|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Tadic na winst bij Feyenoord: "Ik hoop dat wij dit elke week kunnen laten zien |
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Beter laat dan nooit, en we gaan toch verliezen als we lijdensweg mogen geloven.
Dus ga je gang. Voorspel, discussieer en irriteer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @fnetwerk: RT @feytraining: Geen Janmaat op de laatste training voor Feyenoord-FC Twente. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Mulder
Janmaat-De Vrij-Mathijsen-BMI
Clasie-Immers-Vilhena
Schaken-Pellè-Cissé
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door eko-sporter -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1_0. Pelle rode kaart Clasie |
|
|
|
|
craven
|
|
|
waar is die luie wedstrijd topic starter gebleven??? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar lopen onze 020 ers een neuslengte voorop en dat is nogal wat in hun geval, ziet er niet fraai uit. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 11:00 schreef Bosifyable het volgende:Beter laat dan nooit, en we gaan toch verliezen als we lijdensweg mogen geloven. Dus ga je gang. Voorspel, discussieer en irriteer. zonder discussie, 2-0, en laten we het irriteren maar aan anderen overlaten ... ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik vond dit anders toch al lui zat, nietwaar? :') |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik denk zelfs 3-0. Zeker als Tadic meedoet. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mwah, 2-1 verwacht ik. We creëren zelf heel weinig en Mulder zal wel een momentje hebben :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegen een Twente wat niet achter over gaat leunen, denk ik dat we juist wel tot kansen komen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 11:00 schreef Bosifyable het volgende:Beter laat dan nooit, en we gaan toch verliezen als we lijdensweg mogen geloven. Dus ga je gang. Voorspel, discussieer en irriteer. Heb ik dat gezegd? Ik heb er moeite hoe ze buiten de kuip spelen !! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En zoals ik al eens gezegd heb: Geen voorspellingen van mij als Feyenoord in de kuip speel, een uit wedstrijd is veel makkelijker te voorspellen ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je hebt onderhand overal moeite mee, dus ik nam je gewoon mee in dit punt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik denk dat dat ze wel voorzichtig zijn in de kuip,en Tadic zit met een event.transfer in zijn hoofd,dus daar heb je geen last van.4-0. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Oude spelletje spelen en gewoon doorgaan |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2-1, dan heb ik de volle punten bij sportpooler. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
4-0. Ze willen wat goedmaken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik denk dat Stefan de vrij in deze wedstrijd een rooie kaart gaat pakken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik denk dat Pelle 4x scoort. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, dan moet er wel de kwaliteiten ervoor zijn !! Ze zullen winnen, maar met 4-0 Hahahahahahahahahahah Dat echt niet ...... |
|
|
|
|
Impuls
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 13:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, dan moet er wel de kwaliteiten ervoor zijn !! Ze zullen winnen, maar met 4-0 Hahahahahahahahahahah Dat echt niet ...... Nee man, kwestie van doorgronden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Verwacht een tot op het bot gemotiveerd Feyenoord, hebben nu heel wat recht te zetten na de wanprestatie van vorige week. 4-1. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Winst als Tony in de basis staat, in plaats van Vormer. Anders weer een lastige wedstrijd, zonder creatieve spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 13:58 schreef MMM het volgende:Winst als Tony in de basis staat, in plaats van Vormer. Anders weer een lastige wedstrijd, zonder creatieve spelers. +1 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 13:58 schreef MMM het volgende:Winst als Tony in de basis staat, in plaats van Vormer. Anders weer een lastige wedstrijd, zonder creatieve spelers. Koeman zal toch wel met de 'normale' elf gaan beginnen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 13:46 schreef moa het volgende:Verwacht een tot op het bot gemotiveerd Feyenoord, hebben nu heel wat recht te zetten na de wanprestatie van vorige week. 4-1. Had ik eigenlijk vorige week ook gedacht en nu zeker, verdere conclusies zal ik dan ook nu noch niet trekken ff afwachten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Was dus toch geen verdwaalde post van Impuls ???
ON: zwaarbevochten 2-1 overwinning (hoop ik) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat anders, nou laten we het hopen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha, wat een LUL ... lekker realistisch! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaaaaaaa wat een LUL zeg.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel verdwaalde post...Opende oude account en floept er een oud bericht uit. Maarreh...Impuls is geweest. Voorgoed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
4-1, 2x Immers, 1x Vilhena, 1x Pelle |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Al met al ik ga morgen naar een spannende wedstrijd toe, Lekker op de tribune met een frikandel. En spannig .Ja een wedstrijd van feyenoord is altijd omgeven door spanning en sensatie bij winst of verlies ik ben er klaar voor , |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
8 - 1 maar jammer van die late tegentreffer.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: tja Mulder weer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee een zuivere eretreffer van de tukkers,shit happens.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja , blijf jij nu maar lekker achter die lul staan ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Algemeen en nogal plastisch gesproken staan de meeste mannen wel achter een lul. En sommigen staan er voor, dat wil dan nog wel eens sneu zijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Alexi