijk.Maar we komen er weer aan tijd tijd en nog eens tijd.Ik kom morgen naar Rotterdam om mijn ploeg te steunen zit vol hoop en wens ons het beste maar blijf realistisch.Clasie, de vrij,Bmi groeien niet meer in hun spel maar tja kunnen we betere spelers kopen.........?........nee dus klagt night kampft
waarom zouden die 3 niet meer kunnen groeien?? Juist wel, alleen zouden ze wat aangestuurd moeten worden
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:05   quote  deeplink  
Tja ik ben geen trainer,maar ze moeten wel willen en dat mis ik
Maar ja morgen gaan we eens kijken,of ze passie hebben
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:
Tja ik ben geen trainer,maar ze moeten wel willen en dat mis ik
Maar ja morgen gaan we eens kijken,of ze passie hebben
In de kuip zal dat geen moeite kosten, het gaat er meer om hoe ze er mee omgaan zodra ze buiten de kuip spelen ... Daar zit het grootste probleem !!!
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:12   quote  deeplink  
Ik ben er van overtuigd dat de selectie wel wil. Ze zitten ook niet op die media shit te wachten. Volgens mij moeten ze leren niet alleen op verstand maar ook met een "over-mijn-lijk" mentaliteit te spelen. Soms vraagt de wedstrijd geen technische of tactische hoogstandjes, maar de fysieke beuk.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:12 schreef eko-sporter het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat de selectie wel wil. Ze zitten ook niet op die media shit te wachten. Volgens mij moeten ze leren niet alleen op verstand maar ook met een "over-mijn-lijk" mentaliteit te spelen. Soms vraagt de wedstrijd geen technische of tactische hoogstandjes, maar de fysieke beuk.
Dat lukt al jaren niet! Dus waarom nu wel? Ja, je kan blijven HOPEN tegen beter weten in.
Het eerste wat moet gebeuren is: spelers eruit die er gewoon niet in thuis horen, maar ja dat roep ik al jaren en men blijf maar aan kwakkelen. Oke er is geen geld! Daarom is dat nieuwe stadion zo belangrijk om verder te groeien. Zowel sportief als financieel ...
Zolang dat niet gaat gebeuren blijf het kommer en kwel , nationaal en internationaal!
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zolang dat niet gaat gebeuren blijf het kommer en kwel , nationaal en internationaal!
De laatste twee seizoenen vind ik het geen "kommer en kwel". In tegendeel. Feyenoord is sportief beter geworden. Alleen hebben wij, de supporters, hogere ambities. En om die waar te maken heeft de club meer tijd nodig. Omdat de financiën wel vele mater beter, maar nog niet optimaal zijn. En ja, ik ben het met je eens dat een nieuw stadion nodig is om die laatste sportieve stappen te kunnen zetten. Komt die er niet, dan blijven we in de grote groep sub-toppers zitten en moeten we hopen op een enkele sportieve uitschieter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Die mentaliteit moet veranderen









0.0072510