|
|
craven
|
|
|
09 augOer-supporter Koos de Bie overleden Feyenoord nieuws
Geschokt nemen wij kennis van het overlijden van medesupporter Koos de Bie. Koos was veelvuldig bij zijn geliefde Stadion te vinden en was een van de 'wijze mannen', een vaste kern van wat oudere supporters die bij vrijwel iedere training aanwezig is. Koos is waarschijnlijk afgelopen woensdag overleden op 63-jarige leeftijd. Zijn lichaam is donderdag gevonden in zijn woning. De vermoedelijke doodsoorzaak is een hartstilstand.
Koos was één van de meest uitgesproken supporters van Feyenoord. Ook schreef hij gedichten. Koos was tussen 1999 en 2009 te horen op Radio Rijnmond in het programma Branie voor Twee, waarin de wijze mannen een wekelijkse rubriek hadden.
Koos is de maker van een bekende foto van politicus Pim Fortuyn op zijn sterfdag. Op 6 mei 2002 fotografeerde hij Fortuyn met een Feyenoord-pet voor de ingang van het Maasgebouw. Het is de laatste foto van Fortuyn in Rotterdam.
Hierbij wensen wij een ieder die Koos lief had veel sterkte toe.
Koos we missen je, rust zacht,
Bestuur en medewerkers FSV |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Echt een verlies, RIV Koos, veel sterkte voor de nabestaanden. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Triest!
De wijze mannen was altijd grappig om naar te luisteren.
RIP Koos
Sterke voor alle nabestaande. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Rust in vrede Koos. Veel sterkte voor familie, vrienden en andere nabestaanden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Een échte Feyenoorder, zijn (en ons) hart heeft natuurlijk ook veel te verdragen... Beste Koos rust in vrede.. en als het kan, daar van boven, help dan ons cluppie dan aan Glorie..! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
R.I.P. ouwe rukker . Te jong gegaan helaas. Veel sterkte voor al de nabestaanden ! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 15:57 schreef Jan Tol het volgende:Een échte Feyenoorder, zijn (en ons) hart heeft natuurlijk ook veel te verdragen... Beste Koos rust in vrede.. en als het kan, daar van boven, help dan ons cluppie dan aan Glorie..! +1908! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Veel sterkte voor vrienden, familie en nabestaanden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 15:57 schreef Jan Tol het volgende:Een échte Feyenoorder, zijn (en ons) hart heeft natuurlijk ook veel te verdragen... Beste Koos rust in vrede.. en als het kan, daar van boven, help dan ons cluppie dan aan Glorie..! Veel te verdragen ! Helemaal mee eens ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rust in vrede.! Sterkte voor al zijn geliefde nabestaanden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
R.I.P.
U never walk alone even in the dark |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
R.I.P Koos en alle nabestaande heel veel sterkte |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Zijn gedichten zet me aan het denken maja na weer zo een wanprestatie begint het geleuter weer kortom feyenoord is te groot om zoooooooo slecht te presteren (al jarenlang) daarom heb ik zoveel frustratie....ik hoop dat het daarboven beter voor je is en dat je erom kan lachen want beneden bij mij lukt me dat gewoon niet!Miss komen we elkaar snel genoeg tegen....
peace!
Feyenoord Forever!The rest never!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
piet
|
|
|
RIP Mooi gebaar trouwens vandaag in de 12e minuut. YNWA |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Koos ik kende je niet, alleen van horen zeggen. Sterkte en succes voor alle nabestaanden.
R.I.P. |
|
|
|