BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 2013, 12:30): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2013 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 13:32 schreef Blade85 het volgende:
6-1 ofzo zou me verbazen als het echt een wedstrijd word...
Fuck off.
VVout
 VVout - maandag 12 augustus 2013 - 14:25   quote  deeplink  
0-1, er wordt tot op het bot verdedigd en Tonny krult er een in waarna onze Muppets, helemaal de hoek in gescholden door Frons, verdrietig naar de kleedkamer lopen.
FR-Han
 FR-Han - maandag 12 augustus 2013 - 14:31   quote  deeplink  
3-0 helaas
VVout
 VVout - maandag 12 augustus 2013 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 14:31 schreef FR-Han het volgende:
3-0 helaas
n.v.t.
DY
 DY - maandag 12 augustus 2013 - 14:45   quote  deeplink  
0-3 Ajakkes onderschat ons, en kan niet wachten op de leegloop in de arena de laatste 20 minuten als we ze van het kastje naar de muur hebben gespeeld.
tomson
 tomson - maandag 12 augustus 2013 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 13:32 schreef Blade85 het volgende:
6-1 ofzo zou me verbazen als het echt een wedstrijd word...
Hoi trollneus. Al gehoord van de verscherpte regels rond de klassieker ? Ga effe lekker ergens anders de arrogante jood uithangen joh.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door tomson --
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 14:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Hoi trollneus. Al gehoord van de verscherpte regels rond de klassieker ? Ga effe lekker ergens anders de arrogante jood uithangen joh.
hahahahaha
Al zenuwachtig T............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door infamous psv --
tomson
 tomson - maandag 12 augustus 2013 - 14:56   quote  deeplink  
Dit soort (k)neuzen moeten gewoon opdonderen hier. Moet je ze daar eens moord en brand horen schreeuwen als er andersdenkenden op hun forum komen. .
Sensi
 Sensi - maandag 12 augustus 2013 - 15:00   quote  deeplink  
Zal een voorraadje benzine en lucifers klaarzetten voor de eerstvolgende die grappig denkt te zijn.
Wim I.
 Wim I. - maandag 12 augustus 2013 - 15:07   quote  deeplink  
Ik ben er uit. We gaan winnen met 1-3.
sevillana
 sevillana - maandag 12 augustus 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 09:21 schreef Jan Tol het volgende:
1 - 1
ben ik ook tevreden mee, hoewel een kleine sneaky overwinning natuurlijk fantastisch zou zijn
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 augustus 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 13:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Anderzijds...Een nieuwe verdediging kan zomaar nieuwe inzichten en nieuw elan teweeg brengen.
Nelom (RB dus) - Mathijsen - Kongolo - Goossens (???)
3-5-2 gaan spelen.
Sensi
 Sensi - maandag 12 augustus 2013 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

3-5-2 gaan spelen.
Zou gedurft zijn. Maar we moeten wat..
VVout
 VVout - maandag 12 augustus 2013 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

3-5-2 gaan spelen.
Zou verrassend zijn en daarmee zou je de pot kunnen kraken, wie niet waagt wie niet wint.
piet de paler
 piet de paler - maandag 12 augustus 2013 - 15:49   quote  deeplink  
Ik ga uit van inderdaad 0 uit 3 wedstrijden, dus alles wat we in 020 halen is meegenomen.
En misschien heel misschien werken de frisse kopjes van Kongolo en de ander jeugd speler wel goed olv Joris.
Blade85
 Blade85 - maandag 12 augustus 2013 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 14:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Hoi trollneus. Al gehoord van de verscherpte regels rond de klassieker ? Ga effe lekker ergens anders de arrogante jood uithangen joh.
zeker maatje 50 met die tenen van je??? Ik basser het gewoon op het spel de afgelopen tijd in de competitie en voorbereiding... Als je dat zelf nou naast elkaar legt zou je toch ook moeten zien dat feyenoord het verschrikkelijk zwaar gaat krijgen. Ik zeg niks waar je je aangevallen door hoeft te voelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 augustus 2013 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 15:58 schreef Blade85 het volgende:

[..]

zeker maatje 50 met die tenen van je??? Ik basser het gewoon op het spel de afgelopen tijd in de competitie en voorbereiding... Als je dat zelf nou naast elkaar legt zou je toch ook moeten zien dat feyenoord het verschrikkelijk zwaar gaat krijgen. Ik zeg niks waar je je aangevallen door hoeft te voelen.
Ophoeren stinkende zwerende opgezwolle smerige neus!
JanM
 JanM - maandag 12 augustus 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

3-5-2 gaan spelen.
Met Mokotjo als extra middenvelder en Fernandez naast Pellè ;-)?

Zonder dollen: wie gaat rechts achterin spelen (dan) met alleen maar linkspoten ??? En Cissé naast Pellè, of Immers? En dan Goossens, Vilhena, Clasie en Vormer op het middenveld met Immers (of Singh als Immers naast Pellè komt te staan) ???
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 augustus 2013 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 15:58 schreef Blade85 het volgende:

[..]

zeker maatje 50 met die tenen van je??? Ik basser het gewoon op het spel de afgelopen tijd in de competitie en voorbereiding... Als je dat zelf nou naast elkaar legt zou je toch ook moeten zien dat feyenoord het verschrikkelijk zwaar gaat krijgen. Ik zeg niks waar je je aangevallen door hoeft te voelen.
Dat doe je wel graftak door je voorspelling..
VVout
 VVout - maandag 12 augustus 2013 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 16:02 schreef JanM het volgende:

[..]

Met Mokotjo als extra middenvelder en Fernandez naast Pellè ;-)?

Zonder dollen: wie gaat rechts achterin spelen (dan) met alleen maar linkspoten ??? En Cissé naast Pellè, of Immers? En dan Goossens, Vilhena, Clasie en Vormer op het middenveld met Immers (of Singh als Immers naast Pellè komt te staan) ???
Bij Schalke hadden ze altijd zo'n dokter met van die wonderspuiten, kunnen we gewoon Janmaat weer opstellen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 12 augustus 2013 - 17:07   quote  deeplink  
Siem de Jong is de komende zes weken zeker niet inzetbaar voor Ajax. De aanvoerder heeft een ingeklapte long.

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2013/08/12/4181837/ajax-moet-siem-de-jong-weken-missen

Dan wordt het 1-3 in plaats van 2-3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door Gerard_FR --
TheMenace
 TheMenace - maandag 12 augustus 2013 - 17:16   quote  deeplink  
hey tomson ze noemen je een jood moet toch niet gekker worden he"?hhaha
VVout
 VVout - maandag 12 augustus 2013 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 17:07 schreef Gerard49 het volgende:
Siem de Jong is de komende zes weken zeker niet inzetbaar voor Ajax. De aanvoerder heeft een ingeklapte long.

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2013/08/12/4181837/ajax-moet-siem-de-jong-weken-missen

Dan wordt het 1-3 in plaats van 2-3
Hoewel dit niet verkeerd uitkomt, van mijn kant beterschap aan Siem. (jullie lezen toch wel stiekem mee, dus bij deze.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door VVout --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 12 augustus 2013 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 17:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Hoewel dit niet verkeerd uitkomt, van mijn kant beterschap aan Siem.
Ben ik wel eens met je, die lul scoort altijd tegen ons..
dr love
 dr love - maandag 12 augustus 2013 - 17:33   quote  deeplink  
weet je wat ik niet begrijp is waarom heeft r.koeman zoveel krediet terwijl hij de hoofdverantwoordelijke is voor de prestatie is voor de spelers speelstijl visie, sorry dat ik mij zo kritische moet uitlaten maar er zit totaal geen visie amper ingespeeld team dat moet toch een beetje voetbalkenner zijn opgevallen de jeugd voldoen niet aan de topkwaliteit, terwijl feyenoord jeugd meerde malen zijn genomineerd als beste jeugd of wordt er steekpenningen aangenomen bij de jeugd afdeling van ouders die graag hun kind in a selectie verwacht worden terwijl hun niveau niet aankunnen. nou wie gaat dat controleren een ding is een feit er moet enorm veel gebeuren en spijkers op de koppen geslagen worden om feyenoord weer als een echte topnivea te behalen en blijven en uitstralen.
de enige spelers die feynoord waardig zijn is mulder, janmaat, vormer, pelle, achabar, harmeet, de vrij, en alsjeblieft pleur die r.koeman eruit als het kan die loopt nu ook lekker te rentenieren en al de schuld van wanprestatie toe schuiven naar de onervaren spelers of de jongen die een lichtelijke gedragsprobleem hebben in z,n ogen, hoe kan dat de spelers zijn weggestuurd wel opeens goed doen bij andere clubs.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 augustus 2013 - 17:34   quote  deeplink  
iemand die een goede begintekst kan maken zodat ik die in het eerst topic kan plaatsen?
Sensi
 Sensi - maandag 12 augustus 2013 - 17:37   quote  deeplink  
Koeman de schuld geven? Wedstrijd tegen pec snap ik ook niet dat ie Vilhena passeerde. Maar 1 zwaluw in de lucht maakt nog geen zomer. 2 verloren wedstrijden vergaat de wereld ook niet. T is zwaar kut ja maar er zijn nog meer dan zat wedstrijden te gaan. Ik blijf er in geloven want ik ben een Feyenoorder! 200% achter de club!!

Edit: Én achter Koeman!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door Sensi --
dr love
 dr love - maandag 12 augustus 2013 - 17:45   quote  deeplink  
goed dat de nieuwe stadion niet komt, laat feyenoord maar es uit de dal komen en presteren en financieel gezond word dan moet je pas kijken naar een nieuwe stadion
je kunt wel leuk een hightech stadion bouwen dan betekent het nog niet dat de spelers vleugels krijgen en top spelers naar feyenoord komen en en trainers want iedereen denkt als eerste financieel dat is de hoofdkern.
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 augustus 2013 - 17:46   quote  deeplink  
Siem de Long haaaaaaaaaahahsha.

Dus.
Rickie
 Rickie - maandag 12 augustus 2013 - 17:59   quote  deeplink  
En van de week Alderweireld nig verkopen, lachu
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 12 augustus 2013 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 16:02 schreef JanM het volgende:

[..]

Met Mokotjo als extra middenvelder en Fernandez naast Pellè ;-)?

Zonder dollen: wie gaat rechts achterin spelen (dan) met alleen maar linkspoten ??? En Cissé naast Pellè, of Immers? En dan Goossens, Vilhena, Clasie en Vormer op het middenveld met Immers (of Singh als Immers naast Pellè komt te staan) ???
Van Beek. En Schaken naast Pellè.
dr love
 dr love - maandag 12 augustus 2013 - 18:05   quote  deeplink  
het schijnt dat feyenoord flink aan het onderhandelen is over armenteros wat zijn jullie ervaring had lieverd evrton genomen van Heracles zeer creatief en pikt zo nu en dan z,n doelpuntje mee.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 augustus 2013 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 13:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Anderzijds...Een nieuwe verdediging kan zomaar nieuwe inzichten en nieuw elan teweeg brengen.
Nelom (RB dus) - Mathijsen - Kongolo - Goossens (???)
Hahaha Nelom RB? Wat dacht je van Sven van Beek! Die jongen kan ook RB spelen , heeft ie uit bij Pisvolk ook gedaan ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 augustus 2013 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 13:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Anderzijds...Een nieuwe verdediging kan zomaar nieuwe inzichten en nieuw elan teweeg brengen.
Nelom (RB dus) - Mathijsen - Kongolo - Goossens (???)
Wat belangrijker is, een ander keeper die wat toevoegt ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 augustus 2013 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 10:34 schreef feyenoord come op het volgende:
Geen overgave nooit tegen 020 kan je niiet winnen dan maar gelijk mag met vies spel maakt geen reet uit alles aan doen om te winnen!!!!
Hahaha, en dan nog meer rooie kaarten ontvangen! Ja lekker slim van jou ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 augustus 2013 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 06:23 schreef JanM het volgende:

[..]

Heb aangeboden om hem weg te brengen, maar nog geen reactie omdat hij liever door één van zijn 020-vriendjes weggebracht wordt denk ik ... Maar ik wil graag zeker weten dat 'ie ook werkelijk vertrokken is, dus hoop dat 'ie alsnog ingaat op mijn aanbod!
Homo's, wil ik liever niks mee te maken vandaar dat ik niet op je aanbod inga ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 augustus 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 06:23 schreef JanM het volgende:

[..]

Heb aangeboden om hem weg te brengen, maar nog geen reactie omdat hij liever door één van zijn 020-vriendjes weggebracht wordt denk ik ... Maar ik wil graag zeker weten dat 'ie ook werkelijk vertrokken is, dus hoop dat 'ie alsnog ingaat op mijn aanbod!
En het wordt een 040 vriend die mij weg brengt ... dus geen maatje van jou uit 020 !
sevillana
 sevillana - maandag 12 augustus 2013 - 18:15   quote  deeplink  
Ik wil Joop Hiele terug! ;)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 augustus 2013 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 06:18 schreef RenatoBos het volgende:
Makkelijke overwinning word het 0-5..
Loser ... Ik zeg een ruime nederlaag !
Helaas heeft Feyenoord angst om te voetballen in de arena !
VVout
 VVout - maandag 12 augustus 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 18:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahaha, en dan nog meer rooie kaarten ontvangen! Ja lekker slim van jou ...
Dan kunnen ze tenminste jeugdspelers een kans geven, waar is het probleem?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 15:58 schreef Blade85 het volgende:

[..]

zeker maatje 50 met die tenen van je??? Ik basser het gewoon op het spel de afgelopen tijd in de competitie en voorbereiding... Als je dat zelf nou naast elkaar legt zou je toch ook moeten zien dat feyenoord het verschrikkelijk zwaar gaat krijgen. Ik zeg niks waar je je aangevallen door hoeft te voelen.
Maar je wordt wel aangevallen, dús zeg je iets verkeerds.

Dús oprotten.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 augustus 2013 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 18:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan kunnen ze tenminste jeugdspelers een kans geven, waar is het probleem?
Dat is waar, waarom de jeugd er niet gelijk erin zetten?
Het kan toch niet erger ...
dr love
 dr love - maandag 12 augustus 2013 - 18:27   quote  deeplink  
andere trainer a.u.b weg met die koeman je ziet het al op alle fronten het is uit met de pret, goed dat van geel hem 1 jarige contract heeft aangeboden en zo alle trainers aanpakken zijn systeem is uitgewerkt en heeft er geen zin meer om bij feyenoord te blijven dus wat ga je doen je irriteren aan bepaalde spelers in de media roepen wie niet nar behoren functioneert dus m.a.w zijn straatje schoonvegen en hopen dat er een kapitaal krachtige club hem inlijft zodat hij weer lekker dure spelers kan halen en z,n gelijk bewijzen nou r. koeman wie moet jou nou hebben je kunt niet blijven teren op de verleden, de grote clubs directeuren hebben wel zo z,n lesje wel geleerd met al die graaiers nu moet de top drie ook wakker worden
ik zou zeggen laat G.v.bronckhorts en j.p.v gastel het proberen en p.v.hooydonk als spitsen trainer en j.d wolf voor de verdediging.dan weet ik zeker dan zal feyenoord zeker krachtig en goed voetbal laten zien.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2013 - 18:30   quote  deeplink  
Stelt u een vraag dr. love?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 12 augustus 2013 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 18:30 schreef FR-Henk het volgende:
Stelt u een vraag dr. love?
Kraakt hem toch af, dat is je hobby toch? Tegenstanders af te kraken en je eigen mening door te drijven ...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 12 augustus 2013 - 18:34   quote  deeplink  
*proest*
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2013 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 18:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kraakt hem toch af, dat is je hobby toch? Tegenstanders af te kraken en je eigen mening door te drijven ...
Vertrek je niet te laat?
tomson
 tomson - maandag 12 augustus 2013 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 17:16 schreef TheMenace het volgende:
hey tomson ze noemen je een jood moet toch niet gekker worden he"?hhaha
Heb je meer als mij gezien.
TheMenace
 TheMenace - maandag 12 augustus 2013 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 19:06 schreef tomson het volgende:

[..]

Heb je meer als mij gezien.
haha

lekker boeiend wat een ander zegt......toch?
TheMenace
 TheMenace - maandag 12 augustus 2013 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 17:33 schreef dr love het volgende:
weet je wat ik niet begrijp is waarom heeft r.koeman zoveel krediet terwijl hij de hoofdverantwoordelijke is voor de prestatie is voor de spelers speelstijl visie, sorry dat ik mij zo kritische moet uitlaten maar er zit totaal geen visie amper ingespeeld team dat moet toch een beetje voetbalkenner zijn opgevallen de jeugd voldoen niet aan de topkwaliteit, terwijl feyenoord jeugd meerde malen zijn genomineerd als beste jeugd of wordt er steekpenningen aangenomen bij de jeugd afdeling van ouders die graag hun kind in a selectie verwacht worden terwijl hun niveau niet aankunnen. nou wie gaat dat controleren een ding is een feit er moet enorm veel gebeuren en spijkers op de koppen geslagen worden om feyenoord weer als een echte topnivea te behalen en blijven en uitstralen.
de enige spelers die feynoord waardig zijn is mulder, janmaat, vormer, pelle, achabar, harmeet, de vrij, en alsjeblieft pleur die r.koeman eruit als het kan die loopt nu ook lekker te rentenieren en al de schuld van wanprestatie toe schuiven naar de onervaren spelers of de jongen die een lichtelijke gedragsprobleem hebben in z,n ogen, hoe kan dat de spelers zijn weggestuurd wel opeens goed doen bij andere clubs.
mulder,vormer,sing,achabar niet geschikt voor Feyenoord!
Koeman zijn schuld is het zeker niet.
ach en laten we eerlijk zijn wat stelt de nederlandse jeugdopleiding nou voor????helemaal geen moer nu niet en in het verleden niet daar ligt het buitenland echt niet van wakker hoor.alles flopt in het buitenland!van welke nederlands club dan ook!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door TheMenace --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 2013, 12:30): 2 - 1









0.0061810