BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martins Indi schuldbewust: ''Zoiets mag nooit gebeuren''

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
TheMenace
 TheMenace - maandag 05 augustus 2013 - 10:36   quote  deeplink  
alweer niet???volgens mij is dit al de 180ste keer zgn nederlands elftalspeler.....ik snap best dat jij in het nederlands elftal speelt,dat wint ook nooit wat,heeft ook geen karakter!kneus!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door TheMenace --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 05 augustus 2013 - 10:42   quote  deeplink  
Pfff, jij verveelt je??
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 augustus 2013 - 10:42   quote  deeplink  
Goeie topic.
TheMenace
 TheMenace - maandag 05 augustus 2013 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 10:42 schreef hoogvliet010 het volgende:
Pfff, jij verveelt je??
nee ik heb alleen maar moordneigingen.gisteren had ik zefmoordneigingen maar das te makkelijk.... maar nu heb ik weer moordneigingen.zo creeeren ze nou moordenaars....

ik ben benieuwd hoe hun nu worden onthaald op de training....
TheMenace
 TheMenace - maandag 05 augustus 2013 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 10:42 schreef FR-Henk het volgende:
Goeie topic.
goed he!hun blijven hun kkbek toch ook open doen na zoiets?ze moeten hun smoel houden en schamen en je mond nooit meer open doen.nee dat blijft maar door ouwehoeren.nu dan zetten we ook alles neer wat die klunsen ook zeggen hier!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 05 augustus 2013 - 10:56   quote  deeplink  
En die kk pelle moet gvd ook wat doen! Staat op iedereeen te kkere, en zelf doet hij niet.
stapje na voren is nog teveel gevraag
Vuilepasta happer!
TheMenace
 TheMenace - maandag 05 augustus 2013 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 10:56 schreef Beempjerotterdam het volgende:
En die kk pelle moet gvd ook wat doen! Staat op iedereeen te kkere, en zelf doet hij niet.
stapje na voren is nog teveel gevraag
Vuilepasta happer!
hahahahaha ja ik ben een fan van pelle de speler maar je hebt helemaal gelijk.hij liep ook als een zaaddodende spaghettivretert rond.je kan wel iedere keer zeuren dat je over het middenveld wilt spelen maar aangezien ze polio op het middenveld hebben en niet eens 1 of 2 keer de bal naar elkander kunnen toespelen kun je beter op zijn engels gaan spelen met alle ballen op pelle continue pompen.gewoon geen voetbal meer spelen want dat doe je nu toch ook niet.dan gebeurt er miss nog wat.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door TheMenace --
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 05 augustus 2013 - 19:00   quote  deeplink  
Oke
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 augustus 2013 - 00:27   quote  deeplink  
Hij snapt het niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martins Indi schuldbewust: ''Zoiets mag nooit gebeuren''









0.0079150