BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martins Indi: "Tweede goal trek ik mij aan"

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
TheMenace
 TheMenace - maandag 05 augustus 2013 - 11:23   quote  deeplink  
ook dat nog?oh dus de rest van de wedstrijd heb je goed gespeeld vond je?je bent nog een grotere kluns dan ik dacht.sommige had je beter als slaaf kunnen houden net zoals in de oertijd want nu komt er helemaal niks meer uit die kleur!de enige zwarte buiten schaken,vilhena die het nog probeert dat is cisse maar die wordt niet opgesteld.nee stel je voor dat je naar het doel gaat he koetje!dat wil je niet nee liever goossens die maar op het middenveld blijft hangennen totaal geen toevoer naar pelle heeft en nooit een man passeert alleen maar lukraak voorgeeft.dan kun je beter mathijssen linksbuiten zetten dan komen die voorzetten er tenminste wel en hard lopen hoef je tegenwoordig toch niet dus ik zou zeggen mathijssen op linksbuiten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door TheMenace --
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 augustus 2013 - 11:35   quote  deeplink  
leuk.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 05 augustus 2013 - 18:59   quote  deeplink  
Ok.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martins Indi: "Tweede goal trek ik mij aan"









0.0053470