|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 20:46 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens is te hopen voor Milan dat Ambrosini niet mee doet. Denk dat ze daar nog slapeloze nachten van die gozer hebben. ;-) Die is al weg kerel.. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ja en Tomasson is gestopt.. dus nieuwe kansen..
Ik acht Psv op dit moment in de flow die ze hebben niet kansloos |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nou kijk, das dan weer een voordeel. ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar ja, dan hou je Balotelli en El Shaarawy over. Kan je die afstoppen dan heb je een kans, zo niet dan ga je genadeloos op je klote krijgen. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Balotelli kun je ook over de scheef laten gaan, die is snel gefrustreers en El Shalalala is geen Messi Bakkali is in potentie denk ik beter |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Balotelli is tien keer nix.....over gehypt en bekend om zijn achterlijke gedrag,niet om zijn voetbalkunde.....een nono....niet echt met zijn sport bezig.
Kortom een vreselijke bufnukkel..... |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 21:08 schreef Nenam_tiL het volgende:Balotelli is tien keer nix.....over gehypt en bekend om zijn achterlijke gedrag,niet om zijn voetbalkunde.....een nono....niet echt met zijn sport bezig. Kortom een vreselijke bufnukkel..... maar wel leuk om te zien;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat is dan weer een ander verhaal.....dat waren Eric Cantona en Vinnie Jones ook,maar die konden wel voetballen |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Vinnie Jones haha ja één van me favoriete als acteur leuke rollen!
Of Robbie Savage die was pas irritant ! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:32 schreef Enigma het volgende:Simpel: collectief falen van nagenoeg het hele team. Volledige misplaatste zelfoverschatting van een aantal donuts. En een Ajax dat niet wilde spelen met plezier en. Helemaal geen wil om te winnen. Enige die goed speelde was Eriksen. Siem redelijk, de rest prut met blind, rhijn en schone voorop. Vermeer had offday.. Pingel was terecht, rood overdreven. Gilessen had de bal gehad dus geel was toereikend geweest. Terechte overwinning voor AZ. Jammer maar waar. Toch weer die zwakke instelling die er maar niet uitgaat bij Ajax; waar was onze spits? Twee kansen die ik er met mijn blote pik had ingelegd, wat een zak !! Kutzooi! Eens met de lichtzinnige instelling...zie geen verbeteringen tov vorig seizoen...het is nog niet sprankelend...PSV daarentegen wel!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Sigi is een spits die nooit in de goede positie staat...Siem heeft dat meer in zich.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Roep het al langer maar Sigtorsson gaat niet renderen in ons systeem zonder echte buitenspelers. De Jong ook niet echt super nee maar ja wie wel inderdaad! Schone/Poulsen vindt ik ook geen Ajax materiaal koop Maduro maar voor die positie met Bazoer er achter.. -----------Cilissen------ Ligeon--Toby-Moisander--Boilissen -----------Maduro----- De Jong-----------Erikssen Andersen--Bojan--Fischer Dit lijkt me wel wat of Hoesen spits Bojan--Hoessen--Fischer Opstelling ziet er goed uit Hummel...ik ga mee!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 21:33 schreef iAmsterdam het volgende:Vinnie Jones haha ja één van me favoriete als acteur leuke rollen! Of Robbie Savage die was pas irritant ! Vinnie///hel(d).....maar als voetballer,ik kijk nooit films |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Erickson en Toby kan je schrappen.....die gaan weg |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:45 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Maduro vind ik echt traag in zijn handelingssnelheid hij heeft echt geen stappen gemaakt Te traag voor het systeem dat Frank speelt.. Te traag ?? De oude Maduro was traag maar dat is verleden tijd....overigens speelt PSV op dit moment een tandje sneller de bal rond... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:48 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad Maduro mag weg dus niet heel duur! Finbogasson is wel bewegelijker dan Sigtorsson en niet afhankelijk van buitenspelers ik zeg doen! Vind al langer dat er achterover geleund wordt met zoveel vertrekkende spelers mag er best iets terugkomen Dat vindt ik dus ook...ze willen stappen maken in Europa nou we spelen op dit monet echt niet beter als vorig seizoen...dus mag er best wel iets gebeuren... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die zijn beiden nog veel trager!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Heb je bronnen binnen de club? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:55 schreef Hummel10 het volgende:[..] De pijnpunten zijn nu wel duidelijk toch? Cvm is gewoon ruk. De spits is niet geschikt voor dit spelletje want hij heeft ruimte nodig dus ja er moet wel iets gebeuren. . Nog geen paniek maar P$v gaat het ons dit seizoen wel lastiger maken! Eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 16:57 schreef Hummel10 het volgende:[..] Schone hoeft van mij helemaal niet maar Poulsen is niet heel veel beter.. Dan Bazoer of Enoh (haha) maar! Denk er precies het zelfde over...gooi Bazoer in het diepe!! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Ik denk dat jij wel kan lachen om de film, Lock, Stock and Two Smoking Barrels Vinnie speelde daar ook bruut in!! Goede film!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee bijdehandje....het is wachten op de "Garret Bale" deal en dan barst de transfer bom. Ben ik nou zo slim....of jij zo dom |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:00 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Psv heeft wel geluk met de makkelijkste eerste 5 wedstrijden van het seizoen ooit Ado,Nec,GAE,Heracles,Cambuur.. die worden nog niet getest. Een heel nieuw elftal erg jong Die gaan dit niveau niet constant laten zien. Rekik-Bruma maar daarachter is de spoeling dun Ze doen het nu goed dat zeker maar later in het seizoen verwacht ik niet dat ze mee strijden voor de titel Wij gaan ook niet mee doen als Eriksen vertrekt en we halen er niets voor terug.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee bijdehandje....het is wachten op de "Garret Bale" deal en dan barst de transfer bom. Ben ik nou zo slim....of jij zo dom En jij gelooft al die geruchten? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 21:43 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ik denk dat jij wel kan lachen om de film, Lock, Stock and Two Smoking Barrels Vinnie speelde daar ook bruut in!! Goede film!! Heb geen geduld voor films....ook niet voor slecht voetbal.....alleen Ajax kijk ik helemaal uit.....ik heb als 50 jarige een verlate ADHD vorm voor.......vul het maar in |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 17:04 schreef Eide het volgende:Probleem momenteel is dat het TE veel aan Eriksen en de Jong hangt. Fischer begint zoals hij vorig seizoen eindigde, nameljk zwak. Bojan komt niet uit de verf. Sightorsson gewoon slecht. Schone uit vorm en Poulsen is voetballend niet sterk. Van Rhijn en Blind maken geen sterke indruk... nou ja, je zal het snappen. Dan mogen Eriksen en Siem nog zo goed zijn, zij kunnen met z'n tweetjes het slechte spel van 7 of 8 anderen niet recht breien. Wisselen heeft ook geen zin. Het moet schwung in de ploeg komen, en rap ook. Hier ben ik het dus volledig mee eens...meer schwung..meer gif niet dat gezapig bekend spelen...daarmee blijven we geen kampioen worden... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent dus dom.....sorry |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee vriend, realistisch. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vriend???.....oja dat betekend wel dat ik slim ben.....dombo ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 19:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dus jij zegt dat we veel beter zijn? Ik denk dat we een heel lastig seizoen gasn krijgen met Psv als grootste concurrent! Weet niet of je ze al bezig hebt gezien? Die gasten zijn gretig dat is niet normaal iets wat ik bij ons vandaag niet terug zag. Dat gretige..honger naar de bal mis ik ook een beetje bij ons kluppie.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat betekent dat ik een grote slurf heb, bedankt voor het compliment. ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 20:22 schreef remco k het volgende:[..] Ajax speelde niet goed maar zonder die in mijn ogen onterechte rode kaart win je hier gewoon. En ja ik vind dat wij op vrijwel iedere positie een betere speler hebben. We zijn geen haartje beter geworden als vorig seizoen...ik zie nog geen stijgende lijn... |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 21:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wij gaan ook niet mee doen als Eriksen vertrekt en we halen er niets voor terug.... Dan heb ik meer vertrouwen in de selectie die ik toe zong bij de huldiging van Ajax dan jij |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: En flaporen....... Ollie |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Flikker op man, ben geen kakkerlakkenknuffel. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 21:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Heb geen geduld voor films....ook niet voor slecht voetbal.....alleen Ajax kijk ik helemaal uit.....ik heb als 50 jarige een verlate ADHD vorm voor.......vul het maar in Oke ik begrijp het, me zoontje ook leerkrachten zeiden heel snel medicatie enz maar gewoon veel aandacht in stoppen en niet meteen een kind vol stoppen met shit... al zijn er natuurlijk uitzonderingen op de regel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 21:54 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Oke ik begrijp het, me zoontje ook leerkrachten zeiden heel snel medicatie enz maar gewoon veel aandacht in stoppen en niet meteen een kind vol stoppen met shit... al zijn er natuurlijk uitzonderingen op de regel Neem mij nooit serieus ouwe......overigens heb ik er hier wel 1 van 20 lopen die dat wel heeft |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] We zijn geen haartje beter geworden als vorig seizoen...ik zie nog geen stijgende lijn... We staan stil ja en hebben centjes doe er dan aub iets aan. Trek 1 of twee potentiële basisspelers aan voor cvm en voorin en laat ze lekker concurreren |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Neem mij nooit serieus ouwe......overigens heb ik er hier wel 1 van 20 lopen die dat wel heeft Over zulke zaken moet ik je ook al niet serieus nemem;-)
Mensen met ADHD zijn iig meestal creatieve mensen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 20:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Alleen die aanval van AC Milan is al dodelijk met Balotelli en Al Shaarawy. Daarnaast hebben ze geweldige middenvelders zoals Boateng en Montolivo. Met alle respect, maar ik denk dat psv daar echt een maatje te klein voor is. Maar ik zie al dat ik je reactie verkeerd begrepen heb. Je hebt het over geen "echt grote" tegenstander. Ik vind Balloteli een matige speler. El Shawrawy is een heel groot talent, maar dat is Bakkali en Maher ook.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 21:59 schreef Hummel10 het volgende:[..] We staan stil ja en hebben centjes doe er dan aub iets aan. Trek 1 of twee potentiële basisspelers aan voor cvm en voorin en laat ze lekker concurreren Is tegen de filosofie in hé.....maar je hebt gelijk gooi er maar wat munten tegen aan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat is dan weer een ander verhaal.....dat waren Eric Cantona en Vinnie Jones ook,maar die konden wel voetballen En waren echte kerels, met een normaal kapsel |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 22:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind Balloteli een matige speler. El Shawrawy is een heel groot talent, maar dat is Bakkali en Maher ook.. Vind Balloteli een overgewaardeerde hype.. Een rebel en daarom prima mediavoer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, ik denk dat ie prima is af te stoppen.. Precies een gozer die er makkelijk over denkt, twee keer flink hard wordt afgestopt door een keer Bruma en Rekik en de rest van de twee wedstrijden alleen maar bezig is met het feit dat hij vind dat die twee veels te brutaal zijn.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 22:07 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, ik denk dat ie prima is af te stoppen.. Precies een gozer die er makkelijk over denkt, twee keer flink hard wordt afgestopt door een keer Bruma en Rekik en de rest van de twee wedstrijden alleen maar bezig is met het feit dat hij vind dat die twee veels te brutaal zijn.. Yep.. Verontwaardigt totte met. Snap ook niet waarom grote clubs achter hem aan zaten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 22:10 schreef infamous psv het volgende:[..] Yep.. Verontwaardigt totte met. Snap ook niet waarom grote clubs achter hem aan zaten. Categorie Beckham....goeie traptechniek ook over gehypt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 22:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind Balloteli een matige speler. El Shawrawy is een heel groot talent, maar dat is Bakkali en Maher ook.. Bakkali en Maher vergelijken met El Shaarawy. Alleen al de verschillende competities waarin ze uitkomen vergelijken zegt genoeg. Voor mij verder einde discussie, we zien het allemaal over 3 weken wel of Ajax meer miljoenen mag bijschrijven omdat psv het uiteindelijk niet heeft gered. En dan zien we ook wel welk "groot talent" uiteindelijk de belangrijkste was. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Er komt een heel groot talent aan.....ik doe niet mee aan hypen,maar er loopt echt een hele grote rond.....mag jij raden wie strijdertje |
|
|
|