|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 13:38 schreef sevillana het volgende:[..] Ben ik met je eens Milo, desalniettemin zou ik het jammer vinden als (ook) jij weer (zo goed als) van het toneel verdwijnt. Het valt sowieso te betreuren dat dit forum gedurende de laatste paar jaar zo verloedert is. Verloedert? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: verloederd als jij dat wilt, doet verder niets af aan het feit |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 13:38 schreef sevillana het volgende:[..] Ben ik met je eens Milo, desalniettemin zou ik het jammer vinden als (ook) jij weer (zo goed als) van het toneel verdwijnt. Het valt sowieso te betreuren dat dit forum gedurende de laatste paar jaar zo verloedert is. Thx man nee ik blijf altijd wel hangen en lezen, maar heb gewoon geen zin in die domme discussies van L! maar je hebt toch wifi in spanje of krijgt hij een BAN aankomende dinsdag ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat bedoel ik niet, ik doelde meer op een uitleg. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
dat zou 'm zijn, hè Milo?!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat kun je zelf toch ook wel invullen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 13:46 schreef Milo het volgende:[..] Thx man nee ik blijf altijd wel hangen en lezen, maar heb gewoon geen zin in die domme discussies van L! maar je hebt toch wifi in spanje of krijgt hij een BAN aankomende dinsdag ;) Zodra hij in het vliegtuig zit is Feyenoord blijkbaar uit zijn hart. Dan is Barcelona zijn grote liefde (en ik denk stiekem 020 ook!), de nepperT! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee. Want je kunt er 1 persoon mee bedoelen, je kunt er ook de grote meerderheid mee bedoelen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 13:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee. Want je kunt er 1 persoon mee bedoelen, je kunt er ook de grote meerderheid mee bedoelen. Ik kan me er nog wel een paar herinneren zoals die albert, maar L is veruit de ergste! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: +1, maar iedereen kan voor zichzelf oordelen natuurlijk |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 13:46 schreef Milo het volgende:[..] Thx man nee ik blijf altijd wel hangen en lezen, maar heb gewoon geen zin in die domme discussies van L! maar je hebt toch wifi in spanje of krijgt hij een BAN aankomende dinsdag ;) Geen TV, internet, telefonie ! Lekker rustig en van het buitenleven genieten. Hebben we bewust gedaan, wel een internet cafe in de buurt: Mar Y Costa Carrer de Salvador Espriu 61 El centro de La Vila, 08005 Barcelona Tel: +34935101788 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 13:46 schreef Milo het volgende:[..] Thx man nee ik blijf altijd wel hangen en lezen, maar heb gewoon geen zin in die domme discussies van L! maar je hebt toch wifi in spanje of krijgt hij een BAN aankomende dinsdag ;) Wat jij dom vind, net zoals ik het dom vind om achter speler een te staan ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ben jij voor mij, SO WHAT ??? IT IS HAPPENS ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 14:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Geen TV, internet, telefonie ! Lekker rustig en van het buitenleven genieten. Hebben we bewust gedaan, wel een internet cafe in de buurt: Mar Y Costa Carrer de Salvador Espriu 61 El centro de La Vila, 08005 Barcelona Tel: +34935101788 Daar vooral wegblijven dan! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ook weer bijna begrijpelijk Nederlands, maar goed ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: "It is happens"?
Que? :') |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tsjaaaaaaaaaa shit happens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 14:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Geen TV, internet, telefonie ! Lekker rustig en van het buitenleven genieten. Hebben we bewust gedaan, wel een internet cafe in de buurt: Mar Y Costa Carrer de Salvador Espriu 61 El centro de La Vila, 08005 Barcelona Tel: +34935101788 Wat is dit? En waarom? Uitnodiging? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beetje naadje met de haven daar, het formaat schepen waarmee ik vaar past alleen voor in de haven en moet ja de hele pier daar uitlopen. Ik vind dat kut geregeld man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Adres bestaat niet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hhhhhhaaaaaa wat een lachertje !! Moet je eens een keer naar Barcelona gaan !!! Ik ben er wel 100% zeker van ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 13:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hhhhhhaaaaaa wat een lachertje !! Moet je eens een keer naar Barcelona gaan !!! Ik ben er wel 100% zeker van ... Was een geintje man. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dus als je online bent na dinsdag zit je daar te internetten: goed om te weten ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wees er maar niet bang voor ... |
|
|
|