|
|
moa
|
|
|
quote: geintimideerd? door het minst fanatieke publiek van nederland? |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Koeman haal vormer eruit!!
Die gaat rood krijgen van die tering scheids! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: zal er met de rust wel uit gaan, Singh er in |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aan Lex met de handrem erop heb je ook niet veel |
|
|
|
|
moa
|
|
|
waardeloos verdedigd weer |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Door die zo onterechte pingel hebben de smurfen joden weer een steuntje in de rug.
Gadver! willen ze zo winnen? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
En het is 2-1 viel te verwachten.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
ik denk dat ze zo wel willen winnen ja, en ik zou Fey ook graag zo willen zien winnen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
ze blijven nog steeds achteruit lopen, niks geleerd van zwolle en twente, wachten op 3-1 |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 10:59 schreef echte nummer10 het volgende:[..] ยด+1 ik ben al 35 jaar supporter en heb allang ervaren dat je kop in het zand steken alleen niet helpt zoals wel vele dombos doen dat feyenoord een kans maakt omdat ze een goed elftal hebben. Van een middelmatige speler kun je niet hopen dat hij ineens de sterren van de hemel speelt. Feyenoord heeft momenteel teveel middelmatige spelers en talenten die stilstaan in hun ontwikkeling zal ik ze ff opnoemen : bmi, de vrij(oke die doet niet mee )clasie,immers,etc. kortom bijna het hele elftal en daarbij is lexie een heel harder werker maar een (ver)prutser kortom het niveau is voor hem te hoog. Dus vanmiddag ben je kansloos en moet Pelle een heel goede dag hebben. NOU JONGENs DAAR BEGINT HET>>>>>>>>>>>>>>
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pff.. tis prijsschieten nu.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo de rust halen. Tweede helft 433 |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Jammer dat een wedstrijd zo beeinvloed kan worden door een scheidsrechter. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Doet Feyenoord zelf door terug te zakken na de 0-1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vormer eruit, Goossens erin? Of Armenteros?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Maargoed.. kut tactiek ook van Koeman met al die middenvelders..
Feyenoord kan gewoon niet aggresief spelen blijkbaar.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
ik ben al 35 jaar supporter en heb allang ervaren dat je kop in het zand steken alleen niet helpt zoals wel vele dombos doen dat feyenoord een kans maakt omdat ze een goed elftal hebben. Van een middelmatige speler kun je niet hopen dat hij ineens de sterren van de hemel speelt. Feyenoord heeft momenteel teveel middelmatige spelers en talenten die stilstaan in hun ontwikkeling zal ik ze ff opnoemen : bmi, de vrij(oke die doet niet mee )clasie,immers,etc. kortom bijna het hele elftal en daarbij is lexie een heel harder werker maar een (ver)prutser kortom het niveau is voor hem te hoog. Dus vanmiddag ben je kansloos en moet Pelle een heel goede dag hebben.
NOU JONGENS DAAR BEGINT HET .................
Laten we hopen op een milde afstraffing |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
daar was ie al bijna de 3-1 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
wordt wachten op 3-1 4-1 als ze blijven terug lopen |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Eerste kwartier was goed..
Maar als Feyenoord voor komt tja.. dan weet je het wel..
En dan ook nog de scheids weer tegen.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Vormer matige kutspeler ook. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
ben al 35 jaar supporter en heb allang ervaren dat je kop in het zand steken alleen niet helpt zoals wel vele dombos doen dat feyenoord een kans maakt omdat ze een goed elftal hebben. Van een middelmatige speler kun je niet hopen dat hij ineens de sterren van de hemel speelt. Feyenoord heeft momenteel teveel middelmatige spelers en talenten die stilstaan in hun ontwikkeling zal ik ze ff opnoemen : bmi, de vrij(oke die doet niet mee )clasie,immers,etc. kortom bijna het hele elftal en daarbij is lexie een heel harder werker maar een (ver)prutser kortom het niveau is voor hem te hoog. Dus vanmiddag ben je kansloos en moet Pelle een heel goede dag hebben.
NOU JONGENS DAAR BEGINT HET .................
Laten we hopen op een milde afstraffing |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Wisselen voor Armenteros |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Balbezit 71 - 29
Tja..
We komen ook gewoon kwaliteit tekort.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
De klik tussen Koeman en dit elftal is gewoon weg lijkt het.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: kwaliteit genoeg, als ze gewoon inzet tonen zoals in de eerste 15 minuten dan staan we nu 0-2 voor en is er niks aan de hand, Feyenoord won alle duels in het eerste kwartier. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het is nog 2-1..
alleen naar de stand kijkend is er nog veel mogelijk..
Maar op de wijze hoe Feyenoord speelt.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 13:19 schreef moa het volgende:[..] kwaliteit genoeg, als ze gewoon inzet tonen zoals in de eerste 15 minuten dan staan we nu 0-2 voor en is er niks aan de hand, Feyenoord won alle duels in het eerste kwartier. Mentaal klopt er dan gewoon helemaal niets meer. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
later jongen.. hou je t wel netjes daar. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: gewoon op dat kruisje klikken ben je er van af, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 13:19 schreef moa het volgende:[..] kwaliteit genoeg, als ze gewoon inzet tonen zoals in de eerste 15 minuten dan staan we nu 0-2 voor en is er niks aan de hand, Feyenoord won alle duels in het eerste kwartier. Precies, achteruit lopen moet ophouden. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Armenteros erin voor vormer, we bouwen geen aanval meer op na de 15e min. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat is dat dan, onzekerheid? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zelfde fout als in de eerste 2 wedstrijden, rust in het spel proberen te krijgen door terug te lopen maar daardoor juist onder druk komen te staan. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Euforie na de snelle goal en dan mr afwachten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:[..] Hier, ik zie hier alleen maar mensen janken en droeftoeteren. man man man. Men gedraagt zich inderdaad als een provincieclub met angst voor AJAX. lutsers. Mwah, ik zie hier ook genoeg vechters. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
In de studio meteen maar twijfelen over buitenspel. Val deaud, tyfus joden daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee, dat geloof ik niet.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Denk het, niet weten wat te doen bij een voorsprong. Doorgaan of behoudend gaan spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 12:42 schreef Wim2 het volgende:Haha, smurfjes beginnen al te zeuren op hun eigen spelers! Goed teken! Niet teveel inzakken Feyenoord! Dat inzakken, daar gaat het elke wedstrijd weer mis. Vormer, Clasie...Het werkt niet. BRUNO laat Sigthursson veel te veel vrijheid bij steekballen of voorzetten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 13:25 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Denk het, niet weten wat te doen bij een voorsprong. Doorgaan of behoudend gaan spelen. Zou best kunnen, maar daar hebben we Koeman toch voor omdat aan te geven.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Laat ik t anders zeggen , ze waren zo verrast door de snelle goal dat ze zichzelf even dwongen om nog 5 min druk te zetten en daarna afwachten.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|