|
|
echte nummer10
|
|
|
.....,mathijsen,bmi,nelom en wie zijn de wissels |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
V Gastel,Koeman miss?
Lijkt me meer een topic voor het Feyenoord forum |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sjeezus nummer 10 ben je zo van je padje of zo ? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Misschien kunnen ze Frazer en Taument vragen als invallers. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beter bid je dat ze Fraser niet opstellen. Draait in zn eentje heel jullie aanvalslinie door de gehaktmolen hahaha. .. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pak hem bij de hand en breng hem terug......"kameraad" |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 10:44 schreef tomson het volgende:Beter bid je dat ze Fraser niet opstellen. Draait in zn eentje heel jullie aanvalslinie door de gehaktmolen hahaha. .. Absoluut! De restjes die overblijven mag John de Wolf dan komen opeten :-p |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Toch waanzinnig indrukwekkend dat die mannen tot de dag van vandaag zoveel respect afdwingen, haha. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 12:17 schreef VVout het volgende:[..] Toch waanzinnig indrukwekkend dat die mannen tot de dag van vandaag zoveel respect afdwingen, haha. Niet voor allen. De Wolf was vind ik best een goede verdediger, maar Frazer was gewoon een vierzerik op het veld. Schoppen naar schenen ipv de bal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ff wat anders dan de Vrij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 12:24 schreef Peterhs het volgende:[..] Niet voor allen. De Wolf was vind ik best een goede verdediger, maar Frazer was gewoon een vierzerik op het veld. Schoppen naar schenen ipv de bal. Er bestaat maar een soort viezerik en dat is iemand die een goal probeert te maken bij Feyenoord, kwestie van geloof... geloof ik. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 13:33 schreef VVout het volgende:[..] Er bestaat maar een soort viezerik en dat is iemand die een goal probeert te maken bij Feyenoord, kwestie van geloof... geloof ik. Dan bestaan er een hoop viezerikken :D |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En daarvan komt dan ook nog een deel uit je eigen jeugd, bah. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ach. Het is iets wat altijd zal blijven. Kijk hoeveel jeugdspelers er zijn. Zoveel kan je nooit allemaal door laten komen. Laten we eerlijk zijn. Hoeveel doelpunten heeft Ajax niet tegen gekregen door oud jeugdspelers. Ook genoeg hoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 14:22 schreef Peterhs het volgende:[..] Ach. Het is iets wat altijd zal blijven. Kijk hoeveel jeugdspelers er zijn. Zoveel kan je nooit allemaal door laten komen. Laten we eerlijk zijn. Hoeveel doelpunten heeft Ajax niet tegen gekregen door oud jeugdspelers. Ook genoeg hoor. Kunnen we in ieder geval trots op onze jeugdopleiding, het is ergerlijk maar zolang je er zelf genoeg inschiet overkoombaar. Ik heb hiermee ook genoeg gezegd, dit moet ik eerst ff verwerken. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 14:49 schreef VVout het volgende:[..] Kunnen we in ieder geval trots op onze jeugdopleiding, het is ergerlijk maar zolang je er zelf genoeg inschiet overkoombaar. Ik heb hiermee ook genoeg gezegd, dit moet ik eerst ff verwerken. Het siert je :-) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: wat doe jij dan steeds op een feyenoordforum???? |
|
|
|