|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
weet iemand nog een goedwerkende live stream voor vanmiddag? Fox kan de klere krijgen met hun € 11,95 per wedstrijd. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 09:23 schreef vakkieQkeleku het volgende:weet iemand nog een goedwerkende live stream voor vanmiddag? Fox kan de klere krijgen met hun € 11,95 per wedstrijd. ag je mist nix, ga ook juist niet kijken terwijl ik abonnement fox heb volg teletekst alleen als het nog gelijk is of voor staan met de rust dan ga ik kijken.... maar ben bang dat het dan al 2=0 is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 09:28 schreef echte nummer10 het volgende:[..] ag je mist nix, ga ook juist niet kijken terwijl ik abonnement fox heb volg teletekst alleen als het nog gelijk is of voor staan met de rust dan ga ik kijken.... maar ben bang dat het dan al 2=0 is In voor en tegenspoed?
Lafaard. |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
quote: Je hoeft niks te installeren ofzo het is een gratis aanbieder, dus die eerste reclame weg klikken |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: inderdaad die hebben we niet. lexie werkt wel hard maar is een (ver)prutser |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laat zien dat je het shirt waard ben, bloed zweet en tranen!!! Come on!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Vormer..? Wat een kut opstelling..
Wordt helemaal niets, staat na een kwartier al 2-0 en wordt uiteindelijk 5-0..
En Koeman gaat weer zeiken op zijn spelers en de spelers zeggen dat het hard aan komt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Martijn Krabbendam @Mkrabby Nooit meegemaakt, zo weinig vertrouwen. Verliezen kan altijd, maar gaat om manier waarop. Spelers #Feyenoord kunnen vandaag signaal afgeven |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
als ze ermaar voor gaan!! |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik word bijkans misselijk van de boehoe van mede supporters. Heaumeaux. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: +1
Oppleuren met al dat gezeik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
''ik eet mijn eten, en ik vind niks vies. hard werken en vooral altijd maar doorgaan
maar van één ding kunnen ze mij niet overtuigen dat je moet kunnen tegen je verlies."
Uit een kinder film. Eat that heaumeaux. |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Na de wedstrijd en niet ervoor |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote: Bedankt voor de suggesties voor de live stream. En Stylz heeft helemaal gelijk!! In voor en tegenspoed, ik heb ook een bloedhekel aan die gasten die als we achterstaan voortijdig het stadion uitlopen. Altijd je club steunen, daarvoor hebben wij toch de beste supporters van Nederland?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door vakkieQkeleku -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 10:32 schreef vakkieQkeleku het volgende:[..] Bedankt voor de suggesties voor de live stream. En Stylz heeft helemaal gelijk!! In voor en tegenspoed, ik heb ook een bloedhekel aan die gasten die als we achterstaan voortijdig het stadion uitlopen. Altijd je club steunen, daarvoor hebben wij toch de beste supporters van Nederland? Vanmiddag zal rond een uur of 2 zal dat spantenparadijs WEL leeglopen:) |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 10:32 schreef vakkieQkeleku het volgende:[..] Bedankt voor de suggesties voor de live stream. En Stylz heeft helemaal gelijk!! In voor en tegenspoed, ik heb ook een bloedhekel aan die gasten die als we achterstaan voortijdig het stadion uitlopen. Altijd je club steunen, daarvoor hebben wij toch de beste supporters van Nederland? Beetje vreemd om er van uit te gaan dat de kritische ontevreden supporter ook dezelfde man moet zijn die voortijdig het stadion uit gaat om een file te voorkomen o.i.d.
Kritiek uiten op hoe het nu gaat met Feyenoord is niet de club in de steek laten, het is toch juist logisch dat hoe Feyenoord de laatste weken presteerde de supporters naar het hart gaat? |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 10:45 schreef moa het volgende:[..] Beetje vreemd om er van uit te gaan dat de kritische ontevreden supporter ook dezelfde man moet zijn die voortijdig het stadion uit gaat om een file te voorkomen o.i.d. Kritiek uiten op hoe het nu gaat met Feyenoord is niet de club in de steek laten, het is toch juist logisch dat hoe Feyenoord de laatste weken presteerde de supporters naar het hart gaat? Dat schrijf ik toch ook niet. Lees eerst even terug, dan zie je waarop ik reageer. Kritisch zijn is prima. Daar gaat het mij dus niet. om |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 10:48 schreef vakkieQkeleku het volgende:[..] Dat schrijf ik toch ook niet. Lees eerst even terug, dan zie je waarop ik reageer. Kritisch zijn is prima. Daar gaat het mij dus niet. om Akkoord.
Wat is daN precies het probleem met supporters die kritisch zijn, en daardoor (volkomen terecht) uiterst pessimistisch over de wedstrijd van half 1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door moa -- |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 10:32 schreef vakkieQkeleku het volgende:[..] Bedankt voor de suggesties voor de live stream. En Stylz heeft helemaal gelijk!! In voor en tegenspoed, ik heb ook een bloedhekel aan die gasten die als we achterstaan voortijdig het stadion uitlopen. Altijd je club steunen, daarvoor hebben wij toch de beste supporters van Nederland? zeg ik dat ik de club niet steun door een wedstrijd niet live te kijken ? alleen zie ik het gewoon niet zitten als ik realistich DENK natuurlijk hoop ik net als jullie alleen werkt dat al weken niet |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Zucht, er gaat hier nog een hoop ophef komen in dit topic. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 10:45 schreef moa het volgende:[..] Beetje vreemd om er van uit te gaan dat de kritische ontevreden supporter ook dezelfde man moet zijn die voortijdig het stadion uit gaat om een file te voorkomen o.i.d. Kritiek uiten op hoe het nu gaat met Feyenoord is niet de club in de steek laten, het is toch juist logisch dat hoe Feyenoord de laatste weken presteerde de supporters naar het hart gaat? ´+1
ik ben al 35 jaar supporter en heb allang ervaren dat je kop in het zand steken alleen niet helpt zoals wel vele dombos doen dat feyenoord een kans maakt omdat ze een goed elftal hebben. Van een middelmatige speler kun je niet hopen dat hij ineens de sterren van de hemel speelt. Feyenoord heeft momenteel teveel middelmatige spelers en talenten die stilstaan in hun ontwikkeling zal ik ze ff opnoemen : bmi, de vrij(oke die doet niet mee )clasie,immers,etc. kortom bijna het hele elftal en daarbij is lexie een heel harder werker maar een (ver)prutser kortom het niveau is voor hem te hoog. Dus vanmiddag ben je kansloos en moet Pelle een heel goede dag hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Als we winnen dan loop ik naakt de ronde van schiebroek.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 10:59 schreef echte nummer10 het volgende:[..] ´+1 ik ben al 35 jaar supporter en heb allang ervaren dat hoop alleen niet helpt zoals wel vele dombos hier. Van een middelmatige speler kun je niet hopen dat hij ineens de sterren van de hemel speelt. Feyenoord heeft momenteel teveel middelmatige spelers en talenten die stilstaan in hun ontwikkeling Wie zegt dat ajakkes goed voor de dag komt? Hoop is altijd prima anders kun je net zo goed de tuin gaan schoffelen...de meeste weten ook wel dat het zeer moeilijk wordt.Dus eigenlijk zeg je dat als je hoopt dat Feyenoord wint je een dombo bent,beetje jammer. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ah, onze anti-voetbal supporter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 10:59 schreef echte nummer10 het volgende:[..] ´+1 ik ben al 35 jaar supporter en heb allang ervaren dat hoop alleen niet helpt zoals wel vele dombos denken hier. Van een middelmatige speler kun je niet hopen dat hij ineens de sterren van de hemel speelt. Feyenoord heeft momenteel teveel middelmatige spelers en talenten die stilstaan in hun ontwikkeling zal ik ze ff opnoemen : bmi, de vrij(oke die doet niet mee )clasie,immers,etc. kortom bijna het hele elftal en daarbij is lexie een heel harder werker maar een (ver)prutser kortom het niveau is voor hem te hoog. Dus vanmiddag ben je kansloos en moet Pelle een heel goede dag hebben Aha, volgens mij is hopen het enige wat je kan doen als supporter, aangezien je er verder niets aan kunt doen. Ik hoop op een goed resultaat, maar dan ben ik een dombo volgens jou?
Explain. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 11:07 schreef ar het volgende:[..] Wie zegt dat ajakkes goed voor de dag komt? Hoop is altijd prima anders kun je net zo goed de tuin gaan schoffelen...de meeste weten ook wel dat het zeer moeilijk wordt.Dus eigenlijk zeg je dat als je hoopt dat Feyenoord wint je een dombo bent,beetje jammer. Iedereen hoopt dat Feyenoord wint, dat staat buiten kijf. Of het realistisch is is iets anders, iedereen kan wel roepen dat het balletje rond is, maar het is geen roulette. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 11:10 schreef Bosifyable het volgende:[..] Aha, volgens mij is hopen het enige wat je kan doen als supporter, aangezien je er verder niets aan kunt doen. Ik hoop op een goed resultaat, maar dan ben ik een dombo volgens jou? Explain. Dat zegt ie toch niet? |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
ik ben al 35 jaar supporter en heb allang ervaren dat je kop in het zand steken alleen niet helpt zoals wel vele dombos doen dat feyenoord een kans maakt omdat ze een goed elftal hebben. Van een middelmatige speler kun je niet hopen dat hij ineens de sterren van de hemel speelt. Feyenoord heeft momenteel teveel middelmatige spelers en talenten die stilstaan in hun ontwikkeling zal ik ze ff opnoemen : bmi, de vrij(oke die doet niet mee )clasie,immers,etc. kortom bijna het hele elftal en daarbij is lexie een heel harder werker maar een (ver)prutser kortom het niveau is voor hem te hoog. Dus vanmiddag ben je kansloos en moet Pelle een heel goede dag hebben.
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je dat mes nou al door je borstkas gedrukt..? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hij onderzoekt nog welke kant het diepste reikt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De scherpe kant Wim, probeer de scherpe kant..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik zal me inhouden jongens.
Ik reageerde eerder vaak zo door overdreven spanning, maar nu voel ik me als een van de weinige koelbloedig. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: '..dat hoop alleen niet helpt zoals vele dombos denken hier'
En ik ben er van overtuigd dat je als supporter alleen kan hopen. Dus zou ik een dombo zijn.
Dat zegt ie toch wel? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 11:33 schreef Wim2 het volgende:Ik zal me inhouden jongens. Ik reageerde eerder vaak zo door overdreven spanning, maar nu voel ik me als een van de weinige koelbloedig. Ook wel eens fijn als je voor anderen beslist inderdaad. |
|
|
|