|
|
Impuls
|
|
|
Huh? Rare nickname ineens... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
1-1 Uit, 3-1 Thuis.
Krasnodar is een hele taaie ploeg maar heeft geen echte topspelers buiten Cisse, bepalende spelers en trainer zijn afgelopen zomer vertrokken. Normaal gesproken moet Feyenoord de betere ploeg zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 13:43 schreef moa het volgende:1-1 Uit, 3-1 Thuis. Krasnodar is een hele taaie ploeg maar heeft geen echte topspelers buiten Cisse, bepalende spelers en trainer zijn afgelopen zomer vertrokken. Normaal gesproken moet Feyenoord de betere ploeg zijn. Hahaha, de positivo eerste klas samen met RenatoBos . Ik hoop van harte dat U gelijk krijgt, maar excuseer me als ik zeg dat ik er een hard hoofd in heb ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Waar heb je het over, zal je toch zelf wel op je geweten hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wacht eerst even Twente af voordat ik daar een idee over geef wat het wordt tegen kraslot, afgaande van de laatste wedstrijd kunnen ze beter in Rotterdam blijven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 14:59 schreef VVout het volgende:Wacht eerst even Twente af voordat ik daar een idee over geef wat het wordt tegen kraslot, afgaande van de laatste wedstrijd kunnen ze beter in Rotterdam blijven. Ik weet niet waar we staan in NL en na 1 wedstrijd kun je nog niet veel zeggen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt wat je zegt, maar nu tast ik helemaal nog in het duister. Ik hoop na Twente weer een beetje licht aan het einde van de tunnel te zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Pas op he, anders stuur ik Impuls op je af.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je 5 jaar geduld hebt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
10 Augustus 2018 14:56 uur, ik noteer 'm alvast. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 14:52 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hahaha, de positivo eerste klas samen met RenatoBos . Ik hoop van harte dat U gelijk krijgt, maar excuseer me als ik zeg dat ik er een hard hoofd in heb ! Valt wel mee, denk dat deze ploeg redelijk aan Feyenoord gewaagd is, maar Feyenoord heeft normaal gezien de betere spelers. |
|
|
|
|
feyenoord2012
|
|
|
pff wat een gemekker fey gaat door 100 procent kijk fey afgelopen jaar tegen kiev hahahha die immers was gewoon jammer en was verdiend geweest te winnen heb via vrijdag gekeken nou gaf die man gelijk betreft koeman hij moet eens ophouden dingen zoeken zeuren maar het ergste is wijzen wie laat joris nou op de bank zitten vilhena naast hem en als je dan gaat wisselen immers eruit zeggend???,,wil een ander systeem spelen en dan die van gaal ook dat clasie even een drama is jammer dan maar dat dat door meerdere gezegd moet worden,,,, (hoe oud is hij eigenlijk) vandaag zondag en fey pakt twente gewoon in(overtuigend) geen gemekker van pelle in de 8ste minuut met zijn pizzahand,,, voetballen!!!!
even over die russen ze voetballen leuk ga daar heen en 1-1 2-1 verliezen mag ook en dan al die ballen erin in de kuip die vorig jaar tegen kiev er niet in gingen
en als ze dit dan winnen heb je ook meteen een grote kans op de laatste 16 en ineens weet rusland en roemenie weer wie feyenoord is
en waarom guidetti niet kopen
als we nou eens allemaal 5 euro lappen ahahhahhahahhah |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 11:34 schreef feyenoord2012 het volgende:pff wat een gemekker fey gaat door 100 procent kijk fey afgelopen jaar tegen kiev hahahha die immers was gewoon jammer en was verdiend geweest te winnen heb via vrijdag gekeken nou gaf die man gelijk betreft koeman hij moet eens ophouden dingen zoeken zeuren maar het ergste is wijzen wie laat joris nou op de bank zitten vilhena naast hem en als je dan gaat wisselen immers eruit zeggend???,,wil een ander systeem spelen en dan die van gaal ook dat clasie even een drama is jammer dan maar dat dat door meerdere gezegd moet worden,,,, (hoe oud is hij eigenlijk) vandaag zondag en fey pakt twente gewoon in(overtuigend) geen gemekker van pelle in de 8ste minuut met zijn pizzahand,,, voetballen!!!! even over die russen ze voetballen leuk ga daar heen en 1-1 2-1 verliezen mag ook en dan al die ballen erin in de kuip die vorig jaar tegen kiev er niet in gingen en als ze dit dan winnen heb je ook meteen een grote kans op de laatste 16 en ineens weet rusland en roemenie weer wie feyenoord is en waarom guidetti niet kopen als we nou eens allemaal 5 euro lappen ahahhahhahahhah Kan het ook in het Nederlands, snap er geen reet van |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 14:52 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hahaha, de positivo eerste klas samen met RenatoBos . Ik hoop van harte dat U gelijk krijgt, maar excuseer me als ik zeg dat ik er een hard hoofd in heb ! Ik geloof dat we het na de 2e wanvertoning van dit seizoen wel eens zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis wel zo dat Manu kan spelen tegen die Russen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die Russen hebben ook niet kunnen winnen vanmiddag tegen CSKA.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Dankzij ex eredivisiespelers nota bene..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Las het ook ja d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Gastel ziet Kuban Krasnodar verliezen
Kuban Krasnodar heeft zondag de laatste wedstrijd in aanloop naar de eerste ontmoeting met Feyenoord verloren. Onder toeziend oog van Jean-Paul van Gastel ging de ploeg in de Russische competitie met 1-0 onderuit tegen CSKA Moskou. Ahmed Musa, voormalig speler van VVV-Venlo, maakte het enige doelpunt van de wedstrijd.
Kuban Krasnodar staat na de nederlaag van zondag op de negende plaats in de Russische competitie, met zes punten uit vijf wedstrijden. De ploeg krijgt aanstaande donderdag Feyenoord op bezoek voor de heenwedstrijd in de play-off ronde van de Europa League. Bron:Feyenoord.nl
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog een potje gevonden van Kuban Krasnodar vs. Spartak Moscow 2-2 | 04-08-2013 vooral die laatste schoot hij er lekker in zeg.
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Gaat een zware dobber worden daar, hopelijk hebben ze zin om te voetballen donderdag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Na het zien van deze beelden kun je best oppassen en de inzet 200% anders kan je het vergeten. Ik denk niet dat zij graag een trainingkampje Siberiƫ riskeren dus die gaan er vol voor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En ze kunnen best ballen die Russen, we zijn gewaarschuwd.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu echt nog maar een paar daagjes. |
|
|
|
|
rotjeknor!
|
|
|
word een makkie de veroordeelde Immers in Media zal 2 keer scoren... in 1 wedstrijd 5 keer totaal met 2 assisten.. Fuck, hij is onderschat!!!
Dammm zijn ooijervaar als taot hij is een echte Feyenoord speler... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij is zeker een type dat bij Feyenoord past, mist enkel wat techniek..maar een strijder is het zeker.. |
|
|
|
|
rotjeknor!
|
|
|
Fuck Techniek die praat moet je bij Barca$$$$ zijn
Hard werken!!!!!!!!!! hard vechten!!!!!! |
|
|