BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 2013, 12:30): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 15:28   quote  deeplink  
d:-)))))
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 18 augustus 2013 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 14:42 schreef eko-sporter het volgende:
.....Volgens mij zat Ajax er trouwens goed doorheen, waardoor De Boer gedwongen werd te wisselen.
Ook Frank de Boer had het idee dat een aantal van zijn spelers er door heen zaten. (Interview Foxsports) Dat zegt ook wat over het spel van Feyenoord.
ras
 ras - zondag 18 augustus 2013 - 15:38   quote  deeplink  
Het lijkt wel of de geschiedenis zich elk jaar weer in Amsterdam herhaalt.
Als feyenoord meer lef en karakter had getoond en de juiste keuzes had gemaakt,had je vanmiddag makkelijk kunnen en moeten winnen van Ajax. Als ze de angst maar eens een keer van zich afgooien om daar te voetballen,pak je gewoon drie punten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 15:38 schreef ras het volgende:
Het lijkt wel of de geschiedenis zich elk jaar weer in Amsterdam herhaalt.
Als feyenoord meer lef en karakter had getoond en de juiste keuzes had gemaakt,had je vanmiddag makkelijk kunnen en moeten winnen van Ajax. Als ze de angst maar eens een keer van zich afgooien om daar te voetballen,pak je gewoon drie punten.
Inderdaad, heb achteraf iedere keer weer de gedachte dat we hadden kunnen winnen..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 augustus 2013 - 15:39   quote  deeplink  
Mooie website voor alle statistieken;

http://www.whoscored.com/Matches/719509/Live/Netherlands-Eredivisie-2013-2014-Ajax-Feyenoord
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 15:43   quote  deeplink  
wat een schande dat de scheidsrechter hier een strafschop voor geeft wat een schwalbe!feyenoord had hiervoor nooit een strafschop gehad!gelukkig heb ik niks gezien anders had ik weer uit me pan gegaan!wij hebben lekker met de hondjes gewandeld.dat is beter dan zo een corrupte competitie te kijken.kuipers kuipers het is een vriend van de joden.
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 18 augustus 2013 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 15:38 schreef ras het volgende:
Het lijkt wel of de geschiedenis zich elk jaar weer in Amsterdam herhaalt.
Als feyenoord meer lef en karakter had getoond en de juiste keuzes had gemaakt,had je vanmiddag makkelijk kunnen en moeten winnen van Ajax. Als ze de angst maar eens een keer van zich afgooien om daar te voetballen,pak je gewoon drie punten.
Zit zeker een kern van waarheid in.
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 15:47   quote  deeplink  
wat een lachertje die kuipers hij raakte hem echt niet ik heb net de beelden weer gezien.schwalbe!!!
ach ja de knjb heeft zijn zin weer hea.en Feyenoorders ik wens jullie veel succes met uitsupporters volgend jaar hahahahah
dan maar zeiken wrom erzoveel agressie is.

Feyenoord forever!!the rest never!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door TheMenace --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 augustus 2013 - 16:00   quote  deeplink  
RT @Tussendelinies: Feyenoord had vanmiddag procentueel gezien, nog minder succesvolle passes dan in de thuiswedstrijd met negen man tegen FC Twente. #ajafey
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 augustus 2013 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:00 schreef Bosifyable het volgende:
RT @Tussendelinies: Feyenoord had vanmiddag procentueel gezien, nog minder succesvolle passes dan in de thuiswedstrijd met negen man tegen FC Twente. #ajafey
Eh ja, logisch. Als je 5 passes doet en er zijn er 4 ok...
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 18 augustus 2013 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 14:48 schreef RenatoBos het volgende:
Scheidsrechter: Klootzak
haha!
tomson
 tomson - zondag 18 augustus 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

haha!
Scherp aan het modereren :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

haha!
Geef me geen ban aub..
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 18 augustus 2013 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:07 schreef tomson het volgende:

[..]

Scherp aan het modereren :)
Zou niet goed zijn als ik dat niet zou moeten doen na 3 verliespartijen incl Ajax.
Want dan zou het pas echt slecht zijn met Feyenoord...
tomson
 tomson - zondag 18 augustus 2013 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:08 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zou niet goed zijn als ik dat niet zou moeten doen na 3 verliespartijen incl Ajax.
Want dan zou het pas echt slecht zijn met Feyenoord...
Is dit nou jouw manier van zout...enz.. Alles zeer gemoedelijk hier volgens mij.
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:22 schreef tomson het volgende:

[..]

Is dit nou jouw manier van zout...enz.. Alles zeer gemoedelijk hier volgens mij.
tomson effe serieus.voel jij niet alweer genaaid voor de tweede keer achter elkaar?of boeit het jouw niks dat je hierdoor alweer verloren hebt????effe serieus?
Wim2
 Wim2 - zondag 18 augustus 2013 - 16:36   quote  deeplink  
Weer verloren..

Ach het begint te wennen..
tomson
 tomson - zondag 18 augustus 2013 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:31 schreef TheMenace het volgende:

[..]

tomson effe serieus.voel jij niet alweer genaaid voor de tweede keer achter elkaar?of boeit het jouw niks dat je hierdoor alweer verloren hebt????effe serieus?
Probeer mijn post eens begrijpend te lezen. Die zegt namelijk helemaal niks over wat ik van het verlies vind. Niet iedere supporter gaat gelijk met krachttermen of ziektes ed lopen schelden. Iedereen verwerkt de domper op zijn manier. Capiche ? ;)
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:36 schreef Wim2 het volgende:
Weer verloren..

Ach het begint te wennen..
ik heb ook niks gezien bewust hoor we zijn lekker met de honden gaan wandelen in een groot park!dan kan ik ook niet agressief worden en is niet leuk voor thuis ook vandaar.maja als ik dan terugkomen zie ik tot mijn stomme verbazing althans verbazing is het al niet meer dat Feyenoord alweer genaaid is voor de zeker 2 opeenvolgende keer.KUIPERS je weet wat je moeder is hea,ik zal het niet zeggen en je weet dat ik scheit op je auto je huis en je vrouw.je kan niet focken met Feyenoord fock al kneuzen.sluipschutters!!!!
tomson
 tomson - zondag 18 augustus 2013 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:42 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik heb ook niks gezien bewust hoor we zijn lekker met de honden gaan wandelen in een groot park!dan kan ik ook niet agressief worden en is niet leuk voor thuis ook vandaar.maja als ik dan terugkomen zie ik tot mijn stomme verbazing althans verbazing is het al niet meer dat Feyenoord alweer genaaid is voor de zeker 2 opeenvolgende keer.KUIPERS je weet wat je moeder is hea,ik zal het niet zeggen en je weet dat ik scheit op je auto je huis en je vrouw.je kan niet focken met Feyenoord fock al kneuzen.sluipschutters!!!!
Haha dit bedoelde ik dus...
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:42 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik heb ook niks gezien bewust hoor we zijn lekker met de honden gaan wandelen in een groot park!dan kan ik ook niet agressief worden en is niet leuk voor thuis ook vandaar.maja als ik dan terugkomen zie ik tot mijn stomme verbazing althans verbazing is het al niet meer dat Feyenoord alweer genaaid is voor de zeker 2 opeenvolgende keer.KUIPERS je weet wat je moeder is hea,ik zal het niet zeggen en je weet dat ik scheit op je auto je huis en je vrouw.je kan niet focken met Feyenoord fock al kneuzen.sluipschutters!!!!
Een Hamlet zal je nooit worden mr je lucht iig wel je hart..
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:31 schreef TheMenace het volgende:

[..]

tomson effe serieus.voel jij niet alweer genaaid voor de tweede keer achter elkaar?of boeit het jouw niks dat je hierdoor alweer verloren hebt????effe serieus?
Je roept het ongeluk op je af als je zo als een stel dweilen staat te voetballen, eerste 20 minuten waren goed, daarna laten we het initiatief volledig aan ajax en wordt er tot aan de rust niet 1 bal meer afgejaagd, dan kan je wachten op doelpunten, hoe die dan vallen vind ik niet interessant.

Tweede helft beginnen ze weer redelijk, maar zakt het ook al weer snel weg, regelmatig zie je een aantal spelers van Feyenoord gewoon halverwege de eigen helft stil staan kijkend naar hoe de tegenpartij over het veld wandelt in een extreem laag tempo. Dan wil je gewoon niet winnen.
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:46 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Een Hamlet zal je nooit worden mr je lucht iig wel je hart..
oprotten kut lamp
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:47 schreef moa het volgende:

[..]

oprotten kut lamp
hahahahaha
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:54 schreef infamous psv het volgende:

[..]

hahahahaha
oprotten kut lamp
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:54 schreef moa het volgende:

[..]

oprotten kut lamp
Kalm Soa...
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:56 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Kalm Soa...
oprotten kut lamp
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:56 schreef moa het volgende:

[..]

oprotten kut lamp
Nog aardappelen van t land nodig ...
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Nog aardappelen van t land nodig ...
oprotten kut lamp
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 16:57 schreef moa het volgende:

[..]

oprotten kut lamp
Hamlappen in de uitverkoop..
kraaitje
 kraaitje - zondag 18 augustus 2013 - 17:01   quote  deeplink  
Vormer raakt hem niet stapt er naast en is te laat hij zet zijn voet net voor die 020 neer wat zijn we weer genaaid

Kijk maar:

http://www.youtube.com/watch?v=NK_yF8rejYg&feature=player_embedded
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 17:01   quote  deeplink  
Whirl-nl-Kutlamp-2006.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 17:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

zou ik niet doen, straks wordt je van je bed gelicht...
Hij zal niet de eerste zijn he (EL loco)..
aad 64
 aad 64 - zondag 18 augustus 2013 - 17:18   quote  deeplink  
Wat een sfeerloze troep daar, gelukkig hadden ze de drummer van de jostieband uitgenodigd met zijn trommel om wat geluid te maken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 augustus 2013 - 17:30   quote  deeplink  
bagger.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 18 augustus 2013 - 17:33   quote  deeplink  
Heb de 0-1 net nog een keer gezien, maar volgens mij hoor je toch echt behoorlijk veel mensen juichen vanaf de tribunes..
kraaitje
 kraaitje - zondag 18 augustus 2013 - 17:37   quote  deeplink  
Zullen alle Scheidsrechters wel echt Neutraal zijn of hebben ze ook hun favoriete club netzo als wij met zijn alle welke Scheids is dan voor Feyenoord vraag ik mij na drie wedstrijden wel is af
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 augustus 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 17:37 schreef kraaitje het volgende:
Zullen alle Scheidsrechters wel echt Neutraal zijn of hebben ze ook hun favoriete club netzo als wij met zijn alle welke Scheids is dan voor Feyenoord vraag ik mij na drie wedstrijden wel is af
maakt geen donder uit. zelf spelen en strijden.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 augustus 2013 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:20 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee liever niet dan krijg ik de hele horde achter me aan haha
ik word liever gek in me eentje.veel gezelliger haha
denk je dat ik daar een horde voor nodig heb? pak je wel in mn eentje.
Jan Tol
 Jan Tol - zondag 18 augustus 2013 - 18:41   quote  deeplink  
Ja FR-Elmo, van vreemde reacties, krijg je.....
(Kom op jongens we zijn allemaal Feyenoorder ook in deze zeer moeilijke tijden),
het komt allemaal wel weer goed, al zal het dit seizoen langzaam gaan.
FR-D@@N
 FR-D@@N - zondag 18 augustus 2013 - 18:53   quote  deeplink  
Ach al met al valt de schade mee is maar 1 punt
Vorig seizoen ook deze 3 achter elkaar gehad en toen hadden we maar 1 punt
En het seizoen is nog jong we komen er wel
We worden gewoon weer 3de

I'm Feyenoord till I die
I'm Feyenoord till I die
I know I am, I'm sure I am
I'm Feyenoord till I die
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 18 augustus 2013 - 19:42   quote  deeplink  
De scheidsrechter zat weliswaar niet mee, maar de tweede helft laat je het zelf liggen. Daar lagen mogelijkheden genoeg om de gelijkmaker te maken. En eigenlijk in de eerste helft ook al, doordat je ineens stopt met voetballen, wat het eerste kwartier juist zo goed ging. Buiten dat vind ik het onbegrijpelijk hoe vaak spelers van ons bij een counter buitenspel gaan lopen. Staan ze dat niet kun je zomaar op 0-2 komen. Helaas gebeurde dit dus niet. Ik heb vandaag echter wel bij vlagen weer de felheid gezien die nodig is. Dat vind ik toch een opsteker. Het spel was naar mijn mening toch iets beter, dus ik zie zeker positieve punten waar we ons aan vast kunnen houden. En komende donderdag gaan we voor de ommekeer in Rusland. We hebben een moeilijke start, maar ook een hele zware. Het gaat vanaf nu gewoon verbeteren. Let maar op. Donderdag gaan we ervoor en komend weekeinde tegen NAC gaan we zeker winnen. De stijgende lijn gaat vanaf nu zichtbaar worden. De competitie is nog lang, er is nog helemaal niets verloren. Een goede klassering is absoluut nog mogelijk, maar daarvoor is er wel het geloof nodig. En de steun van ons fantastische publiek. Dan gaat het helemaal goed komen!
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:42 schreef feyenoord!!! het volgende:
De scheidsrechter zat weliswaar niet mee, maar de tweede helft laat je het zelf liggen. Daar lagen mogelijkheden genoeg om de gelijkmaker te maken. En eigenlijk in de eerste helft ook al, doordat je ineens stopt met voetballen, wat het eerste kwartier juist zo goed ging. Buiten dat vind ik het onbegrijpelijk hoe vaak spelers van ons bij een counter buitenspel gaan lopen. Staan ze dat niet kun je zomaar op 0-2 komen. Helaas gebeurde dit dus niet. Ik heb vandaag echter wel bij vlagen weer de felheid gezien die nodig is. Dat vind ik toch een opsteker. Het spel was naar mijn mening toch iets beter, dus ik zie zeker positieve punten waar we ons aan vast kunnen houden. En komende donderdag gaan we voor de ommekeer in Rusland. We hebben een moeilijke start, maar ook een hele zware. Het gaat vanaf nu gewoon verbeteren. Let maar op. Donderdag gaan we ervoor en komend weekeinde tegen NAC gaan we zeker winnen. De stijgende lijn gaat vanaf nu zichtbaar worden. De competitie is nog lang, er is nog helemaal niets verloren. Een goede klassering is absoluut nog mogelijk, maar daarvoor is er wel het geloof nodig. En de steun van ons fantastische publiek. Dan gaat het helemaal goed komen!
het is net de neverending story!!
VVout
 VVout - zondag 18 augustus 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
idd een nuttige link voor wie zich met voetbal bezig houdt.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 18 augustus 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:45 schreef TheMenace het volgende:

[..]

het is net de neverending story!!
Dat is het ook, want Feyenoord gaat nooit verloren. Het verhaal gaat dan ook eeuwig door, met een groot verschil: het gaat weer een positief verhaal worden.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 18 augustus 2013 - 19:49   quote  deeplink  
Absoluut dit jaar. Komende week gaan we al winnen namelijk.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 augustus 2013 - 20:54   quote  deeplink  
effe rust en toegang tot internet, wat jammer.Maar ja het is zo. Wat mij opviel is als je via internet naar de verslagen kijkt men het wel heeeeel lekker vindt om Feyenoord in een hoek te duwen.Hoeveel keer ik niet gehoord heb slechtste seizoen start ooit. Maar ik heb verleden jaar niet gehoord dat ander clubs een slecht seizoens einde hebben gespeeld. Ook wordt ik een beetje ziek van het extravagante positivisme over PSV WE ZIJN PAS 3 WEDSTRIJDEN BEZIG !!!!!!!!!!! A[s ja als 020 verloren had stonden zij nu ook op MAAR 3 punten, Maar de zogenaamde analyticus van alle omroepen weten het allemaal al...........Aan het einde zien we het wel. Ook heb ik net op de site gelezen over het leuke programma over kakkerlakken op 020 tv ook zag ik weer Israƫlische vlaggen en hoorde duidelijk iets roepen waar wij problemen mee krijgen, Zo alles is er weer uit nu nog even internetten en dan stukje zwemmen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 22:52   quote  deeplink  
MMM
 MMM - zondag 18 augustus 2013 - 22:53   quote  deeplink  
Nu lekker je supermarkt weer in, LUL.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 22:57   quote  deeplink  
Hij heeft toch drie C-1000's in Oldenzaal..?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 2013, 12:30): 2 - 1









0.0172941