|
|
TheMenace
|
|
|
not done goh wat een sjieke uitspraak van koetje!oh ja en wat ga jij er dan een keer aan doen dan jah!ze op de bank zetten ofsow?ja laat je ballen eens zien dan en laat kongolo en mathijssen spelen!laat die duo penotti lekker op de bank! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In ieder geval mag BRUNO weer even z'n smoel houden over die cv-plek. Daar heeft ie gefaald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Ik mis de hand in eigen boezem. De technische staf heeft mijn inziens een inschattingsfout gemaakt. Om te beginnen met de basisopstelling en later met de wissels. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En ik hoef de ballen van Ronald niet te zien..!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 13:23 schreef eko-sporter het volgende:Ik mis de hand in eigen boezem. De technische staf heeft mijn inziens een inschattingsfout gemaakt. Om te beginnen met de basisopstelling en later met de wissels. En hij laat Erwin Mulder veel te lang in de goal staan ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Die zou jij toch 5 miljoen geven om weg te gaan? Regel dat dan gvd eens een keer met je grote muil joh. Waar wacht je nog op ??????????????? |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Not done!? Godverdomme zeg,met de zweep erover!!!!!!!!!! Mes tussen de tanden en knokken voor elke meter gras! Ongelofelijk, |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heb gehoord dat ze al sinds 10:00 uur vanmorgen aan het 'uitlopen' zijn. Misschien helpt dat? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Om twaalf uur een slok water en een schijf brood en verder met uitlopen! |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Keeper Mulder, is geen puntenpakker, dus geen goede keeper !! Geachte Clubleiding dat zien jullie toch ook wel ?!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2013 - 13:47 schreef Jan Tol het volgende:Keeper Mulder, is geen puntenpakker, dus geen goede keeper !! Geachte Clubleiding dat zien jullie toch ook wel ?!! Als dat alles was! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Precies, het hele zooitje kan op Marktplaats als ze zo spelen als in/tegen Zwolle! |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|