|
|
echte nummer10
|
|
|
ook immers zijn spel is redelijk maar hij verprutst veel te veel kansen al ruim een jaar dus is het ook kut hij komt altijd vaak in scoringspositie maar hij benut ze veel te weinig. dan mis je goals dus ook punten. Kortom zou i.d.d ook 1-1 kunnen worden. Maar hoop net als jullie op beter !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Verstandig om voor Cissé in plaats van Goossens te kiezen, als dit tenminste de basisopstelling wordt. Goossens was weinig gelukkig op de linksbuiten plek.
Ik zie Goossesn echter nog wel terugkomen in de basis op het middenveld als Boëtius is hersteld. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 11:11 schreef MMM het volgende:Mulder; Van Deelen, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pelle, Cisse Koeman heeft geluisterd. Balen van Janmaat. tja je kunt zeggen wat je wil over mathijsen maar is de beste optie want als de vrij en bmi in centrum staan lopen ze als een kip zonder kop dan wordt de ervaing van mathijsen gemist
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Gvd mulder moet die bal over de lat tikken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cisse liet zn man lopen. Begint t mee |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
god kolere weer een muldertje he???zo lang en dan die bal stompen die balmoet je in je handen vastpakken kluns!en die indi liet veels te veel ruimte over.die had er iets korter op moeten zitten alweer dombo!en zoveel mensen achter de balop dat moment en dan nog kan niemand hem wegwerken......????sjongsjonge
Come On Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: klopt, maar daarna fouten festival, verdedigend oogt het zonder vertrouwen.. Indi ook al een paar keer zijn man laten lopen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
jep, Feyenoord heeft moeite met die lopende mensen. Is een keer of 4-5 (bijna) gevaarlijk geworden. En Mulder had die bal beter moeten verwerken. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het elftal oogt als in de tijden van Been: chaotisch en kwetsbaar. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
nu tweede helft naar het (eigen) vak!erop kletsen!
Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
was een kwestie van tijd dat twente doelpunt je zag het aankomen. Na die 1=0 lieten ze zich weer terugdrukken als zo vaak en dan valt de tegentreffer en of het nu mulder of... zijn schuld is..het is altijd iemand zn schuld. het probleem is dat ze zich WEER terug lieten drukken en dan gaat weer fout als zo vaak
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liesveld moet minder fluiten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Poeh bedroefende voorzetten...vleugelspelers fantasieloos... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
: Cisse laat weer zijn man lopen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Cisse dat kan echt niet meer. Een aanfluiting, zowel aanvallend als verdedigend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
1-1 dus en zo te horen gaat het niet best, ben aan werken kan helaas niet kijken ook mijn internet te traag voor firstrow. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
ja hoor daar gaan we 0 uit 3 |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Woedend. Dat is en geen penalty en al helemaal geen rood |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
schop schop schop ze neer schop die joden neer! ik zou nou gewoon 5 keer rood pakken
goh nu heeft twente supportejs een grote bek nu pas komen ze hea??onlys isng whn you are winning kut reserve moffen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Zie ook niks positiefs en dat baart me zorgen |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ik vind alleen vilhena wel ok spelen. Rest is verschrikkelijk slecht. Bah. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Snap t wel. Zo kwaad ben ik ook. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
stilstand is achteruitgang is een spreekwoord. bij nederlands eltal dachten ze ook met zelfde eltal 2 jaar later ff kampioen te worden. lijkt of dat die strategie niet werkt
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
pfff alsof het nog een voorbereidingswedstrijd is... Het valt niet mee hiernaar te kijken... van beide kanten trouwens |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
clasie heeft het momenteel ook niet, wisselen maar wie ? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
HAHAHAHA die scheidsrechter spoort niet!die is echt weer omgekocht liesveld nou nee schelden heeft geen zin nee wat een zielig figuur nou dit is echt corruptie!nu ziet iereen het hoop ik |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 13:53 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Frustratie snap ik maar altijd maar met joden en dan ook nog in combinatie met kk erbij? We wonen in NL toch niet in het rasicme van Rusland dit is toch geen neo nazo forum Vind het tegenwoordig veelste ver gaan.. en dat mag gezegd worden Een prettige dag nog. Doeiiiii!!!! Kom op zeg... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Er is er maar een die hier niet spoort. Jij bent een schande voor alles wat zich Feyenoord supporter noemt. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
gewoon nog 5 rode kaarten pakken en de wedstrijd laten staken en volgnde week niet op komendagen en de punten cadeua doen want dit heeft geen zin zo met zulke corrupte scheidsrchter te spelen en dan volgende week de punten cadeua geven aan ajaks Bijlmer want die hoeft niet gespeeld te worden met dit soort scheidsrechters
hamazzoll
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 13:55 schreef TheMenace het volgende:gewoon nog 5 rode kaarten pakken en de wedstrijden en dan volgende week de punten cadeua geven aan ajaks Bijlmer want die hoeft niet gespeeld te worden met dit soort scheidsrechters hamazzoll Maakt niet uit wie er fluit volgende week dit feyenoord word aan gort gespeeld door ajax |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Koeman heeft dit over ons afgeroepen. Waar hij de afgelopen 2 seizoenen altijd positief was over onze spelers en ze vertrouwen gaf, is hij dit jaar meer als Been, negatief met z'n zo goed zijn we niet. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 13:54 schreef Alexmem het volgende:Er is er maar een die hier niet spoort. Jij bent een schande voor alles wat zich Feyenoord supporter noemt. alweer genaaid door de scheidsrechter en jij vind het lekker he?? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 13:57 schreef Blade85 het volgende:[..] Maakt niet uit wie er fluit volgende week dit feyenoord word aan gort gespeeld door ajax Ga lekker anders provoceren kleuter |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote: wat is dat nou voor opmerking... hoe zie jij het dan volgende week? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Graf tyfus liesveld hoop dat je sterft |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
- dubbelpost -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 13:53 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Frustratie snap ik maar altijd maar met joden en dan ook nog in combinatie met kk erbij? We wonen in NL toch niet in het rasicme van Rusland dit is toch geen neo nazo forum Vind het tegenwoordig veelste ver gaan.. en dat mag gezegd worden Een prettige dag nog. Loop toch niet te zeiken man en Poetin is een held, die snapt dat je je land niet naar de klote moet laten helpen door nietsnutten en respectloze nietsnutten.
Wordt eens wakker man. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 13:59 schreef iAmsterdam het volgende:Kk in combinatie met joden schelden dat heeft niets te zoeken! Jullie zijn toch geen kkk.. op familie reunies gaan jullie dan ook tegen oma en opa zeggen kk dit en dat En joden zus en zo.. nee! Dus wees jezelf en geen neo nazi Verwacht je nu een serieuze discussie terwijl er een schandalige vertoning op tv bezig s? Je lokt alleen maar reacties uit je bent al een paar x verzocht ermee op te houden.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hoe ik het zie, dat iedereen lekker op zijn eigen forum blijft. ik heb niks te zoeken op een ajaxforum en andersom. Al helemaal niet als het slecht gaat in een wedstrijd een beetje komen zieken. Maar dat is mijn mening |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
Hoe kan dat middenveld toch zo slecht zijn opeens... En voorin word niks vastgehouden het verval met vorig seizoen is wel heel groot er is echt wat vers bloed nodig... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
2 jaar lang was alles meegenomen doordat het een jeugdig Feyenoord was, geen druk..Nu wordt er wat verwacht en wordt er gefaald... |
|
|
|