|
|
iAmsterdam
|
|
|
Andersen en Hoessen erin Krikic en Siggi eruit voor de winst gaan.. op de verdediging spelen vraag je om problemen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:57 schreef Eide het volgende:[..] maar welke overtreding? Als hij em nou raakt kan je zeggen dat het onhandig was maar hij steekt geen arm of been uit en lijkt totaal geen contact te maken... Weet ik wel. Maar van rhijn kan vaak zo opzichtig doen zonder iets te doen. Maar ondanks hij weinig doet vindt ik hem dom. Gebeurt wel vaker met hem |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ligeon kom op jongen!
Laat hem maar de komende wedstrijden daar spelen...
Volgende week Andersen erin, Krikic in de spits.. Siggi pfff |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:57 schreef Loetje het volgende:[..] Jij noemt de pingen en rood terrecht? Ajax wordt echt veel genaaid vind ik. Ondanks we het zelf moeten doen zijn dit toch cruciale beslissingen Nee dat zeg ik toch niet......maar om gelijk de KNVB erbij te halen.....dat snap ik nooit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:57 schreef iAmsterdam het volgende:Andersen en Hoessen erin Krikic en Siggi eruit voor de winst gaan.. op de verdediging spelen vraag je om problemen Kan niet meer cillesen is er al in en ligeon ook om de verdediging compleet te maken. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee dat zeg ik toch niet......maar om gelijk de KNVB erbij te halen.....dat snap ik nooit Heb ik bijna nooit gedaan. Maar kijk vorig jaar maar en nu ook weer. Die fouten kosten ons veel punten |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Jonge jonge
Onnodig totaal onnodig... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Wel respect voor de wijze waarop AZ speelt.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Schone die slapjanus voegt echt niks toe... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Tegelijkertijd kan Ajax ook vrijuit ballen als ze een pingel en een rode kaart mee krijgen zonder reden. Die goal geeft lucht, meer ruimte. Is me iets te makkelijk maat. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:59 schreef Loetje het volgende:[..] Weet ik wel. Maar van rhijn kan vaak zo opzichtig doen zonder iets te doen. Maar ondanks hij weinig doet vindt ik hem dom. Gebeurt wel vaker met hem Hou toch op man. Hij raakt hem niet eens. Die speelt volgende week gewoon |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat staat er aanvallend nog? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Misschien makkelijk klagen als het niet lekker loopt, maar wat een voetbalvernuft heeft die Frankie toch ... Om te beginnen met Schone (en die staat er nog steeds) en hoewel het in mijn ogen absoluut geen strafschop was mag je zo langzamerhand ook wel wat twijfels zetten bij het keer op keer opstellen van van Rhijn. Een aanvaller inruilen voor Poulsen, terwijl dat drama van een Schone maar blijft rondsloffen. Primair ligt het natuurlijk aan de elf op het veld (pardon nu nog tien), maar de Boer is op zijn zachtst gezegd niet erg gelukkig in zijn keuzes. Wat een ... weekend, wat zo lekker liep op basis van de wedstrijd van 12:30 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan nog. Van mij mag ligeon spelen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:55 schreef Loetje het volgende:Maar wat is Van Rhijn ook een klootviool. Overtreding was te licht voor een penalty maar zo opzichtig Praat jij jezelf even mooi tegen in een zin |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:04 schreef pth het volgende:Misschien makkelijk klagen als het niet lekker loopt, maar wat een voetbalvernuft heeft die Frankie toch ... Om te beginnen met Schone (en die staat er nog steeds) en hoewel het in mijn ogen absoluut geen strafschop was mag je zo langzamerhand ook wel wat twijfels zetten bij het keer op keer opstellen van van Rhijn. Een aanvaller inruilen voor Poulsen, terwijl dat drama van een Schone maar blijft rondsloffen. Primair ligt het natuurlijk aan de elf op het veld (pardon nu nog tien), maar de Boer is op zijn zachtst gezegd niet erg gelukkig in zijn keuzes. Wat een ... weekend, wat zo lekker liep op basis van de wedstrijd van 12:30 Eens! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Fijn toch. Ik mag en moet van rhijn niet. Dus ben heel eerlijk dat hij niks goed kan doen bij mij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer mensen die de Boer aanvallen. Jezus wat triest |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Daar gaat me weekend.... daar gaat me week........ |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 15:57 schreef Eide het volgende:[..] maar welke overtreding? Als hij em nou raakt kan je zeggen dat het onhandig was maar hij steekt geen arm of been uit en lijkt totaal geen contact te maken... Kost je gewoon de wedstrijdwant ondanks dat het matig is ben je de tweede helft heer en meester en win je gewoon met 1-3 of 1-4 Verder zeg dat het hoog tijd wordt voor Bazoer. Poulsen kan het niet meer belopen en Schone is gewoon niet goed goed genoeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Kom op Ajax!!! Ik voorspelde De Jong Nu siggi 88ste minuut kopbal kom op!!!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:06 schreef Loetje het volgende:[..] Fijn toch. Ik mag en moet van rhijn niet. Dus ben heel eerlijk dat hij niks goed kan doen bij mij Zielig stukje mens ben je |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:08 schreef Brandje het volgende:[..] Kost je gewoon de wedstrijdwant ondanks dat het matig is ben je de tweede helft heer en meester en win je gewoon met 1-3 of 1-4 Verder zeg dat het hoog tijd wordt voor Bazoer. Poulsen kan het niet meer belopen en Schone is gewoon niet goed goed genoeg Precies, AZ wordt gewoon aan 3 punten geholpen zo. Dat doet Nijhuis niet expres maar het is wel schrijnend natuurlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Scheelt dat ik jou ook een eikel vindt. Dus doet me niet zo veel |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Pff beetje jammer dit hoop op een puntje.. Was echt weinig aan de hand tot de (twijfelachtige) penalty! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:11 schreef Eide het volgende:[..] Precies, AZ wordt gewoon aan 3 punten geholpen zo. Dat doet Nijhuis niet expres maar het is wel schrijnend natuurlijk. Ach totaal geen feeling met het spel die Twentesupporter. Als je dan een pingel geef doe het dan af met geel. Net als die scheids bij f'noord. Hij vernield de hele wedstrijd op deze manier
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:12 schreef Hummel10 het volgende:Pff beetje jammer dit hoop op een puntje.. Was echt weinig aan de hand tot de (twijfelachtige) penalty! We waren op dat moment heer en meester |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:03 schreef Eide het volgende:[..] Tegelijkertijd kan Ajax ook vrijuit ballen als ze een pingel en een rode kaart mee krijgen zonder reden. Die goal geeft lucht, meer ruimte. Is me iets te makkelijk maat. sorry dan |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Kom op Ajax scoort die goal!!!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ben je ook weer wakker? Nee, de Boer maakt echt de meest fantastische keuzes .... je hebt helemaal gelijk ouwe voetbalkenner. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach ja. Als je niet wil winnen |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Heb nog gek het vertrouwen in de gelijkmaker komop!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:15 schreef pth het volgende:[..] Ben je ook weer wakker? Nee, de Boer maakt echt de meest fantastische keuzes .... je hebt helemaal gelijk ouwe voetbalkenner. In ieder geval de keuzes die ons drie landstitels brachten droplul |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
wake up call voor de Boer en de spelers, veel te nonchalant!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wat een onzin. Je bent de tweede helft heer en meester en de scheids is de beslissende factor anders win je dik en makkelijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schandalig slecht. Schone moet echt weg daar. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Yep. Gooi Bazoer maar voor de leeuwen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Misschien ook voor heel Ajax en supporters.. We hebben gelukkig nog twee weken om ons te versterken :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nu moet je wel zeggen dat je zelf ook vaker de Boer de verliezer van de wedstrijd benoemde etc. door verkeerde keuzes. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Droplul?, je zal die sukkel die naast je moer loopt bedoelen bak stront |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Die mocht toch nog geen Eredivisiewedstrijden spelen? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat was vorig seizoen. Mag gewoon meedoen |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ik hou vertrouwen in ons Ajax kut gespeeld ok. Maar die scheids zorgde voor de winst voor azet We worden kampioen dat sowiezo |
|
|
|