|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Volgende week winnen met 0-5 van die snavels |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Om zo een wedstrijdtopic te beginnen... Ik zeg slotje ! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ben daar ook heel slecht in... maar nog niemand had het gedaan, terwijl deze wedstrijd vaak al weken van tevoren werd aangemaakt.
Maar graag zie ik iemand een goede first-post maken zodat ik dat erin zet. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Gescheten met die regels zolang er geen jood hier komt ouwehoeren dan krijgtie ook niks naar zn kop toe en voelen ze zich ook niet aangesproken. Prima dag trouwens om dit topic te beginnen... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Iets om naar toe te leven? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Weet jij meer? Gaat Feyenoord winnen? ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als we niet geloven in een resultaat, kunnen we beter thuisblijven. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik moet mijn SportPooler voorspelling nog overdenken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat wordt een 2'tje, op zeker! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Strakke regels man, zullen enige fl weer terug in het gareel moeten anders gaat het na komend weekend twee weken rustig worden hier. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 01:30 schreef VVout het volgende:Strakke regels man, zullen enige fl weer terug in het gareel moeten anders gaat het na komend weekend twee weken rustig worden hier. Afgelopen 2 seizoenen ging het goed, dus nu vast ook wel. Het is alleen zo jammer dat deze wedstrijd al zo vroeg in het seizoen komt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Na dat debacle van gisteren kom ik niet verder dan een 5-0 voor die homo's uit 020 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: BAN! Ik zeg enkeltje Barcelona! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En laat je club maar in de steek.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Makkelijke overwinning word het 0-5.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Morgen is ook goed! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga je hem uitzwaaien Jan..? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tik tok tik tok tik tok.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heb aangeboden om hem weg te brengen, maar nog geen reactie omdat hij liever door één van zijn 020-vriendjes weggebracht wordt denk ik ... Maar ik wil graag zeker weten dat 'ie ook werkelijk vertrokken is, dus hoop dat 'ie alsnog ingaat op mijn aanbod! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hoop stiekum op een kleine overwinning, maar denk een gelijkspel..
4-0 |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: precies slotje boudewijn want dit wordt weer internetrellen.als je geen relllen wilt moet je het ook niet opzetten.maak je niet druk ik kijk zondag toch niet.AZ retteketet hahahahaha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 01:04 schreef Sensi het volgende:Gescheten met die regels zolang er geen jood hier komt ouwehoeren dan krijgtie ook niks naar zn kop toe en voelen ze zich ook niet aangesproken. Prima dag trouwens om dit topic te beginnen... ja boudewijn snap je dat wel?als die neusjes wegblijven is er niks aan de hand maar zodra ze hun mond open doen dan kan je wat verwachten.gewoon lekker op hun eigen site blijven.wij komen ook niet op hun eigen site.wij mogen niet.dus hun ook niet. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik heb hier een heel slecht gevoel over.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 't is simpel als je je niet aan de regels houdt heb je een ban en op zijn minst 2 weken tijd voor andere leuke dingen :) |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
0-2, ik word namelijk niet goed van dat gejank. Waarom zouden we niet kunnen winnen in die Arena? Zo goed zijn ze helemaal niet! |
|
|
|
|
feyenoord come op
|
|
|
Geen overgave nooit tegen 020 kan je niiet winnen dan maar gelijk mag met vies spel maakt geen reet uit alles aan doen om te winnen!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 10:10 schreef Nummer Zeven het volgende:0-2, ik word namelijk niet goed van dat gejank. Waarom zouden we niet kunnen winnen in die Arena? Zo goed zijn ze helemaal niet! Wij ook niet, minder zelfs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
Vanrhijn zn rode kaart zal wel geseponeerd worden door de knjb en de vrij en v deelen beide 2 wedstrijden. Let maar op.
Van rhijn zn overtreding was dezelfde overtreding als die van v deelen. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Piep piep.
Wat een onzin man. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 10:10 schreef Nummer Zeven het volgende:0-2, ik word namelijk niet goed van dat gejank. Waarom zouden we niet kunnen winnen in die Arena? Zo goed zijn ze helemaal niet! eens maar heb meer een slecht gevoel over het van te voren weer extra aankondigen van verscherpte regels voor een klassieker op een forum... hahahahaha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Het zou fantistisch zijn als ze winnen.. Maar ik denk dat als we realistisch zijn dan hebben we echt geen schijn van kans!! Ik weet niet of janmaat terug is dan, maar achterin is het natuurlijk choas... Maargoed, het blijft de eredivisie! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 12:22 schreef ferfan het volgende:Het zou fantistisch zijn als ze winnen.. Maar ik denk dat als we realistisch zijn dan hebben we echt geen schijn van kans!! Ik weet niet of janmaat terug is dan, maar achterin is het natuurlijk choas... Maargoed, het blijft de eredivisie! precies kwalitatief triest.kwantiteit in overvloede... |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Wie zal de "neutrale" scheidsrechter zijn...?? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Iek, blieb...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 12:22 schreef ferfan het volgende:Het zou fantistisch zijn als ze winnen.. Maar ik denk dat als we realistisch zijn dan hebben we echt geen schijn van kans!! Ik weet niet of janmaat terug is dan, maar achterin is het natuurlijk choas... Maargoed, het blijft de eredivisie! Anderzijds...Een nieuwe verdediging kan zomaar nieuwe inzichten en nieuw elan teweeg brengen. Nelom (RB dus) - Mathijsen - Kongolo - Goossens (???) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bedankt, das was ik in mijn enthousiasme ff vergeten, :) |
|
|
|
|
AvB-fr1908
|
|
|
Engelse scheids voor een dag, dat zou al een stuk beter zijn dan die geweldige scheidsrechters hiero -,- |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
6-1 ofzo zou me verbazen als het echt een wedstrijd word... |
|
|
|