BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hè hè, "verstand komt met de jaren", hij stopt er mee !

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - donderdag 08 augustus 2013 - 14:42   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/23206-oudfeyenoorder-de-cler-definitief-gestopt-met-voetballen.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
sevillana
 sevillana - donderdag 08 augustus 2013 - 14:43   quote  deeplink  
Hoe gaat het met Tim de Cler?
Goed. Ik ben net een paar weken terug uit Cyprus en ben officieel gestopt met voetbal. Ik voel me nog helemaal fit, maar was klaar het met voetbal, wilde wat anders gaan doen.

Je beslissing is definitief?
Ja, tenzij er nog een topclub belt, maar daar reken ik niet op. Op dit moment ben ik blij dat ik gestopt ben, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat over twee maanden is.

Wat gaf de doorslag
Het werd voor mij een opgave om elke dag met voetbal bezig te zijn, iets wat ik al mijn hele leve doe. Bovendien zaten mijn kinderen nog in Nederland, die miste ik natuurlijk ook. Ik ben blij dat ik nu terug ben in Leiden. Ik ga hier voetballen bij de amateurclub waar mijn broer trainer is. IN het team zitten verschillende vrienden van mij. We hebben vroeger al eens de afspraak gemaakt om samen te gaan spelen en dat moment is nu aangebroken.

Wat wil je verder nog gaan doen?
Ik wil iets in het voetbal blijven doen, maar weet nog niet precies wat. Ik ga in elk geval de trainerscursus doen, zodat ik in de toekomst eventueel als trainer aan de slag kan.

Volg je Feyenoord nog?
Ja, Feyenoord is de enige club waarvan ik de wedstrijden nog kijk. Ik ben al van jongs af aan supporter en dat is altijd zo gebleven. Ik vind het heel leuk dat het de laatste seizoenen weer zo goed gaat. Als deze ploeg bij elkaar blijft, kan het dit jaar alleen maar beter gaan.

Zien we je nog eens terug in De Kuip?
Ik ben absoluut van plan om dit seizoen een paar wedstrijden te gaan bezoeken, daar kijk ik naar uit.
Milo
 Milo - donderdag 08 augustus 2013 - 15:01   quote  deeplink  
Lekker aan de borrel...............
sevillana
 sevillana - donderdag 08 augustus 2013 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2013 - 15:01 schreef Milo het volgende:
Lekker aan de borrel...............
strak plan !
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 augustus 2013 - 16:29   quote  deeplink  
Lekker belangrijk !
JanM
 JanM - vrijdag 09 augustus 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 16:29 schreef lijdensweg het volgende:
Lekker belangrijk !
Weet je wat belangrijk is? Dat jij dinsdag je vlucht haalt!

Weet je wat: geef ff je adres dan breng ik je persoonlijk weg (en krijg je ook dat t-shirt wat ik nog heb liggen voor je)!

paardenlulzw.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 16:51 schreef JanM het volgende:

[..]

Weet je wat belangrijk is? Dat jij dinsdag je vlucht haalt!

Weet je wat: geef ff je adres dan breng ik je persoonlijk weg (en krijg je ook dat t-shirt wat ik nog heb liggen voor je)!

[ afbeelding ]
Boeien ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:05   quote  deeplink  
Succes Tim !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hè hè, "verstand komt met de jaren", hij stopt er mee !









0.0056421