|
|
TheMenace
|
|
|
nou koetje dat is niet van die spelers af te lezen hoor.die spelers vergeten 1 ding binnenkort is het ook afgelopen in dat armzalige nederlands elftal voor ze want dan worden er weer andere geselecteerd dan indi en de vrij en dat is ook hun verdiende loon als ze niet meer geselecteerd worden.kijken hoe ze dan gaan janken die 2 pannekoeken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja dat was het gisteren ook!en dat gaat de hele week door! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Clasie en Vilhena zijn afgevallen, ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor de Vrij en Bruno MI aan de beurt zijn ...
Haha , van Gaal heeft na overleg met Cocu besloten om Rekik niet te selecteren. Ik ben benieuwd ten koste van wie dat straks gaat gebeuren ... Wel een teken aan de wand voor onze jongens in het centrum!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het paard van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas het paard van Sinterklaas, oh jongens jongens mist zijn LUL! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 13:31 schreef JanM het volgende:Het paard van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas het paard van Sinterklaas, oh jongens jongens mist zijn LUL! Nog een paar maandjes dan mag JIJ er weer aanhangen ... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Zdat jij je positie kan bepalen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als jij belooft dat je niet meekomt uit Spanje wil ik die paar weken best voor je invallen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vandaar Vormer in de basis, om zich in de kijker te spelen bij Louis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door MMM -- |
|
|
|