|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hahahaha.. Niet om te gallen hoor mr om je gelijk te geven wat betreft Vermeer.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Is al jaren bij deze keeper alleen sommige mensen zien dat niet |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
2de helft komt goed... Frank geef ze een donder speeche en maak je eigen fout nu al voor de 2de keer goed Poulsen op die plek niet Schøne!!!!
Komop Ajax!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:17 schreef Blade85 het volgende:Jezus christus wat een slechte wedstrijd zeg... dacht dat ik bij twente feyenoord al door het ergste heen was... Je gaat toch niet zeggen dat je jaloers bent he? :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:16 schreef nora het volgende:Ha ha mijn favotite keeper weer in aktie onze topper Vermeer de slechtste keeper met hoge ballen van de zijkant al 80x aangegeven.!!!! Ga nou toch man Als iemand een keer slecht speelt zijn ze weer helijk slecht. Het goede spel van de afgelopen anderhalf jaar van hem heb je zeker niet gezien?
Gebeurd steeds vaker hier. Een speler speelt een keer niet goed of speelt slecht bij zijn debuut en het zijn gelijk slechte voetballers pff.
De enige die al langer niet goed spelen zijn Schone, Van Rhijn en Sightorsson in mindere mate. Met Vermeer is niks mis behalve dat hij een keertje minder is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Weet ik. Ken je al langer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt een ontiegelijk slechte eerste helft |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Vermeer heeft vaak punten gepakt voor onze 3 titels!!! Zovaak speelt hij niet slecht..
En wat is het irritant dat Az,Ado,Utrecht tegen de rest meestal matig speelt en tegen ons boven zich zelf uit stijgen heel irri;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:23 schreef iAmsterdam het volgende:Vermeer heeft vaak punten gepakt voor onze 3 titels!!! Zovaak speelt hij niet slecht.. En wat is het irritant dat Az,Ado,Utrecht tegen de rest meestal matig speelt en tegen ons boven zich zelf uit stijgen heel irri;-) Eens over vermeer. Prima keeper normaal gesproken.
Als stijgen clubs nog zo vet boven zich uit tegen ons, dan moeten wij dat ook doen. We laten dat ook toe he. We hebben bijna altijd meer kwaliteit dan de tegenstander |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zit Hoesen bij de selectie? Ik zou met hem gaan spelen als hij er bij zit en poulsen er absoluut in brengen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:20 schreef Loetje het volgende:[..] Ga nou toch man Als iemand een keer slecht speelt zijn ze weer helijk slecht. Het goede spel van de afgelopen anderhalf jaar van hem heb je zeker niet gezien? Gebeurd steeds vaker hier. Een speler speelt een keer niet goed of speelt slecht bij zijn debuut en het zijn gelijk slechte voetballers pff. De enige die al langer niet goed spelen zijn Schone, Van Rhijn en Sightorsson in mindere mate. Met Vermeer is niks mis behalve dat hij een keertje minder is Dat zeg ik net sommige zien dit niet dat dit een enorm zwak punt van Vermeer is ook jij niet je hebt het over een incident nou nee dus dit blijft bij hem!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Cillissen op doel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ben benieuwd naar de reden..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:27 schreef nora het volgende:[..] Dat zeg ik net sommige zien dit niet dat dit een enorm zwak punt van Vermeer is ook jij niet je hebt het over een incident nou nee dus dit blijft bij hem!!! Het is zijn sterkste punt inderdaad nooit geweest maar hij was wel zeer stabiel met die hoge ballen. Dit heb ik lang niet meer gezien van hem. Mede door hem hebben we 3 titels gehaald |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote: Haha nee maar een leuk dagje voetbal kijken is anders... :P:P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
cillissen is trouwens aan het opwarmen... denk dat vermeer niet terugkomt |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Vervelend om te constateren, maar Ajax speelt weer uitermate matig. Positiespel om het positiespel (uitgevoerd in een ouwe wijven tempo en erg onzorgvuldig), hier kun je je als tegenstander wel heel makkelijk op instellen. Schone is echt om te janken (niet geschikt voor deze rol en misschien wel helemaal niet geschikt voor Ajax). Met deze buitenspelers heeft het absoluut geen nut om met een targetman als Sigthorsson te spelen. Bojan kan mij nog niet echt imponeren ... Sowieso mis ik een beetje de absolute wil/scherpte om het AZ lastig te maken (geen slecht team, maar toch ook niet echt een wonderteam). Hopelijk gaat het in de tweede helft wat beter lopen. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Kom op Ajax maak ons Weekend mooi klap erboven op!!! Combineer jezelf naar doelpunten!!!!
DE JONG Scoort altijd belangrijke goals... ik voel weer een doelpunt van hem komen assist Eriksen
Kom op Ajax nu niet zeiken!!!!! Kom op!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vermeer is niet geblesseerd. Zou dit een definitieve keeperswissel zijn? Als dat zo is vind ik dat belachelijk. Ondanks ik Cillesen een prima keeper vindt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:33 schreef iAmsterdam het volgende:Kom op Ajax maak ons Weekend mooi klap erboven op!!! Combineer jezelf naar doelpunten!!!! DE JONG Scoort altijd belangrijke goals... ik voel weer een doelpunt van hem komen assist Eriksen Kom op Ajax nu niet zeiken!!!!! Kom op!!!! Nog steeds niet veel beter |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:37 schreef Loetje het volgende:Vermeer is niet geblesseerd. Zou dit een definitieve keeperswissel zijn? Als dat zo is vind ik dat belachelijk. Ondanks ik Cillesen een prima keeper vindt Wou ik ook net zeggen ja, zou dit dan het punt zijn dat Cillessen definitief eerste keeper word. Hoe goed Jasper ook is, na 3 titels waar Vermeer belangrijk bij was verdient hij wel meer krediet Dan 1 slechte helft tegen Azet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Boem! Lekker hoor... mooi goaltje van Siem!! |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
woooooooow prachtig waar kwam dat vandaan??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mooiste van het uit tenue is de aanvoerdersband ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:40 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Wou ik ook net zeggen ja, zou dit dan het punt zijn dat Cillessen definitief eerste keeper word. Hoe goed Jasper ook is, na 3 titels waar Vermeer belangrijk bij was verdient hij wel meer krediet Dan 1 slechte helft tegen Azet Helemaal eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ghehe. Let je wel goed op? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik heb de goal gemist. Kan iemand hem even omschrijven? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: sterke opmerking :-) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:33 schreef iAmsterdam het volgende:Kom op Ajax maak ons Weekend mooi klap erboven op!!! Combineer jezelf naar doelpunten!!!! DE JONG Scoort altijd belangrijke goals... ik voel weer een doelpunt van hem komen assist Eriksen Kom op Ajax nu niet zeiken!!!!! Kom op!!!! Ik quote mezelf ff ;-);-);-);-);-) Jajaja DE JONG HELD!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eriksen blaakt wel van het zelfvertrouwen als hij zelfs dat soort vrije trappen rechtstreeks wil gaan binnenschieten.
Verder blijft het zwak. heel zwak. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zag iemand contact? Ik zag namelijk niets.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zit je eindelijk beter in de wedstrijd krijg je dit. Als deze erin gaat verliezen we |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Was nix aan de hand |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Feyenoord zeikt over hun rode kaarten. Die waren terrecht maar dit? Belachelijk |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wel heel erg makkelijk gegeven!!! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Pfffffffff
Komop!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dit win je niet meer |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Nu Hoesen brengen als die mee is, kan meer in zijn eentje dsn Sigi... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar wat is Van Rhijn ook een klootviool. Overtreding was te licht voor een penalty maar zo opzichtig |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Nou een gelijkspel zou nog mooi zijn... daar gaat me weekend...
Waarom voor de 2de keer dezelfde fout maken Met niet Poulsen maar Schøne? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jij noemt de pingen en rood terrecht? Ajax wordt echt veel genaaid vind ik. Ondanks we het zelf moeten doen zijn dit toch cruciale beslissingen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:55 schreef Loetje het volgende:Maar wat is Van Rhijn ook een klootviool. Overtreding was te licht voor een penalty maar zo opzichtig maar welke overtreding? Als hij em nou raakt kan je zeggen dat het onhandig was maar hij steekt geen arm of been uit en lijkt totaal geen contact te maken... |
|
|
|