BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente (zondag 11 augustus 2013, 12:30): uitslag niet van belang

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 augustus 2013 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:08 schreef Barabas het volgende:
Als je niet tegen pessimisme, realisme en cynisme kan dan moet je onderstaande niet lezen.

Ik denk het al sinds februari, maar daar komt ie dan:

KOEMAN IS GEEN GOEDE TRAINER. HIJ HEEFT GELUK GEHAD DAT GUIDETTI HET TEAM HEEFT WETEN OP TE LADEN MET ZIJN PERSOONLIJKHEID. KOEMAN ZELF HEEFT DAAR NIETS VOOR HOEVEN DOEN. TOEN JOH WEG WAS HEEFT ZIJN AANWEZIGHEID NOG EEN ECHO GEHAD, TOT AAN RONDE 28 VAN VORIG SEIZOEN. SINDSDIEN IS DE KLAD ERIN GEKOMEN EN HET FALEN VAN KOEMAN DUIDELIJK GEWORDEN. ERUIT MET DIE VENT, BETER NU DAN OVER 2 MAANDEN ALS WE IN HET RECHTERRIJTJE STAAN.
Je hoeft geen caps te gebruiken om een punt te maken.
sevillana
 sevillana - zondag 11 augustus 2013 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, zoals ik al zei, vorig jaar haalde Feyenoord uit de eerste 3 wedstrijden ook maar 1 punt.

Maar goed, het biedt inderdaad geen garantie, daarom wilde Koeman het ook aanpassen. Dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan.
dat mag iedereen wel duidelijk zijn ja, met "alles op Pellè" gaan we het niet redden vrees ik
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 11 augustus 2013 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, zoals ik al zei, vorig jaar haalde Feyenoord uit de eerste 3 wedstrijden ook maar 1 punt.

Maar goed, het biedt inderdaad geen garantie, daarom wilde Koeman het ook aanpassen. Dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan.
kortom veel meer met dit beperkte elftal is niet mogelijk
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 augustus 2013 - 15:10   quote  deeplink  
Ik steun Koeman nog 3 wedstrijden.
Blijft het zo dan is er maar 1 conclusie mogelijk: trainer krijgt de zaak niet meer aan het rollen. Dat is na twee jaar niet eens zo raar.
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 11 augustus 2013 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:10 schreef FR-Henk het volgende:
Ik steun Koeman nog 3 wedstrijden.
Blijft het zo dan is er maar 1 conclusie mogelijk: trainer krijgt de zaak niet meer aan het rollen. Dat is na twee jaar niet eens zo raar.
en kopen been terug voor 1 miljoen
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2013 - 15:11   quote  deeplink  
jankmuilen.
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:
jankmuilen.
Sure Stylzz... beetje realisme en gelijk zijn we jankmuilen. Dat jij het er niet mee eens bent is duidelijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 augustus 2013 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:09 schreef echte nummer10 het volgende:

[..]

kortom veel meer met dit beperkte elftal is niet mogelijk
Qua voetbal gaat het nooit heel goed worden. Qua wedstrijdmentaliteit is er nog wel veel te winnen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 augustus 2013 - 15:14   quote  deeplink  
Ik ben geschrokken van MIJN feyenoord, hoorde ook veel verwensingen maar wat is nu een logische oplossing? En realistiscvh ? Dat hoor ik niet nou kom op forum leden zonder geld ik wacht met spanning af
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 11 augustus 2013 - 15:15   quote  deeplink  
stel voor el amadi en bakkal terug op middenvelddi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door echte nummer10 --
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 11 augustus 2013 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:14 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben geschrokken van MIJN feyenoord, hoorde ook veel verwensingen maar wat is nu een logische oplossing? En realistiscvh ? Dat hoor ik niet nou kom op forum leden zonder geld ik wacht met spanning af
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:14 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben geschrokken van MIJN feyenoord, hoorde ook veel verwensingen maar wat is nu een logische oplossing? En realistiscvh ? Dat hoor ik niet nou kom op forum leden zonder geld ik wacht met spanning af
Dat is nou net de hele ellende van de situatie. Er is geen oplossing, want geen geld. Dus alles verkopen waar we dik voor kunnen vangen, seizoen afmaken met jeugdspelers en financieel gezond het volgende seizoen in.
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:15 schreef echte nummer10 het volgende:
stel voor el amadi en bakkal terug op middenvelddi
Laat El Ahmadi maar lekker blijven waar hij is. En Bakkal voelt zich duidelijk te goed voor Feyenoord dus laat maar lekker op een Russische bank verkommeren.
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 augustus 2013 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:16 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat is nou net de hele ellende van de situatie. Er is geen oplossing, want geen geld. Dus alles verkopen waar we dik voor kunnen vangen, seizoen afmaken met jeugdspelers en financieel gezond het volgende seizoen in.
Tja is een optie
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2013 - 15:17   quote  deeplink  
Lekker allemaal mee huilen met de wolven in t bos. Ja 0 uit 2. Maar tot aan de rode kaart was er niet zo veel loos. T was niet goed, maar je gaf ook niet veel weg. Doelpunt tegen keurig Muldertje. Niet anders dan vorig seizoen. Discutabele rode kaart plus penalty tegen in de tweede helft, helpt je volledige strijdplan tweede helft om zeep.

Feyenoord speelt zonder geloof in eigen kunnen. Dat zie je, maar het is niet veel slechter dan vorig jaar. Deze wedstrijd had je gewoon kunnen winnen hoor.

Maar allemaal lekker dikke boehoe doen joh. Prima.
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 11 augustus 2013 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:14 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben geschrokken van MIJN feyenoord, hoorde ook veel verwensingen maar wat is nu een logische oplossing? En realistiscvh ? Dat hoor ik niet nou kom op forum leden zonder geld ik wacht met spanning af
tja bleek al tijdens de voorbereiding en laatste competitiewedstrijden als je geen oogkleppen op had. is 1 slechte lijn al weken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door echte nummer10 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2013 - 15:18   quote  deeplink  
Forum zit opeens vol met joden. bah.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 augustus 2013 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:
Lekker allemaal mee huilen met de wolven in t bos. Ja 0 uit 2. Maar tot aan de rode kaart was er niet zo veel loos. T was niet goed, maar je gaf ook niet veel weg. Doelpunt tegen keurig Muldertje. Niet anders dan vorig seizoen. Discutabele rode kaart plus penalty tegen in de tweede helft, helpt je volledige strijdplan tweede helft om zeep.

Feyenoord speelt zonder geloof in eigen kunnen. Dat zie je, maar het is niet veel slechter dan vorig jaar. Deze wedstrijd had je gewoon kunnen winnen hoor.

Maar allemaal lekker dikke boehoe doen joh. Prima.
+1
moa
 moa - zondag 11 augustus 2013 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:08 schreef Barabas het volgende:
Als je niet tegen pessimisme, realisme en cynisme kan dan moet je onderstaande niet lezen.

Ik denk het al sinds februari, maar daar komt ie dan:

KOEMAN IS GEEN GOEDE TRAINER. HIJ HEEFT GELUK GEHAD DAT GUIDETTI HET TEAM HEEFT WETEN OP TE LADEN MET ZIJN PERSOONLIJKHEID. KOEMAN ZELF HEEFT DAAR NIETS VOOR HOEVEN DOEN. TOEN JOH WEG WAS HEEFT ZIJN AANWEZIGHEID NOG EEN ECHO GEHAD, TOT AAN RONDE 28 VAN VORIG SEIZOEN. SINDSDIEN IS DE KLAD ERIN GEKOMEN EN HET FALEN VAN KOEMAN DUIDELIJK GEWORDEN. ERUIT MET DIE VENT, BETER NU DAN OVER 2 MAANDEN ALS WE IN HET RECHTERRIJTJE STAAN.
Heb je het rechter rijtje al eens bekeken? Met dit voetbal mogen we blij zijn als we nog ergens bovenin het rechter rijtje staan.
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:
Lekker allemaal mee huilen met de wolven in t bos. Ja 0 uit 2. Maar tot aan de rode kaart was er niet zo veel loos. T was niet goed, maar je gaf ook niet veel weg. Doelpunt tegen keurig Muldertje. Niet anders dan vorig seizoen. Discutabele rode kaart plus penalty tegen in de tweede helft, helpt je volledige strijdplan tweede helft om zeep.

Feyenoord speelt zonder geloof in eigen kunnen. Dat zie je, maar het is niet veel slechter dan vorig jaar. Deze wedstrijd had je gewoon kunnen winnen hoor.

Maar allemaal lekker dikke boehoe doen joh. Prima.
Niet veel slechter..... en dat terwijl we allemaal mogen verwachten dat het beter zou zijn. Wat il je nou joh...
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 11 augustus 2013 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:16 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat is nou net de hele ellende van de situatie. Er is geen oplossing, want geen geld. Dus alles verkopen waar we dik voor kunnen vangen, seizoen afmaken met jeugdspelers en financieel gezond het volgende seizoen in.
langzamerhand valt er nix meer te verkopen niemand geloofd in die rommel
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 augustus 2013 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:
Lekker allemaal mee huilen met de wolven in t bos. Ja 0 uit 2. Maar tot aan de rode kaart was er niet zo veel loos. T was niet goed, maar je gaf ook niet veel weg. Doelpunt tegen keurig Muldertje. Niet anders dan vorig seizoen. Discutabele rode kaart plus penalty tegen in de tweede helft, helpt je volledige strijdplan tweede helft om zeep.

Feyenoord speelt zonder geloof in eigen kunnen. Dat zie je, maar het is niet veel slechter dan vorig jaar. Deze wedstrijd had je gewoon kunnen winnen hoor.

Maar allemaal lekker dikke boehoe doen joh. Prima.
Mee eens
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2013 - 15:19   quote  deeplink  
Het is een stuk slechter dan vorig jaar, er zit totaal geen idee achter.. Vanaf de flanken komt ook helemaal niks..
Sensi
 Sensi - zondag 11 augustus 2013 - 15:19   quote  deeplink  
Liesveld mag lekker sterven aan een gezwel pleuris jong echt.
VVout
 VVout - zondag 11 augustus 2013 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:14 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben geschrokken van MIJN feyenoord, hoorde ook veel verwensingen maar wat is nu een logische oplossing? En realistiscvh ? Dat hoor ik niet nou kom op forum leden zonder geld ik wacht met spanning af
Het ene moment hofleverancier van Oranje en nu dit, wat kan je daar nu op verzinnen. Ik denk dan dat enige verwensing op zijn plaats is, stelletje klooiert daar
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 augustus 2013 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:
jankmuilen.
Te makkelijk.
Het voetbal is achteruit gegaan.
Dan zit het niet goed.

Met struisvogelen kom je er niet.
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Het ene moment hofleverancier van Oranje en nu dit, wat kan je daar nu op verzinnen. Ik denk dan dat enige verwensing op zijn plaats is, stelletje klooiert daar
Precies!

Dan is de rol van de coach in dezen toch uiterst dubieus te noemen.
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 11 augustus 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:19 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Mee eens
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:19 schreef Barabas het volgende:

[..]

Niet veel slechter..... en dat terwijl we allemaal mogen verwachten dat het beter zou zijn. Wat il je nou joh...
Waar baseer je op dat het beter zou moeten zijn?
De linkerkant is sowieso minder dan vorig jaar nu. Aangezien we zonder echte linkerspits spelen. De tegenstanders kennen t Feyenoord trucje wel, andere speelwijze kunnen ze niet opbrengen, hebben we de spelers blijkbaar niet voor. De bank is te beperkt om van toegevoegde waarde te zijn, elke wissel is een verzwakking. Hoezo zou het dan beter moeten gaan?
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 11 augustus 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Te makkelijk.
Het voetbal is achteruit gegaan.
Dan zit het niet goed.

Met struisvogelen kom je er niet.
ben mee eens henk het voetbal is al weken slecht . er zijn erbij die willen dat niet zien (struisvoggelen ) morgen roepen ze dat we met 4_0 van Ajaks winnen. zielig stelletje zonder realisme. Het feit is dat de situatie al weken zorgen baart, tijd voor een paar serieuze aankopen ook al is er geen geld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door echte nummer10 --
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:19 schreef Sensi het volgende:
Liesveld mag lekker sterven aan een gezwel pleuris jong echt.
Da's niet zo aardig van je... kan je moeder ook gebeuren weet je.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Te makkelijk.
Het voetbal is achteruit gegaan.
Dan zit het niet goed.

Met struisvogelen kom je er niet.
vorig jaar was precies hetzelfde. Tenzij Pellè snel gezocht werd met aansluiting van de middenvelders. Dat lukt nu niet. Geen linkeraanvaller hebben is dodelijk. Dat zie je. Het is wachten op Boëtius of Manu, of hopen op een versterking.
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Waar baseer je op dat het beter zou moeten zijn?
De linkerkant is sowieso minder dan vorig jaar nu. Aangezien we zonder echte linkerspits spelen. De tegenstanders kennen t Feyenoord trucje wel, andere speelwijze kunnen ze niet opbrengen, hebben we de spelers blijkbaar niet voor. De bank is te beperkt om van toegevoegde waarde te zijn, elke wissel is een verzwakking. Hoezo zou het dan beter moeten gaan?
We zijn een jaar verder, een jaar wijzer etc. dus dan mogen we verwachten dat het beter gaat. Zeker als je met een enorm getalenteerde groep werkt. Dus dat is logica....
sevillana
 sevillana - zondag 11 augustus 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:
Lekker allemaal mee huilen met de wolven in t bos. Ja 0 uit 2. Maar tot aan de rode kaart was er niet zo veel loos. T was niet goed, maar je gaf ook niet veel weg. Doelpunt tegen keurig Muldertje. Niet anders dan vorig seizoen. Discutabele rode kaart plus penalty tegen in de tweede helft, helpt je volledige strijdplan tweede helft om zeep.

Feyenoord speelt zonder geloof in eigen kunnen. Dat zie je, maar het is niet veel slechter dan vorig jaar. Deze wedstrijd had je gewoon kunnen winnen hoor.

Maar allemaal lekker dikke boehoe doen joh. Prima.
Zonder geloof in eigen kunnen spelen en dat het niet veel minder is dan vorig seizoen ben ik wel met je eens. Maar ik begin me dus wel een beetje zorgen te maken over het feit dat er een gebrek aan creativiteit in het team is. Waarmee ik dus niet wil zeggen dat het seizoen nu al verloren is, misschien moeten de spelers wel wennen aan de andere wijze van voetballen die Koeman voor ogen heeft?
moa
 moa - zondag 11 augustus 2013 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:22 schreef Barabas het volgende:

[..]

Da's niet zo aardig van je... kan je moeder ook gebeuren weet je.
Misschien waar, maar Sensi heeft best gelijk.
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:24 schreef moa het volgende:

[..]

Misschien waar, maar Sensi heeft best gelijk.
Slecht voor je karma.....
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2013 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:23 schreef Barabas het volgende:

[..]

We zijn een jaar verder, een jaar wijzer etc. dus dan mogen we verwachten dat het beter gaat. Zeker als je met een enorm getalenteerde groep werkt. Dus dat is logica....
Blijkbaar een beperkte groep. Prima voor een bepaalde speelwijze, maar als die angel er uit gehaald wordt, niet sterk genoeg voor een ander aanvalsplan.
Hadden we vorig jaar ook al gezien zonder Pellè trouwens.
Nu wordt Pellè wel goed verdedigd. Ben je dus meteen uitgevoetbald. Oplossingloos.

Dus zonder versterkingen, kan je niet anders spelen en het spel wat vorig jaar werkte werkt niet meer. Eerst met Guidetti speelwijze 1, daarna met Pellè speelwijze 2. Daardoor kon je 2 jaar achter elkaar verrassen. Nu speel je voor het tweede jaar op rij speelwijze 2. En blijkbaar lukt dat niet meer, tegenstanders snappen t nu wel.
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 11 augustus 2013 - 15:28   quote  deeplink  
ben mee eens henk het voetbal is al weken slecht . er zijn erbij die willen dat niet zien (struisvoggelen ) morgen roepen ze dat we met 4_0 van Ajaks winnen. zielig stelletje zonder realisme. Het feit is dat de situatie al weken zorgen baart, tijd voor een paar serieuze aankopen ook al is er geen geld
moa
 moa - zondag 11 augustus 2013 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:25 schreef Barabas het volgende:

[..]

Slecht voor je karma.....
Hoe ziet dat er uit een Karma.
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Blijkbaar een beperkte groep. Prima voor een bepaalde speelwijze, maar als die angel er uit gehaald wordt, niet sterk genoeg voor een ander aanvalsplan.
Hadden we vorig jaar ook al gezien zonder Pellè trouwens.
Nu wordt Pellè wel goed verdedigd. Ben je dus meteen uitgevoetbald. Oplossingloos.

Dus zonder versterkingen, kan je niet anders spelen en het spel wat vorig jaar werkte werkt niet meer. Eerst met Guidetti speelwijze 1, daarna met Pellè speelwijze 2. Daardoor kon je 2 jaar achter elkaar verrassen. Nu speel je voor het tweede jaar op rij speelwijze 2. En blijkbaar lukt dat niet meer, tegenstanders snappen t nu wel.
Ja, en toen was het zomervakantie en kon de coach met zijn assistenten het spel meer gaan verfijnen en diversificeren. Jij gaat daarbij uit van een clubje talentloze ja-knikkers en ik ga uit van een enorm getalenteerde spelersgroep. Dat roepen we namelijk al 3 jaar en iedereen is het er mee eens. Of zijn ze nu opeens minder getalenteerd en beperkt?
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:29 schreef moa het volgende:

[..]

Hoe ziet dat er uit een Karma.
Hoe diep kun je bukken? En kun je dan je nek nog draaien?
moa
 moa - zondag 11 augustus 2013 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:25 schreef Barabas het volgende:

[..]

Slecht voor je karma.....
Ik kan niks met Karma, volstrekt denkbeeldig net zoals God, de Paashaas en fanatieke ajax supporters.

Als Karma bestaat, zie ik niet wat de 45.000 mensen in het stadion gedaan hebben om dit te verdienen.
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:28 schreef echte nummer10 het volgende:
ben mee eens henk het voetbal is al weken slecht . er zijn erbij die willen dat niet zien (struisvoggelen ) morgen roepen ze dat we met 4_0 van Ajaks winnen. zielig stelletje zonder realisme. Het feit is dat de situatie al weken zorgen baart, tijd voor een paar serieuze aankopen ook al is er geen geld
Joh, leg je nou maar vast neer bij een enorme blamage... kan het alleen maar meevallen.
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 11 augustus 2013 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:30 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ja, en toen was het zomervakantie en kon de coach met zijn assistenten het spel meer gaan verfijnen en diversificeren. Jij gaat daarbij uit van een clubje talentloze ja-knikkers en ik ga uit van een enorm getalenteerde spelersgroep. Dat roepen we namelijk al 3 jaar en iedereen is het er mee eens. Of zijn ze nu opeens minder getalenteerd en beperkt?
ze staan stil of kunnen zich niet verder ontwikkelen
moa
 moa - zondag 11 augustus 2013 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:30 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hoe diep kun je bukken? En kun je dan je nek nog draaien?
Vriendelijke reactie van je, verstand van een garnaal.
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:31 schreef moa het volgende:

[..]

Ik kan niks met Karma, volstrekt denkbeeldig net zoals God, de Paashaas en fanatieke ajax supporters.

Als Karma bestaat, zie ik niet wat de 45.000 mensen in het stadion gedaan hebben om dit te verdienen.
Niet te diep gaan Moa, het is zondag....
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:32 schreef echte nummer10 het volgende:

[..]

ze staan stil of kunnen zich niet verder ontwikkelen
Als dat zo is dan zijn ze dus allemaal niet enorm getalenteerd....
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2013 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:30 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ja, en toen was het zomervakantie en kon de coach met zijn assistenten het spel meer gaan verfijnen en diversificeren. Jij gaat daarbij uit van een clubje talentloze ja-knikkers en ik ga uit van een enorm getalenteerde spelersgroep. Dat roepen we namelijk al 3 jaar en iedereen is het er mee eens. Of zijn ze nu opeens minder getalenteerd en beperkt?
Jij doet een aanname waar ik van uitga, dat zeg ik namelijk nergens. Ik denk dat een groot gedeelte van de groep inderdaad talentvol is, maar een bepaald gedeelte inderdaad ook de beperkingen heeft. Er zijn er 3a4 van de basis die geen ander spel kunnen spelen dan dit. En op de bank is alles zwakker dan in het veld staat. Ergo, met deze spelersgroep kan je trainen wat je wil, maar het andere spel wat Koeman wilt, gaat er nooit komen.

En met een keeper als deze, man man man.
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jij doet een aanname waar ik van uitga, dat zeg ik namelijk nergens. Ik denk dat een groot gedeelte van de groep inderdaad talentvol is, maar een bepaald gedeelte inderdaad ook de beperkingen heeft. Er zijn er 3a4 van de basis die geen ander spel kunnen spelen dan dit. En op de bank is alles zwakker dan in het veld staat. Ergo, met deze spelersgroep kan je trainen wat je wil, maar het andere spel wat Koeman wilt, gaat er nooit komen.

En met een keeper als deze, man man man.
Volgens mij zijn we het meer eens dan oneens.

Ik vind alleen al een hele poos dat zowel onze spelersgroep als de kunde van onze coach benden alle peil zijn. Vervolgens presteren we boven vereachting en gaat iedereen iets lopen roepen over een kampioenscchap. Sorry dat ik daar behoorlijk cynisch van wordt, maar ik krijg er op mijn 40e levensjaar ook wel een keer tabak van dat het weer KUT gaat met mijn club.
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 11 augustus 2013 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 15:33 schreef Barabas het volgende:

[..]

Als dat zo is dan zijn ze dus allemaal niet enorm getalenteerd....
zou kunnen zijn er genoeg die zeer getalenteerd waren maar nooit de top hebben gehaald
of bruikbaar waren in eerste bv. been, bruins, etc er komt nl meer bij kijken dan alleen talent zijn !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door echte nummer10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente (zondag 11 augustus 2013, 12:30): uitslag niet van belang









0.0121390