BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Europa league, nog een paar daagjes....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 19:03 schreef craven het volgende:

[..]

Dat het moeilijk wordt voor Feyenoord snap ik, dat je kritisch bent? Uiteraard..
Maar ik begin een beetje te denken dat je liever niet voor Feyenoord ben..
Zo liet je elders blijken dat je supporter van Feyenoord zijn als een lijdensweg ervaart.. Nou ik niet, ik ben trots op de club! Ja af en toe teleurstellend, maar dat weegt niet op tegen het Feyenoorder zijn
Tja, ik kom al vanaf 1969 in de kuip ... dus zou ik dan niet trots op de club zijn?
Ja, ik heb inderdaad vooral de laatste jaren heel veel moeite met spelers die er bij Feyenoord rond lopen. Dat geld werd verkeerd geïnvesteerd en daar ben ik zeker zeer verbolgen over! Ik zie transfervrije spelers naar de kuip komen terwijl de talenten klaar stonden, het is niet voor niks dat Ebecilio, Aké, Bruma en Rekik varkenoord hebben verlaten in de tijd van Makaay, de Cler, Hofland, Lodewijks en Gio. En dan ook nog een Bruins en Andwele Slory. Kijk een echte Feyenoorder zoals Gio terug halen daar sta ik helemaal achter maar al die anderen? Dan hadden ze beter de jeugd de kans kunnen geven.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 19:26 schreef VVout het volgende:

[..]

Die reis naar Kuban Krasnodar is eigenlijk veel interessanter als die vlucht naar Barcelona!
Ja, 11,5 uur vliegen ... Ik denk dat ik maar lekker in Barcelona blijft en lekker vanuit mijn luie stoel de wedstrijd op de TV gaat volgen !
VVout
 VVout - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 19:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja, 11,5 uur vliegen ... Ik denk dat ik maar lekker in Barcelona blijft en lekker vanuit mijn luie stoel de wedstrijd op de TV gaat volgen !
Ben nog niet aan het rentenieren dus moet gewoon werken maar anders lig ik niet wakker van die paar uurtjes vliegen. Je hebt daar gelukkig ook een vliegveld maar een vlucht er naar toe is niet mis zeg.

http://www.skyscanner.nl/vluchten/nl/krr/130809/130810/goedkoopste-vluchten-van-nederland-naar-krasnodar-in-augustus-2013.html
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 19:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja, ik kom al vanaf 1969 in de kuip ... dus zou ik dan niet trots op de club zijn?
Ja, ik heb inderdaad vooral de laatste jaren heel veel moeite met spelers die er bij Feyenoord rond lopen. Dat geld werd verkeerd geïnvesteerd en daar ben ik zeker zeer verbolgen over! Ik zie transfervrije spelers naar de kuip komen terwijl de talenten klaar stonden, het is niet voor niks dat Ebecilio, Aké, Bruma en Rekik varkenoord hebben verlaten in de tijd van Makaay, de Cler, Hofland, Lodewijks en Gio. En dan ook nog een Bruins en Andwele Slory. Kijk een echte Feyenoorder zoals Gio terug halen daar sta ik helemaal achter maar al die anderen? Dan hadden ze beter de jeugd de kans kunnen geven.
Is er verkeerd geïnvesteerd? Hell Yeah!, zijn er verkeerde aankopen gedaan? Hell Yeah!!
Is er slecht beleid geweest?? Jazeker!!!
Maar laten we eerlijk wezen: ook bij Psv en Ajax lopen talenten te snel de deur uit, simpel omdat we in Nederland geen vet contract kunnen aanbieden, of vanwege leeftijd geen contact.. Ze willen gewoon geld pakken.

Ja idd het bestuur wilde snel de weg naar de top terug vinden met de oudjes, is achteraf verkeerd gebleken...

Maar nu gaat het financieel weer beter, en dat is me meer waard dan Gloryhunten..
Natuurlijk moeten we aansluiting vinden bij de top willen we weer meetellen, maar er kan gewoon niet teveel geïnvesteerd worden.

Om nu iedereen vanaf de eerste wedstrijd helemaal te blijven afzeiken schiet je niks mee op. we moeten het team gewoon op waarde schatten en niet overschatten

Dit betekend niet dat ik er afgelopen weekend niet de tering in had en al helemaal niet dat we niet kritisch moeten zijn..
Maar een kleine nuance...
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:45   quote  deeplink  
En alleen maar jeugd gaat het niet trekken, dat weet je best
VVout
 VVout - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 19:44 schreef VVout het volgende:

[..]

Ben nog niet aan het rentenieren dus moet gewoon werken maar anders lig ik niet wakker van die paar uurtjes vliegen. Je hebt daar gelukkig ook een vliegveld maar een vlucht er naar toe is niet mis zeg.

http://www.skyscanner.nl/vluchten/nl/krr/130809/130810/goedkoopste-vluchten-van-nederland-naar-krasnodar-in-augustus-2013.html
Met de juiste datum gaat het zelfs ook nog sneller L. en geen 11,5 uur maar 5 uurtjes dat valt reuze mee.

http://fw.to/mBzmohJ

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2013 door VVout --
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 augustus 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 19:51 schreef VVout het volgende:

[..]

Met de juiste datum gaat het zelfs ook nog sneller L. en geen 11,5 uur maar 5 uurtjes dat valt reuze mee.

http://fw.to/mBzmohJ
Heen en terug 11,5 uur is mij verteld ...
VVout
 VVout - vrijdag 09 augustus 2013 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 20:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heen en terug 11,5 uur is mij verteld ...
Heen en terug bij elkaar klopt en een goeie 1100 Euries voor het vliegticket, pfff en dan maar hopen dat het om aan te zien is.

Lijkt wel Russisch roulette.
sevillana
 sevillana - vrijdag 09 augustus 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 19:03 schreef craven het volgende:

[..]

Dat het moeilijk wordt voor Feyenoord snap ik, dat je kritisch bent? Uiteraard..
Maar ik begin een beetje te denken dat je liever niet voor Feyenoord ben..
Zo liet je elders blijken dat je supporter van Feyenoord zijn als een lijdensweg ervaart.. Nou ik niet, ik ben trots op de club! Ja af en toe teleurstellend, maar dat weegt niet op tegen het Feyenoorder zijn
Hij spoort gewoon niet, .. dat is z'n probleem. Denkt hier te kunnen scoren met anti-posts, tot vervelens toe .. (helaas)
VVout
 VVout - vrijdag 09 augustus 2013 - 20:49   quote  deeplink  
-
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 augustus 2013 - 20:53   quote  deeplink  
Wat Sevi schrijft....
sevillana
 sevillana - vrijdag 09 augustus 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 19:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja, ik kom al vanaf 1969 in de kuip ... dus zou ik dan niet trots op de club zijn?
Ja, ik heb inderdaad vooral de laatste jaren heel veel moeite met spelers die er bij Feyenoord rond lopen. Dat geld werd verkeerd geïnvesteerd en daar ben ik zeker zeer verbolgen over! Ik zie transfervrije spelers naar de kuip komen terwijl de talenten klaar stonden, het is niet voor niks dat Ebecilio, Aké, Bruma en Rekik varkenoord hebben verlaten in de tijd van Makaay, de Cler, Hofland, Lodewijks en Gio. En dan ook nog een Bruins en Andwele Slory. Kijk een echte Feyenoorder zoals Gio terug halen daar sta ik helemaal achter maar al die anderen? Dan hadden ze beter de jeugd de kans kunnen geven.
Weer een gelul in de ruimte verhaal van je, jij doet dus voorkomen alsof die jongens bij Feyenoord vertrokken zijn omdat een aantal routiniers destijds naar Feyenoord gekomen zijn?
Wat een fantasie heb je toch! En dat je (ook) trots op de club bent, dat laat je dan wel op een bijzonder aparte manier merken door je uitermate negatieve instelling.

Overigens was mijn eerste kennismaking met Feyenoord iets eerder, als ik het me goed herinner mocht ik in het seizoen 64/65 met m'n ouweheer mee, waarna ik op een zeker moment samen met vrienden naar de Kuip ging.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 augustus 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 20:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

Hij spoort gewoon niet, .. dat is z'n probleem. Denkt hier te kunnen scoren met anti-posts, tot vervelens toe .. (helaas)
Ik ben gewoon een realist en niet zo'n dombootje die elke keer maar weer hoop dat het eens een keer gaat lukken ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 augustus 2013 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 21:02 schreef sevillana het volgende:

[..]

Weer een gelul in de ruimte verhaal van je, jij doet dus voorkomen alsof die jongens bij Feyenoord vertrokken zijn omdat een aantal routiniers destijds naar Feyenoord gekomen zijn?
Wat een fantasie heb je toch! En dat je (ook) trots op de club bent, dat laat je dan wel op een bijzonder aparte manier merken door je uitermate negatieve instelling.

Overigens was mijn eerste kennismaking met Feyenoord iets eerder, als ik het me goed herinner mocht ik in het seizoen 64/65 met m'n ouweheer mee, waarna ik op een zeker moment samen met vrienden naar de Kuip ging.
Vrienden? Ja-knikkers zal je bedoelen ...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2013 - 21:50   quote  deeplink  
Bizar.
sevillana
 sevillana - vrijdag 09 augustus 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 21:50 schreef Stylzz het volgende:
Bizar.
Tsja,inderdaad, .. eigenlijk de letters verder niet waard ;)
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 22:50   quote  deeplink  
Jammer dat je niet direct reageert....
sevillana
 sevillana - vrijdag 09 augustus 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 22:50 schreef craven het volgende:
Jammer dat je niet direct reageert....
Huh? Heb net ff voetbal (Man United tegen Sevilla) zitten kijken, vandaar dus ..
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 22:56 schreef sevillana het volgende:

[..]

Huh? Heb net ff voetbal (Man United tegen Sevilla) zitten kijken, vandaar dus ..
Bedoelde lijdensweg sevi hahaha
JanM
 JanM - vrijdag 09 augustus 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 19:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja, 11,5 uur vliegen ... Ik denk dat ik maar lekker in Barcelona blijft en lekker vanuit mijn luie stoel de wedstrijd op de TV gaat volgen !
En je had geen TV daar ??? NepperT!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 10 augustus 2013 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 18:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn maar denk je nu echt ?? Met Erwin Mulder ?? Lex Immers ?? Ruben Schaken ?? Ruud Vormer ?? Wesley Verhoek ?? Miquel Nelom ?? John Goossens ??

Dan wens ik U heel veel sterkte ...
Gelukkig winnen we met jou wel de oorlog!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 10 augustus 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 19:03 schreef craven het volgende:

[..]

Dat het moeilijk wordt voor Feyenoord snap ik, dat je kritisch bent? Uiteraard..
Maar ik begin een beetje te denken dat je liever niet voor Feyenoord ben..
Zo liet je elders blijken dat je supporter van Feyenoord zijn als een lijdensweg ervaart.. Nou ik niet, ik ben trots op de club! Ja af en toe teleurstellend, maar dat weegt niet op tegen het Feyenoorder zijn
Dat wou ik net zeggen!

Eens!
Els
 Els - zaterdag 10 augustus 2013 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 20:40 schreef VVout het volgende:

[..]

Heen en terug bij elkaar klopt en een goeie 1100 Euries voor het vliegticket, pfff en dan maar hopen dat het om aan te zien is.

Lijkt wel Russisch roulette.
Als je zorgt dat tussen heen en terugreis een dag zit, is het goedkoper.
JanM
 JanM - zaterdag 10 augustus 2013 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 00:22 schreef Els het volgende:

[..]

Als je zorgt dat tussen heen en terugreis een dag zit, is het goedkoper.
L kan wat mij betreft een enkeltje nemen ... is nog goedkoper!
sevillana
 sevillana - zaterdag 10 augustus 2013 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 23:04 schreef craven het volgende:

[..]

Bedoelde lijdensweg sevi hahaha
Oh, foutje, .. bedankt!? ;)
sevillana
 sevillana - zaterdag 10 augustus 2013 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 23:56 schreef JanM het volgende:

[..]

En je had geen TV daar ??? NepperT!
staat mij ook iets van bij ja, fantasierijk kun je hem wel noemen hè ;)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 10 augustus 2013 - 02:14   quote  deeplink  
Ik kijk wel eens Air Crash Investigation, ik hoop dat we woensdag een nieuwe aflevering hebben... haha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 10 augustus 2013 - 02:14   quote  deeplink  
Of ben ik nu cru??
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 augustus 2013 - 02:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 16:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lul verhaal. Ik ben gewoon realistisch : 3-0 voor Krasnodar
Jij bent gewoon een eikel..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 augustus 2013 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 23:56 schreef JanM het volgende:

[..]

En je had geen TV daar ??? NepperT!
Moet dat bij mij thuis dan? Slimmerd ...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 augustus 2013 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 08:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet dat bij mij thuis dan? Slimmerd ...
quote:

Ik denk dat ik maar lekker in Barcelona blijft en lekker vanuit mijn luie stoel de wedstrijd op de TV gaat volgen !
dat impliceert dat het bij je thuis is ja.
craven
 craven - zaterdag 10 augustus 2013 - 09:46   quote  deeplink  
hahahaha tsja Lijdensweg hoe ga je jezelf hier nou uitlullen!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:02   quote  deeplink  
Hahaha!
Interpol meldt zich!
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:03   quote  deeplink  
De diverse recente artikelen lezende vermoed ik dat Kuban Krasnodar iets beter is dan Feyenoord. Als Feyenoord een kans wil maken, zal het beide wedstrijden scherp en geconcentreerd moeten spelen. Ik hoop dat de selectie dit op kan brengen, want het zou gaaf zijn als we aan het hoofdtoernooi gaan deelnemen.
VVout
 VVout - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 00:29 schreef Els het volgende:

[..]

Als je zorgt dat tussen heen en terugreis een dag zit, is het goedkoper.
Dit was een snelle verbinding over Wenen 22. heen 23. terug(reis tijd ca. 2 x 5,5 uur) bij een andere route maar dan was je wel 2 x 11,5 uur onderweg was het goedkoper. Het is natuurlijk af te wachten hoe het met die chartervlucht zit, daarvan is nog niks bekend bij mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door VVout --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 09:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[..]

dat impliceert dat het bij je thuis is ja.
Tja, oke dat had dan EEN luie stoel moeten zijn, whatever !!!
We hebben alles aangevraagd dus binnen 3 maanden zullen we alles wel binnen hebben.
craven
 craven - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:22   quote  deeplink  
hahaha slecht man...
JanM
 JanM - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:41   quote  deeplink  
LuLverhaLen!
Woutert
 Woutert - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:55   quote  deeplink  
quote:


Dat zou mooi zijn maar denk je nu echt ?? Met Erwin Mulder ?? Lex Immers ?? Ruben Schaken ?? Ruud Vormer ?? Wesley Verhoek ?? Miquel Nelom ?? John Goossens ??

Dan wens ik U heel veel sterkte ...
Waarom niet?? Goossens, Vormer en Verhoek gewoon op de bank, de rest heeft vorig seizoen wel laten zien dat ze het kunnen of kijk je geen voetbal >.
sevillana
 sevillana - zaterdag 10 augustus 2013 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:41 schreef JanM het volgende:
LuLverhaLen!
Was ons wel duidelijk, toch?! ;)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 augustus 2013 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:41 schreef JanM het volgende:
LuLverhaLen!
Whatever HOMO !
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 augustus 2013 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:41 schreef JanM het volgende:
LuLverhaLen!
Nog een paar daagjes, dan heb ik het weer lekker rustig de komende tijd zonder TV, Internet en de debielen van deze forum ...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 augustus 2013 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 11:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nog een paar daagjes, dan heb ik het weer lekker rustig de komende tijd zonder TV, Internet en de debielen van deze forum ...
dit handtas van die meisje...

lekker bezig.
VVout
 VVout - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 11:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nog een paar daagjes, dan heb ik het weer lekker rustig de komende tijd zonder TV, Internet en de debielen van deze forum ...
Neem een paar kilo drop mee, helpt je bij de ontwenningsverschijnselen die je staan te wachten :)
craven
 craven - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:04   quote  deeplink  
Fantasy-Island-e1352929600614.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door craven --
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:04   quote  deeplink  
Straks gaat Feyenoord nog in een roze tenue spelen om tegen de anti homo wet te protesteren.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 11:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nog een paar daagjes, dan heb ik het weer lekker rustig de komende tijd zonder TV, Internet en de debielen van deze forum ...
Waarom zoek je ze dan steeds op?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 augustus 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 12:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Waarom zoek je ze dan steeds op?
Ja, dat vraag ik mezelf ook steeds weer af. Ik denk vanwege het debielen niveau waar ik me zo aan erg ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 augustus 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 12:04 schreef Gerard49 het volgende:
Straks gaat Feyenoord nog in een roze tenue spelen om tegen de anti homo wet te protesteren.
Hahahaha, met Rene van de Gijp als woordvoerder
Impuls
 Impuls - zaterdag 10 augustus 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 13:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik mezelf ook steeds weer af. Ik denk vanwege het debielen niveau waar ik me zo aan erg ...
Okee, je herkent het nivo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Europa league, nog een paar daagjes....









0.0119440