|
|
Wim2
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
immers eruit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Vrees dat de wissel nu te laat aan komt. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Gewoon geel!! Domme drol van een Kuipers! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Zul je net ziend dat Ajaks scoort na het betere spel van Feyenoord.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Verhoek.. tja..
Nog zo'n Hagenees waar Koeman blijkbaar dol op is. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
nooit meer op stellen die (ver)prutser van een Immers |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ajaks wil niet en Feyenoord kan niet.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
2 miskopen die immers en die verhoek lekker bij grofvuil zetten wat een drama |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
ze passen bij het niveau ado maar toch niet bij ons hogere niveau wat we voor ogen staan |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het is te laat vrees ik.. OF we moeten nog een omhaal van Pellè krijgen |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Komop jongens schiet a.u.b die 2-2 erin.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Bedankt Kuipers voor die overdreven pingel. Bedankt Koeman voor wederom te laat wisselen. Bedankt Immers omdat je een matige kut speler bent. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Die van Nelom had toch wel iets meer op het doel gemogen... Had zomaar de gelijkmaker kunnen zijn |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat zijn we toch aanvals onmachtig.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Feyenoord lijkt te vrede te zijn met deze score.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En daarom haal je er een verdediger uit en zet je er een aanvaller bij(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Dit verlies is volledig te wijten aan de aanvallende onmachtigheid van dit Feyenoord. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
En nog steeds geven ze me absoluut niet het idee dat ze willen winnen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het is een droevig gezelschap van middelmatige voetballers. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: gewoon een gebrek aan inzet, Feyenoord heeft weer niet gevochten |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het is een fucking drama dit ben er ook even klaar mee. We zijn gewoon niet hoed genoeg om mee te doen in de top 5. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
nou, afgelopen... saaie tweede helft, de spelers Feyenoord wilde niet voor de gelijkmaker (of winst) gaan. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
saaie eerste 3 wedstrijden, feyenoord gaat voor de nacompetitie |
|
|
|
|
DY
|
|
|
waarom zeikt iedereen hier zo? ben ik de enige die een goede 2de helft heeft gezien? Er werd eindelijk getikt, doorgedrukt, ik zag bmi bijna de hele 2de helft bij de 16 van de tegenstander staan. als ze nou zo blijven spelen dan komen we er echt wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo veel verkeerde keuzes de tweede helft. |
|
|
|
|
bakiepeter
|
|
|
jan van halst met zijn penalty terecht mag wel eens naar een opticien. schaken hadden we al eerder moeten wisselen. armenteros ook niet echt gezien. al met al verloren maar wel iets beter voetbal kunnen zien |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Drama..
Als we 15e eindigen mag je al blij zijn met dit waardeloze elftal. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 14:23 schreef Boudewijn het volgende:nou, afgelopen... saaie tweede helft, de spelers Feyenoord wilde niet voor de gelijkmaker (of winst) gaan. je snapt het niet helemaal |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nam Vilhena die laatste corner in de 89ste minuut? Niet meer opstellen de volgende wedstrijd.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
misschien neemt niemand me dit ik dank af, maar ik vindt het allemaal wel meevallen..ik zie wel aanknopingspunten... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 14:26 schreef DY het volgende:waarom zeikt iedereen hier zo? ben ik de enige die een goede 2de helft heeft gezien? Er werd eindelijk getikt, doorgedrukt, ik zag bmi bijna de hele 2de helft bij de 16 van de tegenstander staan. als ze nou zo blijven spelen dan komen we er echt wel. Tweede helft was ook niet goed, zoveel kansen kunnen hebben maar verprutst, of de kansen niet willen zien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 14:29 schreef Leon FR1908 het volgende:Nam Vilhena die laatste corner in de 89ste minuut? Niet meer opstellen de volgende wedstrijd.. dat was niet goed, maar die laatste vrije trap was ook niet veel |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Te weinig gekregen. Tweede helft vond ik niet verkeerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 14:29 schreef craven het volgende:misschien neemt niemand me dit ik dank af, maar ik vindt het allemaal wel meevallen..ik zie wel aanknopingspunten... Je kan hier donderdag mee verder |
|
|
|