|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:51 schreef iAmsterdam het volgende:Geen Maduro!! Komt handelings snelheid tekort vooral in ons systeem Laten we na 1 verloren wedstrijd niet paniekeren Finbogasson voor 6miljoen nou nee bedankt!! De pijnpunten zijn nu wel duidelijk toch? Cvm is gewoon ruk. De spits is niet geschikt voor dit spelletje want hij heeft ruimte nodig dus ja er moet wel iets gebeuren. . Nog geen paniek maar P$v gaat het ons dit seizoen wel lastiger maken! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Beetje overdreven , vind je niet.. Wat betreft de kritiek om Sigthorson.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:54 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Moeten we dan een derde halen met die gebreken Poulsen is vaak belangrijk geweest door zijn ervaring en werklust liever hem dan de trage Maduro die geen steek verder Is gekomen in zijn ontwikkeling Schone hoeft van mij helemaal niet maar Poulsen is niet heel veel beter.. Dan Bazoer of Enoh (haha) maar! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Hoe langer ik erover nadenk hoe beter ik Finbogasson ga vinden.. maar komt ook door de teleurstelling in Siggi Ik had geluiden van 6miljoen gehoort.. maar ze willen vast meer.. Hoe lang duurt zijn contract nog eigelijk..
Toornstra ook een goede maar ook veel te duur |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik ook voor 6 miljoen ja |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:55 schreef Hummel10 het volgende:[..] De pijnpunten zijn nu wel duidelijk toch? Cvm is gewoon ruk. De spits is niet geschikt voor dit spelletje want hij heeft ruimte nodig dus ja er moet wel iets gebeuren. . Nog geen paniek maar P$v gaat het ons dit seizoen wel lastiger maken! Psv heeft wel geluk met de makkelijkste eerste 5 wedstrijden van het seizoen ooit Ado,Nec,GAE,Heracles,Cambuur.. die worden nog niet getest. Een heel nieuw elftal erg jong Die gaan dit niveau niet constant laten zien. Rekik-Bruma maar daarachter is de spoeling dun Ze doen het nu goed dat zeker maar later in het seizoen verwacht ik niet dat ze mee strijden voor de titel |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Vind ik niet in dit systeem komt hij gewoon niet tot zijn recht. Het is geen slechte spits hoor maar hij komt beter tot zijn recht met counter voetbal of met buitenspelers |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: En dan quote je mij.....ik heb bijna nooit kritiek op spelers.....ik ben niet verantwoordelijk voor de opstelling of aankoop.....was ik dat wel,dan heb ik reden om kritiek te hebben.....maar nu spreek ik voor mezelf
Dat andere kritiek hebben begrijp ik wel,is hun goed recht |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Hadden we maar een spits zoals Lukaku |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Probleem momenteel is dat het TE veel aan Eriksen en de Jong hangt. Fischer begint zoals hij vorig seizoen eindigde, nameljk zwak. Bojan komt niet uit de verf. Sightorsson gewoon slecht. Schone uit vorm en Poulsen is voetballend niet sterk. Van Rhijn en Blind maken geen sterke indruk... nou ja, je zal het snappen.
Dan mogen Eriksen en Siem nog zo goed zijn, zij kunnen met z'n tweetjes het slechte spel van 7 of 8 anderen niet recht breien. Wisselen heeft ook geen zin. Het moet schwung in de ploeg komen, en rap ook. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:03 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] En dan quote je mij.....ik heb bijna nooit kritiek op spelers.....ik ben niet verantwoordelijk voor de opstelling of aankoop.....was ik dat wel,dan heb ik reden om kritiek te hebben.....maar nu spreek ik voor mezelf Dat andere kritiek hebben begrijp ik wel,is hun goed recht Is ook niet geschreven dat jij die kritiek spuwt.. Vroeg alleen of jij het niet overdreven vind.. Bakkie pleur mr dan ;) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ik ga zo in een winterslaap dat lukt best aardig met alcohol.. ik word volgende week pas wakker Om weer een goed weekend te hebben.. Ajax zal over ze heen lopen 4-0
AJAX DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL!
TROTS om een Ajacied te zijn... en een mooie forum hiero waar de Echte Ajacieden Goed met hun teleurstelling omgaat. Ook ik ben teleurgesteld ook in wat spelers maar we Blijven het analyseren en de goede punten eruit halen..
Mede Ajacieden JULLIE zijn teminste vandaag wel 3 punten waard!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:07 schreef infamous psv het volgende:[..] Is ook niet geschreven dat jij die kritiek spuwt.. Vroeg alleen of jij het niet overdreven vind.. Bakkie pleur mr dan ;) Met jou drink ik alleen bier ouwe.....kan ik meer van op |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lekker hoor ;-)....oja om ff antwoord te geven....na twee speelrondes vind ik eigenlijk alles een beetje overdreven......we zijn net begonnen en de azijnkruiken staan alweer op tafel.....pfffffffffff is niet mijn ding,ben een positivo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:18 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nu moet je wel zeggen dat je zelf ook vaker de Boer de verliezer van de wedstrijd benoemde etc. door verkeerde keuzes. Ja hoor en schone is ook een fout van de Boer. Maar ik doe het niet overkomen alsof ie er niks van kan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zozo. Wat een drukte man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:22 schreef Eide het volgende:Hmm, toch een terechte pingel. Heel vaag op camera te zien hoe van Rhijn het shirt vast houdt. Vaag te zien, maar wel onmiskenbaar. Terecht dus. Hij floot volgens mij voor wat er tussen de benen gebeurde. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:00 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Psv heeft wel geluk met de makkelijkste eerste 5 wedstrijden van het seizoen ooit Ado,Nec,GAE,Heracles,Cambuur.. die worden nog niet getest. Een heel nieuw elftal erg jong Die gaan dit niveau niet constant laten zien. Rekik-Bruma maar daarachter is de spoeling dun Ze doen het nu goed dat zeker maar later in het seizoen verwacht ik niet dat ze mee strijden voor de titel Verwacht jij dat maar dan ik denk dat Psv tot het einde meedoet. Beetje arrogant om te zeggen dat dat niet zo is. De keepers ontlopen elkaar niet veel Rechtsback Arias van Rhijn schelen niet veel Linksback blind en Willemse scheelt niks Bruma-Rekik Toby-Moisander nagenoeg gelijk Schaars beter dan Poulsen en Schone cvm Wijnaldum maher is gelijkwaardig aan Erikssen Siem ( Toivonen wissel) Matavsz Sigtorsson gelijkwaardig Dempay Bojan nog geen mening over Bakkali Fischer zullen elkaar niet ontlopen
Denk dat psv in de breedte ook sterker is met wissels Toivonen, Park, Locadia. We zullen wel zien einf van het seizoen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Verwacht jij dat maar dan ik denk dat Psv tot het einde meedoet. Beetje arrogant om te zeggen dat dat niet zo is. De keepers ontlopen elkaar niet veel Rechtsback Arias van Rhijn schelen niet veel Linksback blind en Willemse scheelt niks Bruma-Rekik Toby-Moisander nagenoeg gelijk Schaars beter dan Poulsen en Schone cvm Wijnaldum maher is gelijkwaardig aan Erikssen Siem ( Toivonen wissel) Matavsz Sigtorsson gelijkwaardig Dempay Bojan nog geen mening over Bakkali Fischer zullen elkaar niet ontlopen Denk dat psv in de breedte ook sterker is met wissels Toivonen, Park, Locadia. We zullen wel zien einf van het seizoen Laat hem mr lullen want paar weken terug was hij lovend en na wat kritiek op zijn persoontje is hij weer omgeslagen.. Over Feyenoord idem dito... Stumpert 1e klas! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
En maar afgeven op Vermeer. Voor mij blijft hij echt nr 1. Als die Cillissen een pingel tegen krijgt duikt hij eeuwig en altijd dezelfde hoek in. Ja dat weet een tegenstander nu ook wel. De 3de goal stond hij niet goed die bal had hij anders kunnen hebben.Ik voel me bedonderd door de scheids van Rhijn raakt hem nauwelijks en om dan ook nog rood te geven is in en in triest. Vond AJAX best aardig spelen maar als zo een man met een fluitje het moet verzieken is het klaar. Volgende week er op en er over!! AJAX#fey 4-0 |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:46 schreef infamous psv het volgende:[..] Laat hem mr lullen want paar weken terug was hij lovend en na wat kritiek op zijn persoontje is hij weer omgeslagen.. Over Feyenoord idem dito... Stumpert 1e klas! Ga jij nou maar mee lachen met de Feyenoorders om wat ze zeiden over joden en meer om vervolgens hier weer Met iedereen mee te praten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Verwacht jij dat maar dan ik denk dat Psv tot het einde meedoet. Beetje arrogant om te zeggen dat dat niet zo is. De keepers ontlopen elkaar niet veel Rechtsback Arias van Rhijn schelen niet veel Linksback blind en Willemse scheelt niks Bruma-Rekik Toby-Moisander nagenoeg gelijk Schaars beter dan Poulsen en Schone cvm Wijnaldum maher is gelijkwaardig aan Erikssen Siem ( Toivonen wissel) Matavsz Sigtorsson gelijkwaardig Dempay Bojan nog geen mening over Bakkali Fischer zullen elkaar niet ontlopen Denk dat psv in de breedte ook sterker is met wissels Toivonen, Park, Locadia. We zullen wel zien einf van het seizoen Ik neem toch aan dat je vergelijking niet serieus is bedoeld?? En PSV bredere selectie?? |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Verwacht jij dat maar dan ik denk dat Psv tot het einde meedoet. Beetje arrogant om te zeggen dat dat niet zo is. De keepers ontlopen elkaar niet veel Rechtsback Arias van Rhijn schelen niet veel Linksback blind en Willemse scheelt niks Bruma-Rekik Toby-Moisander nagenoeg gelijk Schaars beter dan Poulsen en Schone cvm Wijnaldum maher is gelijkwaardig aan Erikssen Siem ( Toivonen wissel) Matavsz Sigtorsson gelijkwaardig Dempay Bojan nog geen mening over Bakkali Fischer zullen elkaar niet ontlopen Denk dat psv in de breedte ook sterker is met wissels Toivonen, Park, Locadia. We zullen wel zien einf van het seizoen Ik geef ook alle lof aan Psv dat verdienen ze. Alleen ik denk niet dat ze tot het eind om de titel zullen strijden Is niet arrogant maar me mening
En wijnal en maher gelijkwaardig aan Siem en Eriksen daar heb ik ook een andere mening over;-) Een bredere selectie echt niet.. achter Rekik en Bruma is de spoeling ook heel dun
Als team zijn ze nieuw mindere periodes zie ik nog wel komen voor ze. Ze zijn nog niet echt getest
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:52 schreef Guyt het volgende:En maar afgeven op Vermeer. Voor mij blijft hij echt nr 1. Als die Cillissen een pingel tegen krijgt duikt hij eeuwig en altijd dezelfde hoek in. Ja dat weet een tegenstander nu ook wel. De 3de goal stond hij niet goed die bal had hij anders kunnen hebben.Ik voel me bedonderd door de scheids van Rhijn raakt hem nauwelijks en om dan ook nog rood te geven is in en in triest. Vond AJAX best aardig spelen maar als zo een man met een fluitje het moet verzieken is het klaar. Volgende week er op en er over!! AJAX#fey 4-0 Ik heb nog geen tijd gehad het terug te kijken maar moet Cilissen de voorzet niet al onderscheppen bij die derde goal. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Wel elke keer hetzelfde liedje .Tegen AZ verliezen als het erom gaat. Of je nou wel of niet kampioen wordt uiteindelijk, je moet deze klote wedstrijden gewoon winnen.
Straks verliest AZ van clubs als rkc en Heracles en winnen van ons.
Het gaat niet alleen om het kampioenschap, het gaat erom dat er ook de eerste helft van het seizoen een keer een lang reeks van overwinningen gezet worden |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:55 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb nog geen tijd gehad het terug te kijken maar moet Cilissen de voorzet niet al onderscheppen bij die derde goal. Volgens mij stapte hij juist te snel in als hij wat meer naar achter had gestaan had die bal er nooit in kunnen gaan. |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:27 schreef infamous psv het volgende:[..] Dat klopt mr bedoelde ook niet dat AZ heel goed speelde mr dat ze tegen Ajax toch altijd een bepaalde strijdwijze erin gooien en [ heel vreemd ] dat ik me altijd amuseer tijdens de Clash tussen AZ en Ajax. Dat gebeurd toch bij elk team die tegen Ajax moet, omdat we de beste zijn? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:53 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ga jij nou maar mee lachen met de Feyenoorders om wat ze zeiden over joden en meer om vervolgens hier weer Met iedereen mee te praten Dat je reageert zegt voldoende.. En ik praat met ieder die ik mag en verander daar ook niet in zoals jij... |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 18:24 schreef infamous psv het volgende:[..] Dat je reageert zegt voldoende.. En ik praat met ieder die ik mag en verander daar ook niet in zoals jij... Dit draait op niets uit word weer ja nee gedoe
Ik wens je een prettige avond meer kan ik niet doen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 18:27 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Dit draait op niets uit word weer ja nee gedoe Ik wens je een prettige avond meer kan ik niet doen Als je het mr weet.. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Als jij het ook maar weet..
Een prettige avond laterz |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Inhaal race?
Ik zeg: DOEN!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik neem toch aan dat je vergelijking niet serieus is bedoeld?? En PSV bredere selectie?? Dus jij zegt dat we veel beter zijn? Ik denk dat we een heel lastig seizoen gasn krijgen met Psv als grootste concurrent! Weet niet of je ze al bezig hebt gezien? Die gasten zijn gretig dat is niet normaal iets wat ik bij ons vandaag niet terug zag. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Volgende week word de lange reeks met overwinningen gestart Komt goed!!!
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet, het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet're club dan deze is er niet.
AJAX DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL Groete uit Hartje Amsterdam De mooiste Stad van allemaal!!!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 19:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dus jij zegt dat we veel beter zijn? Ik denk dat we een heel lastig seizoen gasn krijgen met Psv als grootste concurrent! Weet niet of je ze al bezig hebt gezien? Die gasten zijn gretig dat is niet normaal iets wat ik bij ons vandaag niet terug zag. Heb jij de tegenstanders van PSV al gezien?? Komop zeg ze zijn nog niet echt bepaald getest he?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 19:28 schreef Guyt het volgende:[..] Heb jij de tegenstanders van PSV al gezien?? Komop zeg ze zijn nog niet echt bepaald getest he?? Eens ouwe.....Ac Milan maar ff afwachten |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 19:28 schreef Guyt het volgende:[..] Heb jij de tegenstanders van PSV al gezien?? Komop zeg ze zijn nog niet echt bepaald getest he?? Precies, ze doen het goed maarja tegen Ado,Nec,GAE,Heracles,Cambuur daar tank je wel Lkker zelfvertrouwen mee... Rekik en Bruma de kere dat ze onder druk kwamen wijfelde ze wel En de echte druk moet nog komen.. onmogelijk om met een nieuw team dit vol te houden Maar dat is mijn mening De wonderen zijn de wereld nog niet uit dat weet ik ook wel;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:55 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb nog geen tijd gehad het terug te kijken maar moet Cilissen de voorzet niet al onderscheppen bij die derde goal. Lachwekkende excuses zoeken omdat vele voetbal kenners ook al tijden hebben aangegeven de zwakheid van Vermeer, die ook zg weer ziek of geblesseerd is als hij foutjes maakt en ook dat is niet de eerste keer .Kijk even naar de afstand schoten die Cillissen vanmiddag kreeg alle twee klemvast het uit voetballen perfect, wat overigens ook bij Vermeer verbeterd is, maar wat niet verbeterd is bij Vermeer zijn de hoge ballen voor het doel, nog steeds een drama. En nou gaan jullie zg Vermeer aanhangers zoeken naar foutjes bij Cillissen nou ik heb ze niet gezien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 19:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dus jij zegt dat we veel beter zijn? Ik denk dat we een heel lastig seizoen gasn krijgen met Psv als grootste concurrent! Weet niet of je ze al bezig hebt gezien? Die gasten zijn gretig dat is niet normaal iets wat ik bij ons vandaag niet terug zag. Ajax speelde niet goed maar zonder die in mijn ogen onterechte rode kaart win je hier gewoon. En ja ik vind dat wij op vrijwel iedere positie een betere speler hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is zelfs op dit moment geen echt grote tegenstander. Is volledig vernieuwd. Hebben een paar leuke talenten maar kunnen ook maar o een offday hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 20:09 schreef nora het volgende:[..] Lachwekkende excuses zoeken omdat vele voetbal kenners ook al tijden hebben aangegeven de zwakheid van Vermeer, die ook zg weer ziek of geblesseerd is als hij foutjes maakt en ook dat is niet de eerste keer .Kijk even naar de afstand schoten die Cillissen vanmiddag kreeg alle twee klemvast het uit voetballen perfect, wat overigens ook bij Vermeer verbeterd is, maar wat niet verbeterd is bij Vermeer zijn de hoge ballen voor het doel, nog steeds een drama. En nou gaan jullie zg Vermeer aanhangers zoeken naar foutjes bij Cillissen nou ik heb ze niet gezien. Hou toch eens op met dat genuil man. Ik ben helemaal gen Vermeer aanhanger. Het enige dat ik zeg is dat Vemeer in de afgelopen 2 jaar niet hef aangetoond gewisseld te moeten worden. Cilissen heeft meer talent maar ik snap wel dat de Boer voor Vermeer kiest. Daarnaast stel ik enkel een vraag. Je bent zelf de gene die daar een oordeel aan hangt man. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Vermeer is belangrijk geweest bij de 3 titels heeft punten gepakt voor Ajax zit bij Oranje ook niet zonder reden.. 1 slechte helft tegen Az en kotsen in de kleedkamer is geen excusses.. ik heb bij de huldiging bij de Arena ook voor Vermeer gezongen, en ik ga hem nu niet veroordelen vanwege vanmiddag.. wat voor supporter ben ik dan..
Hoge ballen is niet zijn sterkste kwaliteit maar hij is erin verbeterd want noem maar een paar wedstrijden waar hij zo slecht keepte als vanmiddag.. Zijn sterke kanten hebben Ajax punten opgeleverd zijn mindere kanten heeft hij hard aan gewerkt Net als Eriksen,De Jong,Toby of Messi en Ronaldo kan Vermeer ook een off day hebben.. Maar om hem meteen daarop te veroordelen nee na 5jaar geen titel en nu 3 jaar wel vergeet ik niet De spelers die die titels hebben bewerkstelligt
AJAX DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL Ik sta achter Vermeer Frank en de rest van de Ajacieden die ik toe zong bij de mooie huldiging bij de Arena Ik ga niet door Az me gejuig veranderen in boe geroep
Frank was weer realistisch en strijdvaardig! Wat een geweldige trainer en voetbalmens..
Eigelijk is hij de perfecte bondscoach.. maar in de verre toekomst want blijf maar lekker lang bij Ajax
Ik ben trots op mijn club we komen van ver we leven weer als ooit te voor..
HOOR DE ENGELEN ZINGEN AJAX!!! AJAX!!!!
ALS ÉÉN BLOK ACHTER AJAX STAAN EN ACHTER VERMEER!!!!!
Eerder steunbetuigingen voor hem hij verdient dat! Dan hem zo snel te beoordelen na een slechte helft..
Vermeer een echte Ajacied!! Een geweldige keeper is het
Als hij netzo goed was in zijn mindere punten als zijn beste punten.. Dan was hij allang Top 5 van de wereld |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 20:24 schreef remco k het volgende:[..] Is zelfs op dit moment geen echt grote tegenstander. Is volledig vernieuwd. Hebben een paar leuke talenten maar kunnen ook maar o een offday hebben. Alleen die aanval van AC Milan is al dodelijk met Balotelli en Al Shaarawy. Daarnaast hebben ze geweldige middenvelders zoals Boateng en Montolivo. Met alle respect, maar ik denk dat psv daar echt een maatje te klein voor is.
Maar ik zie al dat ik je reactie verkeerd begrepen heb. Je hebt het over geen "echt grote" tegenstander.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 20:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Alleen die aanval van AC Milan is al dodelijk met Balotelli en Al Shaarawy. Daarnaast hebben ze geweldige middenvelders zoals Boateng en Montolivo. Met alle respect, maar ik denk dat psv daar echt een maatje te klein voor is. Maar ik zie al dat ik je reactie verkeerd begrepen heb. Je hebt het over geen "echt grote" tegenstander. Dacht dat die Al Shaarawy behoorlijk geblesseerd was......of niet ??? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Zal niet gek zijn.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Van wat ik afgelopen week begrepen heb van supporters van Milan kan hij mogelijk weer spelen tegen psv. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 20:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Alleen die aanval van AC Milan is al dodelijk met Balotelli en Al Shaarawy. Daarnaast hebben ze geweldige middenvelders zoals Boateng en Montolivo. Met alle respect, maar ik denk dat psv daar echt een maatje te klein voor is. Maar ik zie al dat ik je reactie verkeerd begrepen heb. Je hebt het over geen "echt grote" tegenstander. En Nigel De Jong !! En Urby
En een sterke verdediging!
Gewoon een top team |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens is te hopen voor Milan dat Ambrosini niet mee doet. Denk dat ze daar nog slapeloze nachten van die gozer hebben. ;-) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Maar Nederlandse ploegen zijn nooit kansloos tegen de italianen |
|
|
|